Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Budapešte, Berlyne visos stotelės yra pagal pageidavimą. Prahoje - tik tam tikros (kai praneša sekančios stotelės pavadinimą, papildomai pasakoma, kad ji pagal pageidavimą). Jeigu stotelėje niekas nelaukia arba niekas nėra paspaudęs Stop mygtuko, autobusas ją pravažiuoja. Sustojus stotelėje vairuotojas atblokuoja duris ir pats atidaro priekines įlipimui. Išlipimui atsidaro tik tos durys, prie kurių buvo paspaustas artimiausias Stop mygtukas arba kitas - durų atidarymo mygtukas. Tokie yra daugumoje Vilniuje važinėjančių devėtų autobusų, ne tik Oslo MANuose.
    Berlyno tramvajuose, S ir U bahn'e bei Varšuvoje, kur įlipimas yra pro visas duris, keleiviai ir įlipimui patys sau atsidaro duris su mygtukais iš išorės.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Tas stoviniavimas kiekvienoje stotelėje yra visiškas absurdas. Eilė pavyzdžių pietinės Vilniaus pusės:
      - Dariaus ir Girėno stotelė. 3G ten paima nemažai keleivių piko metu, bet ne piko metu tiesiog bereikalingai užstabdo eismą;
      - Rodūnios kelio stotelė link Rodūnios sodų. Aišku, nėra ten didelių srautų, bet pavyzdys kaip iš vadovėlio. Gerai, kad daugumai vairuotojų užtenka sveiko proto keleivių nesant tą stotelę pravažiuoti, kai iš galo mašinos juda.
      - Tyzenhauzų, Karaimų kapinių stotelės. Kokio galo ten stoti, kai akivaizdžiai nėra keleivių? Ir taip 1 ir 2 maršrutai yra iškreipti laiko prasme su užsukimu į Vikingų slėnį.

      Būsit Šiauliuose, pavažiuokit anksti ryte arba vakare. Gražu žiūrėti, kaip kartais koks 12 maršrutas nesustodamas pravažiuoja visą kelią nuo autobusų stoties iki kokios Dainų stotelės. Keleiviai pavyzdingai atsistoja, kai jiems reikia išlipti.

      Galim ir iš toliau pavyzdžių parankioti. Airijoje apskritai nėra mados stoti, ypač priemiestiniuose reisuose, net kai stotelėje laukia žmonės. Važiuosi – ištiesi ranką.

      Comment


        Minėtas Mariaus pavyzdys Rygoje ne visad veikia. Pvz pats mačiau, kaip vairuotojas vėluodamas pats atidaro / uždaro duris. Čia nelygu ir nuo vairuotojo.
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Parašė DArnas Rodyti pranešimą
          (...) Gerai, kad daugumai vairuotojų užtenka sveiko proto keleivių nesant tą stotelę pravažiuoti, kai iš galo mašinos juda. (...)
          Iš vienos pusės – gerai, tačiau turėkime omenyje, kad jei kažkas pasiskųstų, jog vairuotojas nesustojo, tai vairuotojui taikomos kažkokios nuobaudos. Todėl nepykime ant vairuotojų, kurie bet kuriuo atveju sustoja visur. Ir dar vienas dalykas – kai kurios priemiesčio stotelės tamsiu paros metu yra neapšviečiamos ir, neužvažiavus į stotelę, laukiančių joje keleivių gali nesimatyti. Nors, manau, tam tikrais atvejais ir apšviestose, ypač prasčiau apšviestose, stotelėse gali susidaryti tokios situacijos, kad vairuotojas tiesiog nepastebi laukiančio keleivio (kuris galbūt irgi laiku nepastebi atvažiuojančio autobuso ir nepasistengia atkreipti vairuotojo dėmesį). Manau, įteisinus sustojimus tik pagal pageidavimą, tokio pobūdžio nesusipratimų kažkiek tikrai būtų, ypač turint omeny kai kurių mūsų vairuotojų požiūrį į darbą – tikėtina, kad kai kurie per daug nesivargins įsižiūrėti.

