Parašė Arunasx
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Kai važiuoji VT, turi susimokėti čia ir dabar. Keleiviai nieko neskolingi.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPrie ko čia keleivių ne/skolingumas? Nesupratau. Kažkoks beprasmis retorinis teiginys. Yra kitas teorinis variantas nedotuoti VVT iš savivaldybės lėšų ir nebus skolų problemos, imti už bilietus realią savikainą. Ar tinka? Manau ne.
Nei vienoje ES (ir ne tik ES) šalyje VT neišgyvena pilnai pats iš savo pajamų, visur jis yra dotuojamas. Viešasis transportas - tai socialinė paslauga, o ne verslas. Tad savivaldybės dotacijos VT - tai jos pareiga, o ne "geras darbas", kuriuo galima didžiuotis.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąRamybės, kitų metų rudeny Vilniuje važinės 250 naujų autobusų ir 40 naujų troleibusų. Pridėjus dabar važinėjančius 58 2013-2014m. gamybos Man’us/Soliaris/Castrosua, tai netokia baisi ta situacija gaunasi...
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Esmė, kad ne keleivių kaltė, kad savivaldybei neužtenka pinigų susimokėti pilnai už VVT paslaugas. Taip, gerai, kad skolos mažėja, bet tik tiek.
Nei vienoje ES (ir ne tik ES) šalyje VT neišgyvena pilnai pats iš savo pajamų, visur jis yra dotuojamas. Viešasis transportas - tai socialinė paslauga, o ne verslas. Tad savivaldybės dotacijos VT - tai jos pareiga, o ne "geras darbas", kuriuo galima didžiuotis.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPrie ko čia keleivių ne/skolingumas? Nesupratau. Kažkoks beprasmis retorinis teiginys. Yra kitas teorinis variantas nedotuoti VVT iš savivaldybės lėšų ir nebus skolų problemos, imti už bilietus realią savikainą. Ar tinka? Manau ne.
Jeigu nori žmones suvaryti į automobilius - neplauk ir apleisk VT.Paskutinis taisė andyour; 2017.11.04, 19:54.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Yra dvi protestų rūšys - aktyvūs ir pasyvūs. Aktyvių Lietuvoje pasitaiko retai, pavyzdžiui, toks vyko 2009 metais prie Seimo.
Pasyvus protestas - tai, pavyzdžiui, protestas prieš restoraną, kuriame maistas neskanus. Niekas neorganizuos piketų prie jo durų ir nereikalaus keisti virėjo, o tiesiog pasirinks kitą restoraną. Lygiai toks pats pasyvūs protestas vyksta ir prieš prastą viešojo transporto kokybę - žmonės tiesiog masiškai automobilizuojasi, o ne rengia piketus prie savivaldybių ar susisiekimo ministerijų. Ir valdžia, nematanti jokių skundų ar protestų dėl VT kokybės, tiesiog pasidaro išvadą, kad viskas su VT yra gerai ir šiai problemai nebeskiria jokio dėmesio. Kad ir kaip tai žiauriai skambėtų, bet valdžios mentalitetas kyla iš visuomenės mentaliteto. Tai yra, valdžia visų pirma daro ne tai, ką reikia daryti, o tai, ką padarius galima užsidirbti daugiausia rinkėjų balsų. Matydama, kad dauguma rinkėjų ratuoti, valdžia ir kiša pinigus į asfaltą, nes daugumai rinkėjų reikia plačių kelių, viadukų, magistralių ir tt. Ir patys valdininkai, be abejo, VT nesinaudoja, tad, ai, kam jis reikalingas.
Tūlo valdininko požiūris: "Gi tik vaikai ir pensininkai VT naudojasi, pagerinę jų kelionės sąlygas, daug balsų neužsitikrinsime".
