Parašė Briedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKokia dar jos paskirtis? Ta teorinė.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąŽinau, kad galima CycloCity naudotis su ja. Daugiau nežinau.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąStokholme kortelės yra daug spalvų ir tai yra patogu.
Vienas vienokius bilietus sukelia, kitas kitokius. Gyvenant ne vienam lengva sumaišyti. Juk Kredito kortelė turi pavardę, o čia mintinai numerį turi mokytis
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Užrašyk ant kortelės kampo savo vardo pirmą raidę ir tiek žinių.
Ne tam dizainas, kad dar keverzoti.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąJau pilnai veikia virš poros savaičių.
- 1 patinka
Comment
-
43 ir 56 autobusai į Lukiškių žiedą negrįš - ir toliau važiuos esamomis žiedinėmis trasomis. Matyt, dėl vietos trūkumo rekonstruotame žiede.
Manau, dabar tikrai galima keisti abiejų maršrutų trasas centre - nuo Žaliojo tilto Vilniaus, Gedimino, Jogailos, Pamėnkalnio, J.Tumo-Vaižganto, A.Goštauto gatvėmis, Žaliuoju tiltu ir atgal link Šeškinės. Šitaip būtų pagerintas vakarinės Šeškinės dalies, Fabijoniškių ir Konstitucijos pr. susisiekimas su Denamiesčiu, atkarpoje Senamiestis-Žaliasis tiltas šiek tiek būtų nukrauti 1G ir 53 autobusai, tikrai būtų nemažai važiuojančių iki/nuo V.Kudirkos aikštės ir Islandijos stotelių.
Dabartinės tiek 43, tiek 56 maršrutų trasos centre, sakyčiau nėra efektyvios - pro Gynėjų ir A. Goštauto stoteles važiuoti nėra jokios prasmės. Iš/į ten į Justiniškes važiuoja 73, o į Fabijoniškes - 40 maršruto autobusai.
Vakarinės Šeškinės dalies gyventojai, norintys greitai ir nevažiuojant per Senamiestį pasiekti Lukiškes, taip pat nenukentėtų - lieka 3G ir 52 maršrutai, gyvenantiems arčiau Siesikų stotelės - ir 46 su 73.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąMan įdomu sužinoti, ar nebūtų geriau tada iki Stoties pratęsti 43, ar galima ir tavo pasiūlytu variantu pratęsti?
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąMan įdomu sužinoti, ar labai daug keleivių reikia iš Fabijoniškių į Goštauto ar Kražių stoteles?
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąTas 56 išvis yra šiek tiek perteklinis maršrutas, kadangi tokias pačias funkcijas atlieka 3G ir 40. Realiai galima būtų jį ir panaikinti, greitam Stanevičiaus g.-Konstitucijos pr. susisiekimui palaikyti, pro ten nukeipiant 40...
Kas liečia 56, tai dabar jis iš tiesų nėra labai efektyvus. Bet, pakeitus jo ir 43-iojo trasa centre (nukreipus taip, kaip siūliau ankstesniame pranešimą), jo populiarumas tikrai išaugtų.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Nemanau, kad verta keisti 40-ojo maršruto trasą centre. Jei pertvarkyti jį 46-ojo pavidalu, tai atkris pagrindinė šio maršruto stotelė, o jei pertvarkyti priešingai 46-am, tai smarkiai kris maršruto populiarumas. Jau buvo pavyzdys, kai maždaug prieš tris metus buvo remontuojamas Lukiškių aikštės žiedas, ir kai kurie maršrutai (berods tuometinis 60 bei 56) buvo nukreipti žiedine trasa - į centrą įvažiuodavo Žaliuoju, o išvažiuodavo Geležinio Vilko tiltu, maršrutais beveik niekas nesinaudojo, o labiau naudojosi 3G. Panašus likimas lauktų ir 40-ojo. Manau, šio maršruto trasa turėtų išlikti tokia, kokia yra.
Kas liečia 56, tai dabar jis iš tiesų nėra labai efektyvus. Bet, pakeitus jo ir 43-iojo trasa centre (nukreipus taip, kaip siūliau ankstesniame pranešimą), jo populiarumas tikrai išaugtų.
Comment
Comment