Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąPrivatininkai ir iki šiol aptarnavo tam tikrus maršrutus, skirtumas tik tas, kad prie prakeikto Šimašeus privatininkai buvo priversti pasitempti ir naujus autobusus į gatves išleisti.
Privatininkų bėdą aš jums paaiškinsiu.
Tarkim VVT leidžia į gatves 500 transporto priemonių. Savivaldybė nedamoka 15 proc. kasmet. Nes jos įmonė. Duobės mieste, darželiai.
Tai jei 250 leidžia VVT, o 250 privatininkas kaip gaunasi? Savivaldybė neturi tų pačių 15 proc. Privatininkui sumoka iki cento, jo pelnas. Nes teisme atims ir dar išlaidos advokatams abiejų pusių. O VVT nedamoka 30 proc. Ir kur tada VVT eiti? "Tėvo ir motinos" į teismą nepaduosi.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBeje, ar klystu, kad naktiniuose autobusuose NEGALIMA naudotis VT skirtomis vilniečio kortelėmis? Aš net bijau spėlioti, ar tuose autobusuose galima atsiskaityti banko kortele. Šimašius čia irgi niekuo dėtas, ar ne?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąPrivatininkai ir iki šiol aptarnavo tam tikrus maršrutus, skirtumas tik tas, kad prie prakeikto Šimašeus privatininkai buvo priversti pasitempti ir naujus autobusus į gatves išleisti.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBeje, ar klystu, kad naktiniuose autobusuose NEGALIMA naudotis VT skirtomis vilniečio kortelėmis? Aš net bijau spėlioti, ar tuose autobusuose galima atsiskaityti banko kortele. Šimašius čia irgi niekuo dėtas, ar ne?
1. Taip, neklysti - būtinai turi būti bilietas pirktas iš vairuotojo. Nors, jeigu rimtai, dieninis bilietas nuo naktinio niekuo nesiskiria.
2. Dar kolkas nepažengę esam, kad autobuse už kelionę galima atsiskaityti banko kortele. Berods vargingesnis Žitomiras ir tai turi atsiskaitymo kortele galimybę (kažkuris iš Ukrainos miestų, jei gerai prisimenu
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Privatininkai bėda ne todėl kad privatininkai.
Privatininkų bėdą aš jums paaiškinsiu.
Tarkim VVT leidžia į gatves 500 transporto priemonių. Savivaldybė nedamoka 15 proc. kasmet. Nes jos įmonė. Duobės mieste, darželiai.
Tai jei 250 leidžia VVT, o 250 privatininkas kaip gaunasi? Savivaldybė neturi tų pačių 15 proc. Privatininkui sumoka iki cento, jo pelnas. Nes teisme atims ir dar išlaidos advokatams abiejų pusių. O VVT nedamoka 30 proc. Ir kur tada VVT eiti? "Tėvo ir motinos" į teismą nepaduosi.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jeigu ne tas supuvęs meras, turbūt dar kokius 20 metų važinėtumėm su tais supuvusiais autobusais ir troleibusais, dabar bent pradėti pirkti nauji.
Comment
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
Nauji pradėti pirkti ne dabar, o 2004-ais.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai ir klausiu, kiek nedamoka? Lyg dabar skolos VVT sumažėjusios?
Neatmestina, kad VVT žino, kad VMSA nemokės kiek turi, tai VVT savo ruožtu pučia sąskaitas išstatomas VASM. Ir daug daug VVT verkia.
Bet su privatininku reikės atsiskaityti iki cento kol jis pajėgus. Jei privatininkas būtų 100 proc. vėl būtų varkės nes skolos
Su 500 autobusų iš kurių 200 ilgi nepabėgsi greitai O ten 30-50-100 gali suktis. Nemokės Vilniuj, išeini kitur. Vilnius ant ledo.
PS
VVT nedirbu, skolų nežinau.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNa va, kai pasistengi, tai gali rasti ir už ką iš tikrųjų pavaryti
Tau neatrodo, kad Vilniaus VT yra visiškai fu*ked up ir kad miesto meras už tai yra atsakingas? Ir nekalbu kažkada ateityje, po metų ar penkių, o dabar ir paskutinius 2 metus? Tau rimtai atrodo, kad aš aprašydamas gelžgaliais ir plastmasėmis iš sąvartyno sulopytą 3rd hand autobusą bandau kažkaip "varyti" ant mero, primindamas jo atsakomybę? Aš suprantu, kad galima duoti kažkiek kredito miesto valdžiai, bet praėjo faking DU SU PUSE metų! Kiek dar galima tęsti tą "čia ne Šimašiaus kaltė" naratyvą? Tai kieno bl*t kaltė? Gal Landsbergio?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
Kas per cirkas ??? Parodykit man 40 ar 56-am nors vieną naują. Baisiau negu VVT.
