Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kas čia per skirstymas, miesto centras ar ne centras? Komforto lygis svarbus visiems, nepriklausomai nuo gyvenamosios vietos. Tai pakraščiuose negyvena neįgalieji, tėvai su mažais vaikais, pagyvenę žmonės? Apskritai, turime pamažu judėti link to, kad miesto viešojo transporto sistemoje apskritai neliktų nežemagrindžių transporto priemonių, kaip ir visų civilizuotų šalių miestuose. Dabar aukštagrindžių miesto tipo autobusų jau niekas Europoje ir nebegamina.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Keistas pasirinkimas baltos spalvos švieslentė, nes tokią spalvą iš toliau sunkiau įžiūrėti - susilieja. Geriau jau kitose transporto priemonėse naudojama gintarinė arba žalia spalvos.
      Balta bus 150 naujuose Vilniaus autobusuose ir 41 naujame troleibuse. Tarp kitko, balta ir gintarinė spalvos yra LEDai, o žalia - Flipdot arba Dot-Led.

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        Balta bus 150 naujuose Vilniaus autobusuose ir 41 naujame troleibuse. Tarp kitko, balta ir gintarinė spalvos yra LEDai, o žalia - Flipdot arba Dot-Led.
        Įdomus sprendimas. Ypač žinant, kad G maršrutai rodomi apšviestame fone, tai tamsoje žiūrint iš šiek tiek toliau turėtų matytis tik baltas didelis "blynas".

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Balta bus 150 naujuose Vilniaus autobusuose ir 41 naujame troleibuse. Tarp kitko, balta ir gintarinė spalvos yra LEDai, o žalia - Flipdot arba Dot-Led.
          Visos dabartinės švieslentės yra su šviesos diodais. Žalios taip pat. Nebent ten seno modelio kokios būtų, tai jos buvo mechaninės arba su mažos galios šviesos diodais.

          Comment


            Senesnės nei 2004 žalios švieslentės buvo grynai Flip-Dot, naujesnės (išskyrus Volvo 2004 metų) buvo Dot-Led, įsk. ir 2013-2014 Manus ir Solarius. Plačiau apie skirtumus galie internete pasiskaityti. Žalių grynai LEDinių švieslenčių Vilniuje niekada nebuvo.

            Comment


              Oranžinis Mobitec pas raudonuosius Man'us (norveginius) skaitosi pilnai LED ar Dot-Led? O žaliasis Mobitec?
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                Senesnės nei 2004 žalios švieslentės buvo grynai Flip-Dot, naujesnės (išskyrus Volvo 2004 metų) buvo Dot-Led, įsk. ir 2013-2014 Manus ir Solarius. Plačiau apie skirtumus galie internete pasiskaityti. Žalių grynai LEDinių švieslenčių Vilniuje niekada nebuvo.
                Su šviesos diodais galima padaryti švieslentes bet kokios spalvos. Netgi RGB arba balta + RGB. Tai, kad nebuvo, nereiškia, kad nėra gaminamos.

                Comment


                  Visos Vilniuje esančios žalios yra arba Flip-dot, arba Dot-Led. Visos Vilniuje oranžinės yra tik Led.
                  Al1, aš kalbu apie tik Vilnių, o ne apie tai kad tokios gaminamos ar ne. Žalių diodinių švieslenčių Vilniuje nėra.

                  Comment


                    Vilniuje pavogti maršrutinį autobusą – vienas juokas: po nuotykių sulaukė liūdno finalo

                    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=76758085
                    Paskutinis taisė denisas; 2017.12.28, 11:41.

                    Comment


                      Atkeliu iš "Kauno VT eismo stebėjimo" temos.

                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                      Bent jau Vilniuje testavo B941 Karosą (1999-ais) ir paskui ją nusipirko. Galimas analogiškas scenarijus
                      Hmm... čia tikrai įdomu.
                      Kad pirmoji Karosa B741 (3330 – FVM 264) Vilniuje 1995 metais buvo bandomoji, o paskui įsigyta, žinojau.
                      Bet kad išskirtinė baltos spalvos Karosa B941 (3399 – NVR 195), pradėjusi važinėti tą pačią dieną (jei neklystu, tai buvo 1999 rugsėjo 1-ąją), kaip ir krūva Karosa B841 ir Karosa B832 (su valstybiniais numeriais VVF 8xx, 9xx bei VVG 0xxx), buvo būtent bandomoji, niekada nepagalvojau...
                      Paskutinis taisė aRa; 2017.12.28, 16:37.

                      Comment


                        Parašė denisas Rodyti pranešimą
                        Vilniuje pavogti maršrutinį autobusą – vienas juokas: po nuotykių sulaukė liūdno finalo

                        Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=76758085
                        tik reikia žinot kur masė įsijungia o kažko kito nereik nei kažkokių raktų ir panašiai. Nei jie rakinami nei ką

                        Comment


                          Parašė aRa Rodyti pranešimą
                          Atkeliu iš "Kauno VT eismo stebėjimo" temos.



