Taigi, perdažys 179 autobusus, plius 2 jau perdažė. Galima spėlioti kokie senesni modeliai liks
iš jų 86 Volvo 7700(A) ir 58 dujiniai, gauti 2013-2015 metais.
Gerai, nesiginčydami čia dėl spalvų ir numerių, galima bent sutarti su tuo, kad būtina senuose autobusuose ir troleibusuose visų pirma įrengti švieslentes, nes ypač troleibusų raudonu ant baltu užrašytos lentutės lietuviškais tamsiais vakarais ir rytais yra mažų mažiausiai prastai įžiūrimos
Gerai, nesiginčydami čia dėl spalvų ir numerių, galima bent sutarti su tuo, kad būtina senuose autobusuose ir troleibusuose visų pirma įrengti švieslentes, nes ypač troleibusų raudonu ant baltu užrašytos lentutės lietuviškais tamsiais vakarais ir rytais yra mažų mažiausiai prastai įžiūrimos
Aš irgi tą patį pagalvojau. Dar kondicionierius ir šildytuvas. Bet jei po metų važiuos į metalyną tai neverta.
PS
Liūdniausia, kad Kauno spalvą paėmė Bet čia #poderskis patiko turbūt
Kauno užmojis: troleibusų neatsisakyti, tik juos pakeisti
Gamintojai beveik kasmet rinkai pasiūlo naujų troleibusų, kurie tiek išvaizda, tiek savybėmis gerokai skiriasi nuo Vilniaus ar Kauno gatvėse įprastų transporto priemonių. Vieni lyderiaujančių Europoje šioje srityje – Belgijos gamintojai „Van Hool“ ir „Kiepe Electric“. Šių įmonių inžinierių sprendimai suteikia galimybę panaudoti stabdant išsiskiriančią energiją, naudoti dujinį generatorių ar akumuliatoriuose sukauptą energiją. Naujovės drąsiai bandomos kasdienėje veikloje ir tai vyksta net kaimyninėse šalyse.
Štai Rygos viešojo transporto įmonė „Rigas satiksme“ pasirašė sutartį su Lenkijos gamintoju „Solaris“ dėl 10 troleibusų, kurie turi papildomą variklį, varomą vandeniliu. Tačiau toks troleibusas kainuoja triskart brangiau negu įprastas.
Nors troleibusas daugiau nei pusantro karto brangesnė transporto priemonė negu analogiškos komplektacijos dyzelinu varomas autobusas, jis turi 20 metų naudingą eksploatacinį laiką, o energijos ir priežiūros sąnaudos gerokai mažesnės nei iškastiniu kuru varomų jų giminaičių. Troleibusus eksploatuoja daugybė pasaulio šalių – JAV, Kanada, Šveicarija, Rusija, Austrija, Čekija, Ukraina, Lenkija, Turkija, Pietų Amerikos šalys. Pastaraisiais metais neįtikėtinai didelis šios transporto rūšies proveržis užfiksuotas Kinijoje, pernai visiškai nauja troleibusų linija pradėjo veikti Maroko mieste Marakeše.
Kiek žinau, tai baterija ir vandenilio variklis - skirtingi dalykai. O stotelėse įkraunami autobusai - nebloga idėja, kuri jau kurį laiką bandoma kitose šalyse.
Neskleiskit dezinformacijos. Triskart brangiau už paprastą autobusą kainuoja troleibusas su vandenilio varikliu autonominei eigai, o ne paprastas. Beje, čia Vilniaus, o ne Kauno, tema.
Kiek žinau, tai baterija ir vandenilio variklis - skirtingi dalykai. O stotelėse įkraunami autobusai - nebloga idėja, kuri jau kurį laiką bandoma kitose šalyse.
Ženevoje dar pernai turėjo būti tokia autobusų linija paleista, bet taip ir nepaleido. Visa tai tik vaikystės stadijoje ir tegul turtingieji pirmiausiai atsižaidžia, o mes galime ir palaukti. Kažkodėl šveicarai nepuola troleibusų keisti štai tokiais elektrobusais. Tik bando bandyti. Bet nieko gero neišeina. Manau, kad įkraunami autobusai iš viso neturi ateities. Bus tiesiog elektrobusai, kuriuos įkrovinės galinėse stotelėse, o ne tarpininėse stotelėse. Link to ir einama. Lengviau ir pigiau sukurti įkrovimo infrastruktūra galinėse stotelėse, nei kas trečioje paprastoje stotelėje.
Savaitgalį nerimo aistros dėl sostinės viešojo transporto spalvos. Daug vilniečių bandė išreikšti ir pasipiktinimą, ir palaikymą, kuomet miesto valdžia informavo miesto gyventojus apie spalvinių derinių pasirinkimą. Mūsų redakcijai įdomu, ką mano patys miestiečiai, ar toks spalvų “geltonos ir raudonos” pasirinkimas yra pats tinkamiausias.
Primename, kad Vilniaus miesto savivaldybės viešasis transportas per pusketvirtų metų bus nudažytas raudonai ir geltonai – raudoni bus „Vilniaus viešojo transporto“ ir privačių vežėjų eksploatuojami autobusai, o troleibusai – geltoni.
Neįsivaizduoju, kaip autobusai plaunami Vilniuje, bet teko matyti vienoje, Londono stočių, netoli centro, kuomet autobusas įvažiuodamas į parką pravažiuoja stacionarius, srove plaunančius vartus, taip pat ir išvažiuodamas.Sumontuoti kokie š vartai, vaizdas daugmaž panašus, tik kiti gabaritai:
Ar jūs tikite, kad neigiamo balsavimo atveju perdažytus Volvo nuplaus atgal? Gi ne akvarele dažo.
Tamsta trolini gal? Gi pacitavau ir dar papildomai pažymėjau, kad čia yra nieko nesprendžiantis Made in Vilnius suorganizuotas balsavimas, neturintis nieko bendra su savivaldybe ar jos įmonėmis.
...UAB „Meteorit turas“ transporto priemonės nėra perdažomos, nes šios įmonės paslaugų atsisakysime antrąjį šių metų ketvirtį... (ištrauka iš VVT atsakymo į užklausą, kada bus perdažomi Meteorit Turas autobusai)
Tamsta trolini gal? Gi pacitavau ir dar papildomai pažymėjau, kad čia yra nieko nesprendžiantis Made in Vilnius suorganizuotas balsavimas, neturintis nieko bendra su savivaldybe ar jos įmonėmis.
Na madeinvilnius.lt laikiau savivaldybės remiamu portalu. Nes ten tokia informacija, kur visada būdavo galima rasti vilnius.lt
Comment