          Comment


            Tai aš vairuotojų ir nekaltinu (tik džiaugiuosi, kad kai kurie net esant taikomoms nuobaudoms vis tiek laikosi savo ir nestoja). Būtent todėl ir turi būti panaikintos nuobaudos. Galima į stotelę įvažiuoti, pristabdyti ir išvažiuoti, galima ir visiškai sustoti – pagal situaciją. Visada yra galimybė pamatyti, ar yra laukiančių, ar ne. Tiesiog nebūtina sustoti iki galo, atidaryti duris ir dar stovėti.

            Comment


              Parašė DArnas Rodyti pranešimą
              Tai aš vairuotojų ir nekaltinu (tik džiaugiuosi, kad kai kurie net esant taikomoms nuobaudoms vis tiek laikosi savo ir nestoja). Būtent todėl ir turi būti panaikintos nuobaudos. Galima į stotelę įvažiuoti, pristabdyti ir išvažiuoti, galima ir visiškai sustoti – pagal situaciją. Visada yra galimybė pamatyti, ar yra laukiančių, ar ne. Tiesiog nebūtina sustoti iki galo, atidaryti duris ir dar stovėti.
              Kauno taisyklėmis kiekvienas nesustotas sustojimas ar per anksti išvažiuotas nei 1 minutė bauda 1 euras už kiekvieną tokį atvejį. Jei taip nestovinėk kas liks iš vadinamos algos?
              Iš Lietuvos galima paimt pavyzdžių pvz greičiausiai žiūrėdama pro langą kažkokia boba į dieną rašydavo po maždaug 5 skundus kad pravažiavo nesustodamas ir nespėjo įlipt, kitas atvejis Kauno 3 maršrutas kuriame turi važiuoti keliais grafikais autobusais pritaikytais vežti dviračius vėl pasipildavo skundai kad negalėjo vežtis dviračio nes galėdavo vežti dviračius DAF autobusai kurie retai beišvažiuoja. Tai nereik vairuotojų kaltint nes yra keleivių ar šiaip pyzdukų kurie skundžia.
              Arba jei kokio pyzduko paprašyk susimokėt už bilietą arba išprašyk iš autobuso iškart turi skundą ir ne bet kokį kad buvo pasiųstas nx toli. Savo lėšomis susidėjęs kamerą ir mikrofoną tai nebaisu tie skundai
              Paskutinis taisė egiscrypth; 2018.03.20, 10:04.

              Comment


                Tai kalba ir eina apie tai, kad būtų legaliai leidžiama nestoti stotelėse. Kad yra debilų keleivių tarpe mes puikiai žinom. Ypač apie tokius, kurie chroniškai rašo skundus apie tą patį. Neabejoju, kad tokių nevispročių skundų net nebetikrina, nes eismo skyriuje (klientų aptarnavime) ne besmegeniai dirba.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Tai kalba ir eina apie tai, kad būtų legaliai leidžiama nestoti stotelėse. Kad yra debilų keleivių tarpe mes puikiai žinom. Ypač apie tokius, kurie chroniškai rašo skundus apie tą patį. Neabejoju, kad tokių nevispročių skundų net nebetikrina, nes eismo skyriuje (klientų aptarnavime) ne besmegeniai dirba.
                  O negali būti dar tas momentas, kad pati savivaldybė griežčiau žiūri į privataus vežėjo prasižengimus nei savo, vien dėl to, kad mažiau mokėti - kai sutartyje fiksuota vežimo kaina ~1.7Eur/km, tai pora per ankstyvų atvažiavimų ir jau už tą dieną už konkretų autobusą mokėti ir nebereikia...

