Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė KitoksBrolis
    Visi priemiestiniai rajonai yra tolokai nuo centro. A1, paminėjote Naująją Vilnią. Tai kadaise buvęs pramoninis rajonas. Galima atstatyti ten pramonę, tegul visi jos gyventojai dirba fabrikuose, parduotuvėse. Mokiniai privalo mokytis pagal gyvenamąją vietą, o ne važinėtis taip toli į mokyklas. Kiek kitokia situacija su studentais, bet ir ten pusė studentų gali mokytis Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakultete, kiti - profesinėje mokykloje. Nėra jokio poreikio kasdien važinėtis į miesto centrą. Taip galima bus sutaupyti ir lėšų.
    Tą pati gali daryti ir kitų rajonų gyventojai, kad nebūtų nereikalingo važinėjimo po miestą, pvz. gyvenu Pašilaičiuose, dirbu prie Stoties. Kam to reikia? Tik veltui gaišinamas laikas. Taip pat ir pinigai.
    Vis tiek į mano paminėtus rajonus važinėja mažai žmonių, autobusai beveik tušti.
    Čia tamsta rimtai rašote ar juokaujate?
    Niekas neis į profesinę mokyklą, jei nenorės, vien todėl, kad kažkas sumastė panaikinti viešąjį transportą. Tas pats ir su darbovietėm. Tiesiog žmonės persės į automobilius, ant motociklų ar mopedų. Vat tada ir pamatytumėt kiek pinigų sutaupysit, kai reiks daug žemės atiduoti asfalto paklojimui ir reiks skirti milžiniškas sumas tam asfaltui pakloti ir kitiems infrastruktūros statiniams statyti.
    Ne veltui kai kuriuose miestuose netgi transportas padaromas nemokamu. Iš esmės yra pigiau išlaikyti aukšto lygio VT tinklą, net ir su 100 proc. dotacijom, nei žūtbūt visais brangiais būdais mažinti spūsčių ir parkavimo problemas. Čia aišku su sąlyga, kad tas aukšto lygio (ir platus) VT tinklas, bei nemokamas važiavimas, sumažina individualaus transporto poreikį ir žmonės iš automobilių persėda į VT. Kartu tai ženkliai prisideda prie socialinės gerovės ir verslo aplinkos gerinimo.

    Comment


      Parašė KitoksBrolis
      Aš kalbu apie tuos rajonus, kuriuos paryškinau pirmame savo komentare.
      Aš labai paprašyčiau pirma gerai išanalizuoti tų maršrutų, kurie važiuoja į tuos paryškintus rajonus, srautus ir užpildymą, paskaičiuoti kiek žmonių važiuoja tais autobusais rytais ir vakarais, kokie būna automobilių srautai tose gatvėse, ir tariamai patiriami autobusų parko nuostoliai - ir TIK TADA DARYTI VIENOKIUS AR KITOKIUS KONSTATAVIMUS.

      Kvailai skaitosi, kai žmogus gyvenantis "modernioje" Kalvarijų gatvėje dedasi išmanąs kas vyksta Trakų Vokėje...

      Ir, apskritai, nuo kada Kalvarijų gatvė skaitosi miesto centras? Pagal mane tai jau nebe Centras, o Šnipiškės. Tokia logika remiantis siūlyčiau naikinti visus maršrutus iš Kalvarijų gatvės - pažiūrėčiau kaip pačiam patiktų...

      Comment


        Parašė KitoksBrolis
        Daug kas nesutiks su tokiu pasiūlymu, tačiau pagalvokit logiškai – taip ne tik sutaupysim lėšų, bet ir žmonės daugiau judės, o ne sėdės kaip turčiai autobuse ir nevažinės nuo namų iki namų.
        Nesant viešojo transporto, žmonės judės mažiau. Nes daugiau važinės automobiliais.

        O beje, Vilniaus VT ne taip jau nutolęs nuo KitoBrolio piešiamos vizijos. Aš rimtai. Taip, VT maršrutų žemėlapyje - tankus voratinklis po visą miestą ir priemiesčius. Bet jeigu atmestume visus maršrutus "dėl kryžiuko" ir tuos, kurie važinėja retai (kuriais naudotis įmanoma tik žinant tikslų grafiką ir prie jo derinant savo gyvenimą) - lieka ne tiek ir daug.

