Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    O tai ką ten tiek daug valdyti?
    Prieš porą metų Tesla buvo laikinai uždrausta Šveicarijoje. Priežastis - priešrūkinių lempų įjungimas buvo per liečiamą ekraną ir dar reikėjo pasivaikščioti po meniu. Nes nu normalūs mygtukai kuriuos galima rasti apgraibom neprogresyvu

    Comment


      Parašė andyour Rodyti pranešimą

      Žmonės apskritai yra labai įtikėję technologijomis, nereikia net marketingo.
      Religiniai mokslo fanai taip. Bet Tesla marketingas pramušė ir visokiems šimašiams, kad tuoj atvažiuos dievas Autonominis ir išspręs visas bėdas.

      Comment


        Metro yra uždaros sistemos, kitas transportas nevažiuoja, ir tai mašinistas yra. Ten jokių plikledžių, lietaus, paprasta sustoti toje pačioje vietoje kiekvienoje stotelėje kiekvienu reisu, nebrangu stiklu atskirti judėjimo tunelį nuo pėsčiųjų aikštelės. Taip, pamažu galvojama.
        Autobusiukai be vairuotojo yra ateitis, bet tai ne VVT klausimas. Pažiūrėję kaip atrodė prieš 10 m VVT ir kaip šiandien galime numanyti kaip atrodys 2027. Minimali alga 400 eur. Bilietas turi būti įperkamas. Idėjos ir futurizmas yra svarbu, bet turi būti kitoje temoje.

        PS
        Čia technologijų fanams.
        1. Ne viskas kas išrasta, pritaikoma praktikoje.
        Konkordas pirmą skrydį padarė 1969. Prieš beveik 50 metų. Ar žmonių nėra taupančių laiką? Yra. Ar nėra galinčių susimokėti? Buvo 2003 kai nutraukė, pakankamai buvo. Bet dabar niekas keleivių neskraidina viršgarsiniu greičiu. Nors technologija kaip ir yra.
        2. Revuliocinis technologijų greitis pasiekia lubas.
        Iphone paskutinis, deja, bet be revoliucijų. Ribos visada yra.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

          Stiprus argumentas, kad autonominiai automobiliai niekada netaps realybe. Such wow, much logic. Dar galima buvo prisikabint, kad žmogus už vairo sėdi arba, kad važiuoja pagal visas taisykles. Nu, kad įmantriau argumentas skambėtų...
          Netaps, nes nafig reikia automobilio, kuris juda pagal KET taisyklių greičio reikalavimus, kai galima važiuoti 1,5-2 kartus greičiau mieste ir taip pat greičiau užmiestyje. Taksi taip pat veš greičiau, nes viršys greitį. Papuls į intensyvaus eismo sąlygas ir chana. Nusimuš programinė įranga ar dar ten visos tos elektroninės sitemos ir avarija su tragiška pabaiga garantuota.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą

            Jokia ne ateitis, nes tokie parpalai, jei masiškai paplistų labiau už automobilius, užkimštų gatves visiškai ir kur juos reikėtų parkuoti?
            Autonominės transporto priemonės kaip tik ir yra raktas į kamščių ir parkavimo problemų išsprendimą. Per sankryžas, kurios ir yra pagrindinis kamščių kaltininkas, jie vienas paskui kitą gali judėti kad ir 20 cm atstumu, kai tuo tarpu žmonių vairuojamos mašinos padaro tokius tarpus, į kuriuos tilptų dar kelios mašinos, t.y. autonominio transporto pralaidumas per sankryžas išauga ne procentais, o kartais. Tas pats ir su parkavimu, jo tiesiog nebereikės, nes viešojo transporto autonominis autobusiukas pristatys tave prie durų ir važiuos toliau.

