Fulgur, tu irgi jau kartojies. Tą patį parašei ir pranešimu aukščiau. O mano atsakymai buvo į žmogaus užduotus klausimus, kai kurie išties buvo minėti šiame forume, kai kurie dar nebuvo. Bet ne esmė.
Fulgur, tu irgi jau kartojies. Tą patį parašei ir pranešimu aukščiau. O mano atsakymai buvo į žmogaus užduotus klausimus, kai kurie išties buvo minėti šiame forume, kai kurie dar nebuvo. Bet ne esmė.
Aš neabejoju, kad mano ištrins moderatoriai.
Nesu prieš diskusijas, bet tada turi būti tema "Troleibusai čia ir pasaulyje". Ten galima diskutuoti "būti troleibusui ar nebūti pasaulyje 2020 metais".
Dabar vienas siūlo ką tobulinti dviejų stotelių ribose VVT darbe, kitas troleibuso istoriją nuo XXa pradžios rašo. Apie metro yra tokia tema, ten galima laisvai diskutuoti ir tai toleruojama.
Fulgur, tu irgi jau kartojies. Tą patį parašei ir pranešimu aukščiau. O mano atsakymai buvo į žmogaus užduotus klausimus, kai kurie išties buvo minėti šiame forume, kai kurie dar nebuvo. Bet ne esmė.
Atsakysiu ir sutrinsiu į šipulius tuos mitus. Tik kiek vėliau vakare.
Neoplan tai ir paprastų autobusų jau senokai negamina. O dėl troleibusų tai aišku Solaris, Irisbus, Škoda, Vanhool. Ne taip masiškai, bet figuruoja dar Ursus, SOR, Rumunijoje gamykla yra. Tai nepasakyčiau kad tai mažai.
Solaris? O kas tada Neoplanus gamina ar jų nebegamina?
Čia turėjau minty kad Europoje yra tikrai daugiau nei vienas troleibusų gamintojas, kitaip, nei kažkas sako. Dėl Neoplanų nežinau, bet yra Hess, Van Hool, SOR ir t.t.
Škoda is Western and Central Europe's largest and the second largest in the world, having produced over 14,000 trolleybuses since 1936, mostly for export, and it also supplies trolleybus electrical equipment for other bus builders such as Solaris, SOR and Breda.
Išvardinot čia tik tokius kurie kėbulus gaminą, o kiša bele žino kieno elektroniką, Solaris, SOR gaminą tik kėbulus, naudoją kitų elektroniką, Ursus, Škoda gaminą tik elektroniką, nebent Ursus į AMZ kėbulus pradės kišt savo elektroniką ir gausis kaip ir savo troleibusas (AMZ su Ursus susijungė).
Irisbus (Dabar IVECO) ilgą laika nieko nedarė, tik dabar panašu, kad naujas "Tipo Škoda" bus naujuose IVECO kėbuluose (http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/201...u-na-jedn-lodi).
Vienintėliai manau grynai savi troleibusai yra Hess ir VanHool nors manau ir pastarieji nepilnai viską patys gaminą.
Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Išvardinot čia tik tokius kurie kėbulus gaminą, o kiša bele žino kieno elektroniką, Solaris, SOR gaminą tik kėbulus, naudoją kitų elektroniką, Ursus, Škoda gaminą tik elektroniką, nebent Ursus į AMZ kėbulus pradės kišt savo elektroniką ir gausis kaip ir savo troleibusas (AMZ su Ursus susijungė).
Irisbus (Dabar IVECO) ilgą laika nieko nedarė, tik dabar panašu, kad naujas "Tipo Škoda" bus naujuose IVECO kėbuluose (http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/201...u-na-jedn-lodi).
Vienintėliai manau grynai savi troleibusai yra Hess ir VanHool nors manau ir pastarieji nepilnai viską patys gaminą.
