Parašė lietus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJeigu jau plėsti troleibusų kontaktinį tinklą, tai, mano nuomone, į Šeškinę-Fabijoniškes (53 maršruto trasa) jis būtų kur kas reikalingesnis negu į Santariškes (keleivių srautai didesni). Bet iškyla problema- Gelvonų ir S. Stanevičiaus gatvėse link Fabijoniškių yra tik viena eismo juosta, be to, nežinia, ar galės troleibusai be problemų įveikti "amerikietišką kalnelį" tarp Gelvonų ir Jovaro stotelių. Dėl to turbūt ir atsisakyta planų ten tiesti KT.Paskutinis taisė FRT; 2012.09.20, 16:54.
Comment
-
Parašė KitoksBrolisAš esu naujokas čia, bet domiuosi autobusais Vilniuje. Norėčiau išsakyti savo nuomonę dėl kai kurių maršrutų. Aš manau, kad daug maršrutų Vilniuje galima panaikinti. Niekam ne paslaptis, kad mikrorajonai Vilniuje išsibarstė. Tai labai blogai. Būtų mano valia, aš panaikinčiau autobusus į tokius rajonus kaip Trakų Vokė, Vaidotai, Mūrinė Vokė, Grigiškės, Bukčiai, Pagiriai, Zujūnai, Tarandė, Bukiškės, Bajorai, Visoriai, Vanaginė, Antaviliai, Balsiai, Naujaneriai, Ožkiniai, Turniškės, Šilėnai, Naujoji Vilnia, Guriai, Pavilnys.
Svarbiausia yra miesto centras ir mikrorajonai, kurie randasi visai šalia jo. O kitų rajonų gyventojai tegul neverkia, o naudojasi mikroautobusais arba nuosavu transportu. Kodėl Savivaldybė turi mokėti už tai, kad kažkokie individai pasirinko gyvenimo vietą taip toli nuo miesto centro? Savivaldybės pinigai ne guminiai.
Daug kur matau nusiskundimų, jog Vilniaus viešasis transportas blogos kokybės. O sprendimas yra visai paprastas – panaikinti maršrutus į mano minėtus rajonus, visus senus autobusus nurašyti, o geros kokybės palikti, kad aptarnautų miesto centrą ir artimiausius mikrorajonus.
Taip pat labai daug dubliavimosi Vilniaus mieste. Kam keturi maršrutai į Pilaitę, jei galima padaryti tik vieną? Optimaliausia trasa būtų dabartinio 47 maršruto. Kam 6 maršrutai į Fabijoniškes, jei pakaktų dviejų – Stotis – Fabijoniškės ir pvz. Fabijoniškės – Žaliasis tiltas. Tokių problemų labai daug Vilniuje: 6 maršrutai į Santariškes (pakaktų vieno); 18 maršrutų į Antakalnį kai trijų būtų per akis ir t.t.
Dar viena problema – viešasis transportas važiuoja šalutinėmis gatvėmis – tai didžiulė klaida. Siūlyčiau naikinti VT eismą Rinktinės, Žolyno, P. Lukšio, Minties, Tuskulėnų, Žalgirio, Vytauto, L. Asanavičiūtės, Pilaitės pr. (kur 30 maršrutas važiuoja), Taikos, Geležinio Vilko, Ąžuolyno, Dūkštų, Paberžės, S. Neries, Baltupio (kur važiuoja 26A ir 48), J. Basanavičiaus, Panerių, Oslo, Maironio, Plytinės, Užupio gatvėmis.
Daug kas nesutiks su tokiu pasiūlymu, tačiau pagalvokit logiškai – taip ne tik sutaupysim lėšų, bet ir žmonės daugiau judės, o ne sėdės kaip turčiai autobuse ir nevažinės nuo namų iki namų.
Tau su smegenimis negerai? Išgerėi per daug? Ar kas? Iš dalies aš sutinku, bet tu čia žiauriai persistengiai. Aš čia dabar nevardinsiu konkrečiai, bet pvzs Lukšio gatve jie pravažiuoja tik kelis metrus, čia ne problema. Žiedo gi reikia. Tavęs paklausius susidaro įspūdis, kad tu nori pasinaikint visą susisiekimą, ir padaryti kamščius. Įsijunk smegenis, jeigu padaryt bent pusę iš tavo pasiūlymų, tai Vilniuje kamščių skaičius išaugtų dvigubai, užterštumas padidėtų. Man įdomu kur pats gyveni, bei kaip dažnai keliaji VT.
Comment
-
Parašė KitoksBrolisNegeriu, esu blaivininkas. O tai kam tas užsukimas į Lukšio gatvę, jei yra troleibusų, kurie važiuoja į Žirmūnus? Aš nenoriu panaikinti visą susisiekimą - tiesiog be reikalo švaistomi pinigai aptarnaujant tolimus ir nereikalingus rajonus. Tam yra mikroautobusai. Kamščių nebus, jei pats įjungsi smegenis ir suprasi, kad yra daug variantų, kaip patobulinti maršrutus. VT keliauju kasdien (būna net iki 6 kartų per dieną).
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGalima likviduoti tą kalnelį.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.09.20, 21:11.
Comment
-
Parašė KitoksBrolisAš, kaip normalus šiuolaikiškas miesto gyventojas, gyvenu centre - Kalvarijų gatvėje, o ne kokiam nors Vilniaus užkampy.
1) ne visi tokie pasiturintys ir tiek uždirba, kad galėtu sau leisti įsigyti reikiamo dydžio būstą arti Centro;
2) tas Centras nėra guminis ir visi į jį tiesiog netilptų.