                  Comment


                    Tai priklauso nuo to, kam tu tą skundą rašysi. Keistai būtų, jei VVT pats rašytų SĮSPui: "mums pasiskundė keleivė, kad mūsų vairuotojas pravažiavo stotelę anksčiau; patikrinome informaciją ir ji pasitvirtino; nubauskite mus už tvarkaraščio nesilaikymą". Tiek vienas, tiek kitas vežėjas stengsis visaip išvengti atsakomybės ir nuobaudų. Bet privatininkui išties yra sunkiau, nes jie neturi savo klientų aptarnavimo kanalų - visi skundai turi eiti per SĮSPą.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Tai priklauso nuo to, kam tu tą skundą rašysi. Keistai būtų, jei VVT pats rašytų SĮSPui: "mums pasiskundė keleivė, kad mūsų vairuotojas pravažiavo stotelę anksčiau; patikrinome informaciją ir ji pasitvirtino; nubauskite mus už tvarkaraščio nesilaikymą". Tiek vienas, tiek kitas vežėjas stengsis visaip išvengti atsakomybės ir nuobaudų. Bet privatininkui išties yra sunkiau, nes jie neturi savo klientų aptarnavimo kanalų - visi skundai turi eiti per SĮSPą.
                      pats KVT ar VVT baudžia vairuotojus o tuos surinktus pinigus deda į premijų krepšelį. Tai yra gale metų kalėdinės premijos kurias kurį laiką gauna tik aukštesnes pareigas užimantys darbuotojai. Būtent dėl šito nėra jokios paskatos nei stengtis važiuot pagal grafiką galima bandyt lėkti kad kuo daugiau sustojimų būtų reguliarių +1 - 3 minučių intervale ar visi vėlavime -3 ar dar daugiau vėluojama vistiek mokama vienodai. Dabar toks likęs sumažintas atlyginimas nuo krizės laikų kad nėra nuo ko atskaičiuoti, nes po atskaičiavimų iškart vairuotojai išeina iš darbo.

                      Comment


                        Parašė lukass Rodyti pranešimą

                        Nežinau, kas dabartinės liberaliosios valdžios galvoje, bet dabartinis Solarių pirkimas atrodo kaip pinigų plovimas. Vienetas kainuoja 385 tūkst. eurų be jokios autonominės eigos, o Amberis kainuotų (pagal seniau skelbtas kainas) apie 210 tūkst. Eur su akumuliatoriais.
                        Siūlyčiau šią aktualią diskusiją pratęsti čia. Kalbant apie kainas, tai Solaris gali būti šiek tiek brangesnis dėl čekiškos Škoda elektronikos (kuri principe nėra reikalinga, yra pigesnių vakarietiškų alternatyvų) (Maze yra Eton elektronika, kuri tiesą sakant nėra ideali); taip pat yra kondicionierius, kurio Maze nėra. Na ir baigiant, tai Solario salonas yra daug komfortabilesnis, nėra stačių podiumų sėdynėms bei apskritai salonas patogesnis. Tačiau pastarosios dvi priežastis pabrangintų troleibusą 15-20 tūkst. eurų, nedaugiau. Viską pabrangina elektronika, už kurios kainą būtų galima pridėti avarinę autonominę eiga, na ir aišku Solario monopolis troleibusų rinkoje. Labai gaila, kad nedalyvauja kiti gamintojai, kad ir tas pats Ursus, Irisbus, Vanhool. Škoda ir Hess iš brangesnių, tačiau irgi galėtų dalyvauti.

