Aš galiu sureguliuoti, ten nieko sunkaus nėra tiesiog reikia mokėti dirbti su tuo e.bilieto juodu kompiuteriu.
Kad ten jau pačio autobuso garso sistemoj kažkas ne taip. Isuzu'ose lyg tais situacija pagerėjo su laiku, dabar kai kuriuose, kur ankščiau prastai girdėdavosi, jau normaliai. Tikėkimės, kad ir Scanias sutvarkys.
Atsakysiu labiau tinkamoje temoje: ilgi nuomuojami autobusai kurie važinėja VVT maršrutais turėtų dingti, kai atsiras visos Scanios (nebent nuspręs juos laikinai palikti vietoj aukštagrindžių ilgų Mercedesų). Maršrutai, kuriuos Meteoritas aptarnauja savo griūvenomis, turėtų būti grąžinti kai tik atvyks Solariai ir bus nurašyti patys problemingiausi autobusai (tokių būtų apie 20). Pirma Solarių partija turėtų atvykti dar šį pavasarį.
Atsakysiu labiau tinkamoje temoje: ilgi nuomuojami autobusai kurie važinėja VVT maršrutais turėtų dingti, kai atsiras visos Scanios (nebent nuspręs juos laikinai palikti vietoj aukštagrindžių ilgų Mercedesų). Maršrutai, kuriuos Meteoritas aptarnauja savo griūvenomis, turėtų būti grąžinti kai tik atvyks Solariai ir bus nurašyti patys problemingiausi autobusai (tokių būtų apie 20). Pirma Solarių partija turėtų atvykti dar šį pavasarį.
Ar probleminiais gali būti laikomi 40 ir 56 maršruto autobusai (visi seni Mercedesai ir dar visi skirtingi)? Ar jie būtų keičiami Solariais?
Ar probleminiais gali būti laikomi 40 ir 56 maršruto autobusai (visi seni Mercedesai ir dar visi skirtingi)? Ar jie būtų keičiami Solariais?
Jau parašiau, maršrutai šiuo metu aptarnaujami Meteorit turu, kai tik bus gauta pakankamai naujų Solarių, bus grąžinti VVTui. Jūsų paminėtus maršrutus kaip tik ir aptarnauja Meteorit Turas.
Pagal mano pamąstymus (tik pagal juos), pirmojoje Solarių partijoje bus 50 trumpų ir 25 ilgus, tiek pat antrojoje partijoje. Meteorit turas šiuo metu išleidžia lygiai 25 autobusus į maršrutus, tad didelė tikimybė, kad vasarą jau tikrai šiais maršrutais važinės VVT.
Logiška, kai Meteoritas baigs darbinę karjerą Vilniuje, kad savo turimą trumpą geros būklės techniką permestų į 2 troleibusų parką - vietoje esamų leisgyvių aukštagrindžių bei žemagrindžių O405 mercedesų. Nežymiai, bet 32, 59, 75 maršruto keleiviai gautų geresnės kokybės paslaugas
Logiška, kai Meteoritas baigs darbinę karjerą Vilniuje, kad savo turimą trumpą geros būklės techniką permestų į 2 troleibusų parką - vietoje esamų leisgyvių aukštagrindžių bei žemagrindžių O405 mercedesų. Nežymiai, bet 32, 59, 75 maršruto keleiviai gautų geresnės kokybės paslaugas
Ar neplanuoja atsisakyt VVT nuomos iš viso? Ar aš ne taip supratau tą permestų?
Ar neplanuoja atsisakyt VVT nuomos iš viso? Ar aš ne taip supratau tą permestų?
Kiek supratau, atsisakys, bet su laiku.
Čia tik idėjiniai pasiūlymai kaip čia ir dabar su esamais resursais minimaliai pervesti 2-ojo parko techniką į padorią iš leisgyvių
Kol nebus gauta antra Solarių partija bei troleibusai, geriausia būtų išvis neleisti naujos technikos į 2TP, o leisti jiems ją sudrožti iki galo. Tada išmesti lauk visą vadovybę ir remontininkus ir tik tada kažką pervesti į 2TP. Galėtų pasiimti Lazdynų, Buivydiškių g. maršrutus.
Kol nebus gauta antra Solarių partija bei troleibusai, geriausia būtų išvis neleisti naujos technikos į 2TP, o leisti jiems ją sudrožti iki galo. Tada išmesti lauk visą vadovybę ir remontininkus ir tik tada kažką pervesti į 2TP. Galėtų pasiimti Lazdynų, Buivydiškių g. maršrutus.
O gal po naujų autobusų atvykimo iš 2TP autobusus iš vis išims?..
Kad tik nebūtų taip, jog keletą naujausios technikos (taip, Solarių) atriektų būtent 2-am parkui
manau VVT nediskriminuos maršrutų (nors tai buvo ilgą laiką daroma) ir visus autubusus grąžins į AP, arba, blogesnis variantas, kad į 2TP numes naujų autobusų..
