Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Traukiniui irgi yra mėnesiniai bilietai, beje jį netgi galima laikyti Vilniaus metro, o pasaulyje metro nuolatinis visda būna arba atskiras arba brangesnis jeigu galioja su kitomis transporto rūšimis. Beje iš N.vilnios į Vilnių jis kainuoja turbūt tik apie 40 Lt. O dėl atėjimo tai Lentvaryje žmonės vaikšto turbūt dar toliau ir nieko jau nekalbu apie kitus miestus, kur žmonės ir po 3 km į darbą vaikšto.
    Pradėk galvoti galva. 100 litų menesinis VT ir dar pirkti traukiniui už 40 litų? Be komentarų, matosi, kad ne galva galvoji. Nesiorientuoji realybėje. Jei kažkas kažkur vaikšto 3 km, tai ir Vilniuje taip turi būti? Afrikoje žmonės badauja, tai kodėl tu perki sau valgyti? Juk ten nevalgo.

    Comment


      Parašė lietus Rodyti pranešimą
      O dėl atėjimo tai Lentvaryje žmonės vaikšto turbūt dar toliau ir nieko jau nekalbu apie kitus miestus, kur žmonės ir po 3 km į darbą vaikšto.
      Na ir Lentvaryje kai kas gyvena prie stoties, bet daugumai iki stoties iki 1 km. O yra kam ir 2, ir 3 km.
      Beje, traukiniui mėnesinis iš Lentvario į Vilnių d.d. - 108.20.

      Comment


        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
        Pradėk galvoti galva. 100 litų menesinis VT ir dar pirkti traukiniui už 40 litų? Be komentarų, matosi, kad ne galva galvoji. Nesiorientuoji realybėje. Jei kažkas kažkur vaikšto 3 km, tai ir Vilniuje taip turi būti? Afrikoje žmonės badauja, tai kodėl tu perki sau valgyti? Juk ten nevalgo.
        Abejoju, ar iš tiesų mėnesinis bilietas Naujoji Vilnia- Vilnius kainuoja tik 40 litų, jeigu net bilietas Vilnius- Lentvaris tik darbo dienomis kainuoja 108 lt.
        Visgi, tavo situacijoje to mėnesinio ir nereikia, net ir naudojantis juo vieną kartą per savaitę, per mėnesį mokėsi tik 8 lt (studentui tai išvis 4 Lt).
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Abejoju, ar iš tiesų mėnesinis bilietas Naujoji Vilnia- Vilnius kainuoja tik 40 litų, jeigu net bilietas Vilnius- Lentvaris tik darbo dienomis kainuoja 108 lt.
          Visgi, tavo situacijoje to mėnesinio ir nereikia, net ir naudojantis juo vieną kartą per savaitę, per mėnesį mokėsi tik 8 lt (studentui tai išvis 4 Lt).
          Bet pripažink, kiek nereikalingos diskusijos atsirado. Aš tik išsakiau nuomonę, kad būtų neprošal pagalvoti apie ankstesnį pirmąjį reisą Naujojoje Vilnioje (ir ne tik joje, visur reikia. Nuo vieno reiso VVT į dar didesnę skolą neįbris). Problema tame, kad teisingai kažkas čia minėjo - ir spaudoje, ir internete, ir čia forume yra tie patys nusiskundimai. Tačiau niekas net nebando reaguoti į tai iš valdžios. Puikus pvz. Lietus, va tokia politika ir vadovaujasi aukštesnės institucijos - jei tau kažkas nepatinka, eik pėsčiom, pirk dar kažkokį nereikalingą traukinio menesinį (o toks pasiūlymas atsirado, nes net nebuvo noro gylintis į situaciją) ir t.t. Lietuva vis bando lygiuotis į Vakarų Europą, tačiau ten tokių atsakymų iš valdžios negausi. Ten bandys surasti kompromisą, na o Lietuvoje tave pasiūs ant trijų raidžių.
          Peace.

          Comment


            Manau, tiks:

            Viešojo transporto eismo juostas pamėgę vairuotojai verčia jas stovėjimo aikštelėmis

            Specialios sostinės visuomeniniam transportui skirtos eismo juostos, pažymėtos raide „A“, suteikia išskirtines sąlygas autobusams ir troleibusams. Tiesa, piko metu vilniečiams jos tapo galimybe greičiau nuriedėti į reikiamą tašką, o trūkstant vietos mikrorajonų kiemuose – ir laisva vieta pastatyti automobilius. Dėl tokios situacijos autobusams ir troleibusams tenka riedėti ne savo juosta. Sostinės viešojo transporto darbuotojai sako, kad reikėtų aktyviau dirbti policijai.


