Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Taigi, perdažys 179 autobusus, plius 2 jau perdažė. Galima spėlioti kokie senesni modeliai liks
    iš jų 86 Volvo 7700(A) ir 58 dujiniai, gauti 2013-2015 metais.
    po metų rinkimai.
    Nauji gali protingiau galvoti.

    Comment


      Gerai, nesiginčydami čia dėl spalvų ir numerių, galima bent sutarti su tuo, kad būtina senuose autobusuose ir troleibusuose visų pirma įrengti švieslentes, nes ypač troleibusų raudonu ant baltu užrašytos lentutės lietuviškais tamsiais vakarais ir rytais yra mažų mažiausiai prastai įžiūrimos

      Comment


        Parašė liootas Rodyti pranešimą
        Gerai, nesiginčydami čia dėl spalvų ir numerių, galima bent sutarti su tuo, kad būtina senuose autobusuose ir troleibusuose visų pirma įrengti švieslentes, nes ypač troleibusų raudonu ant baltu užrašytos lentutės lietuviškais tamsiais vakarais ir rytais yra mažų mažiausiai prastai įžiūrimos
        Aš irgi tą patį pagalvojau. Dar kondicionierius ir šildytuvas. Bet jei po metų važiuos į metalyną tai neverta.

        PS
        Liūdniausia, kad Kauno spalvą paėmė Bet čia #poderskis patiko turbūt

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

          Aš irgi tą patį pagalvojau. Dar kondicionierius ir šildytuvas. Bet jei po metų važiuos į metalyną tai neverta.

          PS
          Liūdniausia, kad Kauno spalvą paėmė Bet čia #poderskis patiko turbūt
          Kaip matome iš branbook'o, tai paėmė Vilniaus spalvą.

          Comment


            Kauno užmojis: troleibusų neatsisakyti, tik juos pakeisti
            Gamintojai beveik kasmet rinkai pasiūlo naujų troleibusų, kurie tiek išvaizda, tiek savybėmis gerokai skiriasi nuo Vilniaus ar Kauno gatvėse įprastų transporto priemonių. Vieni lyderiaujančių Europoje šioje srityje – Belgijos gamintojai „Van Hool“ ir „Kiepe Electric“. Šių įmonių inžinierių sprendimai suteikia galimybę panaudoti stabdant išsiskiriančią energiją, naudoti dujinį generatorių ar akumuliatoriuose sukauptą energiją. Naujovės drąsiai bandomos kasdienėje veikloje ir tai vyksta net kaimyninėse šalyse.
            Štai Rygos viešojo transporto įmonė „Rigas satiksme“ pasirašė sutartį su Lenkijos gamintoju „Solaris“ dėl 10 troleibusų, kurie turi papildomą variklį, varomą vandeniliu. Tačiau toks troleibusas kainuoja triskart brangiau negu įprastas.
            Nors troleibusas daugiau nei pusantro karto brangesnė transporto priemonė negu analogiškos komplektacijos dyzelinu varomas autobusas, jis turi 20 metų naudingą eksploatacinį laiką, o energijos ir priežiūros sąnaudos gerokai mažesnės nei iškastiniu kuru varomų jų giminaičių. Troleibusus eksploatuoja daugybė pasaulio šalių – JAV, Kanada, Šveicarija, Rusija, Austrija, Čekija, Ukraina, Lenkija, Turkija, Pietų Amerikos šalys. Pastaraisiais metais neįtikėtinai didelis šios transporto rūšies proveržis užfiksuotas Kinijoje, pernai visiškai nauja troleibusų linija pradėjo veikti Maroko mieste Marakeše.
            https://verslas.lrytas.lt/rinkos-pul...busai-4304584/
            p.s. aferistas zuokula kažkada kritikavo paprastų troleibusų pirkimą atseit reikia pirkti kraunamus indukciniu būdu stotelėse ir būti pirmais pasaulyje.
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Kiek žinau, tai baterija ir vandenilio variklis - skirtingi dalykai. O stotelėse įkraunami autobusai - nebloga idėja, kuri jau kurį laiką bandoma kitose šalyse.

              Comment


                Neskleiskit dezinformacijos. Triskart brangiau už paprastą autobusą kainuoja troleibusas su vandenilio varikliu autonominei eigai, o ne paprastas. Beje, čia Vilniaus, o ne Kauno, tema.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Kiek žinau, tai baterija ir vandenilio variklis - skirtingi dalykai. O stotelėse įkraunami autobusai - nebloga idėja, kuri jau kurį laiką bandoma kitose šalyse.
                  Ženevoje dar pernai turėjo būti tokia autobusų linija paleista, bet taip ir nepaleido. Visa tai tik vaikystės stadijoje ir tegul turtingieji pirmiausiai atsižaidžia, o mes galime ir palaukti. Kažkodėl šveicarai nepuola troleibusų keisti štai tokiais elektrobusais. Tik bando bandyti. Bet nieko gero neišeina. Manau, kad įkraunami autobusai iš viso neturi ateities. Bus tiesiog elektrobusai, kuriuos įkrovinės galinėse stotelėse, o ne tarpininėse stotelėse. Link to ir einama. Lengviau ir pigiau sukurti įkrovimo infrastruktūra galinėse stotelėse, nei kas trečioje paprastoje stotelėje.