Ir, volia volia, realaus laiko sistemoj nė viena Scania nerodoma kaip žemagrindė. Nejau taip sunku pakeist nustatymus SĮSP? E.bilieto kompiuteriai juk visi nauji transreviui išduoti, naudotų niekas nedėjo ten, kad būtų galima sakyt, jog nuo senų autobusų nuimti, dėl to rodo kaip nežemagrindžius...
Kiek pamenu, kai Oslo MAN'ai atvažiavo, pirmomis dienomis kai kuriuos irgi rodė kaip nežemagrindžius dėl kompiuterių iš senų autobusų, bet pakeitė tai. Kodėl Isuzu autobusuose nuo rugsėjo nesugebama to padaryt, nesuprantama.
Tik man atrodo, kad ten žymimos ne žemagrindės, o pritaikytos neįgaliesiems transporto priemonės. Kaip suprantu tos, kurios turi išvažiuojamus tiltelius (?)
Ir, volia volia, realaus laiko sistemoj nė viena Scania nerodoma kaip žemagrindė. Nejau taip sunku pakeist nustatymus SĮSP? E.bilieto kompiuteriai juk visi nauji transreviui išduoti, naudotų niekas nedėjo ten, kad būtų galima sakyt, jog nuo senų autobusų nuimti, dėl to rodo kaip nežemagrindžius...
Kreipkitės į SĮSP. Net jeigu jie ir skaito šią temą, tai tikrai neprivalo imti ir kažką taisyti. Čia kaip jūs parašytumėte skundą "nelaikū atvaževo 53, vairotojas gaidis" po pirmu pasitaikiusiu Delfi straipsniu ir tikėtumėtės, kad tuoj visi supuls spręsti jūsų problemą.
Pagal mano pamąstymus (tik pagal juos), pirmojoje Solarių partijoje bus 50 trumpų ir 25 ilgus, tiek pat antrojoje partijoje. Meteorit turas šiuo metu išleidžia lygiai 25 autobusus į maršrutus, tad didelė tikimybė, kad vasarą jau tikrai šiais maršrutais važinės VVT.
Autobusų pirkimo konkurso sąlygose parašyta taip:
3.2. Transporto priemonės Perkančiajai organizacijai gali būti pristatomos partijomis: ne mažiau nei 30 (trisdešimt) transporto priemonių pirmąja partija ir ne mažiau nei 10 (dešimt) transporto priemonių kiekviena sekančia partija.
Tad tikėtina, jog pirmąją partiją sudarys būtent 30 autobusų.
Kreipkitės į SĮSP. Net jeigu jie ir skaito šią temą, tai tikrai neprivalo imti ir kažką taisyti. Čia kaip jūs parašytumėte skundą "nelaikū atvaževo 53, vairotojas gaidis" po pirmu pasitaikiusiu Delfi straipsniu ir tikėtumėtės, kad tuoj visi supuls spręsti jūsų problemą.
mhm kaip tik man kilo toks klausimas dėl skundų, va vakar važiavau 1G su MAN, norėjau išlipti per ketvirtas duris (ir nebuvau vienintelis toks), bet vairuotojas jų neatidarė - kaip manot, ar dėl tokių dalykų verta rašyti į SĮ SP ir ar nuo to galinės durys nepradės atsidarinėti? priedo ir gaila vairuotojo būtų jei skriaustų, nes bent gerą tempą žmogus palaiko ir apskritai, kada vairuotojai privalo atidaryti tas ketvirtas duris...?
mhm kaip tik man kilo toks klausimas dėl skundų, va vakar važiavau 1G su MAN, norėjau išlipti per ketvirtas duris (ir nebuvau vienintelis toks), bet vairuotojas jų neatidarė - kaip manot, ar dėl tokių dalykų verta rašyti į SĮ SP ir ar nuo to galinės durys nepradės atsidarinėti? priedo ir gaila vairuotojo būtų jei skriaustų, nes bent gerą tempą žmogus palaiko ir apskritai, kada vairuotojai privalo atidaryti tas ketvirtas duris...?
Iš esmės visada privalo, tiesiog toli tos durys ir reikia įsižiūrėt gerai per veidrodėlį. Karosose ketvirtos durys išvis būdavo užblokuotos. Turbūt dėl tos pačios priežąsties.
Visi Oslo Manai turi televizorius, per kuriuos rodomos 3 ir 4 durys (trumpuose tik 3 aišku). Vieninteliai kuriuose nėra tų televizorių yra berods 3008, 3009 ir 4012. Gal dar koks. Todėl dažnai vairuotuojai tų durų neatidaro tiesiog iš nenorėjimo. Beje, kiek pastebėjau, tai ganėtinai keista durų sistema yra. Vairuotuojas privažiuojant prie stotelės paspaudžia visų durų mygtukus (salone užsidega raudona lemputė virš durų), tada stotelėje įjungia elektrinį stabdį ir tik tada durys atsidaro. Pačioje pradžioje 3 ir 4 (jei yra) durys užsidarydavo automatiškai, joms užsidarius, galima buvo jas atidaryti paspaudus mygtuką tiek salone, tiek lauke. Gal dabar jau atjungė.
Comment