            Kiemuose nėra kur pastatyti automobilio

            Kaip LRT.lt rašo vilnietis Antanas Visockis, Pilaitės mikrorajone viešasis transportas negali pasinaudoti „A“ juosta, mat ji užstatyta lengvaisiais automobiliais. „Taip yra dėl to, kad šio, dar sovietiniais laikais statyto, mikrorajono kiemai yra atitverti nuo automobilių ir yra mažiau vietų jiems statyti. Iš dalies toks namų išplanavimas yra geras, nes kiemai lieka švarūs, žali ir neužstatyti automobiliais, kuriuos reik palikti kitur. Tačiau niekaip negalima pateisinti policijos, kuri nedirba ir nebaudžia vairuotojų pažeidėjų“, – piktinasi vilnietis.
            (...)

            Comment


              Tai kad Vilniuje A juostos supaišytos nelabai reikalingose vietose, pvz Pilaitėj, Vydūno g. iš abieju pusiu yra A juostos, abi prie daugiabučių sienų. ne tik kad mašinų nėr kur pastatyt, bet kad ir eismo ten tokio intensyvaus nėra, na, gal tik anksti ryte...

              Comment


                Ech, laukiu nesulaukiu kai bus A linija Kalvarijų gatvėje (ypač važiuojant iš Santariškių); Šeimyniškių gatvėje (piko metu tikrai praverstų). Žirmūnų gatvėje (paskutinį kartą kai buvau ten, dar nebuvo A linijos) ji irgi reikalinga. Dar pridėčiau ir Olandų gatvę.

                Comment


                  A juosta.

                  Comment


                    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                    Ech, laukiu nesulaukiu kai bus A linija Kalvarijų gatvėje (ypač važiuojant iš Santariškių); Šeimyniškių gatvėje (piko metu tikrai praverstų). Žirmūnų gatvėje (paskutinį kartą kai buvau ten, dar nebuvo A linijos) ji irgi reikalinga. Dar pridėčiau ir Olandų gatvę.
                    Kad kamštis pikmečiu Šeimyniškių gatvėj tik atkarpoj nuo Kalvarijų - Konstitucijos iki Rinktinės gatvės. Jei šią gatvę atiduot VT, tai mašinoms liktų tik antroji juosta (po vieną į abi puses).

                    O Žirmūnų gatvėje tikriausiai artimiausiu metu ir nebus "A" juostų. Apytiksliai prieš 3-4 metus kamštis pikmečiu vakarais tęsdavosi nuo stotelės "Šiaurės miestelis" (nuo kalno) iki sankryžos su Šilo tiltu. Kokia situacija šiandien, nežinau.
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Ten atrodo nėra gi juostų. Bent dabar.

                      Comment


                        Kamštis Žirmūnų gatvėje prie sankryžos ties Šilo tiltu nuo Žirmūnų link centro yra puikus pavyzdys to, kaip šimto ar dar mažiau metrų ilgio ruože paplatinus gatvę iki 3 juostų, kamščio nebeliktų. Ir panašių vietų Vilniuje ne viena. Ir jas sutvarkius daug kur išsispręstų spūsčių problema ne tik VT, bet ir automobiliams.

                        Comment


                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                          Kad kamštis pikmečiu Šeimyniškių gatvėj tik atkarpoj nuo Kalvarijų - Konstitucijos iki Rinktinės gatvės. Jei šią gatvę atiduot VT, tai mašinoms liktų tik antroji juosta (po vieną į abi puses).

                          O Žirmūnų gatvėje tikriausiai artimiausiu metu ir nebus "A" juostų. Apytiksliai prieš 3-4 metus kamštis pikmečiu vakarais tęsdavosi nuo stotelės "Šiaurės miestelis" (nuo kalno) iki sankryžos su Šilo tiltu. Kokia situacija šiandien, nežinau.
                          Taip, kaip tik apie šias vietas ir kalbėjau.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Kamštis Žirmūnų gatvėje prie sankryžos ties Šilo tiltu nuo Žirmūnų link centro yra puikus pavyzdys to, kaip šimto ar dar mažiau metrų ilgio ruože paplatinus gatvę iki 3 juostų, kamščio nebeliktų. Ir panašių vietų Vilniuje ne viena. Ir jas sutvarkius daug kur išsispręstų spūsčių problema ne tik VT, bet ir automobiliams.
                            Norėtumėm pamatyti sąrašą vietų, kur laisvai galima padaryt papildomą juostą, kad ir VT, sumažinant kamščių problemą
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Na nevardinsiu aš čia dabar visų. Bet kelias paminėsiu. Ta pati sankryža tik iš kitos pusės - nuo Minties st. reikia sujungti jau esamą sukimui ant tilto juostą ir ją skirti tik VT. Automobiliai suktų iš 2 juostos ant tilto, o VT važiuotų tiesiai ir suktų ant tilto iš pirmos. Tik atitinkamai dar šviesoforą suderinti reikėtų. Įrengti juostą paplatinant šaligatvio ir parkavimo vietų ant jo sąskaita nuo Tauragnų stotelės iki pat P. Lukšio g. ir kelis metrus už sankryžos, nes ten jau prasideda papildoma juosta sukimui į dešinę. Arba kad ir Eišiškių ir Dariaus ir Girėno gatvių sankryža. Jei jau visa gatvė neplatinama, tai nors įrengti papildomas juostas iš abiejų pusių prieš sankryžą Dariaus ir Girėno g.

