Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Kreipkitės į SĮSP. Net jeigu jie ir skaito šią temą, tai tikrai neprivalo imti ir kažką taisyti. Čia kaip jūs parašytumėte skundą "nelaikū atvaževo 53, vairotojas gaidis" po pirmu pasitaikiusiu Delfi straipsniu ir tikėtumėtės, kad tuoj visi supuls spręsti jūsų problemą.
    SĮSPui rašyta, nieks nepasikeitė. Kaip bebūtų keista, kai atvyko Oslo MAN'ai, į juos montavo kompus iš senų autobusų, dėl to kai kuriuos iš pradžių rodė nežemagrindžius, po to pakeitė. Į Transrevio visus autobusus montuojami tik nauji kompai, tai gal nebūtų labai sunku juose info pakeist..


    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Tik man atrodo, kad ten žymimos ne žemagrindės, o pritaikytos neįgaliesiems transporto priemonės. Kaip suprantu tos, kurios turi išvažiuojamus tiltelius (?)
    Automatiškai išvažiuojančių tiltelių nėra, visus vairuotojas atlenkia. Tokie yra ir Isuzuose, ir Scaniose.

    Comment


      Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
      mhm kaip tik man kilo toks klausimas dėl skundų, va vakar važiavau 1G su MAN, norėjau išlipti per ketvirtas duris (ir nebuvau vienintelis toks), bet vairuotojas jų neatidarė - kaip manot, ar dėl tokių dalykų verta rašyti į SĮ SP ir ar nuo to galinės durys nepradės atsidarinėti? priedo ir gaila vairuotojo būtų jei skriaustų, nes bent gerą tempą žmogus palaiko ir apskritai, kada vairuotojai privalo atidaryti tas ketvirtas duris...?
      Jeigu durys yra, jas privalu atidaryti. Pasiteisinimas, kad "aš nieko nematau" yra nesamonė. Ikarusuose atidarinėjo, Škodose 15Tr - atidarinėja, kai kuriuose keturduriuose ne raudonuose MAN - taip pat atidarinėja. Čia yra kažkoks kvailas, niekuo nepateisinamas užsispyrimas, su kuriuo reikia kovoti, t.y. rašyti vežėjui ar SĮSPui. Yra tokių užsispyrėlių, kurie net raudonuose MANuose atidaro tik vidurines duris. Stovės 5 min. stotelėje, kol visi pro jas grūsis, bet jokiu būdu nei priekinių, nei paskutinių durų neatidarys.

      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
      SĮSPui rašyta, nieks nepasikeitė.
      Kreipkitės dar kartą el. paštu arba telefonu. Jeigu kreipiamasi ne per Facebook, su ką tik sukurtu profiliu "Jonas Nesvarbu", tai tikrai yra reaguojama.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Man rodo, kad 4G visi žemagrindžiai tiek tvarkaraštyje, tiek žemėlapyje, ar mes ne apie tai kalbame?

        Comment


          Žemagrindžiais dabar rodo visus Transrevio autobusus, įskaitant Isuzu. Rašykite, gal dar ką nors išpildys

          Comment


            Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
            Man rodo, kad 4G visi žemagrindžiai tiek tvarkaraštyje, tiek žemėlapyje, ar mes ne apie tai kalbame?
            Dar šį ryt (5 ryto) rodė nežemagrindžius. Pagaliau, viva la SĮSP! Dabar kad dar ir kitas problemas tvarkyt vežėjus pastumtų, išvis būtų ledas..

            Comment


              Gal kas žino kur dirba visi Koch, Fiat ir midi-Neoplanai? Tik 115 maršrute? Ir kur žada juos dėti, ar parduos?

              Comment


                Neoplanai - 115, o visi kiti - 9, 115 bei specialiuose bundinčiuose troleibusų parkų maršrutuose. Kodėl turėtų pardavinėti ar kažkur dėti?
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

                  Iš esmės visada privalo, tiesiog toli tos durys ir reikia įsižiūrėt gerai per veidrodėlį. Karosose ketvirtos durys išvis būdavo užblokuotos. Turbūt dėl tos pačios priežąsties.
                  Karosose, kur nėra kamerų ties ketvirtomis durimis, taip - gerai nesimatydavo įlipantys bei išlipantys. Oslo raudonuosiuose Man'uose šią problemą kompensuoja šalia trečių ir ketvirtųjų durų esančios kameros, pro kuriuos vairuotojas mato viską kuo puikiausiai
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Ikarusuose tuo labiau nesimatė, kas ten išlipo, o kas - ne. Ir gyveno gi kažkaip žmonės! Užsispyrimas neatidarinėti paskutinių durų yra tokia pat "vilnietiška" nesamonė kaip ir priekinių durų neatidarymas net tik išlipantiems, bet ir įlipantiems.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Ikarusuose tuo labiau nesimatė, kas ten išlipo, o kas - ne. Ir gyveno gi kažkaip žmonės! <...>
                      Kiek supratau, 15tr Škodose irgi nelabai matosi kas įlipo/išlipo per ketvirtas duris. Ar ten geriau matosi?
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                        Kiek supratau, 15tr Škodose irgi nelabai matosi kas įlipo/išlipo per ketvirtas duris. Ar ten geriau matosi?
                        Kam jūs diskutuojat apie 4 duris kaip Solaris autobusuose nesimato aplamai 3 durys dėl blogo turėklų išdėstymo.

