Penkių cilindrų vibratoriai, su laaabai brangiai remontuojama kuro sistema. Variklio resursas pusę milijono. Tada prasideda bėdos ir su siurbliais-purkštukais, paskirstymo velenėliais, lūžta karomyslai, patenka dyzelis į tepimo sistemą, ir taip toliau. Šrotuose variklis kainuoja apie 4000 eurų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Nu tai pasakykit tai Susisiekimo paslaugoms. Tegu kitąkart, kai minėsim 100-metį, nedažnina nieko, nes visų rajonų tikrai neaprūpinsi papildomu transportu. Tie patys Pašilaičiai jau ant tiek "nelygūs", kad žmonės vos telpa į ilgus 46-us.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąKaip supratau Transrevio miesto autobusų pagrindą sudarys midibusai Isuzu ir prailgintos Scanios? Standartinės talpos autobusų jie neturės?
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNa štai, dar vienas įrodymas, kad Neoplanai ir 2000-2002 Manai liks.
Užtat dabar galvoju, kad greičiausiai nurašys 2004 metų trumpuosius Volvo. Tiesiog per daug trumpų autobusų mieste bus.
4G ir 43 atidavus Transreviui, bus poreikis 2-am troleibusų parkui toliau laikyti autobusus? Jei taip, tai tikėtina perduos pastarąsias trumpas Volvo 2004 laidos, o senus Mercedes nurašys
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNa štai, dar vienas įrodymas, kad Neoplanai ir 2000-2002 Manai liks.
Užtat dabar galvoju, kad greičiausiai nurašys 2004 metų trumpuosius Volvo. Tiesiog per daug trumpų autobusų mieste bus.
Tuo tarpu ilgiesiems maršrutams (atmetus 4 privatininkui atiduodamus maršrutus) reikės apie 125 autobusų, plius 10-15 autobusų rezervas. Tai čia, manau, tikrai akivaizdu, kad vien su 50 Naujų Soliarių, 30 Volvo ir 15 Oslo manų (95 autobusai) išsiversti neiseis niekaip, be šansų. Tai akivaizdu, kad 2001 m. Neoplanai ir MAN`ai liks, bet net ir juos pridėjus lieka dar apie 20 autobusų trūkumas. Labai tikiuosi, jog visus 20+ metų ilguosius nurašys, o tą trūkumą užkaišios įsigydami papildomai kokius 20 10-12 metų senumo ilgųjų autobusų.
Comment
-
Toks pastebėjimas: ne kartą buvo diskutuota, kad atiduoti privatininkui 55 maršrutą, kad šis jį aptarnautų ilgais autobusais (planuota, jog šiam maršrutui reikės 6 ilgų autobusų), būtų nelogiška, kai dabar jį aptarnauja 4, kaip suprantu - vien tik trumpi, autobusai. Aš jau gan seniai pagalvojau, kad tokiu atveju geriau būtų atiduoti 46 maršrutą, kurį darbo dienomis dabar aptarnauja 6 autobusai, kiek mačiau, dažniausiai ilgi. Tokiu atveju VVT ilgais autobusais reikės aptarnauti vienu maršrutu mažiau. Tačiau yra vienas toks niuansas, kad, tarkim, 43 ir 46 maršrutus poilsio dienomis dabar aptarnauja tikriausiai standartiniai dviašiai autobusai, ar klystu? O privatininkas juos visomis dienomis aptarnautų ilgais. Tokiu atveju galbūt dar logiškiau būtų privatininkams vietoj šių dviejų maršrutų (arba, tiksliau, vietoj 43 ir 55) atiduoti 53, kur ilgi turi važiuoti visuomet. Bet čia tiesiog šiaip pamąstymai.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Nemanau, kad visus nurašinės. 2004 metų Volvo yra apie 20. Gal kelis pačios prasčiausios būklės Volvo nurašys, bet ne visus. Paskaičiuokime. Bus 100 naujų trumpų autobusų, pridedame trumpus norvegų MAN`us (15), 2013-2014 metais gautus dujinius (58) ir dirbančius trumpus Volvo (57). Viso gaunasi apie 230 autobusų. Nemanau, kad tai yra daugiau nei reikės, ypač turint omeny, kad daugiau jau privatininkams perduodamų maršrutų nebebus, o grąžinamų maršrutų bus. Na, iš aptarnaujamų trumpais autobusais nusiims tik 55 maršrutai (5 autobusai), tačiau prisidės 40, 49, 56, 69 maršrutai (~30 autobusų su rezervu). Nepamirštame, kad rezervas taip pat reikalingas, negalima skaičiuoti vien tik dirbančių autobusų. Mano skaičiavimais, norint aptarnauti likusius VVT maršrutus su trumpais autobusais, reikia apie 170 autobusų, pridėkime dar būtinybę turėti apie 15-20 autobusų rezervą. Taip pat neatmeskime perspektyvų - galbūt maršrutų tinklo plėtros ateityje (pvz: naujų maršrutų už miesto ribos į Rastinėnus, Nemenčinę ir pan), esamų maršrutų dažninimo (pvz: 10, 22, 29, 34) perspektyvos. Taip kad visus Volvo nurašyti tikrai neišeis. Gal kokius kelis prasčiausius nurašys ir tiek. Ką tikrai, nurašys - tai likusius dujinius, trumpus Mercedesus, manau ir MB Citaro.
