Parašė keleivis13
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
Triašiai bus, berods MAN. Kaitalioti... Į kur midikus? 4G, 7 ar 43? O triašiai reikalingi kuriame nors iš 1, 11, 13, 14, 15, 20, 26, 28, 38, 41, 51, 57, 61, 65, 88, 114, 116?
Comment
-
Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą
A, vadinasi tik šie trys maršrutai bus perimti? Tada atsakymas dėl kaitaliojimo kaip ir aiškus.
Comment
-
Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
Dar 55. Bet ar ten tikrai reikia triašių, kai dabar berods trumpi jame dirba?
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Gal paleidus ten ilgus autobusus, retins 16 ?
Dar vienas dalykas - tikiuosi, kad ateityje Oslo gatvėje prie ligoninės bus įrengtas tarpmiestinių autobusų sustojimas Kauno, Klaipėdos, Marijampolės bei pietvakarių Lietuvos krypties autobusams. Jei jį įrengs, 55 veiks ir kaip privežamasis prie tarpmiestinių.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Gal paleidus ten ilgus autobusus, retins 16 ?
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąGal ir klystu, bet dabar vienintelis VVT aptarnaujamas mikriukų/midibusų maršrutas yra 115. Tai įdomu, kodėl gi jis neperduotas privatininkams ?
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąGal ir klystu, bet dabar vienintelis VVT aptarnaujamas mikriukų/midibusų maršrutas yra 115. Tai įdomu, kodėl gi jis neperduotas privatininkams ?
Comment
-
Argi ? 40 ir 56 taip pat aptarnauja privatininkas, tačiau nėra susiduriama su jokiomis problemomis Velomaratono ir Vilniaus maratono metu.
9 maršrutą buvau užmiršęs, bet dėl jo tai bent jau labiau aišku - kai buvo kurpiamas maršrutų perdavimo privatininkams planas, šį maršrutą buvo planuojama išvis panaikinti, dėl to jis nebuvo įtrauktas į privatizavimo “sąrašus”. O po to pratęsė jį iki Baltosios Vokės ir planai panaikinti dingo. Tik jau turbūt konkursas privatizavimui jau buvo paskelbtas ir sąlygų nebebuvo galima pakeisti. O vat su 115 priežastis neaiškiPaskutinis taisė 10.000; 2017.11.25, 13:37.
Comment
-
2G, kaip ir kiti greitieji autobusai, yra Vilniaus viešojo transporto sistemos stuburas, todėl jį retinti nebūtų labai protinga - iš pradžių įvedėm naują VT sistemos rūšį, o nepradėjus net 5 metams, imkim ir bloginkim ją. Atkarpai Savanorių pr. - Stotis būtų galima kiek padažninti 54 (tai būtų naudinga ir Pilaitei, kuri yra labiausiai besiplečiantis Vilniaus rajonas ir keleivių srautai ten didėja). Apskritai, manau kad kai bus ardoma Vilniaus troleibusų sistema, Laisvės pr. kris greičiausiai - 16 ir 19, nors ir su dideliais keleivių srautais, yra nesavarankiškiausi troleibusų maršrutai, kadangi labiausiai dubliuojasi su greitaisiais (šiuo atveju 2G ir 4G) ir paparastais maršrutais.
Comment
-
Pilaitei reikia ne 54 dažninti, o 4G, arba grąžinti 47. Dažninti 54 iki T16 intervalų būtų vieną didžiausių nesąmonių. Man, kaip vilniečiui, daug geriau kai tarša atsiranda kur nors Švedijoje dėl elektros gaminimo, nei čia po nosimi.
Greitieji autobusai yra stuburas tik dėl to, kad daugiau nėra jokių alternatyvų. Koks gali būti stuburas nestojantis nemažoje dalyje stotelių?
Comment
-
Atkarpoje Savanorių pr.- Stotis pilnai susitvarko esami maršrutai, na o T16 tai apskritai silpnokai išnaudojamas po reformos. Šiek tiek praretinus 2G juo naudotųsi daugiau keleivių. Nesakau, kad reikia retinti dabar pat, bet po to, kai 55 maršrutas bus padažnintas, apie tai bus galima pagalvoti. Tikiuosi, iki troleibusų sistemos ardymo neprieisim.
