Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Bet tada kitas tolimesnes stoteles pravažiuoja anksčiau? Kiek?
    Klaipėdoje tokia STOP sistema bendroje sistemoje nėra patvirtinta. Tiesiog yra <30 KlAP autobusų, kuriuose vidurinės durys atsidaro tik paspaudus mygtuką. Tačiau pagal taisykles autobusai turi įvažiuoti į įvažą arba įsitikinti, kad išlipančiųjų nėra - pavyzdžiui, tik jei autobusas apytuštis ir visi keleiviai sėdi vietose, autobusas nestoja. Daugiau STOP mygtukai naudojami tik tam, kad vairuotojai atidarytų duris (taip apsidraudžia keleiviai). Ir nereikia skiesti. Jokios sistemos nėra ir tvarkaraščiai dėl to nėra koreguojami/važiavimo trukmės trumpinamos.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Koks tada pointas tos sistemos? Šiltą/šaltą orą taupom?
      o kaip kitaip tada jei yra konkretūs išvykimo laikai. Kiek laiko sutaupai nestodamas tiek reikės to laiko perteklių "pastūmpt" nes negalima greičiau išvažiuot iš stotelės.
      O šitos sistemos pointas yra toks: be reikalo negadint autobuso - stabdžiai, greičių dėžė ir t.t. pilnas sustojimas vėl išsibėgėjimas - kuro sąnaudos, išmetamosios dujos. Vienu žodžiu ilgesnis autobuso tarnavimo laikas.

      Comment


        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

        o kaip kitaip tada jei yra konkretūs išvykimo laikai. Kiek laiko sutaupai nestodamas tiek reikės to laiko perteklių "pastūmpt" nes negalima greičiau išvažiuot iš stotelės.
        O šitos sistemos pointas yra toks: be reikalo negadint autobuso - stabdžiai, greičių dėžė ir t.t. pilnas sustojimas vėl išsibėgėjimas - kuro sąnaudos, išmetamosios dujos. Vienu žodžiu ilgesnis autobuso tarnavimo laikas.
        Tai tokia sistema nėra niekuo geresnė keleiviui, tik sudaro papildomų reikalavimų.

        --

        Aš įsivaizduočiau, kad kaip Mettal parašė: tvarkaraščiai sudaromi preliminariai su tarkim +-5 minučių vėlavimu, o nestojimas stotelėse reikštų greitesnį maršruto įveikimą ir galiausiai dažnesnį transportą. Nes jeigu padarom tik pusę: reikalaujam vartotojo atlikti papildomą veiksmą, bet užtai jam nieko neduodam, tai tokia sistema nelabai...

        Comment


          Na sekmadienio ryte sustos autobusas iš 20 stotelių galbūt tik 10. O ta stotelė ar "Kaimiškių", ar "Miestiškių" nėra skirtumo
          Taip nabus, kad vieną reisą stoja pirmose 10 stotelių, antrą reisą pskutinėse 10.

          Žodžiu grafiką patrumpinti - o stotelėje parašyti +-2min.
          Reik turėti minty, kad stotelės, kur 6 maršrutai važiuoja visi visada stos, nes ten kažkas vistiek lauks. Galima sakyti, kad troleibusų toks pakeitimas nepaliestų.

          Dėl keleivių naudos.

          Greitesnis nuvykimo laikas. Keleiviai sėda į mašiną nes 30 min net sekmadienį yra nelabai toli su VVT. O su mašina gali "iš Baltupių į Trakus" nuvažiuoti.

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Tose šalyse, kur veikia sustojimų pagal pageidavimą sistema, tvarkaraščiai labiau suspausti ir ten žmonės nėra tokie ponaičiai ir ponaitės, kuriems autobusas turi atvažiuoti minutė į minutę, nors prieš akis visas eismas stovi.
            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Aš įsivaizduočiau, kad kaip Mettal parašė: tvarkaraščiai sudaromi preliminariai su tarkim +-5 minučių vėlavimu, o nestojimas stotelėse reikštų greitesnį maršruto įveikimą ir galiausiai dažnesnį transportą.
            Norėčiau tokios sistemos pas mus.