            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
            Vienas pagrindinių VT privalumų ir yra konketus tvarkaraštis. Žinai, kada turi kažkur būti, pažiūrėjai tvarkaraštį, atėjai į vietą A ir tave paleido vietoje B. Ir rutina kasdien ta pati. O su tokiais be tvarkaraščių planais.. Kol surinks visus naujus keleivius iš visų pakampių ir paleis kur jie norės.. Dabartinis VT vėlavimas atrodys kaip punktualumo viršūnė.
            Tai, kad esant bet kokiam orui ir atstumui, mums reikia eiti iki viešojo transporto stotelių yra ne privalumas, o trūkumas. Būtent dėl to dauguma ir turi automobilius, nes nenori lietuje mirkti ar žiemą šalti, nenori su prekių maišais iš parduotuvės pėstiems iki stotelės eiti, po to dar iki namų. Ir tiesiog daug kas neturi tam laiko, nes turi ir darbus ir vaikus ir laisvalaikio pomėgius, geriau jau sutaupytą laiką jie praleidžia sporto salėje ar susitikę su draugais vakarienės. Autonominis viešasis transportas išsprendžia visas šitas problemas ir tiesiog nebebus tikslo turėti mašiną, kai tą pačią paslaugą galima bus gauti ir iš viešojo transporto, tik nepalyginamai pigesnę.

            Kad viešajam transportui privalumas yra važinėti pagal grafikus, na, tai reikėtų tą taksistams pasiūlyti - važinėkit pagal grafikus, juk tai žmonėms patogiau. Realybėje tų grafikų dauguma žmonių net nežiūri - tiesiog eina į stotelę ir laukia autobuso. Žmogui patogus toks transportas, kuris prisitaiko prie jo poreikių, o ne tas, prie kurio grafikų reikia taikytis. Ir autonominis viešasis transportas nerankios keleivių 'iš visų pakampių', jis rankios keleivius važiuojančius panašia kryptimi. Tai nebus dideli autobusai, o maži autobusiukai, dėl to suderinti reikės ne 40 keleivių maršrutą, o tik kelių.

            Comment


              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

              Autonominės transporto priemonės kaip tik ir yra raktas į kamščių ir parkavimo problemų išsprendimą. Per sankryžas, kurios ir yra pagrindinis kamščių kaltininkas, jie vienas paskui kitą gali judėti kad ir 20 cm atstumu, kai tuo tarpu žmonių vairuojamos mašinos padaro tokius tarpus, į kuriuos tilptų dar kelios mašinos, t.y. autonominio transporto pralaidumas per sankryžas išauga ne procentais, o kartais. Tas pats ir su parkavimu, jo tiesiog nebereikės, nes viešojo transporto autonominis autobusiukas pristatys tave prie durų ir važiuos toliau.
              Nesąmonės. Pralaidumas išauga procentais, o ne kartais. Vietoj 10 automobilių pravažiuos 12 ar 14 ir ką? Jei kamštis kilometrinis, tai menka nauda. Be to pagal autonomininkų idėjas tokie autonominiai aparatai turėtų pakeisti ir automobilius, ir viešąjį transportą. O dabar klausimas, kokio ilgio virtinę sudarys autonominiai automobiliai, kad sutalpintų vieno autobuso keleivius. Ai, aišku, autobusai irgi tipo bus autonominiai. Nu, nu. O sunkiasvoris transportas irgi bus autonominis? Žodžiu, pirmiausiai turėtų atsirasti praktiniai autonominių automobilių modeliai, tada jie turėtų paplisti, bet jie važiuos transporto sraute, kurį vairuoja ir žmonės, tiek kiti lengvieji, tiek sunkvežimiai, mikrobai, autobusai. Ir iš tų autonominių jokio privalumo nebus, tik kad nereikės barankos vairuotojui sukioti. Suprask vieną - vairuoti yra malonumas ir aš nekeisiu to į kažkokią automatinę nesąmonę.
              Bėginis transportas yra puikus poligonas autonomizacijai. Bet kažkodėl ten tai nevyksta. Taip, yra metro traukiniai be mašinistų, bet tai uždaros sistemos, važiuojančios bėgiais ir vis tiek tokius traukinius stebi operatoriai kažkur tai valdymo centruose bei gali perimti valdymą., jei kažkas ne taip. Staigaus ne taip atveju tai vis dėlto nepadės.

              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
              Tai, kad esant bet kokiam orui ir atstumui, mums reikia eiti iki viešojo transporto stotelių yra ne privalumas, o trūkumas. Būtent dėl to dauguma ir turi automobilius, nes nenori lietuje mirkti ar žiemą šalti, nenori su prekių maišais iš parduotuvės pėstiems iki stotelės eiti, po to dar iki namų. Ir tiesiog daug kas neturi tam laiko, nes turi ir darbus ir vaikus ir laisvalaikio pomėgius, geriau jau sutaupytą laiką jie praleidžia sporto salėje ar susitikę su draugais vakarienės. Autonominis viešasis transportas išsprendžia visas šitas problemas ir tiesiog nebebus tikslo turėti mašiną, kai tą pačią paslaugą galima bus gauti ir iš viešojo transporto, tik nepalyginamai pigesnę.