        Comment


          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
          Nesant viešojo transporto, žmonės judės mažiau. Nes daugiau važinės automobiliais.

          O beje, Vilniaus VT ne taip jau nutolęs nuo KitoBrolio piešiamos vizijos. Aš rimtai. Taip, VT maršrutų žemėlapyje - tankus voratinklis po visą miestą ir priemiesčius. Bet jeigu atmestume visus maršrutus "dėl kryžiuko" ir tuos, kurie važinėja retai (kuriais naudotis įmanoma tik žinant tikslų grafiką ir prie jo derinant savo gyvenimą) - lieka ne tiek ir daug.
          Esmė tame ir yra, kad tinklas transporto platus, o kuo mažiau keleivių (gyventojų), tuo ir grafikas retesnis. Nėra ko norėti, kad gyvenant kur nors Bezdonyse VT važinėtų taip tankiai kaip kokioje Ukmergės g.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Esmė tame ir yra, kad tinklas transporto platus, o kuo mažiau keleivių (gyventojų), tuo ir grafikas retesnis. Nėra ko norėti, kad gyvenant kur nors Bezdonyse VT važinėtų taip tankiai kaip kokioje Ukmergės g.
            Nebūtina važiuot į Bezdonis, kad rasti retai kursuojančių maršrutų. Iš tikrųjų tik tokie maršrutai, kaip 26, 45, 53... važiuoja padoriais intervalais. Nemažai kitų maršrutų plačiai važiuojančių per miestą važiuoja ir 20min. ir 30min. intervalais. Tai jau yra gana daug. Nori nenori prie jų tenka derintis...

            Comment


              Parašė KitoksBrolis
              Tai pasakykite man, kodėl Vilniaus mikrorajonai turi tiek daug maršrutų? iš Ž. Panerių link priemiesčio važiuoja 8, 20, 25, 51. Kodėl negalima juos apjungti į vieną maršrutą? Reikia tik įrengti porą gatvių, kad galima būtų sujungti maršrutą ir viskas. Visus tuos autobusus duoti vienam maršrutui, taip bus galima padažninti kursavimą. Visi tik išloš.

              Paskaitykite transporto plėtros projektą dėl maršrutų. Kažkur šioje temoje linkas bus.

              Comment


                Parašė KitoksBrolis
                Tai pasakykite man, kodėl Vilniaus mikrorajonai turi tiek daug maršrutų? iš Ž. Panerių link priemiesčio važiuoja 8, 20, 25, 51. Kodėl negalima juos apjungti į vieną maršrutą? Reikia tik įrengti porą gatvių, kad galima būtų sujungti maršrutą ir viskas. Visus tuos autobusus duoti vienam maršrutui, taip bus galima padažninti kursavimą. Visi tik išloš.
                Visi šie maršrutai viena trasa važiuoja tik Savanoriu pr. ir Galvės g. iki sankryžos su Kirtimų gatve. Važiuojantieji tik šia atkarpa išlošia ir be jokių pakeitimų, nes gali pasinaudoti bet kuriuo iš šių keturių maršrutų. Gal galėtumėte tada konkretizuoti savo siūlomo jungtinio maršruto trasą, kad ji aptarnautų tas pačias teritorijas, kurias aptarnauja minėtieji maršrutai?

                Comment


                  Parašė KitoksBrolis
                  Tai pasakykite man, kodėl Vilniaus mikrorajonai turi tiek daug maršrutų? iš Ž. Panerių link priemiesčio važiuoja 8, 20, 25, 51. Kodėl negalima juos apjungti į vieną maršrutą? Reikia tik įrengti porą gatvių, kad galima būtų sujungti maršrutą ir viskas. Visus tuos autobusus duoti vienam maršrutui, taip bus galima padažninti kursavimą. Visi tik išloš.
                  Nu tamstos argumentai tiesiog pritrenkiantys!

                  Iš tiesų - juk tai tik pora gatvių. Vienas juokas tiek įrengti...

