Vilniuje po Nepriklausomybės buvo pratęsti berods per du etapus troleibusų linija Laisvės prospekte iki dabartinio žiedo nuo žiedo prie "Pasidaryk pats" Viršuliškėse. 1997 m., baigus statyti Šilo tiltą, KT nutiestas per jį ir paleistas 19 troleibusas. 1998 m. KT atsirado Saulėtekyje. 1999 (jei neklystu) nutiesta linija iki dabartinio žiedo Justiniškių g. gale. Jei neklystų, atramos ir KT jau buvo pakabinti gerokai anksčiau, tik taip ir neužbaigta viskas stovėjo kelis metus. Berods apie 2000 demontuota linija į Paupį ir Valakampius (ne vienu metu). 2002 m. Panaikintas KT Gedinimo pr. Paskutinė naujas tinklo išplėtimas - Šiaurės miestelio žiedas berods apie 2005 m.
Šilo tiltas nesiskaito, nes tai tik ~300 m. atkarpėlė.
Konstitucijos pr. nutiestas dar ~1990. Taigi, LTSR laiku.
Šiaurės miestelis irgi.
Skalvių irgi kaip ir nesiskaito, nes KT kabo dar LTSR.
Į Pašilaičius apie 1990.
Zuokas. Buvo planai nutiesti liniją į Santariškes Kalvarijų ir Jeruzalės gatvėmis, taip pat KT nutiesti Ateities gatve, sujungti Pašilaičius su Fabijoniškėmis po Ukmergės gatve, kai bus pastatytas viadukas. Viadukas jau keli metai kaip yra.
Dėl Vilniaus KT ir troleibusų. toleranceofculture, pateik(-it) bent penkias priežastis, kuo el. autobusai geresni už troleibusus. O aš pateiksiu penkias el. autobusų ligas:
1. Tik iki 12 m.
2. Brangus eksplotavimas/baterijos
3. Sunkus aptarnavimas
4. Kas bus jeigu baigsis bateriją ?
5. Kolkas jie velniškai brangūs
6. Nėra tinkamo personalo.
Pats 1 punkte minite jog lyg ir dar nėra tų normalių (reikiamo ilgio, talpos) elektrinių autobusų, tačiau kituose punktuose jau sugebate įvertinti eksploatacines išlaidas, aptarnavimo sunkumą, jų kainą, personalo poreikį ir t.t.
Kiek pasidomėjau, tai įvairios kompanijos, vykdydamos bandymus, dažniausiai panaudoja hibridinius autobusus. Juose tik pakeičiamos baterijos į didesnės talpos ir turinčias greito įkrovimo galimybė. Bet kokiu atveju juose bus generatorius (dyzelinis, cng ar pan.) ir netyčiom išsikrovusi baterija didelių problemų nesukels. Dėl aptarnavimo ir personalo - nežinau kur čia matomi kažkokie baubai. Aptarnavimas, remontai, principe kaip paprasto autobuso. Norint gaminti, tai tikrai reiktu daug kvalifikuoto personalo ir specialistų. Norint tik eksploatuoti, didelės bėdos nėra. Net ir užpirkus kitokių troleibusų, nei dabar eksploatuojami, reikia darbuotojus apmokyti.
Jau 2012-ųjų ruduo, o Vilniaus autobusų ir troleibusų vairuotojai dar nėra gavę atlyginimų už 2009 m. Jei padėtis nesikeis ir nebus rasta visiems priimtino sutarimo, vairuotojai mato vienintelę išeitį – streiką, rašo „Vilniaus diena”.
Smagu ir vėl lankytis forume po ilgokos netikėtos pertraukos.
Dėl kontaktinio tinklo Vilniuje naikinimo - ar tik nebuvo maršrutas į Valakampius panaikintas todėl, kad kažkas paslapčia nurinko laidus, o niekas to ir nepastebėjo (ar čia tik tarp žmonių vaikščiojusi legenda, o laidai nuimti oficialiai)?
