Vilniaus miesto savivaldybė tęsia blogų viešojo transporto sprendimų seriją. Apmaudžiausia, kad tokiais laikais, kai pasaulinės žaliojo transporto tendencijos yra daugiau negu aiškios, Vilniaus meras išdidžiai pareiškė apie Vilniaus „pergalę“ – lizingo būdu perkamus 150 dyzelinių autobusų. Taip, dyzelinių, taip, tų, kurių kiekį pažangūs Europos miestai, rūpindamiesi savo gyventojų sveikata ir aplinkos užterštumu palaipsniui mažina, o nuo 2025 metų ir visiškai atsisako.
nes žiūrima į priekį ir į ateitį. Dyzeliniai autobusai žymiai yra patikimesni ilgaamžiaskesni. Pokolkas ne Lietuvai žiūrėti į ekologiją. Pvz dyzeliniai Solariai jau eina 15 metus suka antrą milijoną kilometrų ir dar gan normaliai važiuoja.
Idijotė kažkokia, kokie nafig 58 ekologiški autobusai buvo nupirkti? Vienintelis autobusas, koks gali būti ekologiškas, tai elektrinis. Galiu pasakyti, jau yra sukurti Lietuvos klimatui skirti elektrobusai, netgi atsirado daug sprendimų su įkrovimu, tačiau yra vienas bet, akumuliatorius reikia keisti maždaug kas penkis metus (apie 2000 įkrovimų), ir jie kainuoja vos ne kaip pusė naujo dyzelinio autobuso. O jokie dujiniai niekada nebus ekologiškesni už elektrines transporto priemones, įskaitant tiek elektrobusus, tiek troleibusus.
Kaip buvo ankščiau minėta, vasario 16d. 43 46 73 dirbs ilgi autobusai. Ir dabar įkeltuose spec. tvarkaraščiuose tos dienos, galima pamatyt, kad 73 bus ilgi iš AP. Tai bus gan egzotiškas vaizdas.
SĮSPas laukia padidėjusio keleivių srauto nemokamojo viešojo transporto proga... Tik kažin ar tikrai tų keleivių bus jau tiek daug, kad jiems prireiktų papildomų autobusų (43 ir 73 maršrutų padažninimas tai man keisčiausiai atrodo - ar Lietuvos patriotai visi išimtinai gyvena Justiniškėse, ar kokia prasmė dažninti šituos maršrutus, kai nedažninami beveik jokie kiti miegamuosius rajonus aptarnaujantys, išskyrus tuos, kurie važiuoja pro Žygimantų g.) ?
Kokie maršrutai turėtų būti padažninti anot jūsų? Man atrodo visai logiškas tiek 43, tiek 73 keitimas, bet pasigendu 7 troleibusų maršruto.
Tiek 43 tiek 73 (šitas išvis pro Centrą beveik nepravažiuoja, tai įdomi jūsų logika) yra eiliniai Vilniaus miesto maršrutai, tačiau vieninteliai iš dažninamų kurie nepravažiuoja pro Žygimantų gatvę ar Katedros aikštę. Tai jeigu jau juos dažninti, tai o kodėl tada neliečiami tokie, kaip 1G, 3G, 4G, 21, 22, 24, 30, 40, 46, 52, 53, 56 ir 88 ? Kuo jie yra prastesni už 43 su 73 ?
73 kerta Gedimino pr. Ar renginiai vyks vien tik prie Katedros? 24, 30, 52 ir 88 čia nelabai prie ko - juos dubliuoja kiti maršrutai. Kiti išvardinti maršrutai galėtų būti padažninti, arba bent jau autobusų talpa pakeista. Nors vis tiek derėtų pasirinkti kažką vieną: 40, 53 ar 56, nes bent jau 40 su 56 savaitgaliais turi labai daug laisvos erdvės papildomiems keleiviams.
73 kerta Gedimino pr. Ar renginiai vyks vien tik prie Katedros? 24, 30, 52 ir 88 čia nelabai prie ko - juos dubliuoja kiti maršrutai. Kiti išvardinti maršrutai galėtų būti padažninti, arba bent jau autobusų talpa pakeista. Nors vis tiek derėtų pasirinkti kažką vieną: 40, 53 ar 56, nes bent jau 40 su 56 savaitgaliais turi labai daug laisvos erdvės papildomiems keleiviams.
Tai jeigu jau Justiniškių gyventojams padažninami abudu maršrutai, tai kodėl tada liepiat Fabijoniškių ar Pilaitės gyventojams išsirinkti tik kažkurį vieną ? Asmeninės simpatijos/antipatijos ? Be to, vis dar lieka nepaaiškintas 1G, 3G, 4G, 21, 22, 46 nelietimas. Kuo Justiniškės tokios išskirtinės lyginant su beveik bet kuriuo kitu Vilniaus miegamuoju rajonu ?
Kada planuojama pilnai atnaujinti visą viešojo transporto parką?
Taip pat nepamiršti liks ir kiti greitieji maršrutai, kuriems taip pat yra ruošiami įvairūs „greitinimo” planai. Viena viešojo transporto greitinimo priemonių bus ir fizinis juostų atskyrimas, kur auto transportas įvažiuoti negalėtų.
Tai jeigu jau Justiniškių gyventojams padažninami abudu maršrutai, tai kodėl tada liepiat Fabijoniškių ar Pilaitės gyventojams išsirinkti tik kažkurį vieną ? Asmeninės simpatijos/antipatijos ? Be to, vis dar lieka nepaaiškintas 1G, 3G, 4G, 21, 22, 46 nelietimas.
Tiek 4G, tiek 30 vienodai "priveža" iki artimiausių iškilmių vietų. Pasirinkau patį populiariausią. 1G, 21 ir 22 nelietimas paaiškinamas tik tuo, kad ten yra dar nemažas talpos rezervas. 22 galėtų važiuoti ilgi arba vienpamaininis grafikas paverstas pamaininiu. 46 važiuos ilgi autobusai - tai jau pakeitimas. 3G manau irgi reikėjo dažninti, o 21 tai sudėtingas atvejis - net nežinau, ar verta jį keisti ar ne.
Kuo Justiniškės tokios išskirtinės lyginant su beveik bet kuriuo kitu Vilniaus miegamuoju rajonu ?
43 su 73 ne vien Justiniškes aptarnauja. Ir nepamirškit, kad ne vien autobusai yra dažninami.
Tiek 4G, tiek 30 vienodai "priveža" iki artimiausių iškilmių vietų. Pasirinkau patį populiariausią. 1G, 21 ir 22 nelietimas paaiškinamas tik tuo, kad ten yra dar nemažas talpos rezervas. 22 galėtų važiuoti ilgi arba vienpamaininis grafikas paverstas pamaininiu. 46 važiuos ilgi autobusai - tai jau pakeitimas. 3G manau irgi reikėjo dažninti, o 21 tai sudėtingas atvejis - net nežinau, ar verta jį keisti ar ne.
Nu tai tame ir esmė, kad jeigu dažninti/didinti talpą tai daryti arba visų rajonų maršutams arba niekeno. Nes dabar gaunasi taip, kad vieni VT keleiviai lygūs, kiti - lygesni
Comment