                  Bet įdomu, kas, anot tamstos, šioje situacijoje išloš? Autobusų parkas? Koks skirtumas, ar važiuos autobusai skirtingais maršrutais, ar tie patys autobusai visi vienu maršrutu - bendra suma ta pati, vairuotojų skaičius tas pats, kilometražas tas pats (netgi didesnis), nuostoliai tie patys... Keleiviai išloš? Kuriems kelionės laikas pailgės visa valanda, kol autobusai sukiosis po visus kaimus? Vairuotojai? Kuriems taip pailgės kelionės ir darbo laikas, kol pasieks galinę stotelę?

                  Ir kaip gi po perkūnais įmanoma padažninti autobusų kursavimą, (svarbiausia, kam jo rekia, kai, anot tamstos, jie ir taip tušti važinėja), kai turim tiek pat autobusų ir tragiškai prasitęsusį kelionės laiką? Argi nekvaila ir nenuostolinga kiaurą dieną vežioti žmones po visokias Trakų Vokes ar Grigiškes, kai jiems tiesiog reikia tiesiai į Vaidotus?

                  TAI KAS ŠITOJE SITUACIJOJE IŠLOŠTŲ? Žmonės, ar asmeninės ambicijos malti liežuviu?

                  Dar kartą kviečiu ir primygtinai reikalauju apsilankyti visuose šituose rajonuose, pačiam išbandyti visus į tą pusę važiuojančius maršrutus, paskaičiuoti, kiek keleivių važiuoja įvairiu dienos metu, įvertinti kiekvieno maršruto kilometražą ir kelionės laiką - ir tik tada daryti pareiškimus, o ne sėdint namie prie klaviatūros ir remiantis žiniomis iš palubinsko spangti, ką reikėtų ir ko nereikėtų daryti kitam miesto gale.

                  Aš negyvenu Zujūnuose, nesilankau Bukiškėse, neturiu žalio supratimo apie Skaidiškes, todėl kai kalba pasisuka apie tuos rajonus, kurių nežinau, susiprantu patylėti. Palinkėčiau ir pačiam remtis šia praktika

                  Comment


                    Parašė digital
                    Jei nesunku, priminkite, kur rašyti nusiskundimus dėl blogo vairuotojo elgesio.
                    Jei neklystu, el. paštu: info@vilniausvt.lt
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Siūlau pirma pasiskaityti STR 2.06.04:2011 reglamentą, kur nurodyta, kaip turi važiuoti VT ir pasirinkti tinkamų argumentų, prieš pradedant fantazuoti.
                      Kol kas visi šio piliečio argumentai yra paremti „aš noriu, kad ...“ ir „man gražiai atrodys, jei ...“, todėl nematau prasmės toliau piktintis ir reaguoti į tokias provokacijas.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė kitasbrolis


