Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Premier Rodyti pranešimą

    geros naujienos, nors troleibusai ir primityvus transportas dvidešimt pirmame amžiuje.
    bet reikia tikėtis kad nupirkus naujus, Vilniuje visai nebeliks tų senų, kampuotų Škoda troleibusų.
    Joo, 202 škodas pakeisti 41 Solariu, tikrai nebeliks.

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

      Just funfact, nepriklausantis nuo transporto priemonės: norėjo pirkti daugiau kaip 40 už beveik 16 milijonų eurų, o pirks 41 už kiek daugiau nei 19 milijonų eurų. Iš kur 3 milijonai?

      Ir dar, 476tūkst. už troleibusą? Ryga už tiek pirko dvigubus su dyzeliniu generatoriumi. Čia nei to nei to nebus. WTF?
      Kalbant apie sumos skirtumą, tai čia tiesiog straipsnis klaidinantis, nes tie 15,829 mln. eurų yra suma be PVM, o 19,153 = 15,829 × 1,21 – suma su PVM. Tad sumokėta bus lygiai tiek, kiek ir planuota. Tačiau apmaudu, kad nebuvo pasiūlyta daugiau troleibusų už tokią sumą. Bet ko norėti, kai konkurse dalyvavo tik vienas gamintojas...

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

        Joo, 202 škodas pakeisti 41 Solariu, tikrai nebeliks.
        miestui būtų geriau jei ir šiaip trūlikai būtų panaikinti o vietoj jų nupirkta nauju ekologiškų autobusų.

        Comment


          Parašė Premier Rodyti pranešimą

          miestui būtų geriau jei ir šiaip trūlikai būtų panaikinti o vietoj jų nupirkta nauju ekologiškų autobusų.
          Būtų geriau, nes...?
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė Marius555 Rodyti pranešimą

            Kalbant apie sumos skirtumą, tai čia tiesiog straipsnis klaidinantis, nes tie 15,829 mln. eurų yra suma be PVM, o 19,153 = 15,829 × 1,21 – suma su PVM. Tad sumokėta bus lygiai tiek, kiek ir planuota. Tačiau apmaudu, kad nebuvo pasiūlyta daugiau troleibusų už tokią sumą. Bet ko norėti, kai konkurse dalyvavo tik vienas gamintojas...
            Nenustebčiau jei eilinį kartą sąlygos sudarytos, jog galėtų dalyvauti tik vienas dalyvis. Nereikia pamiršti, kad solaris atstovam Lietuvoje vadovauja buvęs ilgamentis troleibusų parko vadovas.

            Comment


              Gal kas žino ir galėtų trumpai reziumuoti konkurso sąlygas, ką mes jau čia tokio "hi-tech" pirkome, kad tik vienas dalyvis sugebėjo atitikti sąlygas?

              Comment


                Sąlygos matyt buvo tokios, kad nelabai kas ir susidomėjo. Kad nelabai ir potencialių dalyvių būtų buvę. Nebent tik Škoda su taip pat iš išvaizdos Solaris, tik kad su kita elektros įranga.

                Parašė Premier Rodyti pranešimą

                miestui būtų geriau jei ir šiaip trūlikai būtų panaikinti o vietoj jų nupirkta nauju ekologiškų autobusų.
                Nereikia kliedėti. Ekologiškų autobusų nėra. Elektrobusai taip pat neekologiški, nes akumuliatorius neekologiškas. Taip kad pati ekologiškiausia motorinė transporto priemonė yra ta, kuri ima elektros energiją iš kontaktinio tinklo.
                Paskutinis taisė Al1; 2017.09.17, 20:18.

