Parašė Petr
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimąKiek šiuo metu tebevažinėja 15TR? Ir kokiuose maršrutuose?
Comment
-
Nuo balandžio 14 d. – pokyčiai sostinės autobusų maršrutuose http://www.vilnius.lt/index.php?891003729
Savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ praneša, kad nuo balandžio 14 d. keisis 1-ojo, 2-ojo, 3-iojo, 4-ojo, 7-ojo, 12-ojo, 16-ojo, 19-ojo, 41-ojo, 42-ojo, 56-ojo, 58-ojo, 61-ojo, 67-ojo, 78-ojo, 82-ojo ir greitojo 4-ojo G maršrutų autobusų eismo tvarkaraščiai. Pokyčiai įgyvendinami atsižvelgiant į eismo sąlygas miesto gatvėse bei planuojamus pakeitimus, susijusius su maršrutų darbo organizavimu.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Autobusų tvarkaraščių pasikeitimai nuo 04-16:- 1 +1 pamaininis kasdien;
- 7 +1 pamaininis kasdien, +1 pertraukiamas darbo dienomis. Aptarnaus Transrevis.
- 16 poilsio dienomis vienpamaininis keičiamas į pamaininį. Teoriškai savaitgaliais vasarą jau neturėtų leisti ilgų.
- 42 -3 min. iš Salininkų į stotį, kurios sausį buvo pridėtos visiškai be reikalo.
- 56 grąžinamas VVT. Meteorit turas jo nebeaptarnaus. Dėl to 40 maršrute darbo dienomis bus labai nestandartiniu grafiku (kaip Vilniui) dirbantis autobusas: jis važinės tik vakarinio piko metu.
- 58 darbo dienomis pertraukiamas keičiamas į pamaininį.
- 82 mano manymu, nepagrįstai ilginamas rato įveikimo laikas tarp 2 ir 6 min. ("ekspresas" į Juodšilius važiuos ilgiau, nei "lėtasis" per Salininkus).
- 4G poilsio dienomis ilginamas rato įveikimo laikas 4 min. (po 2 min. į kiekvieną pusę). Jie visąlaik vėluodavo tas porą minučių.
- Kituose maršrutuose nežymios laikų korekcijos dėl derinimo su panašiom trasom važiuojančiais maršrutais.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą56 grąžinamas VVT. Meteorit turas jo nebeaptarnaus. Dėl to 40 maršrute darbo dienomis bus labai nestandartiniu grafiku (kaip Vilniui) dirbantis autobusas: jis važinės tik vakarinio piko metu.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNepanašu, kad VVT pradėjo didesnėmis apimtimis dažyti autobusus. Be kelių perdažytų, demonstracinių Volvo, vieno Soliario ir Neoplan'o, daugiau, kaip ir niekas nevyksta.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimąJei jau judame link sampratos, kad kiemas yra gyventojų rūpestis, tai savivaldybė neturi įrenginėti kiemo gyventojams skirtų parkavimo vietų, tačiau neturėtų likti ir nuošalyje arba apsiriboti baudomis už parkavimą ant žolės. Daug gerų sprendimų, kaip būtų galima paskatinti gyventojus, jau paminėta aukščiau: sklypų prie namo perdavimas gyventojų žiniai, teisė įsirengti šlagbaumus, antrojo automobilio apmokestinimas, savivaldybės administruojamų parkavimo vietų apmokestinimas ir kt.
- 2 patinka
Comment
-
Kolkas daugumai reikalingas. Ypač jei neapsiribojama namai-darbas-namai principu, o pilna veiklų papildomai skirtingose miestose vietose, reikai su savim vežtis daiktų, vežiot vaikus ir pan. Su laiku dalį "rutininių" kelionių turėtų padengti VT, bent jau tikiuosi link to bus einama. Pats pagal veiklų pobūdį liksiu su mašina, nes kitaip no chance, bet suprantu, kad kažkada tai bus prabandos variantas su atitinkama kaina. "Kažkada", matyt, kad negreit.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNepaminėtas pats pirminis sprendimas (tiksliau - klausimas) - ar tirkrai automobilis yra toks reikalingas daiktas gyvenant Vilniuje?