                  Comment


                    Atskleista, kodėl viešasis transportas bus dažomas raudonai ir geltonai

                    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...i-ir-geltonai/

                    Comment


                      Nušoko nuo proto.
                      Savaitgalį nerimo aistros dėl sostinės viešojo transporto spalvos. Daug vilniečių bandė išreikšti ir pasipiktinimą, ir palaikymą, kuomet miesto valdžia informavo miesto gyventojus apie spalvinių derinių pasirinkimą. Mūsų redakcijai įdomu, ką mano patys miestiečiai, ar toks spalvų “geltonos ir raudonos” pasirinkimas yra pats tinkamiausias.

                      Primename, kad Vilniaus miesto savivaldybės viešasis transportas per pusketvirtų metų bus nudažytas raudonai ir geltonai – raudoni bus „Vilniaus viešojo transporto“ ir privačių vežėjų eksploatuojami autobusai, o troleibusai – geltoni.
                      https://www.madeinvilnius.lt/naujien...m-transportui/

                      PS
                      Balsavau už pilką iš principo. Nes pirma sprendimas, po to visuomenės apklausa...

                      Comment


                        Panašu, kad labiausiai tamsta yra nušokęs nuo proto.

                        Mūsų redakcijai įdomu, ką mano patys miestiečiai, ar toks spalvų “geltonos ir raudonos” pasirinkimas yra pats tinkamiausias.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Panašu, kad labiausiai tamsta yra nušokęs nuo proto.
                          Tai jau dažo!

                          Ar jūs tikite, kad neigiamo balsavimo atveju perdažytus Volvo nuplaus atgal? Gi ne akvarele dažo.

                          Comment


                            Kai orai yra tokie kaip šiandien, spalva neturi didelė reikšmės - vistiek dažniausiai autobusai ir troleibusai yra "nudažyti" purvo spalva.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Kai orai yra tokie kaip šiandien, spalva neturi didelė reikšmės - vistiek dažniausiai autobusai ir troleibusai yra "nudažyti" purvo spalva.
                              Čia raudona turi privalumą - tenka plauti kasdien.
                              Ypač gerai privatininkui drausminti.

                              Comment


                                Neįsivaizduoju, kaip autobusai plaunami Vilniuje, bet teko matyti vienoje, Londono stočių, netoli centro, kuomet autobusas įvažiuodamas į parką pravažiuoja stacionarius, srove plaunančius vartus, taip pat ir išvažiuodamas.Sumontuoti kokie š vartai, vaizdas daugmaž panašus, tik kiti gabaritai:

                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                  Tai jau dažo!

                                  Ar jūs tikite, kad neigiamo balsavimo atveju perdažytus Volvo nuplaus atgal? Gi ne akvarele dažo.
                                  Tamsta trolini gal? Gi pacitavau ir dar papildomai pažymėjau, kad čia yra nieko nesprendžiantis Made in Vilnius suorganizuotas balsavimas, neturintis nieko bendra su savivaldybe ar jos įmonėmis.

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                    Čia raudona turi privalumą - tenka plauti kasdien.
                                    Ypač gerai privatininkui drausminti.
                                    kaip dabar oro temperatūra svyruoja apie -10 tai turėtų aplamai neplaunami autobusai, kad neužšąltų oro sistema.

                                    Comment


                                      ...UAB „Meteorit turas“ transporto priemonės nėra perdažomos, nes šios įmonės paslaugų atsisakysime antrąjį šių metų ketvirtį... (ištrauka iš VVT atsakymo į užklausą, kada bus perdažomi Meteorit Turas autobusai)


                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Tamsta trolini gal? Gi pacitavau ir dar papildomai pažymėjau, kad čia yra nieko nesprendžiantis Made in Vilnius suorganizuotas balsavimas, neturintis nieko bendra su savivaldybe ar jos įmonėmis.
                                        Na madeinvilnius.lt laikiau savivaldybės remiamu portalu. Nes ten tokia informacija, kur visada būdavo galima rasti vilnius.lt

                                        Tenka atsiimti pasipiktinimą.

                                        Comment


                                          Šį savaitgalį, parodos Adventur 2018 metu, kursuos dar vieno specialaus TOKS maršruto Autobusų stotis-Litexpo mikroautobusai.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X