O dėl troleibusų išmetimo iš Gedimino pr... ar daugiau niekam iš jūsų nesusiveda viskas į tai, kad nepanaikinus troleibusų linijos, tos "nuostabios" skandalingosios trinkelės būtų subyrėjusios per savaitę? Kas galėtų paneigti, kad kažkas tiesiog norėjo, kad tai per daug greit neišaiškėtų?
Nejuokink. Gedimino pr. remontas buvo daromas daug metų, ir troleibusų eismo remonto metu nebuvo galima išlaikyti. Va kitas klausimas - ar gerai, kad KT neatstatė po remonto? Žinant dabartinę Gedimino pr. būklę (žmonių mažėja) po visokių prekybcentrių (Akropolių) atidarymo - kažin.
Troleibusų linijos į Valakampius išlaikymas iš tiesų buvo baisiai nenaudingas ir nuostolingas. Troleibusai kursuodavo tik 3 mėnesius per metus. Be to ir keleivių ten buvo mažai. Jų daug buvo tik tarybiniais metais, kai veikė pliažai. Po to kai Sąjūdžio laikais kilo kalbos apie užterštą Nerį, poilsiautojų beveik neliko. Ne, apie KT vagystes neteko nieko girdėti. Spauda tuo metu nerašė. Ir be to KT buvo išardytas ar tik ne kitais metais, kai buvo nutrauktas eismas.
Šilo tiltas nesiskaito, nes tai tik ~300 m. atkarpėlė.
Konstitucijos pr. nutiestas dar ~1990. Taigi, LTSR laiku.
Šiaurės miestelis irgi.
Skalvių irgi kaip ir nesiskaito, nes KT kabo dar LTSR.
Į Pašilaičius apie 1990.
Na ir kas, kad ant Šilo tilto atkarpėle maža, bet užtat kokios svarbos!
Ir kodėl Skalvių nesiskaito? KT ten tikrai nebuvo LTSR laikais, tik jo stulpai. Kontaktinį tinklą pakabino tik apie 1996 ir pratęsė troleibusus iki Skalvių žiedo. Šitą tikrai gerai atsimenu, mat iki to laiko tekdavo namo vaikščioti pėsčiom nuo Justiniškių žiedo.
Kai kuriuos tinklo išplėtimus galima atrasti čia: http://www.marsrutai.lt/tinklarastis/1399.aspx , tiesa, ten ne viskas yra 100% teisinga ir papildymai/pataisymai yra laukiami.
O Vilniuj dabar visai neliko planų nė truputuko KT patiesti?
Planai buvo linijos į Santariškes, oro uostą ir Naująją Vilnią. Bet kiek prisimenu pratęsus liniją iki Justiniškių gatvės galo planų iki oro uosto ir Naujosios Vilnios atsisakyta, nors atramos ten jau seniai sustatytos buvo troleibusų kontaktiniam tinklui tinkamos. O kai atsirado tramvajaus idėja tai apie troleibusų plėtra buvo pamiršta. Man tik keista, kad niekada nebuvo troleibuso planų į Šeškinę, mikrorajonas didelis statytas dar sovietmečiu,o tais laikais troleibusai buvo ypač išpopuliarėję.
Planai buvo linijos į Santariškes, oro uostą ir Naująją Vilnią. Bet kiek prisimenu pratęsus liniją iki Justiniškių gatvės galo planų iki oro uosto ir Naujosios Vilnios atsisakyta, nors atramos ten jau seniai sustatytos buvo troleibusų kontaktiniam tinklui tinkamos. O kai atsirado tramvajaus idėja tai apie troleibusų plėtra buvo pamiršta. Man tik keista, kad niekada nebuvo troleibuso planų į Šeškinę, mikrorajonas didelis statytas dar sovietmečiu,o tais laikais troleibusai buvo ypač išpopuliarėję.
Gal todėl, kad Ukmergės g. laikyta magistraline? Ten neturėjo būti jokių šviesoforų, kad būtų užtikrintas greitas eismas iš Vilniaus. Troleibusai būtų tam trukdę. Beto vėlyvajame sovietmetyje troleibusų plėtra vis menkėjo, juk net į Baltupius (1978) niekas linijų nebetiesė.
Comment