                              Comment


                                Parašė miestas
                                Nuo Fabijoniškių iki Žirmūnų - tunelis ar paprastas kelias? Kaip dėl viadukų? Ar visas orines elektros linijas iškels? Ar bus Šiaurinės jungtis už Vakarinio aplinkkelio su Pilaitės rajonu? Ar planuojama kaip Bendrajame plane pažymėta, viešasis transportas šia gatve? Buvo kalbama apie troleibusus, tinklo užžiedinimą. Ar Zuokas vis dar nusišneka, kad troleibusai pasaulyje išnyks? Kaune juk plečia tinklą.
                                O su Bajorų keliu? Juk ten namai? Tunelis, triukšmo sienelės? Matau tą atkarpą kaip labai problematišką dėl neabejotinai būsiančių gyventojų protestų.
                                Turbūt per daug klausimų.
                                Tiek smulkiai neišklausinėjau. Parašyk jam laišką per FB - gal atsakys. Dėl troleibusų - sakė, kad naikins, bet keis elektriniais autobusais.
                                Kaip po dykumą blaškiausi

                                Comment


                                  Tai troleibusas ir yra elektrinis autobusas.
                                  Ar tu turi omeny belaidžius, kaip ir elektromobiliai?
                                  N N N

                                  Comment


                                    Taip, bus autobusai, tik elektriniai. Sekmės griaunant Vilniaus VT.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Na nevardinsiu aš čia dabar visų. Bet kelias paminėsiu. Ta pati sankryža tik iš kitos pusės - nuo Minties st. reikia sujungti jau esamą sukimui ant tilto juostą ir ją skirti tik VT. Automobiliai suktų iš 2 juostos ant tilto, o VT važiuotų tiesiai ir suktų ant tilto iš pirmos. Tik atitinkamai dar šviesoforą suderinti reikėtų. Įrengti juostą paplatinant šaligatvio ir parkavimo vietų ant jo sąskaita nuo Tauragnų stotelės iki pat P. Lukšio g. ir kelis metrus už sankryžos, nes ten jau prasideda papildoma juosta sukimui į dešinę. Arba kad ir Eišiškių ir Dariaus ir Girėno gatvių sankryža. Jei jau visa gatvė neplatinama, tai nors įrengti papildomas juostas iš abiejų pusių prieš sankryžą Dariaus ir Girėno g.
                                      Kaip gali iš pirmos juostos kažkas važiuoti tiesiai, jei iš antros leidžiama sukti į dešinę? Tokiu atveju reikėtu VT skirtų atskirų šviesoforų. Tačiau mūsuose tai dar "neatrasta naujovė".

                                      Comment


                                        Nereikia tam VT šviesoforo. Pagal naujas šviesoforų įrengimo taisyklės galima pastatyti po atskirą šviesoforą kiekvienai eismo juostai.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Nereikia tam VT šviesoforo. Pagal naujas šviesoforų įrengimo taisyklės galima pastatyti po atskirą šviesoforą kiekvienai eismo juostai.
                                          Vis tiek negali kirstis eismo kryptys sankryžoje. Tarkim šviesoforas neveikia (arba mirksi geltonas), tai kaip tada turėtu vykti eismas ir kaip atrodytų kelio ženklas "eismo kryptys sankryžoje".
                                          Kitas dalykas, kad nors ir galima kabinti kiekvienai eismo juostai po šviesoforą, bet vienos krypties šviesoforai negali leisti eismo skirtingu metu. Kadangi paprastas šviesoforas yra skirtas visiems eismo dalyviams, tai visada išlieka pavojus jog bus pažiūrėta ne į tą sekciją. Tai galima realizuoti jau minėtais VT šviesoforais, kurie likusiems eismo dalyviams negalioja ir taip jų neklaidina (būtent dėl šios priežasties VT šviesoforų signalai atrodo visiškai kitaip nei įprastų šviesoforų).
                                          Paskutinis taisė sleader; 2012.09.15, 17:40.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X