                        Comment


                          Nu va, prašau. Bet Kaune gi niekas dėl to nesugalvoja apskritai neatidarinėti galinių durų.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Nu va, prašau. Bet Kaune gi niekas dėl to nesugalvoja apskritai neatidarinėti galinių durų.
                            dažnai net ne nuo vairuotojo priklauso kad neatidaro tiesiog neįmanoma atidaryt nes jos neveikia, antra, jei jam rūpi jo piniginė laukia kol pirma sulips visi keleiviai nusipirks bilietus tik tada išleidžia keleivius. Nwžinau kaip Vilniuje kiek teko girdėti kad vairuotojas nieko negauna už parduotus bilietus kaip turėtų būti visur. Nes žinai kuris netur bilieto ir specialiai darai kad jis pargriūtų

                            Comment


                              Tai įlipimo tvarka čia ne prie ko. Juk neatidaro galinių durų ne vien įlipimui, o ir išlipimui.
                              Kas dėl mokėjimo už bilietus, tai VVT autobusų vairuotojai gauna lygtai 20 ar 30% nuo bilieto, o jeigu pardavimų suma viršija X eur/mėn., tai procentas sumažėja. Čia priemonės prieš "sėdėjimus" pelninguose maršrutuose ir korupciją, kuomet kai kurie praktiškai vien tik 53 dirbo, nes tuomet dar ir gaudavo 50% nuo bilieto be jokių kiekio apribojimų.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                Tai įlipimo tvarka čia ne prie ko. Juk neatidaro galinių durų ne vien įlipimui, o ir išlipimui.
                                Kas dėl mokėjimo už bilietus, tai VVT autobusų vairuotojai gauna lygtai 20 ar 30% nuo bilieto, o jeigu pardavimų suma viršija X eur/mėn., tai procentas sumažėja. Čia priemonės prieš "sėdėjimus" pelninguose maršrutuose ir korupciją, kuomet kai kurie praktiškai vien tik 53 dirbo, nes tuomet dar ir gaudavo 50% nuo bilieto be jokių kiekio apribojimų.
                                tada ten tik pardavinėk bilietus ir viskas
                                Kaune tik 5 centai už parduotą bilietą

                                Comment


                                  Kaip atrodys naujieji sostinės „Solaris Urbino“ autobusai

                                  Lenkijos mieste Poznanėje įsikūrusioje autobusų gamykloje jau surinkti pirmieji Vilniaus miestui skirti „Solaris Urbino“ autobusai.
                                  Pirmieji dvylikos metrų lenkiški autobusai sostinėje pasirodys balandžio viduryje. Į miesto gatves jie turėtų išvažiuoti balandžio pabaigoje ar gegužės pradžioje.
                                  Aštuoniolikos metrų ilgio autobusai Vilniuje bus vasaros pabaigoje.
                                  Autobusai nudažyti raudona tradicine sostinės autobusų spalva, papuošti miesto simbolika.
                                  Raudoną spalvą jau vadina tradicine.
                                  Trečioje nuotraukoje matosi salono fragmentas. Panašu, jog bus kiek neįprastas sėdynių išdėstymas... Užtat džiugina, kad pačiam priekyje yra po dvi sėdynes tiek iš kairės, tiek iš dešinės.
                                  Kažin, ar ne geriau atrodytų, jei švieslenčių užrašai būtų oranžinės spalvos. Dabar su tom švieslentėm bus margumynas...
                                  Paskutinis taisė Marius555; 2018.03.15, 13:30.

                                  Comment


                                    Salono išplanavimas kaip 15 metrų Solaris Trollino - kaupiklis tokio pat dydžio, vienos sėdynių eilės sąskaita.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Neblogai atrodo, bet be to takso vis tiek nepavyko apsieiti...

                                      Comment


                                        Gamyklinis dažymas vis gi duoda savo, nepalyginsi tu tuo, kaip perdažo dabar autobusus mūsiškiai. Kai kurių elementų palikimas kitos spalvos, gal net kitos medžiagos duoda savo.

                                        Atrodo tikrai nuostabiai ir veržliai šitas modelis su raudona spalva. O dėl švieslentės tai keista... oranžinė turėtų tikrai iš toliau matytis, patogiau turėtų būti. Na, bet balta derinasi prie kitų užrašų.

                                        Comment


                                          Vis daugiau miestų užsako baltas švieslentes. Galbūt jų matomumas geresnis, nei oranžinių? Pastarosios tai iš tolo labai liejasi ir "bado" akis.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X