              Kad viešajam transportui privalumas yra važinėti pagal grafikus, na, tai reikėtų tą taksistams pasiūlyti - važinėkit pagal grafikus, juk tai žmonėms patogiau. Realybėje tų grafikų dauguma žmonių net nežiūri - tiesiog eina į stotelę ir laukia autobuso. Žmogui patogus toks transportas, kuris prisitaiko prie jo poreikių, o ne tas, prie kurio grafikų reikia taikytis. Ir autonominis viešasis transportas nerankios keleivių 'iš visų pakampių', jis rankios keleivius važiuojančius panašia kryptimi. Tai nebus dideli autobusai, o maži autobusiukai, dėl to suderinti reikės ne 40 keleivių maršrutą, o tik kelių.
              Judėti sveika. Paėjėti ryte prasimankštinant ir prasibezdant sveika. Lygiai kaip ir po darbo, kuris daugumai yra sėdimas. Šiais laikais žmonės katastrofiškai mažai juda. Taip kad mąstyk plačiau.
              Paskutinis taisė Al1; 2017.11.16, 12:43.

              Comment


                Su tuo autonominiu busiku į kaimą ar prie ežero nenuvažiuosi. Grybų iš miško neparsiveši. Didesnių pirkinių irgi nelabai. Dviračiai ir vaikų daiktai irgi netilps. Tad automobiliai vistiek bus reikalingi. Klausimas yra ne kaip panaikinti automobilius, o kaip piko metu žmones persodinti į VT ir sumažinti kamščius.

                VT privalumas yra masto ekonomija. Jei užvažinės pas kiekvieną paimt nuo durų ir atvežinės iki durų - užtruks ilgai ir kainuos resursai. Kodėl daugelis į darbą nevažinėji su taksi? Nes brangu. Paeiti 5min nuo/iki stotelės apsimoka palyginus kainų skirtumus. Paeiti 5min iki stotelės dar ir greičiau nei kol autonominis surinktų/išleistų dar 4 žmones prie durų.

                Joks VT patogumu niekada neaplenks asmeninio vežimo nuolat stovinčio po langu - ateini, sėdi, važiuoji. Jokių rezervacijų, maršrutų, laukimo, tikimybės kad neatvažiuos/vėluos ir t.t. Bet VT gali laimėti ekonomine arba laiko prasme kamščių atveju. Autobusas pagal tvarkaraštį yra vienareikšmiškai ekonomiškiau ir punktualiau nei autonominiai-taksi-busikai.

                Comment


                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                  Autonominės transporto priemonės kaip tik ir yra raktas į kamščių ir parkavimo problemų išsprendimą. Per sankryžas, kurios ir yra pagrindinis kamščių kaltininkas, jie vienas paskui kitą gali judėti kad ir 20 cm atstumu, kai tuo tarpu žmonių vairuojamos mašinos padaro tokius tarpus, į kuriuos tilptų dar kelios mašinos, t.y. autonominio transporto pralaidumas per sankryžas išauga ne procentais, o kartais. Tas pats ir su parkavimu, jo tiesiog nebereikės, nes viešojo transporto autonominis autobusiukas pristatys tave prie durų ir važiuos toliau.
                  Nevažiuos ir autonominiai tokiu atstumu. Net jei visi būtų autonominiai. Kol kas nėra jokių darbų link autonominių tarpusavio protokolų, kad galėtų susiderinti. Be to kiekvienas automobilis, nesvarbu ar autonominis ar ne, turi skirtingą stabdymo kelią ir pajudėjimo dinamiką. Iš paskos važiuojantis negalės būti tikras, kad priekyje esančio padangos ir stabdžiai 100% atitinka standartus. Kad jo įsibėgėjimo kreivė būtent tokia, o ne kitokia. Autonominių draudimas turbūt bus apmolkamas gamintojų, tad turbūt nerizikuos ir bus suprogramuoti važinėti labai konservatyviai.

