Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Kokia dar jos paskirtis? Ta teorinė.
    Žinau, kad galima CycloCity naudotis su ja. Daugiau nežinau.

    Comment


      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
      Kokia dar jos paskirtis? Ta teorinė.
      Dar parkingas buvo planuojamas. Apie 10 metų jau planuojamas

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Žinau, kad galima CycloCity naudotis su ja. Daugiau nežinau.
        Tikrai galima, naudojausi.

        Comment


          Stokholme kortelės yra daug spalvų ir tai yra patogu.

          Vienas vienokius bilietus sukelia, kitas kitokius. Gyvenant ne vienam lengva sumaišyti. Juk Kredito kortelė turi pavardę, o čia mintinai numerį turi mokytis

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Stokholme kortelės yra daug spalvų ir tai yra patogu.

            Vienas vienokius bilietus sukelia, kitas kitokius. Gyvenant ne vienam lengva sumaišyti. Juk Kredito kortelė turi pavardę, o čia mintinai numerį turi mokytis
            Užrašyk ant kortelės kampo savo vardo pirmą raidę ir tiek žinių.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Užrašyk ant kortelės kampo savo vardo pirmą raidę ir tiek žinių.
              Tai balta gali būti. Nuneši į Pilies g. ir apipiešia.

              Ne tam dizainas, kad dar keverzoti.

              Comment


                Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                Jau pilnai veikia virš poros savaičių.
                Galėtų pradžiai bent vieną maršrutą pratęst iki Norfos.





                Comment


                  Gal turit info kaip pasikeitė VT darbas nutiesus A juostą Pilaitės pr.?

                  Comment


                    Autobusų eismas pagreitėjo, bet nežymiai, gal kokiom 3 minutėm. Trūksta dalies tarp Smalinės st. ir Senojo Pilaitės kelio, bei tarp Lukoilo ir Piliakalnio stotelės. Deja, pastarojoje atkarpoje jau turbūt nieko nepadarysi.

                    Comment


                      Nuo pirmadienio keisis 40, 43, 46, 56, 73 autobusų maršrutų tvarkaraščiai bei 22 ir 52 maršrutų trasos - važiuos Vasario 16-osios ir Lukiškių gatvėmis

                      Comment


                        43 ir 56 autobusai į Lukiškių žiedą negrįš - ir toliau važiuos esamomis žiedinėmis trasomis. Matyt, dėl vietos trūkumo rekonstruotame žiede.

                        Manau, dabar tikrai galima keisti abiejų maršrutų trasas centre - nuo Žaliojo tilto Vilniaus, Gedimino, Jogailos, Pamėnkalnio, J.Tumo-Vaižganto, A.Goštauto gatvėmis, Žaliuoju tiltu ir atgal link Šeškinės. Šitaip būtų pagerintas vakarinės Šeškinės dalies, Fabijoniškių ir Konstitucijos pr. susisiekimas su Denamiesčiu, atkarpoje Senamiestis-Žaliasis tiltas šiek tiek būtų nukrauti 1G ir 53 autobusai, tikrai būtų nemažai važiuojančių iki/nuo V.Kudirkos aikštės ir Islandijos stotelių.

                        Dabartinės tiek 43, tiek 56 maršrutų trasos centre, sakyčiau nėra efektyvios - pro Gynėjų ir A. Goštauto stoteles važiuoti nėra jokios prasmės. Iš/į ten į Justiniškes važiuoja 73, o į Fabijoniškes - 40 maršruto autobusai.
                        Vakarinės Šeškinės dalies gyventojai, norintys greitai ir nevažiuojant per Senamiestį pasiekti Lukiškes, taip pat nenukentėtų - lieka 3G ir 52 maršrutai, gyvenantiems arčiau Siesikų stotelės - ir 46 su 73.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Man įdomu sužinoti, ar nebūtų geriau tada iki Stoties pratęsti 43, ar galima ir tavo pasiūlytu variantu pratęsti?
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                            Man įdomu sužinoti, ar nebūtų geriau tada iki Stoties pratęsti 43, ar galima ir tavo pasiūlytu variantu pratęsti?
                            Grąžinti 43 iki stoties, aišku, būtų geriausia, bet abejoju, ar ten jį vėl paleis. Matyt, motyvuos tuo, kad tuomet per daug dubliuosis su kitais maršrutais
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              O 56-as per daug nedubliuos tada 53-o, jeigu nuo Fabijoniškių žiedo iki Akropolio ir nuo Žaliojo tilto iki Kudirkos aikštės važiuos kartu, jeigu tuo būtent ir motyvuoti "galimas maršrutų dubliavimas"?
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Tas 56 išvis yra šiek tiek perteklinis maršrutas, kadangi tokias pačias funkcijas atlieka 3G ir 40. Realiai galima būtų jį ir panaikinti, greitam Stanevičiaus g.-Konstitucijos pr. susisiekimui palaikyti, pro ten nukeipiant 40...