Kalbant apskritai apie greituosius maršrutus, manau, jie jau nebėra tikri greitieji. Pažiūrėkime, kokie jie buvo 2013 metais ir kokie yra dabar. Nuolat buvo pridedama daugiau laiko reisui įveikti, vis įvedamos naujos stotelės. Pavyzdžiui, 5G trasoje liko tik kelios stotelės, kurias jis pravažiuoja nestodamas. Manau, dar išaus ta diena, kai jie stos visur.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
9 maršrutą buvau užmiršęs, bet dėl jo tai bent jau labiau aišku - kai buvo kurpiamas maršrutų perdavimo privatininkams planas, šį maršrutą buvo planuojama išvis panaikinti, dėl to jis nebuvo įtrauktas į privatizavimo “sąrašus”. O po to pratęsė jį iki Baltosios Vokės ir planai panaikinti dingo. Tik jau turbūt konkursas privatizavimui jau buvo paskelbtas ir sąlygų nebebuvo galima pakeisti. O vat su 115 priežastis neaiški
p.s. pranešimus reikėtų perkelti į Vilniaus VT temą.
Comment
-
Jeigu dabar ir susitvarko, tai 55-am pradėjus važinėti ilgiems autobusams butų praretintas/panaikintas 16, tuomet Savanorių pr. gali tikrai ištikti sunkesni laikai, dėl to ir siūlyčiau kiek padažninti 54.
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąMan, kaip vilniečiui, daug geriau kai tarša atsiranda kur nors Švedijoje dėl elektros gaminimo, nei čia po nosimi.
Greitieji autobusai yra stuburas tik dėl to, kad daugiau nėra jokių alternatyvų. Koks gali būti stuburas nestojantis nemažoje dalyje stotelių?
Comment
-
Tie greitieji autobusai nėra joks stuburas. Jie buvo paleisti, tam, kad pakeistų naikinamus mikroautobusų maršrutus. Pasipiktinimui, kai mikro autobusas nuvažiuodavo 20-30 minučių greičiau, užglaistyti. Kadangi grafikų sudarinėtojams VVT turbūt religija neleidžia leisti miesto autobusams važiuoti mieste bent jau 45 km/h greičiu, nors buvę privatųs pavyzdžiui 05 maršruto autobusai su visomis stotelėmis maršrutą pravažiuodavo 15 min greičiau, už 53 VVT maršrutą. Todėl teko taupant laiką pašalinti didelį kiekį stotelių maršrute, aišku kilo kitas triukšmas, kad dabar tenka eiti toliau iki sustojimo, tai pradėjo tuos sustojimus tankinti. Taigi jeigu manoma, kad mikroautobusai, kuriems kompensuoti ir buvo skirti greitieji autobusų maršrutai, buvo ir yra miesto VT stuburas, tai pagal šią logiką, gal pasekim Afrikos pavyzdžiu ir visai atsisakykime ne tik troleibusų, kaip elektrinio transporto, bet ir autobusų, palikim mikro autobusus, už kuriuos tikrai ne tik neteks permokėti, už juos net mokėti nereiks. Be to jie tau jau tikrai nestrigs nes net kamščius apvažiuos žalia juosta ar šalikelėmis. Nes išardžiu troleibusų tinklą Vilnius iš didmiesčio pavirs niekuo nesiskiriančiu nuo Kėdainių ar Ukmergės provinciojos miestu.
- 1 patinka
Comment
-
Na, vistiek į maršrutus bus išleidžiama apie 100 senų Škodų, kai tuo tarpu autobusų srityje jau net kai kurie Volvo turbūt bus nurašinėjami. Todėl nelabai panašu ir į tai, kad šita savivaldybė labiau pasisakytų už troleibusus negu autobusus (priešingu atveju būtų stengęsi palaikyti autobusų ir troleibusų amžiaus vidurkį panašų, ir naujų troleibusų būtų pirkę irgi kokius 150). Be abejo, masinio ardymo per artimiausius metus nebus, tačiau tam tikros tendencijos jau įžvelgiamos...
Comment
Comment