                  Ką jau kalbėt apie situacijas kai priekyje važiuoje ne autonominis arba išsijungęs autonominį režimą dėl pvz sugedusio sensoriaus. Tada autonominis turbūt laikys dar didesnį atstumą nei dabar žmonės.
                  Paskutinis taisė mantasm; 2017.11.16, 12:51.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Nevažiuos ir autonominiai tokiu atstumu. Net jei visi būtų autonominiai. Kol kas nėra jokių darbų link autonominių tarpusavio protokolų, kad galėtų susiderinti. Be to kiekvienas automobilis, nesvarbu ar autonominis ar ne, turi skirtingą stabdymo kelią ir pajudėjimo dinamiką. Iš paskos važiuojantis negalės būti tikras, kad priekyje esančio padangos ir stabdžiai 100% atitinka standartus. Kad jo įsibėgėjimo kreivė būtent tokia, o ne kitokia. Autonominių draudimas turbūt bus apmolkamas gamintojų, tad turbūt nerizikuos ir bus suprogramuoti važinėti labai konservatyviai.

                    Ką jau kalbėt apie situacijas kai priekyje važiuoje ne autonominis arba išsijungęs autonominį režimą dėl pvz sugedusio sensoriaus. Tada autonominis turbūt laikys dar didesnį atstumą nei dabar žmonės.
                    Tik vienas iš automobilio trūkumų - ji turi pats vairuoti. Autonominio autobusiuko vairuoti nereikės. Taip, jis gal egzistuoti, bet tik kaip papildoma, pagalbinė VT rūšis, bet ne pagrindinė.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                      Su tuo autonominiu busiku į kaimą ar prie ežero nenuvažiuosi. Grybų iš miško neparsiveši. Didesnių pirkinių irgi nelabai. Dviračiai ir vaikų daiktai irgi netilps. Tad automobiliai vistiek bus reikalingi. Klausimas yra ne kaip panaikinti automobilius, o kaip piko metu žmones persodinti į VT ir sumažinti kamščius.

                      VT privalumas yra masto ekonomija. Jei užvažinės pas kiekvieną paimt nuo durų ir atvežinės iki durų - užtruks ilgai ir kainuos resursai. Kodėl daugelis į darbą nevažinėji su taksi? Nes brangu. Paeiti 5min nuo/iki stotelės apsimoka palyginus kainų skirtumus. Paeiti 5min iki stotelės dar ir greičiau nei kol autonominis surinktų/išleistų dar 4 žmones prie durų.
                      Citybee galėtų būti vienas prie vieno lyginant su autonominiu, nes esi pats vairuotojas, nereikia mokėti už vairavimą. 0.18 eurocentų viena minutė. Pagal tokią logiką, autonominis negalėtų būti pigiau, nebent bus pigesnis nei su vairo mechanizmu, kuo labai abejoju. Žinoma, autonominių nereikės kažkam pervežinėti, skirstyti po miestą tolygiau. Nors kažin ar čia dideli kaštai.
                      Paskutinis taisė andyour; 2017.11.16, 13:14.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Nesąmonės. Pralaidumas išauga procentais, o ne kartais. Vietoj 10 automobilių pravažiuos 12 ar 14 ir ką?
                        Sąmonė. Jei važiuoja tik autonominės mašinos, pralaidumas išauga KARTAIS.

                        Comment


                          Ne kartais, o procentais. Net jei įvyktų perėjimas prie autonominių, tai jis užtruktų bent porą dešimtmečių, o tuo metu bendrame sraute važiuotų ir žmonių vairuojamos mašinos. Taip kad viskas šuniui ant uodegos. Tai niveliuotų visus privalumus, išskyrus tik tai, kad nereikėtų vairuoti. Bet aš nekeisčiau įprastos mašinos į tokią nesąmonę.

                          Comment



                            30min su VVT - 0.6eur
                            30min su Citybee - 5.4eur

                            Vos ne 10 kartų daugiau kainuos važinėjimas su autonominiais(be vairavimo paslaugos).

                            Comment


                              Parašė andyour Rodyti pranešimą

                              O tai ką ten tiek daug valdyti?
                              Kodėl šie klausimai skirti man? Eik pasigooglink, jeigu domina.

