Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Negali norėti visko čia, dabar ir iškart pilnai.
    Kai važiuoji VT, turi susimokėti čia ir dabar. Keleiviai nieko neskolingi.

    Comment


      Parašė andyour Rodyti pranešimą

      Kai važiuoji VT, turi susimokėti čia ir dabar. Keleiviai nieko neskolingi.
      Prie ko čia keleivių ne/skolingumas? Nesupratau. Kažkoks beprasmis retorinis teiginys. Yra kitas teorinis variantas nedotuoti VVT iš savivaldybės lėšų ir nebus skolų problemos, imti už bilietus realią savikainą. Ar tinka? Manau ne.
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Prie ko čia keleivių ne/skolingumas? Nesupratau. Kažkoks beprasmis retorinis teiginys. Yra kitas teorinis variantas nedotuoti VVT iš savivaldybės lėšų ir nebus skolų problemos, imti už bilietus realią savikainą. Ar tinka? Manau ne.
        Esmė, kad ne keleivių kaltė, kad savivaldybei neužtenka pinigų susimokėti pilnai už VVT paslaugas. Taip, gerai, kad skolos mažėja, bet tik tiek.
        Nei vienoje ES (ir ne tik ES) šalyje VT neišgyvena pilnai pats iš savo pajamų, visur jis yra dotuojamas. Viešasis transportas - tai socialinė paslauga, o ne verslas. Tad savivaldybės dotacijos VT - tai jos pareiga, o ne "geras darbas", kuriuo galima didžiuotis.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
          Ramybės, kitų metų rudeny Vilniuje važinės 250 naujų autobusų ir 40 naujų troleibusų. Pridėjus dabar važinėjančius 58 2013-2014m. gamybos Man’us/Soliaris/Castrosua, tai netokia baisi ta situacija gaunasi...
          Tiesa, bet ar nebus taip, kad ir tie nauji nebus prižiūrimi, jiems netrukus ims virsti juodų dūmų kamuoliai iš vamzdžio, o vairuotojai apsiklijuos lipnia juosta ir savavališkai pasidarys asmeninės gūžtas? Problema ne su pačių autobusų naujumu, o su priežiūra ir požiūriu.

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

            Esmė, kad ne keleivių kaltė, kad savivaldybei neužtenka pinigų susimokėti pilnai už VVT paslaugas. Taip, gerai, kad skolos mažėja, bet tik tiek.
            Nei vienoje ES (ir ne tik ES) šalyje VT neišgyvena pilnai pats iš savo pajamų, visur jis yra dotuojamas. Viešasis transportas - tai socialinė paslauga, o ne verslas. Tad savivaldybės dotacijos VT - tai jos pareiga, o ne "geras darbas", kuriuo galima didžiuotis.
            Taip, bet Konstitucijoje taip pat įrašyta teisė į darbą, nemokamą gydymą, mokslą, bet realybė siejasi su realiomis finansinėmis galimybėmis. Tai kad deklaratyvių frazių apie keleivių teises neverta rašinėti. Pirmiausia reikia matyti bendrą finansavimo istoriją ir dabartinius pokyčius bei artimiausioje ateityje.
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              Prie ko čia keleivių ne/skolingumas? Nesupratau. Kažkoks beprasmis retorinis teiginys. Yra kitas teorinis variantas nedotuoti VVT iš savivaldybės lėšų ir nebus skolų problemos, imti už bilietus realią savikainą. Ar tinka? Manau ne.
              Kai vażiuoji tarpmiestiniu, moki pilną kainą. Dabar nori nenori priverstas imti VT 'labdarą' ir negali skųstis, jei gauni prasmirdusią ir techniškai netvarkingą VT, nes gi labdara...
              Jeigu nori žmones suvaryti į automobilius - neplauk ir apleisk VT.
              Paskutinis taisė andyour; 2017.11.04, 19:54.

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                Yra dvi protestų rūšys - aktyvūs ir pasyvūs. Aktyvių Lietuvoje pasitaiko retai, pavyzdžiui, toks vyko 2009 metais prie Seimo.