                          Hmm... čia tikrai įdomu.
                          Kad pirmoji Karosa B741 (3330 – FVM 264) Vilniuje 1995 metais buvo bandomoji, o paskui įsigyta, žinojau.
                          Bet kad išskirtinė baltos spalvos Karosa B941 (3399 – NVR 195), pradėjusi važinėti tą pačią dieną (jei neklystu, tai buvo 1999 rugsėjo 1-ąją), kaip ir krūva Karosa B841 ir Karosa B832 (su valstybiniais numeriais VVF 8xx, 9xx bei VVG 0xxx), buvo būtent bandomoji, niekada nepagalvojau...
                          Vargiai pirktų autobusą jo nepabandę. Todėl tik eilinė mano hipotezė, kurios nereikia priimti už gryną pinigą
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Parašė aRa Rodyti pranešimą
                            Atkeliu iš "Kauno VT eismo stebėjimo" temos.



                            Hmm... čia tikrai įdomu.
                            Kad pirmoji Karosa B741 (3330 – FVM 264) Vilniuje 1995 metais buvo bandomoji, o paskui įsigyta, žinojau.
                            Bet kad išskirtinė baltos spalvos Karosa B941 (3399 – NVR 195), pradėjusi važinėti tą pačią dieną (jei neklystu, tai buvo 1999 rugsėjo 1-ąją), kaip ir krūva Karosa B841 ir Karosa B832 (su valstybiniais numeriais VVF 8xx, 9xx bei VVG 0xxx), buvo būtent bandomoji, niekada nepagalvojau...
                            Taip, 3399 pabuvojo visose Baltijos šalyse. Ji buvo bandoma Rygoje ir Taline. Iš Talino į Vilnių atvykusi čia liko. Pamenu iš pasakojimų, kad joje dar buvo estiški užrašai žymintys avarinius įšėjimus.

                            Comment


                              Ir iki ko nusirito VVT? Tuomet galėjo va taip laisvai paimti ir nupirkti naują autobusą. Aišku, tik vieną, bet vis tik. O dabar, net jų katastrofiškai trūkstant, negali (gal ir neleidžia miesto valdžia) nusipirkti net naudotų...

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Ir iki ko nusirito VVT? Tuomet galėjo va taip laisvai paimti ir nupirkti naują autobusą. Aišku, tik vieną, bet vis tik. O dabar, net jų katastrofiškai trūkstant, negali (gal ir neleidžia miesto valdžia) nusipirkti net naudotų...
                                Vaizdas tikrai tragiškas, nors kas pusmetį po 10 naudotų autobusų jau būtų šis tas.

                                Comment


                                  Klaipėda, kiek supratau, bent po mažiau, bet dažniau užsiperka padorios būklės naudotų autobusų. Kad ir trumpų
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Apie kokius autobusų trūkumus čia dejuojate, nesupratau? Pamiršusiems priminsiu, kad 2018-tais metais:
                                    daugiau negu su 50 vnt. 18m naujų autobusų (kokio gamintojo - dar nežinia) dalį VVT maršrutų perims privatus vežėjas;
                                    150 vnt. naujų Solaris autobusų (50 vnt. - 18 metrų ir 100 vnt. - 12 metrų) užsisakė VVT, autobusai taip pat atkeliaus 2018 metais.
                                    Virš 200 autobusų vien 2018 metais – dar per mažai?
                                    Už Vilnių be tramvajų!

                                    Comment


                                      Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                                      Apie kokius autobusų trūkumus čia dejuojate, nesupratau? Pamiršusiems priminsiu, kad 2018-tais metais:
                                      daugiau negu su 50 vnt. 18m naujų autobusų (kokio gamintojo - dar nežinia) dalį VVT maršrutų perims privatus vežėjas;
                                      150 vnt. naujų Solaris autobusų (50 vnt. - 18 metrų ir 100 vnt. - 12 metrų) užsisakė VVT, autobusai taip pat atkeliaus 2018 metais.
                                      Virš 200 autobusų vien 2018 metais – dar per mažai?
                                      Taip taip, pagamins per metus 150 autobusų, taip taip.
                                      Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                      Comment


                                        Taigi jau viskas paskaičiuota ir pakomentuota kokius porą kartų, kam čia vėl iš naujo liesti tą pačią temą ? Trūkumas gali susidaryti (o gali ir nesusidaryti), tik tada, jei bus nurašyti visi seni autobusai, kadangi net ir dabartinių naujųjų būklė nėra visai tobula - jie dažnai genda. Taip pat, dalis dabartinių VVT autobusų yra nuomojami (taip pat ir dalis maršrutų subnuojami) - tai irgi ryja didžiulius pinigus, po naujų autobusų įsigyjimo tokios nuomos sutartys bus nutraukiamos ir tai vėl gali lemti autobusų trūkumą. Suprantu, kad širdį skauda dėl to, kad Tamstos taip mylimų troleibusų atnaujinimas nevyksta taip sparčiai kaip autobusų, bet kitą kartą gal bent kiek pasiskaitykite senesnius šios temos komentarus ?

                                        Comment


                                          Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                                          Taip taip, pagamins per metus 150 autobusų, taip taip.
                                          Kodėl gi ne?

                                          https://automotiveindianews.com/sola...rurbino-buses/

                                          Vienas iš užsakymų, įsipareigota per metus pristatyti 120 autobusų.
                                          Vilniuje taip pat yra konkreti sutartis su labai konkrečiais terminais. Nors sankcijos už terminų nesilaikymą gan juokingos, visgi jų nesilaikymas įmonei kirstų per prestižą.

                                          10.000 mėgini įžeidinėti?
                                          Už Vilnių be tramvajų!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X