                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Ar aš sakiau, kad niekada netaps? Bet Tesla iš esmės turi tik distroniką, juostų asistentą ir avarinį stabdį. Kaip mersas prieš 10+ metų. Autonominių raliuose vienetiniai modeliai tą patį sugebėdavo ir dar seniau. Iš esmės viskas vystėsi tyliai n metų. Tesla atėjo ir pradėjo varyt marketingą, nors technologinio progreso (apart baterijų) nedaro. Atvirkščiai, jų kelių metų senumo modeliai sugebėjo daugiau nei dabartiniai ir turėjo geresnius sensorius. Iš principo išlindo į dienos šviesą n metų tyliai vystyti sprendimai, bet dėl marketingo visi galvoja "jau tuoj". Bet tas "jau tuoj" gali užtrukt ir 20 ir 30 metų.
                              Dauguma automobilių turi juostų sekimą, avarinį stabdį ir priešais važiuojančio auto sekimą. Bet to neužtenka, nes reikia krūvos kitų sensorių ir duomenų. Autonominius automobilius (bent iš komercinių pagal viešus duomenis) realiai turi vos kelios kompanijos: Google, Tesla ir Uber, kurios testuoja automobilius realiomis sąlygomis. Tesla nuo kitų skiriasi tuo, kad neturi lazerinio daviklio - jie kliaujasi tik kamerų, IR ir ultragarso (itin artimam kontaktui) duomenimis (gal ką pamiršau - papildykit). Norėčiau pamatyti kaip tamstos 10 metų senumo mersas (ar net kuris nors šiuoilaikinis) įveiktų tą patį maršrutą, kaip video be vairuotojo įsikišimo. Tada galėsim šnekėt toliau.

                              "Išlindo į dienos šviesą n metų tyliai vystyti sprendimai" - nelabai aiškus komentaras. Tai aišku, kad daug metų vystyti sprendimai. Niekas per naktį tokių dalykų nepadaro.

                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Ryte atsikeli ir sužinai, kad tau darbe reikia būti 2h anksčiau/vėliau. Arba elementariai pamiršai užsisakyti. Busikų maršrutai sudaryti, post faktum pakeist negalima, nes kiti vėluos.. Nieko, pasivaikščioti sveika

                              Google Maps spėjimas pagal nuspėjamą eismą piko metu būna pvz "20-50 minučių". Ohoho kaip tiksliai
                              Kabinėjiesi prie smulkmenų. Tarsi nebūtų sprendimo "reikia būti 2 valandom anksčiau/vėliau" situacijai. Turint real-time sistemą nėra reikalo iš vakaro sudėlioti maršrutus.

                              Comment


                                Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                30min su VVT - 0.6eur
                                30min su Citybee - 5.4eur

                                Vos ne 10 kartų daugiau kainuos važinėjimas su autonominiais(be vairavimo paslaugos).
                                Labai kvailas skaičiavimas.

                                CityBee kainą be automobilio kainos sudaro:
                                - draudimas, kuris yra brangesnis dėl skirtingų vairuotojų;
                                - benzinas/dyzelis;
                                - techninė priežiūra;
                                - automobilio prastovos, kai niekas juo nesinaudoja;

                                Autonominiai automobiliai benzininiai ar dyzeliniai greičiausiai nebus - kol autonomija pilnai visur bus įteisinta, elektromobiliai bus dar labiau paplitę tarp gamintojų. Taigi autonominio automobilio eksploatacijos kainą smarkiai muš pigi elektromobilio eksploatacija (neskaičiuojant elektros kainos).

                                ----

                                Dinozaurams: ilgojo nuotolio krovinių transportas bus viena pirmųjų komercinio transporto sričių, kuri pradės masiškai naudoti autonominius automobilius. Elementariai dėl to, kad dabar didžiausią kainos dedamąją sudaro vairuotojas. Dėl tos priežasties geležinkeliuose autonomijos nematom - ten mašinisto atlyginimas sudaro sąlyginai mažą dalį.

                                Nuo to, kad visomis pastangomis stengiatės ignoruoti autonominius automobilius, niekas nepasikeis. Bus tik patiems blogiau, ypač jeigu esat tiesiogiai susiję su tomis sritimis, nes laiku nepastebėję ir nesuvokę pokyčių liksit užribyje.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Labai kvailas skaičiavimas.