Parašė KitoksBrolisNegeriu, esu blaivininkas. O tai kam tas užsukimas į Lukšio gatvę, jei yra troleibusų, kurie važiuoja į Žirmūnus? Aš nenoriu panaikinti visą susisiekimą - tiesiog be reikalo švaistomi pinigai aptarnaujant tolimus ir nereikalingus rajonus. Tam yra mikroautobusai. Kamščių nebus, jei pats įjungsi smegenis ir suprasi, kad yra daug variantų, kaip patobulinti maršrutus. VT keliauju kasdien (būna net iki 6 kartų per dieną).
Mikroautobusai nėra guminiai, kad į juos tilptų neribotas skaičius žmonių. Na nebent vietoje autobusų jie važinėtu vorele, iš kai kurių miesto dalių.
Sakote kamščių nebus, kai siūlote pusę miesto persodinti į asmeninius automobilius? Va čia tai bent mintis!!!
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąO įsikūrėte pats, vien savo uždirbtais pinigais, tame Centre? Nebūkim tokio siauro mastymo (lai tamsta neįsižeidžia) ir supraskim, kad visi vilniečiai negali gyventi tik centre. Priežasčių yra net keletas:
1) ne visi tokie pasiturintys ir tiek uždirba, kad galėtu sau leisti įsigyti reikiamo dydžio būstą arti Centro;
2) tas Centras nėra guminis ir visi į jį tiesiog netilptų.
Visgi tie "tolimi ir nereikalingi" rajonai, iš tiesų, nėra tokie nereikalingi. Jei pasidomėtumėte, kodėl buvo prijungta nemažai, gana nutolusių gyvenviečių, prie Vilniaus miesto savivaldybės - turėtumėte tai suprasti. Savivaldybės biudžetas nėra aukso šulinys. Nemažą dalį pajamų sudaro GPM. Dabar spėkite, kas gyvena individualiuose namuose,ar naujos statybos daugiabučiuose miesto pakraščiuose ir kas sumoka daugiau GPM, ar nemaža dalis pensijinio amžiaus gyventojų gyvenančių artimesniuose rajonuose, ar tie nereikalingų rajonų žmonės, kuriems neverta leisti pinigų?
Mikroautobusai nėra guminiai, kad į juos tilptų neribotas skaičius žmonių. Na nebent vietoje autobusų jie važinėtu vorele, iš kai kurių miesto dalių.
Sakote kamščių nebus, kai siūlote pusę miesto persodinti į asmeninius automobilius? Va čia tai bent mintis!!!
Todėl ponas KitasBrolis tikrai persistengė.
Comment
-
Parašė KitoksBrolisAš, kaip normalus šiuolaikiškas miesto gyventojas, gyvenu centre - Kalvarijų gatvėje, o ne kokiam nors Vilniaus užkampy.Parašė KitoksBrolisNejau nuosavos mašinos neturėjimas turi rūpėti Savivaldybei? Niekas nekaltas, kad gyveni užkampy ir neturi pinigų nuosavam transportui - reiškia smegenis blogai dirbo, neturi gero darbo, todėl ir renkiesi pigūs namus miesto pakrašty.
Parašė KitoksBrolisVa tame ir problema. Kam aštuoni maršrutai į Žirmūnus?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBerods, pagal planą po ta vieta tuneliu turėtų praeiti Šiaurinė gatvė. Todėl po Šiaurinės gatvės nutiesimo tas kalnelis kaip ir turėtų būti išlygintas. Bet kita vertus, kol kas nežinia, kada iš viso bus nutiesta ta gatvė.
Comment
-
Parašė KitoksBrolisVisi priemiestiniai rajonai yra tolokai nuo centro. A1, paminėjote Naująją Vilnią. Tai kadaise buvęs pramoninis rajonas. Galima atstatyti ten pramonę, tegul visi jos gyventojai dirba fabrikuose, parduotuvėse. Mokiniai privalo mokytis pagal gyvenamąją vietą, o ne važinėtis taip toli į mokyklas. Kiek kitokia situacija su studentais, bet ir ten pusė studentų gali mokytis Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakultete, kiti - profesinėje mokykloje. Nėra jokio poreikio kasdien važinėtis į miesto centrą. Taip galima bus sutaupyti ir lėšų.
Tą pati gali daryti ir kitų rajonų gyventojai, kad nebūtų nereikalingo važinėjimo po miestą, pvz. gyvenu Pašilaičiuose, dirbu prie Stoties. Kam to reikia? Tik veltui gaišinamas laikas. Taip pat ir pinigai.
Vis tiek į mano paminėtus rajonus važinėja mažai žmonių, autobusai beveik tušti.
O tai, kad T16 važiuoja ilgas piko metu, ir kad T7 vaziuoja labai daug, tau nieko nesako?
Comment
-
Parašė KitoksBrolisVisi priemiestiniai rajonai yra tolokai nuo centro. A1, paminėjote Naująją Vilnią. Tai kadaise buvęs pramoninis rajonas. Galima atstatyti ten pramonę, tegul visi jos gyventojai dirba fabrikuose, parduotuvėse. Mokiniai privalo mokytis pagal gyvenamąją vietą, o ne važinėtis taip toli į mokyklas. Kiek kitokia situacija su studentais, bet ir ten pusė studentų gali mokytis Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakultete, kiti - profesinėje mokykloje. Nėra jokio poreikio kasdien važinėtis į miesto centrą. Taip galima bus sutaupyti ir lėšų.
Tą pati gali daryti ir kitų rajonų gyventojai, kad nebūtų nereikalingo važinėjimo po miestą, pvz. gyvenu Pašilaičiuose, dirbu prie Stoties. Kam to reikia? Tik veltui gaišinamas laikas. Taip pat ir pinigai.
Vis tiek į mano paminėtus rajonus važinėja mažai žmonių, autobusai beveik tušti.Paskutinis taisė Al1; 2012.09.20, 22:46.
Comment
Comment