Dabar suraskit EBPO sostinę be elektrinio transporto
Hess ir VanHool beveik 99 proc. savo elektros įrangos negamina. Gryni troleibusų gamintojai dabar liko nebent tik Rusijoje (Trolza aukštagrindžiai Optima serijos, tai iš esmės gerokai modernizuotas ZiU 682; vis dar gaminami). Ukrainoje irgi naudoja Isuzu kėbulus, ZF tiltus ir t.t. bei vengrišką ar čekišką elektroniką, nors kai kurias elektros sistemos dalis gal ir gamina pati. Žodžiu, grynų troleibusų gamintojų beveik neliko. Dar yra Šiaurės Korėja, nors irgi tikriausiai tiltai, elektros įranga kinietiška, tik kėbulai savi.
Hess ir VanHool beveik 99 proc. savo elektros įrangos negamina. Gryni troleibusų gamintojai dabar liko nebent tik Rusijoje (Trolza aukštagrindžiai Optima serijos, tai iš esmės gerokai modernizuotas ZiU 682; vis dar gaminami). Ukrainoje irgi naudoja Isuzu kėbulus, ZF tiltus ir t.t. bei vengrišką ar čekišką elektroniką, nors kai kurias elektros sistemos dalis gal ir gamina pati. Žodžiu, grynų troleibusų gamintojų beveik neliko. Dar yra Šiaurės Korėja, nors irgi tikriausiai tiltai, elektros įranga kinietiška, tik kėbulai savi.
Baikit čia matuoti, kuris troleibusas troleibusiškesnis.
Čia kaip lengvuosius automobilius matuoti "šitas tiktai vokiškas". Deja, ... detales gamina įvairios gamyklos, įvairiose šalyse.
Nėra dviašių troleibusų? Nu čia kažkas naujo, o tai Škodos kokios, dvylikaašės?
Nu nevisi čia tokie troleibusų fanatikai ir ne visi privalomai žino troleibusų sandarą iki kiekvieno varžtelio. Žmogus elementariai galvojo, kad dviašės - tai iš dviejų “vagonų” sudarytos.
Ką reiškia "daug daugiau"? pagal paskutinius savivaldybės pirkimus (~40mln už 150 autobusų, ~15mln už 40 Labai Overpriced troleibusų), kaina už troleibuso vienetą išeina mažiau nei 1.5 karto didesnė.
O jūs tik neužmirškit, kad iš 150 naujų autobusų, 50 yra triašių, troleibusai, gi, visi tik dviašiai, taip kad kainų skirtumas susidaro didesnis nei 1.5 karto. O dabar dar prisiminkit, kad troleibusams reiktų ir rimto kontaktinio tinklo atnaujinimo (na nebent jums labai patinka, kai koks nors iš jų sugenda kur nors vidury sankryžos ir stoja visas troleibusų eismas. O ką darytumėt, jeigu mieste dingtų elektra ?). Tai paskaičiavus visą KT atnaujimo kainą ir padalijus ją “ant vieno” troleibuso, troleibuso ir autobuso kainų skirtumas tik dar labiau padidėja...
Nu nevisi čia tokie troleibusų fanatikai ir ne visi privalomai žino troleibusų sandarą iki kiekvieno varžtelio. Žmogus elementariai galvojo, kad dviašės - tai iš dviejų “vagonų” sudarytos.
Būtina būti troleibusų fanatiku, kad žinotum kas yra ašis? O gal per sunkus suvokimui sudurtinis žodis dviašis?
Daugeliu atveju tai ir tramvajų pervežimo pajėgumas šiais laikais nelabai lenkia autobusų. Bet kažkodėl tai niekas nepuola atsisakinėti tramvajų, išskyrus atsilikusias šalis ar ten, kur propaguojamas vakarietiškas XIX a. laukinis kapitalizmas ir konkurencija, tramvajus keičia mikrobai... Kas dėl tramvajų, tai jie dar labiau nepaslankūs, avarijos atveju ar kokiam ožiui užtvėrus kelią su mašina iš viso nepravažiuoja. Ir nieko. O ką daryti reikėtų, jei metro dingtų elektra?
Kas dėl kainos, tai Vilniuje ji dabartinio pirkimo atveju akivaizdžiai užkelta ir neadekvati. Nes nebuvo normalaus konkurso ir tik vienas dalyvis dalyvavo. Šiaip tai gaila prarasti pinigus ir prarasti galimybė atnaujinti troleibusų parką nors tiek, bet reikėtų revizijos visame šiame reikale.
Comment