                Comment


                  Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                  Nenustebčiau jei eilinį kartą sąlygos sudarytos, jog galėtų dalyvauti tik vienas dalyvis.
                  Taip ir buvo.
                  Kaip Vilniui nupirkti kuo brangesnių ir kuo prastesnių troleibusų? I dalis: kaip atmesti daugumą gamintojų
                  http://www.troleibusas.lt/?p=4016


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Gal kas žino ir galėtų trumpai reziumuoti konkurso sąlygas, ką mes jau čia tokio "hi-tech" pirkome, kad tik vienas dalyvis sugebėjo atitikti sąlygas?
                  Kaip Vilniui nupirkti kuo brangesnių ir kuo prastesnių troleibusų? II dalis: troleibusai su XX amžiaus technologijomis
                  http://www.troleibusas.lt/?p=4034

                  Comment


                    Privatūs vežėjai ruošiasi antrajam Vilniaus autobusų parko atnaujinimo etapui

                    Skaityti daugiau: http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...jinimo-etapui/

                    Comment


                      Privatūs vežėjai atėjo pinigų uždirbti iš savivaldybės kišenės, o ne autobusų atnaujinti. Autobusai ne savivaldybės įmonės, o privatūs. Baigsis sutartis, nebus ir autobusų. Žodžiu, eilinė liberoidinės dezinformacijos ir melo dozė. Va taip ir pudrinamos smegenys tiems, kas nenusimano reikale. O tokių dauguma.

                      Comment


                        O kur čia problema, kad ta sutartis kažkada baigsis ? Pasibaigs, tai sudarys kitą
                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                        Būtų geriau, nes...?
                        Nes autobusai aprėpia daugiau miesto teritorijos ir atneša patogumą daugiau miesto keleivių, vieno autobuso kaina paprastai yra mažesnė negu vieno troleibuso, taigi už tą pačią kainą įmanoma atnaujinti didesnę dalį transporto parko, patys troleibusai yra varomi kontaktiniu tinklu, taigi neretai, įvykus avarijai, stoja visas jų eismas, nes dažnai jie negali apvažiuoti aplinkinėmis gatvėmis, jeigu autobusų atnaujinimui reikalingos tik naujos transporto priemonės, tai troleibusų - ir velniškai brangaus kontaktinio tinklo atnaujinimas ir t.t...

                        Comment


                          Šimtus kartų aiškinau, kad tai yra apiplėšimas. Tie patys pinigai iš tos pačios kasos, į kurią subyra lėšos už parduotus bilietus, bus sumokami privatininkui. Kuris iš tų pinigų ne tik kad autobusus SAU nusipirko, bet ir tikis pelno (o kaip be jo, kitaip ir prasidėti neverta). Tuo tarpu jei VVT būtų nusipirkusi netgi tuos pačius autobusus, jie po 7 metų būtų likę parkui ir toliau dirbtų. Dabar gi po 7 metų VVT negalės susigrąžinti šių maršrutų, nes jis tiesiog neturės tiek autobusų, kad galėtų juos perimti. Vadinasi, vėl bus skelbiamas konkursas ir vėl jį tikriausiai laimės tie patys privatininkai. O gal kiti. Bet kokiu atveju, ne VVT. Kas tai? Ne privatizacija? Ne savo parko griovimas? Savivaldybė daugiau pinigų VT neskirs. Privatininkui bus mokama pagal ridą pagal sutarties kainas. O VVT gaus likučius iš to, kas surenkama už bilietus. Jei pinigų truks, savivaldybė gal dames, o gal ir nedames dotacijų pavidalu.
                          Dar kartą kartoju, kad VVT buvo uždrausta dalyvauti konkurse. Va taip savivaldybė savo parkui pasakė ir baigta. Tai kokia čia nafig konkurencija, jei kalba apie konkurenciją? Tiesiog afera buvo padaryta ir pinigai tekės privatininkui į kišenę. Ne už ačiū.
                          Ir tik nereikia pasakų apie naujus autobusus. Tai ne argumentas.

                          Bet mano komentaras buvo dėl liaupsinančio valdžią straipsniuko madeinvilnius.lt pusplapyje. Straipsnyje vos ne vaikiškai krykšaujama, kad tarytum geras privatininkas daro labdarą ir vos ne dovanoja miestui (autobusų parkui) autobusus. Naujus.