                        Aš esu naujokas čia, bet domiuosi autobusais vilniuje. Norėčiau išsakyti savo nuomonę dėl kai kurių maršrutų. Aš manau, kad daug maršrutų vilniuje galima panaikinti. Niekam ne paslaptis, kad mikrorajonai vilniuje išsibarstė. Tai labai blogai. Būtų mano valia, aš panaikinčiau autobusus į tokius rajonus kaip trakų vokė, vaidotai, mūrinė vokė, grigiškės, bukčiai, pagiriai, zujūnai, tarandė, bukiškės, bajorai, visoriai, vanaginė, antaviliai, balsiai, naujaneriai, ožkiniai, turniškės, šilėnai, naujoji vilnia, guriai, pavilnys.
                        Svarbiausia yra miesto centras ir mikrorajonai, kurie randasi visai šalia jo. O kitų rajonų gyventojai tegul neverkia, o naudojasi mikroautobusais arba nuosavu transportu. Kodėl savivaldybė turi mokėti už tai, kad kažkokie individai pasirinko gyvenimo vietą taip toli nuo miesto centro? Savivaldybės pinigai ne guminiai.
                        Daug kur matau nusiskundimų, jog vilniaus viešasis transportas blogos kokybės. O sprendimas yra visai paprastas – panaikinti maršrutus į mano minėtus rajonus, visus senus autobusus nurašyti, o geros kokybės palikti, kad aptarnautų miesto centrą ir artimiausius mikrorajonus.
                        Taip pat labai daug dubliavimosi vilniaus mieste. Kam keturi maršrutai į pilaitę, jei galima padaryti tik vieną? Optimaliausia trasa būtų dabartinio 47 maršruto. Kam 6 maršrutai į fabijoniškes, jei pakaktų dviejų – stotis – fabijoniškės ir pvz. Fabijoniškės – žaliasis tiltas. Tokių problemų labai daug vilniuje: 6 maršrutai į santariškes (pakaktų vieno); 18 maršrutų į antakalnį kai trijų būtų per akis ir t.t.
                        Dar viena problema – viešasis transportas važiuoja šalutinėmis gatvėmis – tai didžiulė klaida. Siūlyčiau naikinti vt eismą rinktinės, žolyno, p. Lukšio, minties, tuskulėnų, žalgirio, vytauto, l. Asanavičiūtės, pilaitės pr. (kur 30 maršrutas važiuoja), taikos, geležinio vilko, ąžuolyno, dūkštų, paberžės, s. Neries, baltupio (kur važiuoja 26a ir 48), j. Basanavičiaus, panerių, oslo, maironio, plytinės, užupio gatvėmis.
                        Daug kas nesutiks su tokiu pasiūlymu, tačiau pagalvokit logiškai – taip ne tik sutaupysim lėšų, bet ir žmonės daugiau judės, o ne sėdės kaip turčiai autobuse ir nevažinės nuo namų iki namų.
                        Gaila, bet jo pranešimą jau ištrynė. Atsakymas dėl Bukčių, Šilėnų, Turniškių bei NV. Tai miesto dalis, ten VT privalo kursuoti. Tik galbut mažesnės talpos autobusai važiuoja.

                        Dėl Pilaitės: KAS LAIMĖTŲ? Autobusų lieka tiek pat, vairuotojų irgi. 30 tegul važinėja kaip važinėja. Įsruties ir Smalinės stotelėsę keleivių žiauriai daug. L. Asanavičiutes? Tau visai ....?
                        Ten keleivių daug. Kur jiems pasidėti? Dėl vieno PLT maršruto - 54 maršrutu keleivių per sausakimšai. Netelpa žmonės.

                        Comment


                          http://verslas.delfi.lt/automoto/vil...59917&l=fplead

                          Mano nuomonė - kolkas to nereikia. Gal geriau sumažinti skolą, tada galvoti apie naujas VT rūšis ir nemokamą vt.

                          Tačiau reikia sumažinti biletų kainas, arba nurašyti pusę Safflu ir nupaišyti A juostas. Nes dabartinis VT ne konfortabilus. Ir jokie tramvajai nepakeis nieko, nepritrauks nieko. Nes reikia pradėti nuo pradžių.

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            http://verslas.delfi.lt/automoto/vil...59917&l=fplead

                            Mano nuomonė - kolkas to nereikia. Gal geriau sumažinti skolą, tada galvoti apie naujas VT rūšis ir nemokamą vt.

                            Tačiau reikia sumažinti biletų kainas, arba nurašyti pusę Safflu ir nupaišyti A juostas. Nes dabartinis VT ne konfortabilus. Ir jokie tramvajai nepakeis nieko, nepritrauks nieko. Nes reikia pradėti nuo pradžių.
                            Tokie politikų veiksmai dar kartą įrodo tai, ką Al1 kartojo jau n kartų - jie neturi jokios tikslios strategijos ir mėtosi nuo vieno dalyko prie kito, bandydami vaizduoti, jog kažką daro.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Pilaitis
                              Mano VT plėtojimo schema:
                              1.Paskirstomi parkai, t.y. jie pasiskirto po visa Vilnių. Remonto bazė bus šalia Sietyno st.
                              2TP laikomi 47,54,30,75 maršrutai. Parkai bus NV ir Jėruzaleje.

                              Atsiranda T1 liniją. Jos trasą mano paraše. Atsiranda M1 monobėgio linija Spaudos rūmai - Lvovo - Santariškės. Su atšaka į Saulėtekį. Troleibusai žymimi Tr, tramvajai T, autobusai A, monobėgis M, mikriukai MA. Prijungiami naujį traukinių maršrutai. Apie tai vėliau. Dar atsiranda BRT trasa Žalias tiltas-Kaimelio žiedas ir A juostos.
                              Na, tokiu atveju reikėtų suteikti pastovius autobusus tavo minėtiems maršrutams O tokiu atveju Žirmūnuose liktų dabartinis autobusų parkas, ar ne?
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Su naujomis VT rūšimis - ne, bus mano minėtose vietose. O dėl 2TP tai dabar. Manau apsimokėtų.