2010.05
https://www.15min.lt/apklausos/kaip-...te-i-darba/842
2018.04
https://www.15min.lt/apklausos/kaip-...i-istaiga/7890
Gal reikia formuluoti kitus klausimus:
- Kokia dalis naudojasi dviračiu vykdami į darbą (naudojasi 3-4 % )
- Ar tikslingos lengvatos P+R jei viešuoju transportu naudojasi tik 18-20% gyventojų
- kodėl mažai daroma eismo pralaidumui, ypač sankryžose bent padarant . Bet dirbtinai mažinamas eismo pralaidumas sankryžose nedubliuojamais šviesoforais sankryžose, o gatvėse - "išmaniaisiais" "stop" šviesoforais, radarais, kalneliais.
Tačiau ši tema vis dėlto apie parkavimą.
Todėl aktualus klausimas. Kas yra daroma pagerinant parkavimą gyvenamuosiuose rajonuose ir centro prieigose.
Comment
-
Toks klausimas: o kodėl Vilniuje nėra viešo transporto zonų, kaip kad yra daugelyje vakarų didmesčių? Tarkime 1 ir 2 zona. Londone juk ten pilna tų zonų. Jeigu Vilniuje padarytų antrąją zoną, tolimesniems rajonams, tai tuomet gyventojams apsimokėtų važiuoti P+R aikšteles, siekant išvengti didesnės kainos už viešą transportą 2 zonoje. Pasistatai ir važiuoji su viešuoju pirmoje zonoje. Ir šiaip nesuprantu, kodėl jie dabar nori daryti 50 ct už P+R. Kiti moka brangiau. Truputi nesąžininga.
- 1 patinka
Comment
-
As nesuprantu logikos "Park & Glauskis prie prasmirdusio bomzo" aiksteliu. Nes jeigu zmogus atvaziavo savo masina jis de-facto turi pinigu daugiau nei tas, kuris naudojasi VT, nes VT pas mus naudojamasi tik del pinigu trukumo masinai. Kodel tas zmogus turetu islipt is savo siltos erdves (arba vesios jei vasara) ir grustis i VT, turint dabartines P&R aiksteles lokacijas?
Nes jeigu tos aiksteles butu tam, kad zmogus paliktu automobili neivaziuot i centrine dali, pvz ta kur bent Raudona/Melyna parkavimo zonos, tai aiksteles ir turetu buti prie tu zonu. Jei jos skirtos tam kad zmogus tik privaziaves prie miesto iskart persestu i VT (aisku niekas taip nedarys, bet tarkim), tai aiksteles turetu buti prie ivaziavimu i miesta. O dabar jos yra kazkur per viduri, kas netenka jokios prasmes.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąnes VT pas mus naudojamasi tik del pinigu trukumo masinai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąManau cia yra uzsleptas kazkoks stabdys, pvz mokamas parkingas prie darbo, kas nors dar, tik ne tai kad VT yra patogiau.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąManau cia yra uzsleptas kazkoks stabdys, pvz mokamas parkingas prie darbo, kas nors dar, tik ne tai kad VT yra patogiau.
Comment
-
Dviračiai, viešasis transportas, park and ride, citybee, daugiau parkavimo aikštelių problemą sprendžia iš lėto ir dažniausiai lenktyniaudama su ja pačia.
Yra nedidelių sprendimų kurie gali iškart pagerinti kamščių problemą (ir neaišku kodėl jie nedaromi kaip pvz daugiau juostų prieš pagrindines sankryžas ar ilgesnės greitėjimo/letėjimo juostos kur jos trumpos arba išvis nėra), bet kalbant apie parkavimą, tai dideliu mastu aš manau Vilniuje padėtų tik kuo daugiau darbo vietų iškėlimas į priemestį. Ir pradėti aišku reiktų nuo valstybinių institucijų.
Tuomet galbūt atsirastų logikos ir tramvajui/metro/miesto traukiniui, kuris žmones vežtų ne į centrą, o iš miesto į darbą.
Comment
-
Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą
neįsivaizduoju, kaip savaime pats VT gali būti patogiau už automobilį? taip nėra ir nebus. turi būti dėl vienų ar kitų priežasčių tiesiog NEpatogu naudotis automobiliu. kelias paminėjote, ir tai logiška, viskas čia savo vietoje.If a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
Comment