Atleiskit jei ką įžeisiu, bet visuomenėje, kurios mentalitetas yra "amerikietiškas" (tai yra, visi privalo turėti automobilį, kiekvienas, kam virš 18 metų ir nevairuoja, yra nevykėlis ir nepilnavertis), o VT laikomas "vaikų ir varguolių transportu", naivu tikėtis, kad bus tikrai aktyviai protestuojama ir reikalaujama gerinti VT būklę. Pavienių asmenų, tiems, kam nenusispjaut, iniciatyvų yra (pvz: NVTKA), bet to per mažai. Aišku, nauji autobusai ir maršrutai gal nedidelę dalį keleivių ir pervilios į VT, bet daug jų nebus, nes mentalitetas yra didesnė problema, nei VT kokybė. Ir tai ne tik Lietuvos, bet ir daugumos Rytų šalių problema. Lenkijos ir Čekijos miestuose viešasis transportas išvystytas tikrai puikiai ir jam skiriama labai daug dėmesio, bet dėl panašaus vietinių mentaliteto juos taip pat kamuoja transporto spūstys.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tiesa, bet ar nebus taip, kad ir tie nauji nebus prižiūrimi, jiems netrukus ims virsti juodų dūmų kamuoliai iš vamzdžio, o vairuotojai apsiklijuos lipnia juosta ir savavališkai pasidarys asmeninės gūžtas? Problema ne su pačių autobusų naujumu, o su priežiūra ir požiūriu.
Comment
-
Parašė Stingray Rodyti pranešimąAktuali informacija:
Svarbi informacija. Lapkričio 15 dieną planuojama užbaigti Automagistralės rekonstrukcijos darbus. Grigiškėse autobusai 28, 29 ir 59 važiuos senuoju maršrutu ir iki Norfos ir atgal. 28 autobuso maršrutas dar bus derinamas, vyks bandomieji važiavimai, nes pasikeitė vežėjas. Planuojama keli maršruto variantai: 1var. senuoju maršrutu per Kauno Vokės g,iki Valų km. ir atgal. 2 var. važiuojant automagistrale užsukti į Vilniaus g. ( ties Grigeo ) ir nauju keliu sugrįžti per Lentvario gatvę ir Grigiškių centrą.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąAr yra kur informacija kas ką veža?
1G - VVT
1A - UAB Transrevis
2A - VVT, išnuomota UAB Olegas
Taip pat Fotobuse galima rasti visą informaciją
Comment
-
Mokslo sriuba: kaip organizuojamas Vilniaus viešasis transportas?
https://www.youtube.com/watch?v=xu_8BkUtR_I
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą88 autobusas yra tragedija. Kam jis? Vežti orą į uostą? Visiškai nepasiteisinęs maršrutas
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą88 autobusas yra tragedija. Kam jis? Vežti orą į uostą? Visiškai nepasiteisinęs maršrutas
Parašė Anjani Rodyti pranešimąPritarčiau, nors tikrųjų srautų nežinau. Piko metu jame keleivių būna, bet kitu metu jis važiuoja tuščias - tiek pastebėjau. Anksčiau, kai stodavo visose stotelėse, Arkikatedros stotelėj prilipdavo tiek keleivių, kad nebūdavo, kur kojos pastatyti, o važiuodavo mažieji senamiesčio autobusiukai. Dabar transporto priemonės žymiai didesnės, tačiau jų žymiai labiau reikėtų 61 maršrutui, kuris, kartu su 13, yra labiausiai nuskriaustas Vilniaus maršrutas.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.11.11, 17:05.
- 1 patinka
Comment
-
Miestas perka 150 modernių „Solaris“ autobusų
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...aris-autobusu/
Comment
-
Ar taip išeina, kad nupirkti troleibusai bus išvaidos prasme IŠ KARTO senesni nei autobusai? Taip ar ne?
Paskutinis sakinys tai juokingas. Kitais metais baltieji jau bus metų senumo
„Solaris“ autobusai turės naujausios technologijos EURO 6 emisijos standarto variklius, kurie atitinka griežtus aplinkosaugos reikalavimus, todėl kur kas mažiau terš aplinką, palyginti su dabar eksploatuojamais.
VVT kasdien eksploatuoja 345 autobusus. Per dieną VVT autobusais perveža daugiau kaip 200 tūkst. keleivių. Per metus VVT autobusai nuvažiuoja apie 27 mln. kilometrų.
Didžiausias Vilniaus istorijoje viešojo transporto atnaujinimas prasidėjo dar šį rugsėjį, kai į gatves išridėjo pirmieji iš 100 naujojo vežėjo UAB „Transrevis“ autobusų. Iš esmės atnaujinus sostinės viešojo transporto parką – įskaičiuojant tiek naujo vežėjo autobusus, tiek ir UAB „Vilniaus viešasis transportas“ įsigytus autobusus, Vilniaus gatvėse kasdien važiuos jau 250 naujų viešojo transporto priemonių (53 proc.) – tokiu viešojo transporto atnaujinimu tikriausiai negali pasigirti jokia kita Europos sostinė.
Comment
Comment