Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    O kodėl 3oji Škoda 15Tr taip ilgai nedirba? Donoru pavirto?
    Nelabai norisi tikėti, jog 2604 pavirto donoru. Išrinkti iki rėmo užteko valios, o atgal surinkti - panašu, jog ne.
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Kiek šiuo metu tebevažinėja 15TR? Ir kokiuose maršrutuose?

      Comment


        Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
        Kiek šiuo metu tebevažinėja 15TR? Ir kokiuose maršrutuose?
        Abu 7-am maršrute piko metu.
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Nuo balandžio 14-os 7 aptarnaus “Transreivis”, o 56 grįžta į VVT !

          Comment


            Nuo balandžio 14 d. – pokyčiai sostinės autobusų maršrutuose http://www.vilnius.lt/index.php?891003729

            Savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ praneša, kad nuo balandžio 14 d. keisis 1-ojo, 2-ojo, 3-iojo, 4-ojo, 7-ojo, 12-ojo, 16-ojo, 19-ojo, 41-ojo, 42-ojo, 56-ojo, 58-ojo, 61-ojo, 67-ojo, 78-ojo, 82-ojo ir greitojo 4-ojo G maršrutų autobusų eismo tvarkaraščiai. Pokyčiai įgyvendinami atsižvelgiant į eismo sąlygas miesto gatvėse bei planuojamus pakeitimus, susijusius su maršrutų darbo organizavimu.
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Autobusų tvarkaraščių pasikeitimai nuo 04-16:
              • 1 +1 pamaininis kasdien;
              • 7 +1 pamaininis kasdien, +1 pertraukiamas darbo dienomis. Aptarnaus Transrevis.
              • 16 poilsio dienomis vienpamaininis keičiamas į pamaininį. Teoriškai savaitgaliais vasarą jau neturėtų leisti ilgų.
              • 42 -3 min. iš Salininkų į stotį, kurios sausį buvo pridėtos visiškai be reikalo.
              • 56 grąžinamas VVT. Meteorit turas jo nebeaptarnaus. Dėl to 40 maršrute darbo dienomis bus labai nestandartiniu grafiku (kaip Vilniui) dirbantis autobusas: jis važinės tik vakarinio piko metu.
              • 58 darbo dienomis pertraukiamas keičiamas į pamaininį.
              • 82 mano manymu, nepagrįstai ilginamas rato įveikimo laikas tarp 2 ir 6 min. ("ekspresas" į Juodšilius važiuos ilgiau, nei "lėtasis" per Salininkus).
              • 4G poilsio dienomis ilginamas rato įveikimo laikas 4 min. (po 2 min. į kiekvieną pusę). Jie visąlaik vėluodavo tas porą minučių.
              • Kituose maršrutuose nežymios laikų korekcijos dėl derinimo su panašiom trasom važiuojančiais maršrutais.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Permetus akimis A19 ir A82 pakeitimus, galima spėti, jog atsirado šioks toks suderinamumas, ypatingai pavakary tarp 18-19 valandos, kurio iki pastarojo keitimo nebuvo
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  56 grąžinamas VVT. Meteorit turas jo nebeaptarnaus. Dėl to 40 maršrute darbo dienomis bus labai nestandartiniu grafiku (kaip Vilniui) dirbantis autobusas: jis važinės tik vakarinio piko metu.
                  Įdomiai įdomiai. Tas pats grafikas, kuris dabar važinėja 56 rytinio piko metu, važinės juo ir vakare, taigi visumoje 56 važinės dažniau nei dabar, o 40 intervalas nepasikeis.

                  Comment


                    Nepanašu, kad VVT pradėjo didesnėmis apimtimis dažyti autobusus. Be kelių perdažytų, demonstracinių Volvo, vieno Soliario ir Neoplan'o, daugiau, kaip ir niekas nevyksta.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                      Nepanašu, kad VVT pradėjo didesnėmis apimtimis dažyti autobusus. Be kelių perdažytų, demonstracinių Volvo, vieno Soliario ir Neoplan'o, daugiau, kaip ir niekas nevyksta.
                      755 perdažytas, kolkas parke stovi
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Parašė kutas Rodyti pranešimą
                        Jei jau judame link sampratos, kad kiemas yra gyventojų rūpestis, tai savivaldybė neturi įrenginėti kiemo gyventojams skirtų parkavimo vietų, tačiau neturėtų likti ir nuošalyje arba apsiriboti baudomis už parkavimą ant žolės. Daug gerų sprendimų, kaip būtų galima paskatinti gyventojus, jau paminėta aukščiau: sklypų prie namo perdavimas gyventojų žiniai, teisė įsirengti šlagbaumus, antrojo automobilio apmokestinimas, savivaldybės administruojamų parkavimo vietų apmokestinimas ir kt.
                        Nepaminėtas pats pirminis sprendimas (tiksliau - klausimas) - ar tirkrai automobilis yra toks reikalingas daiktas gyvenant Vilniuje?