                                  CityBee kainą be automobilio kainos sudaro:
                                  - draudimas, kuris yra brangesnis dėl skirtingų vairuotojų;
                                  - benzinas/dyzelis;
                                  - techninė priežiūra;
                                  - automobilio prastovos, kai niekas juo nesinaudoja;

                                  Autonominiai automobiliai benzininiai ar dyzeliniai greičiausiai nebus - kol autonomija pilnai visur bus įteisinta, elektromobiliai bus dar labiau paplitę tarp gamintojų. Taigi autonominio automobilio eksploatacijos kainą smarkiai muš pigi elektromobilio eksploatacija (neskaičiuojant elektros kainos).
                                  - draudimo reikės ir savaiveiksmiui. Jis gali susidurti, į jį gali atsitrenkti, gali sudeginti, pavogti ir pan.
                                  - dyzelio kainos dalį sudaro akcizas keliams. Kai visi bus 100 proc. elektra kelių nebereiks ar kaip? Greičiau atvirkščiai - visus kelius reikės laikyti nuolat su baltom linijom (dabar Vilniuje padažo gegužę, o nuo vasario visi varo iš atminties), atšvaitukais ir pan. Duobės glumins kompiuterį Reikės greičiau užlyginti.
                                  - važiuoklė niekur nedingo, amortizatoriai, teks prižiūrėti, padangas keisti, sandėliuoti, langų provimo skystį pilti (plaus lempas ir sensorius), reikės net salono filtro, reikės stabdžius keisti ir pan. Taip, nėra kuro sistemos ir išmetimo sistemos. Šitos pirmus trejus metus ir negenda. Bet važiuoklė bus labiau apkrauta dėl baterijų svorio, o stabdžiai bus didesni dėl visai kitų pagreitimo ir greičio parametrų.
                                  - prastovos liks. Visi nori baigti darbą ~17~19 val. Tai bus didelis poreikis, kuris ~12 val stovės.

                                  Bet dar kartą sakau, čia ne VVT klausimas. Čia reikia atskiros temos ir iškelti. Čia yra futurizmas, idėjos, o ne dabartis.

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                    - draudimo reikės ir savaiveiksmiui. Jis gali susidurti, į jį gali atsitrenkti, gali sudeginti, pavogti ir pan.
                                    - dyzelio kainos dalį sudaro akcizas keliams. Kai visi bus 100 proc. elektra kelių nebereiks ar kaip? Greičiau atvirkščiai - visus kelius reikės laikyti nuolat su baltom linijom (dabar Vilniuje padažo gegužę, o nuo vasario visi varo iš atminties), atšvaitukais ir pan. Duobės glumins kompiuterį Reikės greičiau užlyginti.
                                    - važiuoklė niekur nedingo, amortizatoriai, teks prižiūrėti, padangas keisti, sandėliuoti, langų provimo skystį pilti (plaus lempas ir sensorius), reikės net salono filtro, reikės stabdžius keisti ir pan. Taip, nėra kuro sistemos ir išmetimo sistemos. Šitos pirmus trejus metus ir negenda. Bet važiuoklė bus labiau apkrauta dėl baterijų svorio, o stabdžiai bus didesni dėl visai kitų pagreitimo ir greičio parametrų.
                                    - prastovos liks. Visi nori baigti darbą ~17~19 val. Tai bus didelis poreikis, kuris ~12 val stovės.

                                    Bet dar kartą sakau, čia ne VVT klausimas. Čia reikia atskiros temos ir iškelti. Čia yra futurizmas, idėjos, o ne dabartis.
                                    Jeigu bent kiek nuvoki kas sudaro draudimo kainą, tai jokie klausimai neturėtų kilti. Jau dabar pusiau autonominės sistemos Tesla elektromobiliuose yra įrodžiusios patikimumą - avarijų skaičius po jų įdiegimo krito vos ne dvigubai. Smarkiai kritus avarijos tikimybei smarkiai kris ir draudimo kaina, ypač kai dings žmogaus faktorius. Čia yra paprasčiausia formulė, kurią taiko draudimo bendrovės, nieko iš oro neprisigalvoju.

                                    Net su tavo išvardintomis priežiūros kainomis elektromobilio eksploatacija jau dabar yra bent 35% pigesnė negu degimu varomo (įvairiais skaičiavimais, internete nesunku rasti). Bet čia mes jau krypstame į šoną. Fakto, kad tokį automobilį išlaikyti pigiau nenuneigsi, taigi mažėja ir ši dedamoji.