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Siūlyčiau šią aktualią diskusiją pratęsti čia. Kalbant apie kainas, tai Solaris gali būti šiek tiek brangesnis dėl čekiškos Škoda elektronikos (kuri principe nėra reikalinga, yra pigesnių vakarietiškų alternatyvų) (Maze yra Eton elektronika, kuri tiesą sakant nėra ideali); taip pat yra kondicionierius, kurio Maze nėra. Na ir baigiant, tai Solario salonas yra daug komfortabilesnis, nėra stačių podiumų sėdynėms bei apskritai salonas patogesnis. Tačiau pastarosios dvi priežastis pabrangintų troleibusą 15-20 tūkst. eurų, nedaugiau. Viską pabrangina elektronika, už kurios kainą būtų galima pridėti avarinę autonominę eiga, na ir aišku Solario monopolis troleibusų rinkoje. Labai gaila, kad nedalyvauja kiti gamintojai, kad ir tas pats Ursus, Irisbus, Vanhool. Škoda ir Hess iš brangesnių, tačiau irgi galėtų dalyvauti.
                          Nesakau, kad dab. Amberiai tobuli (juk pirmas blynas dažnai prisvyla), tačiau vėlesniuose troleibusuose net buvo planuota patobulinti išvaizdą, gal ir salonas būtų keičiamas. Sutinku, kad pataisius pirmųjų kregždžių nesklandumus bei įtaisius patobulinimus, kaina išaugtų iki 20 tūkst., bet vis tiek būtų pigesni nei dabartiniai.
                          Vanhool'ai irgi vieni brangesnių. Dalyvaut galėtų ir Ekova.
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Į naujus Rygai skirtus Solaris trollino 18,75, kiek pamenu, Medcom elektronika sudėta. Įdomu, kiek Medcom elektronika brangesnė už Škodos?
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                              Į naujus Rygai skirtus Solaris trollino 18,75, kiek pamenu, Medcom elektronika sudėta. Įdomu, kiek Medcom elektronika brangesnė už Škodos?
                              Ar tikrai Rygos Trollino Medcom? Neteko apie tai girdėt, kiek žinau, kontraktas buvo visas Solaris + Škoda elektronika.

                              Medcom elektronika:
                              * pigesnė už Škoda (nežinau, iš kur sugalvojai atvirkščiai? juk galima nesunkiai pamatyt iš pastarųjų kelių metų Lenkijos troleibusų kainų, kad troleibusai su Medcom įranga ir net iki 15km autonomine eiga kainavo pigiau negu Vilniui parduoti troleibusai su Škoda įranga ir be jokių papildomų galimybių);
                              * mažesnės elektros energijos sąnaudos;
                              * pigesnė ir patrauklesnė eksploatacija (praktiškai viską įmanoma remontuoti vietoje, nesiunčiant gamintojui – su Škoda to nebus, dalis įrangos ten taisoma tik pas gamintoją už atitinkamas kainas).

                              Tiesa, Medcom įrangą ne taip lengva gauti Jie praktiškai nelenda į troleibusų konkursus, nes ir be to turi pakankamai užsakymų iš kitų sričių (geležinkelis, tramvajus).
                              Už Vilnių be tramvajų!

                              Comment


                                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                pats KVT ar VVT baudžia vairuotojus o tuos surinktus pinigus deda į premijų krepšelį. Tai yra gale metų kalėdinės premijos kurias kurį laiką gauna tik aukštesnes pareigas užimantys darbuotojai. Būtent dėl šito nėra jokios paskatos nei stengtis važiuot pagal grafiką galima bandyt lėkti kad kuo daugiau sustojimų būtų reguliarių +1 - 3 minučių intervale ar visi vėlavime -3 ar dar daugiau vėluojama vistiek mokama vienodai. Dabar toks likęs sumažintas atlyginimas nuo krizės laikų kad nėra nuo ko atskaičiuoti, nes po atskaičiavimų iškart vairuotojai išeina iš darbo.
                                Jūs kalbat apie savo asmeninę patirtį ir įspūdžius. Vilniuje yra kitaip. O kaip Kaune yra sugebama objektyviai matuoti vėlavimus ir skubėjimus tai niekaip nesuprantu. Kažkoks kreivarankis 29 maršruto trasą link oro uosto yra nubrėžęs per Ramučių kaimo vidines gatves, o "GPS" aklai seka ta kreiva trasa. Dar žiūrėk, sugalvos sumažinti laiką, nes važiuojant 150 km/h greičiu užtenka ir 30 sekundžių.

                                Click image for larger version

Name:	29.png
Views:	108
Size:	403,5 kB
ID:	1628097
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Paprastai labai matuojami GPS yra naudojamas tik autobuso sekimui kai reikia sužinoti konkrečią jo buvimo vietą, o skubėjimai ar vėlavimai fiksuojami kitaip. Pvz tarp sustojimų yra duota 2 minutės laiko ir tarp jų yra kokie 600 metrų. Tuos 600 metrų galima nuvažiuoti ir greičiau ir lėčiau o fiksuojamas laikas yra durų uždarymas ir kai pranešamas sekantis sustojimas. Esant slidiems sustojimams kai "prakosais" išvažiuojama šita sistema išvis nesąmones pradeda rodyt.
                                  O dėl šitos trasos buvo planai kad taip ir važiuos po to pamatė kad ten labiau siaura atšaukė ir dar buvo planai kad užsukinės į LEZ.