                        Comment


                          Kolkas daugumai reikalingas. Ypač jei neapsiribojama namai-darbas-namai principu, o pilna veiklų papildomai skirtingose miestose vietose, reikai su savim vežtis daiktų, vežiot vaikus ir pan. Su laiku dalį "rutininių" kelionių turėtų padengti VT, bent jau tikiuosi link to bus einama. Pats pagal veiklų pobūdį liksiu su mašina, nes kitaip no chance, bet suprantu, kad kažkada tai bus prabandos variantas su atitinkama kaina. "Kažkada", matyt, kad negreit.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Nepaminėtas pats pirminis sprendimas (tiksliau - klausimas) - ar tirkrai automobilis yra toks reikalingas daiktas gyvenant Vilniuje?
                            Dvi 15min.lt apklausos

                            2010.05

                            https://www.15min.lt/apklausos/kaip-...te-i-darba/842


                            2018.04

                            https://www.15min.lt/apklausos/kaip-...i-istaiga/7890

                            Gal reikia formuluoti kitus klausimus:
                            - Kokia dalis naudojasi dviračiu vykdami į darbą (naudojasi 3-4 % )
                            - Ar tikslingos lengvatos P+R jei viešuoju transportu naudojasi tik 18-20% gyventojų
                            - kodėl mažai daroma eismo pralaidumui, ypač sankryžose bent padarant . Bet dirbtinai mažinamas eismo pralaidumas sankryžose nedubliuojamais šviesoforais sankryžose, o gatvėse - "išmaniaisiais" "stop" šviesoforais, radarais, kalneliais.

                            Tačiau ši tema vis dėlto apie parkavimą.
                            Todėl aktualus klausimas. Kas yra daroma pagerinant parkavimą gyvenamuosiuose rajonuose ir centro prieigose.

                            Comment


                              Toks klausimas: o kodėl Vilniuje nėra viešo transporto zonų, kaip kad yra daugelyje vakarų didmesčių? Tarkime 1 ir 2 zona. Londone juk ten pilna tų zonų. Jeigu Vilniuje padarytų antrąją zoną, tolimesniems rajonams, tai tuomet gyventojams apsimokėtų važiuoti P+R aikšteles, siekant išvengti didesnės kainos už viešą transportą 2 zonoje. Pasistatai ir važiuoji su viešuoju pirmoje zonoje. Ir šiaip nesuprantu, kodėl jie dabar nori daryti 50 ct už P+R. Kiti moka brangiau. Truputi nesąžininga.

                              Comment


                                As nesuprantu logikos "Park & Glauskis prie prasmirdusio bomzo" aiksteliu. Nes jeigu zmogus atvaziavo savo masina jis de-facto turi pinigu daugiau nei tas, kuris naudojasi VT, nes VT pas mus naudojamasi tik del pinigu trukumo masinai. Kodel tas zmogus turetu islipt is savo siltos erdves (arba vesios jei vasara) ir grustis i VT, turint dabartines P&R aiksteles lokacijas?
                                Nes jeigu tos aiksteles butu tam, kad zmogus paliktu automobili neivaziuot i centrine dali, pvz ta kur bent Raudona/Melyna parkavimo zonos, tai aiksteles ir turetu buti prie tu zonu. Jei jos skirtos tam kad zmogus tik privaziaves prie miesto iskart persestu i VT (aisku niekas taip nedarys, bet tarkim), tai aiksteles turetu buti prie ivaziavimu i miesta. O dabar jos yra kazkur per viduri, kas netenka jokios prasmes.

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                  nes VT pas mus naudojamasi tik del pinigu trukumo masinai.
                                  Šitoks požiūris absurdiškas, nors tame yra dalis tiesos, nes viešas transportas (kaip ir visa jo infrastruktūra) Vilniuje žiauriai apleistas, todėl ir turime nenormalią padėtį. Taip neturėtų būti ir iš dalies taip nėra. Čia galima pasakyti, kad gal tie, kurie važiuoja dviračiais irgi važinėja dėl pinigų trūkumo? Daug kam iš tiesų VT yra labai patogus (kaip ir mano namiškiams), bet pats vaikštau, su mašina važinėju ir dviračiu, nes asmeniškai VT man nieko gero nesuteikia, bet kaip ir minėjau, kitiems patogu.

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    Manau cia yra uzsleptas kazkoks stabdys, pvz mokamas parkingas prie darbo, kas nors dar, tik ne tai kad VT yra patogiau.
                                    neįsivaizduoju, kaip savaime pats VT gali būti patogiau už automobilį? taip nėra ir nebus. turi būti dėl vienų ar kitų priežasčių tiesiog NEpatogu naudotis automobiliu. kelias paminėjote, ir tai logiška, viskas čia savo vietoje.

                                    Comment


                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                      Manau cia yra uzsleptas kazkoks stabdys, pvz mokamas parkingas prie darbo, kas nors dar, tik ne tai kad VT yra patogiau.
                                      Parkingas net jei būtų nemokamas, vis tiek važiuotų VT. Nes patogiau.

                                      Comment


                                        Dviračiai, viešasis transportas, park and ride, citybee, daugiau parkavimo aikštelių problemą sprendžia iš lėto ir dažniausiai lenktyniaudama su ja pačia.
                                        Yra nedidelių sprendimų kurie gali iškart pagerinti kamščių problemą (ir neaišku kodėl jie nedaromi kaip pvz daugiau juostų prieš pagrindines sankryžas ar ilgesnės greitėjimo/letėjimo juostos kur jos trumpos arba išvis nėra), bet kalbant apie parkavimą, tai dideliu mastu aš manau Vilniuje padėtų tik kuo daugiau darbo vietų iškėlimas į priemestį. Ir pradėti aišku reiktų nuo valstybinių institucijų.
                                        Tuomet galbūt atsirastų logikos ir tramvajui/metro/miesto traukiniui, kuris žmones vežtų ne į centrą, o iš miesto į darbą.

                                        Comment


                                          Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą

                                          neįsivaizduoju, kaip savaime pats VT gali būti patogiau už automobilį? taip nėra ir nebus. turi būti dėl vienų ar kitų priežasčių tiesiog NEpatogu naudotis automobiliu. kelias paminėjote, ir tai logiška, viskas čia savo vietoje.
                                          Sakyčiau, tokia biški skurdoka vaizduotė tada.
                                          If a lion could speak, we could not understand him.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X