Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Penkių cilindrų vibratoriai, su laaabai brangiai remontuojama kuro sistema. Variklio resursas pusę milijono. Tada prasideda bėdos ir su siurbliais-purkštukais, paskirstymo velenėliais, lūžta karomyslai, patenka dyzelis į tepimo sistemą, ir taip toliau. Šrotuose variklis kainuoja apie 4000 eurų.

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą

      Nu tai pasakykit tai Susisiekimo paslaugoms. Tegu kitąkart, kai minėsim 100-metį, nedažnina nieko, nes visų rajonų tikrai neaprūpinsi papildomu transportu. Tie patys Pašilaičiai jau ant tiek "nelygūs", kad žmonės vos telpa į ilgus 46-us.
      7 trulą tikrai reikėjo padažnint. Ne visi žmonės tilpo važiuojant ir pirmyn, ir atgal.

      Comment


        Kaip supratau Transrevio miesto autobusų pagrindą sudarys midibusai Isuzu ir prailgintos Scanios? Standartinės talpos autobusų jie neturės?
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
          Kaip supratau Transrevio miesto autobusų pagrindą sudarys midibusai Isuzu ir prailgintos Scanios? Standartinės talpos autobusų jie neturės?
          taip, taip jau buvo numatyta nuo pat pradžių, kad midibusai ir triašiai.

          Comment


            Neoplan N4421/3 Centroliner numeris 993, perdažytas į raudoną spalvą.

            Comment


              Na štai, dar vienas įrodymas, kad Neoplanai ir 2000-2002 Manai liks.
              Užtat dabar galvoju, kad greičiausiai nurašys 2004 metų trumpuosius Volvo. Tiesiog per daug trumpų autobusų mieste bus.

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                Na štai, dar vienas įrodymas, kad Neoplanai ir 2000-2002 Manai liks.
                Užtat dabar galvoju, kad greičiausiai nurašys 2004 metų trumpuosius Volvo. Tiesiog per daug trumpų autobusų mieste bus.
                Abejoju, jog Volvo nurašinės.
                4G ir 43 atidavus Transreviui, bus poreikis 2-am troleibusų parkui toliau laikyti autobusus? Jei taip, tai tikėtina perduos pastarąsias trumpas Volvo 2004 laidos, o senus Mercedes nurašys
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Šiaip galėtų tokiu atveju tam tikrus maršrutus aptarnaujamus ilgais autobusais sudažninti ir paleisti jais trumpus (pvz.: 12, 16, 19, 24, 46) jei jau tikrai yra ilgų autobusų trūkumas ir trumpų perteklius. Bet, matyt, trūksta vairuotojų, iš Ukrainos neatsiveža

                  Comment


                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    Na štai, dar vienas įrodymas, kad Neoplanai ir 2000-2002 Manai liks.
                    Užtat dabar galvoju, kad greičiausiai nurašys 2004 metų trumpuosius Volvo. Tiesiog per daug trumpų autobusų mieste bus.
                    Nemanau, kad visus nurašinės. 2004 metų Volvo yra apie 20. Gal kelis pačios prasčiausios būklės Volvo nurašys, bet ne visus. Paskaičiuokime. Bus 100 naujų trumpų autobusų, pridedame trumpus norvegų MAN`us (15), 2013-2014 metais gautus dujinius (58) ir dirbančius trumpus Volvo (57). Viso gaunasi apie 230 autobusų. Nemanau, kad tai yra daugiau nei reikės, ypač turint omeny, kad daugiau jau privatininkams perduodamų maršrutų nebebus, o grąžinamų maršrutų bus. Na, iš aptarnaujamų trumpais autobusais nusiims tik 55 maršrutai (5 autobusai), tačiau prisidės 40, 49, 56, 69 maršrutai (~30 autobusų su rezervu). Nepamirštame, kad rezervas taip pat reikalingas, negalima skaičiuoti vien tik dirbančių autobusų. Mano skaičiavimais, norint aptarnauti likusius VVT maršrutus su trumpais autobusais, reikia apie 170 autobusų, pridėkime dar būtinybę turėti apie 15-20 autobusų rezervą. Taip pat neatmeskime perspektyvų - galbūt maršrutų tinklo plėtros ateityje (pvz: naujų maršrutų už miesto ribos į Rastinėnus, Nemenčinę ir pan), esamų maršrutų dažninimo (pvz: 10, 22, 29, 34) perspektyvos. Taip kad visus Volvo nurašyti tikrai neišeis. Gal kokius kelis prasčiausius nurašys ir tiek. Ką tikrai, nurašys - tai likusius dujinius, trumpus Mercedesus, manau ir MB Citaro.