Kas dėl kažkokių skolų, tai nebe Zuoko laikai, kada savivaldybė ant bankroto ribos buvo. Su visais turi būti atsiskaitoma ar tai būtų privatus ar savivaldybės vežėjas. Argumentas, kad 'privatininkas yra blogai, nes neleidžia į skolas klimpti' man nelabai rimtai skamba.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTau neatrodo, kad Vilniaus VT yra visiškai fu*ked up ir kad miesto meras už tai yra atsakingas? Ir nekalbu kažkada ateityje, po metų ar penkių
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai taip, atrodo, bet jau 3 kartą kartojuosi, daugiau nebekartosiu - juk yra užsakyta 250 naujų autobusų. Tai ką dabar daryti, kad pataikėme į tą tarpą tarp užsakymo ir pristatymo? Galima verkti ir putotis, kaip tamsta, o galima tiesiog palaukti (ir ne metus ar penkis, o kelis mėnesius).
O daryti galima. Google "bus rentals" būtų visai geras startas. Bent jau tuos labiausiai supuvusius buvo galima pakeisti nuomotis autobusais per kelias dienas. Nes gi palaukti su nuomotis autobusais yra visai įmanoma, nes jau "tuoj tuoj" gausime tuos 250 naujų.
Tai ne laiko ("palaukime") ar pinigų, o elementarios savigarbos ir požiūrio problema.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip aš nesistengiu, nei varau. Tiesiog taip gavosi, kad patinka naudotis miestų VT ir Vilniuje stengiuosi daryti tą patį. Ir matau, kad už Vilniaus VT blogiau atrodo nebent Holokaustas.
Tau neatrodo, kad Vilniaus VT yra visiškai fu*ked up ir kad miesto meras už tai yra atsakingas? Ir nekalbu kažkada ateityje, po metų ar penkių, o dabar ir paskutinius 2 metus? Tau rimtai atrodo, kad aš aprašydamas gelžgaliais ir plastmasėmis iš sąvartyno sulopytą 3rd hand autobusą bandau kažkaip "varyti" ant mero, primindamas jo atsakomybę? Aš suprantu, kad galima duoti kažkiek kredito miesto valdžiai, bet praėjo faking DU SU PUSE metų! Kiek dar galima tęsti tą "čia ne Šimašiaus kaltė" naratyvą? Tai kieno bl*t kaltė? Gal Landsbergio?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Vilnius yra permanentinėje "laukimo" būsenoje, dėl kurios pradedame atrodyti nebe kaip Rytų Europa, o labiau kaip Centrinė Afrika ar kokia nors Rusijos Užuralė.
O daryti galima. Google "bus rentals" būtų visai geras startas. Bent jau tuos labiausiai supuvusius buvo galima pakeisti nuomotis autobusais per kelias dienas. Nes gi palaukti su nuomotis autobusais yra visai įmanoma, nes jau "tuoj tuoj" gausime tuos 250 naujų.
Tai ne laiko ("palaukime") ar pinigų, o elementarios savigarbos ir požiūrio problema.
Comment
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
Kas per cirkas ??? Parodykit man 40 ar 56-am nors vieną naują. Baisiau negu VVT.
Comment
-
Na aš John suprantu. Juk iš tikrųjų Šimašius jau pačią pirmą dieną turėjo nupirkti 250 autobusų (net neskelbti konkurso, konkursai tik slabakams), ir jau po mėnesio turėjo jie būti. Bet jei rimtai, tokių autobusų kaip John važiavo neturėtų leisti į trasą, čia turbūt vienintelis pateisinimas kad žiema ir labai trūksta autobusų (Mettal ir kiti galėtų daugiau pakomentuoti).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Panašu, kad nusipirkęs mieste žuvį, norėtum, kad grįžus namo ji jau būtų sutvarkyta, iškepta ir patiekta ant stalo. Aš irgi norėčiau, bet su sveiku protu tai prasilenkia.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O tai kokios priežastys stabdo išsinuomoti kelioliką autobusų, kad pakeisti pačius seniausius?
Comment
Comment