                Pasyvus protestas - tai, pavyzdžiui, protestas prieš restoraną, kuriame maistas neskanus. Niekas neorganizuos piketų prie jo durų ir nereikalaus keisti virėjo, o tiesiog pasirinks kitą restoraną. Lygiai toks pats pasyvūs protestas vyksta ir prieš prastą viešojo transporto kokybę - žmonės tiesiog masiškai automobilizuojasi, o ne rengia piketus prie savivaldybių ar susisiekimo ministerijų. Ir valdžia, nematanti jokių skundų ar protestų dėl VT kokybės, tiesiog pasidaro išvadą, kad viskas su VT yra gerai ir šiai problemai nebeskiria jokio dėmesio. Kad ir kaip tai žiauriai skambėtų, bet valdžios mentalitetas kyla iš visuomenės mentaliteto. Tai yra, valdžia visų pirma daro ne tai, ką reikia daryti, o tai, ką padarius galima užsidirbti daugiausia rinkėjų balsų. Matydama, kad dauguma rinkėjų ratuoti, valdžia ir kiša pinigus į asfaltą, nes daugumai rinkėjų reikia plačių kelių, viadukų, magistralių ir tt. Ir patys valdininkai, be abejo, VT nesinaudoja, tad, ai, kam jis reikalingas.

                Tūlo valdininko požiūris: "Gi tik vaikai ir pensininkai VT naudojasi, pagerinę jų kelionės sąlygas, daug balsų neužsitikrinsime".

                Atleiskit jei ką įžeisiu, bet visuomenėje, kurios mentalitetas yra "amerikietiškas" (tai yra, visi privalo turėti automobilį, kiekvienas, kam virš 18 metų ir nevairuoja, yra nevykėlis ir nepilnavertis), o VT laikomas "vaikų ir varguolių transportu", naivu tikėtis, kad bus tikrai aktyviai protestuojama ir reikalaujama gerinti VT būklę. Pavienių asmenų, tiems, kam nenusispjaut, iniciatyvų yra (pvz: NVTKA), bet to per mažai. Aišku, nauji autobusai ir maršrutai gal nedidelę dalį keleivių ir pervilios į VT, bet daug jų nebus, nes mentalitetas yra didesnė problema, nei VT kokybė. Ir tai ne tik Lietuvos, bet ir daugumos Rytų šalių problema. Lenkijos ir Čekijos miestuose viešasis transportas išvystytas tikrai puikiai ir jam skiriama labai daug dėmesio, bet dėl panašaus vietinių mentaliteto juos taip pat kamuoja transporto spūstys.
                Valdžios mentalitetas nekyla iš visuomenės mentaliteko. Valdžion sulenda atmatos, kurių yra kiekvienoje visuomenėje, ir savo supratimą toliau transliuoja visuomenei, net ir jėgos būdu.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Tiesa, bet ar nebus taip, kad ir tie nauji nebus prižiūrimi, jiems netrukus ims virsti juodų dūmų kamuoliai iš vamzdžio, o vairuotojai apsiklijuos lipnia juosta ir savavališkai pasidarys asmeninės gūžtas? Problema ne su pačių autobusų naujumu, o su priežiūra ir požiūriu.
                  Galiu pasakyti, kad nebus. Ypač pas privatininkus tai tikrai. Jie atėjo pelno semti, savivaldybė jiems moka. Per 7 metus jie tikisi uždirbti kuo daugiau pelno. O paskui? 7 metai labai daug. Todėl verslas (ypač toks, koks atėjo) taip toli į ateitį neplanuoja.

                  Comment


                    Parašė Stingray Rodyti pranešimą
                    Aktuali informacija:

                    Svarbi informacija. Lapkričio 15 dieną planuojama užbaigti Automagistralės rekonstrukcijos darbus. Grigiškėse autobusai 28, 29 ir 59 važiuos senuoju maršrutu ir iki Norfos ir atgal. 28 autobuso maršrutas dar bus derinamas, vyks bandomieji važiavimai, nes pasikeitė vežėjas. Planuojama keli maršruto variantai: 1var. senuoju maršrutu per Kauno Vokės g,iki Valų km. ir atgal. 2 var. važiuojant automagistrale užsukti į Vilniaus g. ( ties Grigeo ) ir nauju keliu sugrįžti per Lentvario gatvę ir Grigiškių centrą.
                    Info iš Grigiškių ruožo rekonstrukcijos temos.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Ar yra kur informacija kas ką veža?

                      1G - VVT
                      1A - UAB Transrevis
                      2A - VVT, išnuomota UAB Olegas

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Ar yra kur informacija kas ką veža?

                        1G - VVT
                        1A - UAB Transrevis
                        2A - VVT, išnuomota UAB Olegas
                        Nvtka tinklaraštyje parašyta kas veža prie kiekvieno maršruto.
                        Taip pat Fotobuse galima rasti visą informaciją
                        Daugiau mano nuotraukų >>
                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                        Comment


                          Fotobuse tiksliau, tinklaraščio vis neprieina rankos atnaujinti.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Aš nelabai iki galo supratau: kokie privatininkai dirbs Vilniuje? Pagal fotobusą matau tik Transreivį. O kur Latvijos įmonės?