                                  Comment


                                    Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                    Gal kas žino kur dirba visi Koch, Fiat ir midi-Neoplanai? Tik 115 maršrute? Ir kur žada juos dėti, ar parduos?
                                    Šiaip tai seniai laikas paleisti racionalų senamiesčio maršrutą, ir jam būten Fiatai bei Kochai tiktų. Tik turėtų kursuoti ne kaip buvę 88 ar 89 ir ne rečiau kaip 7-10 min.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2018.03.21, 12:19.

                                    Comment


                                      Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
                                      Dabar prie tų ekranų labai derintųsi sistema su Stop mygtukais :') Oi būtų neblogai. Tik aš nelabai suprantu kaip tokios sistemos veikia užsienyje. Gerai, autobusas praleidžia kai kurias stoteles, bet tai reiškia, kad neaišku, kad jis kur atvažiuos ir nesuprantu, kaip sudaromi tvarkaraščiai tokiu atveju
                                      Važiuoja pagal tvarkaraštį. Tvarkaraščio sudaryme kur kas daugiau problemų sudaro kamščiai gatvėse, o ne dalis stotelių su neprivalomu sustojimu.
                                      Vilniuje nereikalinga pilnai Stop sistema. Dalis stotelių, o tokių nemažai centrinėje miesto dalyje ir miegamuosiuose rajonuose turi būti su privalomu sustojimu, o dalis, yoač periferijoje, su neprivalomu sustojimu. Gerai tokia sistema veikia Varšuvoje.

                                      Comment


                                        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                        nepravažiuos anksčiau nei vienos stotelės jei praleidžia nesustodamas stoteles tada vairuotojas mažina važiavimo tempą ir tik tada atvažiuoja prie sekančios stotelės kada priklauso, ar atlėkęs pastovi stotelėje iki išvykimo laiko.
                                        Nieko panašaus. Tiesiog grafikas sudaromas ne minučių tikslumu tam tikram maršruto ruože ir nereikalaujama jo laikytis 1-2 min. tikslumu. Jei autobusai kursuoja dažnai, tai niekas to iš keleivių ir nejaučia.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                          Nieko panašaus. Tiesiog grafikas sudaromas ne minučių tikslumu tam tikram maršruto ruože ir nereikalaujama jo laikytis 1-2 min. tikslumu. Jei autobusai kursuoja dažnai, tai niekas to iš keleivių ir nejaučia.
                                          Dėl Vilniaus nesiginčiju o Kaune svarbiausia ne greičiau išvažiuoti iš sustojimo o vėluot galima kiek patinka. O dėl dažnai kursuojančio maršruto gaunasi nesąmonė kai kursuoja dažniau nei 10 minučių intervalu. Jei dirba vairuotojas kuriam rūpi jo piniginė t.y. žiūri ar važiuoja visi su bilietais įleidžia tik per priekines duris ir palaukia kol visi nusipirks bilietus automatiškai tas kursavimo dažnumas išsibalansuoja.
                                          Tai kaip tik grafikai sudaromi minučių tikslumu kiekvienas sustojimas turi vienos dviejų ar daugiau minučių įveikimo laiką. Kai buvo mokamos premijos už reguliarumą reikėjo įtilpti įvažiuoti ir išvažiuoti iš sustojimo +1 -1 minutės intervale. Prieš daugmaž 3 metus patys matėte kaip autobusai važinėdavo pačiam tekdavo ir raudonus šviesoforus praleidinėt ar kaip kuriuos sustojimus ar miestu ir pasiek 80 km/h dėl reguliarumo dėl tuo metu mokamos nemažos premijos. O dabar viskas vienodai svarbu atrėdėjai savo kilometrus ir viskas nes yra tokios technikos kad daugiau 30 km/h baisu ir įsibėgėti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X