Tai dar reikia sulaukti tų naujų autobusų, tiek ir privatininko. Ir iš viso, jei jie iki šiol dar nenusipirko autobusų, tai gal reikia nutraukti sutartį? Ar ten kokie ilgi terminai jiems skirti autobusus nusipirkti? Privatininkai yra blogis. Geriau jau panaudotų autobusų VVT nupirktų 100 vnt., būtų didesnė nauda ir VVT, ir aplamai pinigų sutaupytų, užuot juos išmetus privatininko maitinimui ir VVT tolimesniam stekenimui.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Visa tai ne vienų ar dviejų paskutinių metų rezultatas. Iš esmės prie to buvo einam daug metų, ypač aktyviai paskutinius 10 metų, svaigstant tai apie metro, tai apie tramvajų, bet pakankamai nesirupinant esamų VT. Nors galėjo iš ES lėšų Vilnius turėti gerą VT. Situacija prasta ir dabartinė valdžia taip pat nieko nedato, kad ji pagerėtų, nepaisant naujų autobusų ir troleibusų pirkimo. Jų per mažai, o privatininkų atsiradimas yra didelis blogis, pinigų atėmimas iš VVT, būtent VVT uždirbtų, nes jie perveža didžiąja dalį keleivių, o ne privatininkai.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąIr tai sostinės VT. Kuris randasi visiškoje ši..., o kažkas dar sėdint joje sugeba pasvajoti apie metro ar tramvajus
Vyriausybė ten darytų. Tiems geriau sekasi - SGD pastatė, nors niekas netikėjo.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr kas iš to SGD? Tai politinis projektas, o ne ekonominis. Dabar visi už jį moka vien tik tam, kad neužsirauktų. Metro irgi reikėtų išlaikyti. Ir ne valstybei, o savivaldybei. O ji net dabartinio VT nenori ir negali išlaikyti ir gerinti.
Vienas kitas autobusas švarus, visi kiti purvini. Vienas kitas autobusas neišmeta juodų dumų kamuolių, visa dauguma išmeta. Keli troleibusai pakenčiami, visi kiti tiesiog šiukšlių konteineriai varomi elektra.
Jeigu VT naujinti, tai reik iš esmės. Koks skirtumas, jei vieną kartą per savaitę pavažiuosi nauju troleibusu, o kiekvieną dieną po kelis kartus vis tiek su senais?Paskutinis taisė andyour; 2017.12.20, 22:55.
Comment
-
Metro vardo prašome neteršti.
Be to, jis turi kitą temą, tai čia nediskutuokime ir argumentų už/prieš nenaudokime.
Kaunas turi planą pasiekti 5 m. vidutinį troleibusų amžių. Vilniui kentėti šituos diletantus liko nedaug. Metukai.
PS
Dėl SGD terminalo.
Dujos atpigo. Daugiau nieko. Bet gal ir užtenka.
Comment
-
Parašė 1132 Rodyti pranešimąVolvo 7700A numeris 744 perdažinėjamas pilnai į raudoną spalvą, turėtų dar būti prezentacija prie savivaldybės.Parašė Ignalina Rodyti pranešimągal jau yra kažkas padaręs nuotraukų kaip perdažytas 744 atrodo? ar dar tik laukia perdažymo?Parašė Mettal Rodyti pranešimąJau perdažytas, atrodo tikrai gerai, nežiūrint į tam tikrų žmonių pasisakymus. "Pigus fotošopas", kaip autobusas gali atrodyti.
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąAtspalvis, kiek supratau, skirsis nuo čia pafotošopinto varianto?Parašė Mettal Rodyti pranešimąTaip, ta raudona yra šviesesnė. Labiau primena štai šį:
Atspalvis, mano supratimu, kiek skiriasi nuo naujųjų Isuzu, deklaruotų kaip naujojo "Vilniaus VT įvaizdžio", pavyzdžių (tiek kelių pirmųjų tamsesniųjų, tiek ir daugumos šviesesniųjų). Vilniaus atrbutikos taip pat nesimato (gal tiesiog nespėjo užklijuot?). Daugiau nuotraukų – fotogalerijoje.
- 4 patinka
Comment
-
Iš Vilniaus VT fotogalerijos temos:
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąArgumentai “daugiau nieko nebuvo” skamba tiesiog kaip VVT nemokėjimas tvarkytis ir nekompetencija - tai tegul nenurašinėja tada senų autobusų tokiu sparčiu tempu, jei pritrūksta aptarnauti maršrutus. <...> Jeigu jų nepakanka, tai labai įdomu ar VVT tikrai tinkamai tvarkosi su savo resursais
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąIš ko tai galima suprasti?
Comment
-
Vilniaus gatvėmis riedės modernūs „Solaris“ troleibusai
Vilnius atnaujina troleibusų parką ir už 15,8 mln. eurų perka 41 naują „Solaris“ žemagrindį troleibusą. Naujausios kartos troleibusai bus kaip niekad ekonomiški, juose bus įrengtos WiFi ir USB prieigos, vaizdo stebėjimo kameros, keleivių skaičiaus kontrolės sistema, taip pat kondicionieriai, alkoblokai, troleibuso vietos nustatymo sistema. Naujieji raudonos spalvos „Solaris Trollino 12“ troleibusai į sostinės gatves išvažiuos 2018 metų rudenį......„Naujieji „Solaris“ troleibusai turės visus patogumus, be kurių neįsivaizduojamas šiuolaikinis gyvenimas. Jie bus patogūs ne tik keleiviams, bet ir vairuotojams, o sumontuoti elektros sąnaudų skaitikliai leis operatyviai reaguoti į eksploatavimo sąnaudų pokyčius bei juos valdyti”, – sako R. Markauskas.
„Solaris Bus & Coach S.A.“ direktorius Baltijos šalims Krzysztof Kowalski sako, kad perkamuose „Solaris“ troleibusuose bus įrengta moderni elektrinė „Škoda“ pavara, pritaikyta troleibusų elektros tinklui Vilniuje, o troleibuso vairuotojui stabdant dalis elektros energijos iš variklio bus sugrąžinta į tinklą ir leis efektyviai taupyti kaštus...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąNaujieji raudonos spalvos “Solaris Trollino 12”...
- 2 patinka
Comment
-
Lygtai rekuperacijos neturi dabartiniai troleibusai... Kas dėl spalvos, tai visai be reikalo ta raudona. Skirtingos VT rūšys turi išsiskirtos. Tuo labiau, kai tai ne tramvajus ir autobusas, o troleibusas ir autobusas. Tuo labiau, kad yra ir Solaris autobusai, ir troleibusai, abiejų kėbulai vienodi. Dabartinė troleibusų dažymo schema visai tinkama ir gera.Paskutinis taisė Al1; 2017.12.21, 21:16.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąNa, šita nauja spalva bent jau psichologiškai “atnaujins” VVT parką vis šis tas
- 1 patinka
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąTau gi svarbus tik numeris, o ar tai dyzelis ar benzinas nesvarbu
Comment
Comment