                          Apie toleibusus vėl kliedesiai. Su tokiais pat "argumentais" galima išmesti nafig tramvajų ir net metro. Troleibusai nėra brangesni už autobusus imant visą jų eksploatavimo ciklą. O būtent tą ir reikia vertinti. Pas mus gi imama plika kaina. Net nevertinama, kiek kurui bus išleista ir t.t. Kontaktinis tinklas yra geras ir modernizavimo reikia tik iešmams bei kryžmėms. Dar kai kuriose kreivėse, bet jų ne daugiau nei ant poros rankų pirštų. Ką aprėpia autobusai, tai yra viena, o kad troleibusai iki debiliškos 2014 reformos vežė daugiau nei pusę keleivių mieste, sako ką kitą. Deja, buka reforma perskirstė keleivių srautus iš troleibusų į autobusus antrųjų naidai. Tuo tarpu daugelyje ruožų greitieji autobusai dubliuoja troleibusus ir tokiu būdu atima keleivius. Keleivių srautai pasiskirsto neracionaliai ir troleibusai perveža mažiau keleivių, važinėja neužpildyti, o greitieji autobusai perpildyti. Pylimo - Kalvarijų g. ruože iki Pramogų arenos stotelės iš viso troleibusai buvo praretinti. Tuo tarpu tai pagrindinė VT arterija ir deja, joje keleivių daugumą veža autobusai... Be to ir todėl prireikė smarkiai išplėsti autobusų parką, kai vėlgi, kartojuosi, keleiviai gali būti pervežti troleibusais. Kai turėtų būti teikiamas prioritetas elektrotransportui, o ne autobusams. Ir neva didesnis greitųjų autobusų greitis NĖRA joks argumentas.
                          Paskutinis taisė Al1; 2017.09.18, 17:44.

                          Comment


                            Anksčiau nelabai sutikau, bet tenka pritarti.

                            Mano nuomone, VVT-orto smaugliu bus tai, kad dabar tarkime savivaldybė turi sumokėti pagal viską 5000 000 eur, bet sumoka 4000 000 eur. VVT gauna 80 proc. nuo normos. Kažkaip sukasi. Kai atiduos pusę maršrutų privatininkams bus taip. Poreikis VVT 2500 000, poreikis privačių 2500 000. VMSA turi tuos pačius 4000 000 eur.

                            Privačiam duoda 2500 000. Kitaip teismai, ankstoliai ir t.t. VVT duoda 1500 000. Nu kas liko. O tai tik 60 proc. nuo poreikio. Va tada viskas ir grius. Kuo didesnė privatininko dalis, tuo daugiau šakės VVT. Nes jis bus "finansiniu buferiu".

                            Visi skaičiai netikri, naudojami tik iliustruoti.

                            Comment


                              Čia kalba buvo apie pajamas iš bilietų, tai kaip tokiu atveju paskirstomos pajamos už nuolatinius bilietus? Kiekvienas maršrutas turi tam tikrą normatyvą?

                              Comment


                                Parašė rmss Rodyti pranešimą
                                Čia kalba buvo apie pajamas iš bilietų, tai kaip tokiu atveju paskirstomos pajamos už nuolatinius bilietus? Kiekvienas maršrutas turi tam tikrą normatyvą?
                                Kadangi mėnesinio priliesti nereikia, nieko nepaskaičiuosi.

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                  Kadangi mėnesinio priliesti nereikia, nieko nepaskaičiuosi.
                                  Tai tarkim mėnesio bilietą aktyvuoju privatininko autobuse, ir po to visą mėnesį pravažinėju VVT maršruto, tokiu atveju privatininkas visus pinigus už bilietą gautų? (man tik šiaip įdomu čia)

                                  Comment


                                    Kaip aš suprantu privatininkas niekuo nesuinteresuotas. Nei srautu, nei pardavimais. Eina tik centai už ridą.
                                    Bilietus parduoda, bet matyt ten visi bilietai eina į vieną kasą. Kaip kioskas - jei pardavė bilietą, pinigų nepasilieka. Tik už pačią paslaugą mažytę dalį.