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              Na sekmadienio ryte sustos autobusas iš 20 stotelių galbūt tik 10. O ta stotelė ar "Kaimiškių", ar "Miestiškių" nėra skirtumo
              Taip nabus, kad vieną reisą stoja pirmose 10 stotelių, antrą reisą pskutinėse 10.
              Tai niekas taip ir nesakė. O koks be to skirtumas, kurioje konkrečiai stotelėje maršrutas sustos, o kurioje - ne ?


              Dėl keleivių naudos.

              Greitesnis nuvykimo laikas. Keleiviai sėda į mašiną nes 30 min net sekmadienį yra nelabai toli su VVT. O su mašina gali "iš Baltupių į Trakus" nuvažiuoti.
              Tai jei tu važiuoji į kokį nors užmiestį pvz.: Trakus, tai tu ar taip ar taip VVT nesinaudoji, nes jis ten neveža. Ir kuo šitas pavyzdys susijęs su STOP sistema ? Ir kaip suprasti sakinį “30min. net sekmadienį yra nelabai toli su VVT”. ?

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą


                Norėčiau tokios sistemos pas mus.
                Tiesą pasakius, šita sistema ir Vilniuje kai kur jau dabar „veikia“. O tiksliau pasakius – priemiesčio maršrutuose (pvz. 12, 16, 19) vairuotojai dažnai net nesustoja, jei mato, kad autobuse niekas nestovi prie durų, o stotelėje žmonių nėra. Nors, kaip suprantu, vairuotojai neturi teisės taip daryti, bet taip daroma jau n metų. Tokiu būdu šiek tiek sutaupoma laiko, o piko metu - sumažinamas vėlavimas. Sakyčiau, jog taip yra visai neblogai, bet pvz. tamsiu paros metu neapšviestose stotelėse laukiantys žmonės sunkiai pastebimi (ne kartą mačiau, kad vairuotojas juos pastebi paskutinę akimirką, tuomet sustoja už stotelės). Yra dar viena kai kurių vairuotojų blogybė: jeigu kažkuriuo iš šių maršrutų važiuojantis link Stoties vairuotojas mato, kad stotelėje sustojo kitas, irgi į Stotį važiuojantis autobusas, o norinčių išlipti keleivių nėra, tai vairuotojas toje stotelėje nesustoja (kartoju, taip daro tik kai kurie vairuotojai). O jei žmogus, stovintis toje stotelėje, dėl kažkokių priežasčių nori į būtent tą autobusą?

                Comment


                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                  Ir kaip suprasti sakinį “30min. net sekmadienį yra nelabai toli su VVT”. ?
                  Suprasti taip, kad net sekmadienį, kai eismas yra nedidelis, per 30 min. su VT vis tiek nuvažiuosi netoli, nes VT greitį riboja tvarkaraštis ir reikalavimas visada visur sustoti.

                  Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
                  Yra dar viena kai kurių vairuotojų blogybė: jeigu kažkuriuo iš šių maršrutų važiuojantis link Stoties vairuotojas mato, kad stotelėje sustojo kitas, irgi į Stotį važiuojantis autobusas, o norinčių išlipti keleivių nėra, tai vairuotojas toje stotelėje nesustoja (kartoju, taip daro tik kai kurie vairuotojai).
                  Gal tai yra blogybė iš dabartinės sistemos ir taisyklių pusės, bet iš loginės pusės, tai būtų kaip tik teisingas ir racionalus sprendimas. Taupomas tiek keleivių laikas, tiek kuras ir autobuso agregatai. Oficialiai tai galėtų būti įteisinta kaip tik esant STOP mygtukų sistemai.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Zuokula ištyrinėjo Talino patirtį su nemokamu VT.
                    https://www.alfa.lt/straipsnis/50272...as-turi-minusu
                    Žinoma, yra minusų tokioje sistemoje. Įdomu, kaip būtų, ar dingtų tie minusai padarius hibridinę sistemą. Pavyzdžiui, nemokama būtų tik maršrutai namai-darbas ir namai-mokykla? Juk dauguma transporto važinėja būtent namai-darbas. Tokioje sistemoje bomžai atkristų. Neliktų važinėjančių po vieną stotelę.