                            Comment


                              Latvijos įmonės yra konsorciume su Transreviu. Tiesiog Fotobuse rašoma trumpiau.

                              Comment


                                Mokslo sriuba: kaip organizuojamas Vilniaus viešasis transportas?
                                https://www.youtube.com/watch?v=xu_8BkUtR_I

                                Comment


                                  88 autobusas yra tragedija. Kam jis? Vežti orą į uostą? Visiškai nepasiteisinęs maršrutas

                                  Comment


                                    Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                    88 autobusas yra tragedija. Kam jis? Vežti orą į uostą? Visiškai nepasiteisinęs maršrutas
                                    Pritarčiau, nors tikrųjų srautų nežinau. Piko metu jame keleivių būna, bet kitu metu jis važiuoja tuščias - tiek pastebėjau. Anksčiau, kai stodavo visose stotelėse, Arkikatedros stotelėj prilipdavo tiek keleivių, kad nebūdavo, kur kojos pastatyti, o važiuodavo mažieji senamiesčio autobusiukai. Dabar transporto priemonės žymiai didesnės, tačiau jų žymiai labiau reikėtų 61 maršrutui, kuris, kartu su 13, yra labiausiai nuskriaustas Vilniaus maršrutas.

                                    Comment


                                      Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                      88 autobusas yra tragedija. Kam jis? Vežti orą į uostą? Visiškai nepasiteisinęs maršrutas
                                      Viena iš šio maršruto problemų - vėlavimai dėl kamščių Liepkalnio bei Žirnių gatvėse. Vairuotojai turi turėti galimybę patys rinktis maršrutą tarp Oro uoste ir miesto centro (pro Liepkalnį arba per Naujininkus), o centre reikėtų stoti visose stotelėse, nes ne visiems reikia būtent prie V.Kudirkos aikštės ar Aušros vartų. Šitaip būtų geriau išnaudojamas maršruto potencialas atkarpoje Europos aikštė - Senamiestis, nes vien tik turistų iš oro uosto nepakanka, kad maršrutas būtų rentabilus.

                                      Parašė Anjani Rodyti pranešimą
                                      Pritarčiau, nors tikrųjų srautų nežinau. Piko metu jame keleivių būna, bet kitu metu jis važiuoja tuščias - tiek pastebėjau. Anksčiau, kai stodavo visose stotelėse, Arkikatedros stotelėj prilipdavo tiek keleivių, kad nebūdavo, kur kojos pastatyti, o važiuodavo mažieji senamiesčio autobusiukai. Dabar transporto priemonės žymiai didesnės, tačiau jų žymiai labiau reikėtų 61 maršrutui, kuris, kartu su 13, yra labiausiai nuskriaustas Vilniaus maršrutas.
                                      Manau, jau neužilgo ir pastarieji du maršrutai gaus midibusus. Mikrobams su rankinėmis durimis tikrai ne vieta viešojo transporto sistemoje.
                                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.11.11, 17:05.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Miestas perka 150 modernių „Solaris“ autobusų

                                        Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...aris-autobusu/

                                        Comment


                                          Ar taip išeina, kad nupirkti troleibusai bus išvaidos prasme IŠ KARTO senesni nei autobusai? Taip ar ne?

                                          Paskutinis sakinys tai juokingas. Kitais metais baltieji jau bus metų senumo

                                          „Solaris“ autobusai turės naujausios technologijos EURO 6 emisijos standarto variklius, kurie atitinka griežtus aplinkosaugos reikalavimus, todėl kur kas mažiau terš aplinką, palyginti su dabar eksploatuojamais.

                                          VVT kasdien eksploatuoja 345 autobusus. Per dieną VVT autobusais perveža daugiau kaip 200 tūkst. keleivių. Per metus VVT autobusai nuvažiuoja apie 27 mln. kilometrų.

                                          Didžiausias Vilniaus istorijoje viešojo transporto atnaujinimas prasidėjo dar šį rugsėjį, kai į gatves išridėjo pirmieji iš 100 naujojo vežėjo UAB „Transrevis“ autobusų. Iš esmės atnaujinus sostinės viešojo transporto parką – įskaičiuojant tiek naujo vežėjo autobusus, tiek ir UAB „Vilniaus viešasis transportas“ įsigytus autobusus, Vilniaus gatvėse kasdien važiuos jau 250 naujų viešojo transporto priemonių (53 proc.) – tokiu viešojo transporto atnaujinimu tikriausiai negali pasigirti jokia kita Europos sostinė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X