                                Dėl pastovumo - d.d. ir p.d. 47 važinėtų tik ilgi, bet rečiau. 75 nežinau ką jam daryti. Ji turbūt aptarnautų APas.

                                Comment


                                  FRT, ten tesiog kitiems autobusams vietos nebus. Kokie dar važiuoja? 55(A), 7, 32? Ten dar tilptų 32. Poskyriai čia ne prie ko - juk ne kiekvieną dieną jie keičiasi. Ir ne kiekvieną menėsį...

                                  Comment


                                    Nežinau, gal kiti forumo dalyviai yra matę daugiau pavyzdžių iš užsienio šalių, bet aš tegaliu pasakyti tik tai, ką pats matau čia, Anglijoje, nedideliuose miestuose Esekso grafystėje. Čia kiek suprantu yra privalomos vairuotojų poilsio pertraukos - važiuojant vienu tokiu maršrutu (trukmė į vieną pusę apie 1,5 val.), autobusas sustoja prie depo, pasikeičia vairuotojai (analogiška situacija grįžtant), vežėjas - First. Depas nėra kažkur miesto užkampyje. Dabar gi, kaip suprantu, pas mus Vilniuje siūloma nukelti depus kažkur į brūzgynus (atleiskite už išsireiškimą), iš kurių savo maršrutus VT pasieks per labai ilgą laiką. Nepamirškime kuro / transporto priemonių amortizacijos sąnaudų ir to, kad tai taip pat laikas, už kurį vairuotojams turės būti mokama. Be to, paėmus mano minėtą pavyzdį iš Anglijos - kas gali panegti, kad po kurio laiko ir Lietuvoje nebus panašių reikalavimų daryti pertraukas - tad kur vairuotojai turės daryti tas pertraukėles, jei depai bus nukišti į miesto pakraščius?
                                    Už Vilnių be tramvajų!

                                    Comment


                                      Tai ir pas mus tos privalomos pertraukėlės yra- tai atstovos galiniuose punktuose.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Atstovos didžiuosiuose galiniuose punktuose vyksta (pvz: Kaimelio žiedas Fabijoniškėse, Santariškių žiedas, Stotis...) Čia galinius punktus galima vardinti ir vardinti
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                                          Nežinau, gal kiti forumo dalyviai yra matę daugiau pavyzdžių iš užsienio šalių, bet aš tegaliu pasakyti tik tai, ką pats matau čia, Anglijoje, nedideliuose miestuose Esekso grafystėje. Čia kiek suprantu yra privalomos vairuotojų poilsio pertraukos - važiuojant vienu tokiu maršrutu (trukmė į vieną pusę apie 1,5 val.), autobusas sustoja prie depo, pasikeičia vairuotojai (analogiška situacija grįžtant), vežėjas - First. Depas nėra kažkur miesto užkampyje. Dabar gi, kaip suprantu, pas mus Vilniuje siūloma nukelti depus kažkur į brūzgynus (atleiskite už išsireiškimą), iš kurių savo maršrutus VT pasieks per labai ilgą laiką. Nepamirškime kuro / transporto priemonių amortizacijos sąnaudų ir to, kad tai taip pat laikas, už kurį vairuotojams turės būti mokama. Be to, paėmus mano minėtą pavyzdį iš Anglijos - kas gali panegti, kad po kurio laiko ir Lietuvoje nebus panašių reikalavimų daryti pertraukas - tad kur vairuotojai turės daryti tas pertraukėles, jei depai bus nukišti į miesto pakraščius?
                                          Tai nedideliuose miestuose AP ir Lietuvoje kartais netoli centro. O Vilnius yra per didelis, kad parkai būtų miesto centrinėje dalyje. Dabartinės vietos yra geros (labai, nes jų gviešiasi aferistai valdžioje), tik gal reikėtų daliai autobusų laikyti turėti aikštelę N. Vilnioje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X