                    Comment


                      Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                      Zuokula ištyrinėjo Talino patirtį su nemokamu VT.
                      https://www.alfa.lt/straipsnis/50272...as-turi-minusu
                      Žinoma, yra minusų tokioje sistemoje. Įdomu, kaip būtų, ar dingtų tie minusai padarius hibridinę sistemą. Pavyzdžiui, nemokama būtų tik maršrutai namai-darbas ir namai-mokykla? Juk dauguma transporto važinėja būtent namai-darbas. Tokioje sistemoje bomžai atkristų. Neliktų važinėjančių po vieną stotelę.
                      ir paskaičius visą sraipsnį ir gaunasi kad Talino VT nėra nemokamas, iš esmės nemokamas tik registruotiems Talino gyventojams kurie kas mėnesį turi mokėti žaliąjį mokestį kad veiktų kortelė, o visiems kitiems reikia pirkti bilietą pas vairuotoją.

                      Comment


                        Peržiūrėjau rytis001 video youtube Scania 4G maršrute. Man tik atrodo, ar ištikrųjų autobusai pradėjo normaliu greičiu važiuoti? Nes nėra tyčinių stabdymų prieš šviesoforus, nei laukimų stotelėse... Ar pagreitino maršruto įveikimo laiką?

                        Comment


                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                          Tose šalyse, kur veikia sustojimų pagal pageidavimą sistema, tvarkaraščiai labiau suspausti ir ten žmonės nėra tokie ponaičiai ir ponaitės, kuriems autobusas turi atvažiuoti minutė į minutę, nors prieš akis visas eismas stovi.
                          Vilniuje viestiek grafiko laikamosi mažiau nei tose šalyse. Nes jau perdaug jis ištemptas yra...

                          Comment


                            Parašė Petr Rodyti pranešimą
                            Peržiūrėjau rytis001 video youtube Scania 4G maršrute. Man tik atrodo, ar ištikrųjų autobusai pradėjo normaliu greičiu važiuoti? Nes nėra tyčinių stabdymų prieš šviesoforus, nei laukimų stotelėse... Ar pagreitino maršruto įveikimo laiką?
                            Nežinau, gal čia privatininko darbo ypatumai. Vakar važiavau VVT, autobuse 5 žmonės, stoja kiekvienoje stotelėje, nėra nei lipančių, nei išlipančių, duris atidaro ir stovi kokį 10 sekundžių.

                            Aš sutinku, kad dėl mažesnio eismo yra daugiau laiko, bet kam žiemą saloną vėdinti?
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                              Nežinau, gal čia privatininko darbo ypatumai. Vakar važiavau VVT, autobuse 5 žmonės, stoja kiekvienoje stotelėje, nėra nei lipančių, nei išlipančių, duris atidaro ir stovi kokį 10 sekundžių.

                              Aš sutinku, kad dėl mažesnio eismo yra daugiau laiko, bet kam žiemą saloną vėdinti?
                              Taip yra todėl, nes liepta sustoti kiekvienoje stotelėje, net jeigu ir važiuoji tuščias. Ypatingai užmiesčio maršrutuose. Kitu atveju už nesustojimą - kertama per algą. Berods panaši sistema kaip Kaune šiuo metu galiojanti.
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                                Taip yra todėl, nes liepta sustoti kiekvienoje stotelėje, net jeigu ir važiuoji tuščias. Ypatingai užmiesčio maršrutuose. Kitu atveju už nesustojimą - kertama per algą. Berods panaši sistema kaip Kaune šiuo metu galiojanti.
                                Na, bet reikia pripažinti, kad tai yra absurdiška. O toks problemų sprendimo būdas yra primityvus.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  4G 2 minutėmis sumažintas važiavimo laikas lyginant su prieš tai galiojusiu VVT tvarkaraščiu. Drįsiu pastebėti, kad dabar maždaug tiek laiko jie vėluoja pastoviai.
                                  O durų atidarymas kiekvienoje stotelėje - vairuotojų supratingumo trūkumas. Jeigu jų kabinoje neveiktų šildymas, tikrai durų neatidarinėtų. O dabar - kas jiems tie keleiviai...
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Visas šitas amžinas konfliktas būtų išspręstas, jeigu mūsų viešasis transportas turėtų tokias galimybes, koks yra kitose šalyse. Tai mačiau Rygos troleibusuose, tai mačiau ir Gdynės troleibusuose – esu tikras, tai turi daugelio šalių VT. Troleibusas sustoja ir vairuotojas tik atblokuoja durų atidarymo mygtuką. Duris atidaro patys keleiviai, jeigu nori išlipti ar įlipti, paspausdami tam skirtus mygtukus. Po kurio laiko durys automatiškai užsidaro (arba jas gali uždaryti vairuotojas). Viskas, problema išspręsta. Deja, į pasiūlymą pirkti būtent tokias naujas VT priemones nebuvo kreipiamas dėmesys – nes juk reiktų papildomai sumokėti euriukų. Banalaus pagalvojimo, kad tie euriukai atsipirks, mažinant poreikį šildyti saloną žiemą ar vėdinti vasarą pas mūsų profus nerasta, nes jiems juk svarbi tik pirkimo kaina.
                                    Už Vilnių be tramvajų!