                                    Būtų proto, 19 vietų mikriukas neleistų be bilieto važiuoti. Dabar chaosas - vairuotojas nieko nežiūri, nors durys tik priekinės, o SISP atsiunčia kartą į du mėnesius į kaimą prie Vilniaus kontrolės busą. Cirkas. Vietiniai gali važinėti be bilietų, vairuotojui vienodai, SISP kryžiuką užsideda kas du mėn, VMSA-jai pajamų nėra
                                    Paskutinis taisė Fulgur; 2017.09.19, 02:57.

                                    Comment


                                      Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                      Tai tarkim mėnesio bilietą aktyvuoju privatininko autobuse, ir po to visą mėnesį pravažinėju VVT maršruto, tokiu atveju privatininkas visus pinigus už bilietą gautų? (man tik šiaip įdomu čia)
                                      Privatininkas gauna už ridą. Nesvarbu, kur bilietas aktyvuojamas ar žymimas vienkartinis (valandinis ar pusvalandinis). Visi pinigai eina į "Savivaldybės paslaugas" ir jos sumoka vežėjui. Kai buvo tik VVT, tai visi pinigai jam ir atitekdavo. Kai atsirado privatininkas, tai dabar pinigai bus dalinami. Privatininkai (nereikia painioti tų, kuriuos samdo pats VVT) gaus tiek, kiek sutarta pagal konkurso sutartį, o VVT - kas liko. Akivaizdu, kad VVT ir yra pagrindinis pajamų už bilietus generatorius, nes jis veža pagrindinį srautą keleivių. O gaus mažiau.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Kaip aš suprantu privatininkas niekuo nesuinteresuotas. Nei srautu, nei pardavimais. Eina tik centai už ridą.
                                        Bilietus parduoda, bet matyt ten visi bilietai eina į vieną kasą. Kaip kioskas - jei pardavė bilietą, pinigų nepasilieka. Tik už pačią paslaugą mažytę dalį.

                                        Būtų proto, 19 vietų mikriukas neleistų be bilieto važiuoti. Dabar chaosas - vairuotojas nieko nežiūri, nors durys tik priekinės, o SISP atsiunčia kartą į du mėnesius į kaimą prie Vilniaus kontrolės busą. Cirkas. Vietiniai gali važinėti be bilietų, vairuotojui vienodai, SISP kryžiuką užsideda kas du mėn, VMSA-jai pajamų nėra
                                        Nereikia painioti privatininko, kuris dirba sau, t.y. jis renka pinigus iš keleivių pats, ir privatininko, kuris penisi iš valdiškos kišenės parazituodamas valdiško vežėjo sąskaita. Vilniuje yra antrasis variantas ir tai yra blogis. Iš viso atsiskaitymo pagal ridą tvarka yra ydinga kai yra vienas stambus vežėjas, vežantis pagrindinį srautą ir keli smulkūs. Ir visai nesvarbu, privatūs ar valdiški. Pagrindinis uždirba pinigus, o kiti tik pravalgo. Jei lėšos už bilietus sudarytų tik nežymią dalį tų lėšų, kurios mokamos vežėjams pagal ridą, tai viskas būtų gerai. Tiesiog valdžia iš biudžeto mokėtų.

                                        Be to reikia atsiminti, kaip prieš dešimtmetį ar kiek daugiau autobusų parkas verkė, kad jį "apvalgo" troleibusų parkas, kuris vežė daugiau nei pusė keleivių, o pinigai buvo skirstomi iš bendro katilo, nes bilietai buvo vieningi. Tai dabar vėl gaunasi panaši situacija, tik jau ne tarp dviejų savivaldybei priklausančių įmonių, o tarp savivaldybės įmonės ir privatininko.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2017.09.19, 07:35.

                                        Comment


                                          Sujungus Perkūnkiemio g. minėta gatve turėtų kursuoti 5 autobusas, gal žinoma kokia trasa jis važiuos?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X