                    Tuo tarpu ilgiesiems maršrutams (atmetus 4 privatininkui atiduodamus maršrutus) reikės apie 125 autobusų, plius 10-15 autobusų rezervas. Tai čia, manau, tikrai akivaizdu, kad vien su 50 Naujų Soliarių, 30 Volvo ir 15 Oslo manų (95 autobusai) išsiversti neiseis niekaip, be šansų. Tai akivaizdu, kad 2001 m. Neoplanai ir MAN`ai liks, bet net ir juos pridėjus lieka dar apie 20 autobusų trūkumas. Labai tikiuosi, jog visus 20+ metų ilguosius nurašys, o tą trūkumą užkaišios įsigydami papildomai kokius 20 10-12 metų senumo ilgųjų autobusų.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Toks pastebėjimas: ne kartą buvo diskutuota, kad atiduoti privatininkui 55 maršrutą, kad šis jį aptarnautų ilgais autobusais (planuota, jog šiam maršrutui reikės 6 ilgų autobusų), būtų nelogiška, kai dabar jį aptarnauja 4, kaip suprantu - vien tik trumpi, autobusai. Aš jau gan seniai pagalvojau, kad tokiu atveju geriau būtų atiduoti 46 maršrutą, kurį darbo dienomis dabar aptarnauja 6 autobusai, kiek mačiau, dažniausiai ilgi. Tokiu atveju VVT ilgais autobusais reikės aptarnauti vienu maršrutu mažiau. Tačiau yra vienas toks niuansas, kad, tarkim, 43 ir 46 maršrutus poilsio dienomis dabar aptarnauja tikriausiai standartiniai dviašiai autobusai, ar klystu? O privatininkas juos visomis dienomis aptarnautų ilgais. Tokiu atveju galbūt dar logiškiau būtų privatininkams vietoj šių dviejų maršrutų (arba, tiksliau, vietoj 43 ir 55) atiduoti 53, kur ilgi turi važiuoti visuomet. Bet čia tiesiog šiaip pamąstymai.

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                        Nemanau, kad visus nurašinės. 2004 metų Volvo yra apie 20. Gal kelis pačios prasčiausios būklės Volvo nurašys, bet ne visus. Paskaičiuokime. Bus 100 naujų trumpų autobusų, pridedame trumpus norvegų MAN`us (15), 2013-2014 metais gautus dujinius (58) ir dirbančius trumpus Volvo (57). Viso gaunasi apie 230 autobusų. Nemanau, kad tai yra daugiau nei reikės, ypač turint omeny, kad daugiau jau privatininkams perduodamų maršrutų nebebus, o grąžinamų maršrutų bus. Na, iš aptarnaujamų trumpais autobusais nusiims tik 55 maršrutai (5 autobusai), tačiau prisidės 40, 49, 56, 69 maršrutai (~30 autobusų su rezervu). Nepamirštame, kad rezervas taip pat reikalingas, negalima skaičiuoti vien tik dirbančių autobusų. Mano skaičiavimais, norint aptarnauti likusius VVT maršrutus su trumpais autobusais, reikia apie 170 autobusų, pridėkime dar būtinybę turėti apie 15-20 autobusų rezervą. Taip pat neatmeskime perspektyvų - galbūt maršrutų tinklo plėtros ateityje (pvz: naujų maršrutų už miesto ribos į Rastinėnus, Nemenčinę ir pan), esamų maršrutų dažninimo (pvz: 10, 22, 29, 34) perspektyvos. Taip kad visus Volvo nurašyti tikrai neišeis. Gal kokius kelis prasčiausius nurašys ir tiek. Ką tikrai, nurašys - tai likusius dujinius, trumpus Mercedesus, manau ir MB Citaro.

                        Tuo tarpu ilgiesiems maršrutams (atmetus 4 privatininkui atiduodamus maršrutus) reikės apie 125 autobusų, plius 10-15 autobusų rezervas. Tai čia, manau, tikrai akivaizdu, kad vien su 50 Naujų Soliarių, 30 Volvo ir 15 Oslo manų (95 autobusai) išsiversti neiseis niekaip, be šansų. Tai akivaizdu, kad 2001 m. Neoplanai ir MAN`ai liks, bet net ir juos pridėjus lieka dar apie 20 autobusų trūkumas. Labai tikiuosi, jog visus 20+ metų ilguosius nurašys, o tą trūkumą užkaišios įsigydami papildomai kokius 20 10-12 metų senumo ilgųjų autobusų.
                        Nesigilinsiu dabar į autobusų poreikio skaičiavimą, nors man buvo susidaręs šiek tiek, nežymiai, geresnis vaizdas dėl ilgųjų, tačiau man atrodo, kad rezervo VVT reikėtų daugiau, negu skaičiuojate...

                        Comment


                          Jeigu VVT turėtų vokiškus remonto standartus, tai pakaktų ir 10 procentų rezervo. Deja, visi žinome kaip yra.
                          Taip, kažkodėl paskaičiavau, kad 43 ir 7 atidavimas privatininkams leis nurašyti keletą trumpų. Mano klaida)))
                          Užtat begalo įdomu, kaip bus su midikais, konkrečiai Fiatais, Koch ir Neoplanais. Nurašys juos, o gal paliks naujiems maršrutams?