                                    Comment


                                      Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                                      Visas šitas amžinas konfliktas būtų išspręstas, jeigu mūsų viešasis transportas turėtų tokias galimybes, koks yra kitose šalyse. Tai mačiau Rygos troleibusuose, tai mačiau ir Gdynės troleibusuose – esu tikras, tai turi daugelio šalių VT. Troleibusas sustoja ir vairuotojas tik atblokuoja durų atidarymo mygtuką. Duris atidaro patys keleiviai, jeigu nori išlipti ar įlipti, paspausdami tam skirtus mygtukus. Po kurio laiko durys automatiškai užsidaro (arba jas gali uždaryti vairuotojas). Viskas, problema išspręsta. Deja, į pasiūlymą pirkti būtent tokias naujas VT priemones nebuvo kreipiamas dėmesys – nes juk reiktų papildomai sumokėti euriukų. Banalaus pagalvojimo, kad tie euriukai atsipirks, mažinant poreikį šildyti saloną žiemą ar vėdinti vasarą pas mūsų profus nerasta, nes jiems juk svarbi tik pirkimo kaina.
                                      Nebūtina netgi tokia sistema, jeigu galima naudotis paprasčiausiu STOP mygtuku. Išvis kam sustoti stotelėje, jeigu joje nieko nėra, o keleiviai viduje neišreiškė pageidavimo išlipti? Juk žmogus iš dangaus į tą stotelę nenukris ir niekas ten nelips, net jei autobusas/troleibusas sustos ir atblokuos duris.
                                      Sistema, kurioje keleivis turi paspausti mygtuką, kad durys atsidarytų, funkcionaliausiai veikia tramvajuose ar metro. Kai durų yra daug, o keleiviai gali lipti tik per dalį iš jų, tai tikrai neverta visų darinėti.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                        Nebūtina netgi tokia sistema, jeigu galima naudotis paprasčiausiu STOP mygtuku. Išvis kam sustoti stotelėje, jeigu joje nieko nėra, o keleiviai viduje neišreiškė pageidavimo išlipti? Juk žmogus iš dangaus į tą stotelę nenukris ir niekas ten nelips, net jei autobusas/troleibusas sustos ir atblokuos duris.
                                        Sistema, kurioje keleivis turi paspausti mygtuką, kad durys atsidarytų, funkcionaliausiai veikia tramvajuose ar metro. Kai durų yra daug, o keleiviai gali lipti tik per dalį iš jų, tai tikrai neverta visų darinėti.
                                        Aha, pamėginkite Susisiekimo ministerijoje pakalbėti apie tai, kad stotelėje, kuri numatyta pagal maršrutą, nebūtų sustojama...
                                        STOP mygtuko paskirtis yra kita. Paspaudus durų atidarymo mygtuką, atidaromos konkrečios durys, o ne visos. Gal iš tiesų neaiškiai apibūdinu būtent to specialaus mygtuko porekį ir funkcionalumą, turbūt tai derėtų pamatyti pačiam praktikoje, tuomet klausimų nebeturėtų būti.
                                        Už Vilnių be tramvajų!

                                        Comment


                                          Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą

                                          Aha, pamėginkite Susisiekimo ministerijoje pakalbėti apie tai, kad stotelėje, kuri numatyta pagal maršrutą, nebūtų sustojama...
                                          STOP mygtuko paskirtis yra kita. Paspaudus durų atidarymo mygtuką, atidaromos konkrečios durys, o ne visos. Gal iš tiesų neaiškiai apibūdinu būtent to specialaus mygtuko porekį ir funkcionalumą, turbūt tai derėtų pamatyti pačiam praktikoje, tuomet klausimų nebeturėtų būti.
                                          Oslo MAN'uose yra sumontuoti tie mygtukai ties galinėmis durimis (ir ties vidurinėmis, kiek pamenu).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X