                                Comment


                                  Man įdomu sužinoti, ar labai daug keleivių reikia iš Fabijoniškių į Goštauto ar Kražių stoteles?
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                    Man įdomu sužinoti, ar labai daug keleivių reikia iš Fabijoniškių į Goštauto ar Kražių stoteles?
                                    Taip, reikia keleiviai iš miegamųjų rajonų, kaip Šeškinė ir Fabijoniškės pagrinde ir vyksta iki Goštauto gatvės. Yra tekę ryte naudotis 40 - u tai jau į Šeškinės kalvų stotelę atvyksta sausakimši autobusai. Su 56 - u darbo dienomis rytais ta pati situacija.

                                    Comment


                                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                      Tas 56 išvis yra šiek tiek perteklinis maršrutas, kadangi tokias pačias funkcijas atlieka 3G ir 40. Realiai galima būtų jį ir panaikinti, greitam Stanevičiaus g.-Konstitucijos pr. susisiekimui palaikyti, pro ten nukeipiant 40...
                                      Nemanau, kad verta keisti 40-ojo maršruto trasą centre. Jei pertvarkyti jį 46-ojo pavidalu, tai atkris pagrindinė šio maršruto stotelė, o jei pertvarkyti priešingai 46-am, tai smarkiai kris maršruto populiarumas. Jau buvo pavyzdys, kai maždaug prieš tris metus buvo remontuojamas Lukiškių aikštės žiedas, ir kai kurie maršrutai (berods tuometinis 60 bei 56) buvo nukreipti žiedine trasa - į centrą įvažiuodavo Žaliuoju, o išvažiuodavo Geležinio Vilko tiltu, maršrutais beveik niekas nesinaudojo, o labiau naudojosi 3G. Panašus likimas lauktų ir 40-ojo. Manau, šio maršruto trasa turėtų išlikti tokia, kokia yra.

                                      Kas liečia 56, tai dabar jis iš tiesų nėra labai efektyvus. Bet, pakeitus jo ir 43-iojo trasa centre (nukreipus taip, kaip siūliau ankstesniame pranešimą), jo populiarumas tikrai išaugtų.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Grąžinti 43 iki stoties, aišku, būtų geriausia, bet abejoju, ar ten jį vėl paleis.
                                        Buvo geras variantas, nes Šeškinė neturi patogaus susisiekimo su stotimi.

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                                          Nemanau, kad verta keisti 40-ojo maršruto trasą centre. Jei pertvarkyti jį 46-ojo pavidalu, tai atkris pagrindinė šio maršruto stotelė, o jei pertvarkyti priešingai 46-am, tai smarkiai kris maršruto populiarumas. Jau buvo pavyzdys, kai maždaug prieš tris metus buvo remontuojamas Lukiškių aikštės žiedas, ir kai kurie maršrutai (berods tuometinis 60 bei 56) buvo nukreipti žiedine trasa - į centrą įvažiuodavo Žaliuoju, o išvažiuodavo Geležinio Vilko tiltu, maršrutais beveik niekas nesinaudojo, o labiau naudojosi 3G. Panašus likimas lauktų ir 40-ojo. Manau, šio maršruto trasa turėtų išlikti tokia, kokia yra.

                                          Kas liečia 56, tai dabar jis iš tiesų nėra labai efektyvus. Bet, pakeitus jo ir 43-iojo trasa centre (nukreipus taip, kaip siūliau ankstesniame pranešimą), jo populiarumas tikrai išaugtų.
                                          Ne visai taip buvo - 60 įvažiuodavo Geležinio Vilko, o išvažiuodavo Žaliuoju Tiltu, o 43,52,56 darydavo priešingai. Nepaisant to, nesuprantu ką turi omenyje sakydamas ‘pagrindinė maršruto stotelė’ ? Šiaip siūlau 40-ą pertvarkyti priešingai 46-am, bet nesuprantu kuo čia dėtas buvęs Lukiškių aikštės rekonstravimas - gi tuometinis 60-as važiavo taip kaip dabartinis 46-as, o aš siūlau kaip tik atvirkščią trasą ir ką reiškia ‘šio maršruto populiarumas kris’, jeigu nebeliktų kitų maršrutų jungiančių Stanevičiaus gatvę su Centru ? Populiarumas nekris, nes tie keleiviai elementariai neturėtų kur pasidėti nukreipimą pro Konstitucijos pr. siūlau dėl to, kad išliktų greita Stanevičiaus jungtis su Konstitucijos pr. ar Žaliuoju Tiltu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X