                          Comment


                            Ko dar tikiuosi - kad, privatininkams perdavus 4G ir 43 maršrutus, likę 2-ojo parko maršrutai bus perduoti atgal autobusų parkui. Nemanau, kad apsimokės 2-ajame parke laikyti keliolika autobusų, o ir puikiai žinome, kaip "gerai" jie ten prižiūrimi.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Ko dar tikiuosi - kad, privatininkams perdavus 4G ir 43 maršrutus, likę 2-ojo parko maršrutai bus perduoti atgal autobusų parkui. Nemanau, kad apsimokės 2-ajame parke laikyti keliolika autobusų, o ir puikiai žinome, kaip "gerai" jie ten prižiūrimi.
                              O likusius Mercedes irgi atgal grąžinti autobusų parkui, ar nurašyti? Apie nuomojamus Man'us net nekalbu
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Ko dar tikiuosi - kad, privatininkams perdavus 4G ir 43 maršrutus, likę 2-ojo parko maršrutai bus perduoti atgal autobusų parkui. Nemanau, kad apsimokės 2-ajame parke laikyti keliolika autobusų, o ir puikiai žinome, kaip "gerai" jie ten prižiūrimi.
                                Troleibusų parke bus statoma dyzelinio kuro kolonėlė

                                Šis straipsnis, paskelbtas prieš porą mėnesių, sako, jog bus kitaip. Anot Kastyčio Lubio (girdėta pavardė, ar ne?), vietoje 4G ir 43 maršrutų 2-asis troleibusų parkas turėtų aptarnauti 5, 40, 46 ir 48 maršrutus. Taip pat, anot jo, planuojama, kad į 2-ąjį troleibusų parką turėtų keliauti apie 50 iš naujai perkamų Solaris autobusų...

                                Comment


                                  5 ir 46 perkėlimas tai tikrai logiškas, nuo Skalvių žiedo iki 2-ojo parko tikrai nedidelis atstumas. Dėl 40 ir 48 tai jau kyla klausimų, bet, matyt, jei jau perkėlinėja, tai pasiskaičiavo. Tik įdomu, kodėl visiškai neliečiami Lazdynų maršrutai - jiems tai tikrai būtų arčiau, 2TP autobusai galėtų aptarnauti ir kai kuriuos 5G, 30 reisus.
                                  Paskutinis taisė 10.000; 2018.02.18, 23:18.

                                  Comment


                                    Parašė Marius555 Rodyti pranešimą
                                    Troleibusų parke bus statoma dyzelinio kuro kolonėlė

                                    Šis straipsnis, paskelbtas prieš porą mėnesių, sako, jog bus kitaip. Anot Kastyčio Lubio (girdėta pavardė, ar ne?), vietoje 4G ir 43 maršrutų 2-asis troleibusų parkas turėtų aptarnauti 5, 40, 46 ir 48 maršrutus. Taip pat, anot jo, planuojama, kad į 2-ąjį troleibusų parką turėtų keliauti apie 50 iš naujai perkamų Solaris autobusų...
                                    Logiška. Jeigu įmonė turi kelis parkus skirtingose vietose, tai racionalu yra paskirstyti transporto priemones po šiuos parkus, kad nulinės ridos būtų kuo mažesnės. O dėl priežiūros irgi viską galima sutvarkyti padoriai. Pvz. bazuojant naujus autobusus, tai šiame parke galima atlikti tik jų plovimą/valymą, arba labai smulkius remontus: lempučių, valytuvų keitimas ir pan. Visiems planiniams aptarnavimams nuvaryti į AP, kuriame būtų sukurta kokybiška aptarnavimo bazė.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                      Logiška. Jeigu įmonė turi kelis parkus skirtingose vietose, tai racionalu yra paskirstyti transporto priemones po šiuos parkus, kad nulinės ridos būtų kuo mažesnės. O dėl priežiūros irgi viską galima sutvarkyti padoriai. Pvz. bazuojant naujus autobusus, tai šiame parke galima atlikti tik jų plovimą/valymą, arba labai smulkius remontus: lempučių, valytuvų keitimas ir pan. Visiems planiniams aptarnavimams nuvaryti į AP, kuriame būtų sukurta kokybiška aptarnavimo bazė.
                                      Variantas, jei pačiam AP būtu normali remonto kokybė.
                                      Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                      Comment


                                        Ji ten yra normali. Vilniuje tai iš viso vienintelė įmonė, kur daugiau mažiau normaliai remontuojami autobusai.

                                        Comment


                                          Į Vilniaus knygų mugę - nemokamais autobusais

                                          Vilniečiai ir miesto svečiai į didžiausią tarptautinę Vilniaus knygų mugę kviečiami patogiai atvykti viešuoju transportu – mugės metu vasario 22-25 d. dažnai kursuos specialūs autobusai, o 2G maršruto autobusai papildomai stos prie „Litexpo“. Vilnius kviečia susitikti 19-oje knygų mugėje „Skaitau Lietuvą, skaitau pasaulį“, kuri sukvies tūkstančius knygų mylėtojų, rašytojų ir leidėjų.
                                          http://www.vilnius.lt/index.php?2194790855

                                          Comment

                                          Working...
                                          X