Tuo tarpu ilgiesiems maršrutams (atmetus 4 privatininkui atiduodamus maršrutus) reikės apie 125 autobusų, plius 10-15 autobusų rezervas. Tai čia, manau, tikrai akivaizdu, kad vien su 50 Naujų Soliarių, 30 Volvo ir 15 Oslo manų (95 autobusai) išsiversti neiseis niekaip, be šansų. Tai akivaizdu, kad 2001 m. Neoplanai ir MAN`ai liks, bet net ir juos pridėjus lieka dar apie 20 autobusų trūkumas. Labai tikiuosi, jog visus 20+ metų ilguosius nurašys, o tą trūkumą užkaišios įsigydami papildomai kokius 20 10-12 metų senumo ilgųjų autobusų.
Comment
-
Jeigu VVT turėtų vokiškus remonto standartus, tai pakaktų ir 10 procentų rezervo. Deja, visi žinome kaip yra.
Taip, kažkodėl paskaičiavau, kad 43 ir 7 atidavimas privatininkams leis nurašyti keletą trumpų. Mano klaida)))
Užtat begalo įdomu, kaip bus su midikais, konkrečiai Fiatais, Koch ir Neoplanais. Nurašys juos, o gal paliks naujiems maršrutams?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKo dar tikiuosi - kad, privatininkams perdavus 4G ir 43 maršrutus, likę 2-ojo parko maršrutai bus perduoti atgal autobusų parkui. Nemanau, kad apsimokės 2-ajame parke laikyti keliolika autobusų, o ir puikiai žinome, kaip "gerai" jie ten prižiūrimi.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKo dar tikiuosi - kad, privatininkams perdavus 4G ir 43 maršrutus, likę 2-ojo parko maršrutai bus perduoti atgal autobusų parkui. Nemanau, kad apsimokės 2-ajame parke laikyti keliolika autobusų, o ir puikiai žinome, kaip "gerai" jie ten prižiūrimi.
Šis straipsnis, paskelbtas prieš porą mėnesių, sako, jog bus kitaip. Anot Kastyčio Lubio (girdėta pavardė, ar ne?), vietoje 4G ir 43 maršrutų 2-asis troleibusų parkas turėtų aptarnauti 5, 40, 46 ir 48 maršrutus. Taip pat, anot jo, planuojama, kad į 2-ąjį troleibusų parką turėtų keliauti apie 50 iš naujai perkamų Solaris autobusų...
Comment
-
5 ir 46 perkėlimas tai tikrai logiškas, nuo Skalvių žiedo iki 2-ojo parko tikrai nedidelis atstumas. Dėl 40 ir 48 tai jau kyla klausimų, bet, matyt, jei jau perkėlinėja, tai pasiskaičiavo. Tik įdomu, kodėl visiškai neliečiami Lazdynų maršrutai - jiems tai tikrai būtų arčiau, 2TP autobusai galėtų aptarnauti ir kai kuriuos 5G, 30 reisus.Paskutinis taisė 10.000; 2018.02.18, 23:18.
Comment
-
Parašė Marius555 Rodyti pranešimąTroleibusų parke bus statoma dyzelinio kuro kolonėlė
Šis straipsnis, paskelbtas prieš porą mėnesių, sako, jog bus kitaip. Anot Kastyčio Lubio (girdėta pavardė, ar ne?), vietoje 4G ir 43 maršrutų 2-asis troleibusų parkas turėtų aptarnauti 5, 40, 46 ir 48 maršrutus. Taip pat, anot jo, planuojama, kad į 2-ąjį troleibusų parką turėtų keliauti apie 50 iš naujai perkamų Solaris autobusų...
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Logiška. Jeigu įmonė turi kelis parkus skirtingose vietose, tai racionalu yra paskirstyti transporto priemones po šiuos parkus, kad nulinės ridos būtų kuo mažesnės. O dėl priežiūros irgi viską galima sutvarkyti padoriai. Pvz. bazuojant naujus autobusus, tai šiame parke galima atlikti tik jų plovimą/valymą, arba labai smulkius remontus: lempučių, valytuvų keitimas ir pan. Visiems planiniams aptarnavimams nuvaryti į AP, kuriame būtų sukurta kokybiška aptarnavimo bazė.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Į Vilniaus knygų mugę - nemokamais autobusaisVilniečiai ir miesto svečiai į didžiausią tarptautinę Vilniaus knygų mugę kviečiami patogiai atvykti viešuoju transportu – mugės metu vasario 22-25 d. dažnai kursuos specialūs autobusai, o 2G maršruto autobusai papildomai stos prie „Litexpo“. Vilnius kviečia susitikti 19-oje knygų mugėje „Skaitau Lietuvą, skaitau pasaulį“, kuri sukvies tūkstančius knygų mylėtojų, rašytojų ir leidėjų.
Comment
Comment