                                    Dar daugiau, tavo skaičiavime lygini važiavimą vienam su važiavimu kartu su kitais 20 žmonių.

                                    Taksi yra kita sritis, kurioje išnyks vairuotojai.

                                    Ir galiausiai: aišku, kad ne dabartis. Jeigu tamsta gyvena tik dabartimi ir nežiūri į tai, kas tuoj ateis, tai apie ką mes tada išvis čia kalbam?

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Taksi yra kita sritis, kurioje išnyks vairuotojai.

                                      Ir galiausiai: aišku, kad ne dabartis. Jeigu tamsta gyvena tik dabartimi ir nežiūri į tai, kas tuoj ateis, tai apie ką mes tada išvis čia kalbam?
                                      Aš už pažangą.

                                      Deja, "Vilnius" 2027 bepiločiai man sunku patikėti. Vilnius 1997-2007 VT šuolis koks buvo? Buvo saiki modernizacija, išnyko visokios konduktorės, nes kilo ekonomika. Vietoj Karosa atsirado žemagrindžiai Volvo.
                                      2007-2017 tokio pastebimo šuolio nebuvo. Kondicionavimas, šildymas tebėra problema. Priminsiu, kad šildymas buvo dar Ikarusuose, LAZ.

                                      Vilniaus miestas turi iššūkius kaip:
                                      - Šiaurinė gatvė
                                      - Balsių tiltas
                                      - "Pilaitės išvažiavimas su tiltu į Kauną"

                                      Esminė modernizacija sunkiai tikėtina 2027. Nėra iš ko šaliai, kur Eur 400 bus minimali alga 2018 m. pabaigoje

                                      Ar kokie Druskininkai nepadarys savavaldžių VT 2027? Gal ir padarys. Ten buvo vienu ypu atnaujintas VT dar 2010 metais. Ar kas pasekė?
                                      Vilnius TIK dabar Isuzais apsirūpino. Ar nenorėjo? Norėjo, bet nėra iš ko.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                        Aš už pažangą.

                                        Deja, "Vilnius" 2027 bepiločiai man sunku patikėti. Vilnius 1997-2007 VT šuolis koks buvo? Buvo saiki modernizacija, išnyko visokios konduktorės, nes kilo ekonomika. Vietoj Karosa atsirado žemagrindžiai Volvo.
                                        2007-2017 tokio pastebimo šuolio nebuvo. Kondicionavimas, šildymas tebėra problema. Priminsiu, kad šildymas buvo dar Ikarusuose, LAZ.

                                        Vilniaus miestas turi iššūkius kaip:
                                        - Šiaurinė gatvė
                                        - Balsių tiltas
                                        - "Pilaitės išvažiavimas su tiltu į Kauną"

                                        Esminė modernizacija sunkiai tikėtina 2027. Nėra iš ko šaliai, kur Eur 400 bus minimali alga 2018 m. pabaigoje

                                        Ar kokie Druskininkai nepadarys savavaldžių VT 2027? Gal ir padarys. Ten buvo vienu ypu atnaujintas VT dar 2010 metais. Ar kas pasekė?
                                        Vilnius TIK dabar Isuzais apsirūpino. Ar nenorėjo? Norėjo, bet nėra iš ko.
                                        Šitą sunku prognozuoti, nes viskas priklausys tik nuo savivaldos sprendimų. Transporto priemones atnaujinti jau reikės tikrai. Tad bus natūralus klausimas kuo mes tą parką atnaujinsim. Dabar Šimašius sako, kad bus. Bet jo kadencija po 2 metų baigsis (lyg tai), tad irgi ne kažką. Bet galima ir kitaip pažiūrėti: nėra didelių kliūčių kviesti tokią įmonę įrengti maršrutą Senamiestyje ir taip atlikti bandymus, kaip daroma Estijoje. Nuo sausio 1 d., tikėtina, jau turėsim tą leidžiantį įstatymą.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Labai kvailas skaičiavimas.
                                          Taip, Citybee ir Spark yra kvailiai.

                                          http://www.espark.lt/
                                          http://www.citybee.lt/lt/ - žiūrėti BMW i3

                                          Comment

                                          Working...
                                          X