Man įdomu, ar Pašto gatvėje prasisuks ilgi autobusai, ypatingai Lion's city GL man'ai, kurie yra ilgesni už įprastą priekabą?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNuo rugsėjo 11 d. keičiasi Grigiškėse važiuojančių autobusų trasos.
Naujos stotelės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąO kurioje maždaug vietoje buvo senosios Kunigiškių ir Šviesos stotelės link Vilniaus iki visų pakeitimų (kai važiavo nuo popieriaus fabriko)?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąŠviesos buvo šiek tiek toliau - už stulpo pagal Zorro foto. Kunigiškių buvo toje keistoje kišenėje, kur dabar apsisuka 255 mikriukas į Valus.
Comment
-
Vėl vagia VVT sąskaita. 30 vs 100 tūkstančių.
„Mano duomenimis, už paskutinius raudonus triašius autobusus buvo sumokėta apie 100–120 tūkst. eurų už kiekvieną. Tačiau pasižiūrėjus skelbimus galima pamatyti, kad užsienyje šie autobusai kainuoja 3–4 kartus pigiau“, – tvirtino Juozas ir pateikė keleto skelbimų pavyzdžius, kur raudoni autobusai, pagaminti 2006 metais, išties kainuoja apie 28–33 tūkst. eurų.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...zas-667-849918
O "Susisiekimo paslaugų" direktorius pagražina viską nurodydamas, kad analogiškieji autobusai blogesnio nei yra Euro standarto, senesni nei yra.
„Susisiekimo paslaugų“ direktorius nesutinka, kad galima lyginti autobusus, kurių pardavimo skelbimus nurodė vilnietis Juozas, su miesto įsigytais: „Autobusas, nurodytas skelbime, yra 2005-ųjų metų gamybos ir naudoja suskystintas naftos dujas (LPG) bei atitinka tik „Euro 3“ ekologinį standartą. VVT įsigyti autobusai yra 2008-ųjų metų laidos, atitinkantys „Euro 5“ emisijos standartą. Skelbime nurodytas autobusas yra 12-os metų amžiaus ir nuvažiavęs tik 550 tūkst. km. Tiek kilometrų autobusas turėtų nuvažiuoti per perpus trumpesnį laikotarpį. Įvertinus pateiktą ridą galima numanyti, kad šis autobusas nebuvo visapusiškai eksploatuojamas, greičiausiai dėl techninių nesklandumų.“
Comment
-
Nieko jis nepagražina, sako faktus. Tie švediški manai senesni ir jie dujiniai, ir neiašku kas su jų motorais. Pateiktuose skelbimuose autobusai tikrai blogesnės būklės. Paimkime Kauną -nusipirko tokius autobusus iš Lenkų ir dabar gailisi nes supuvę kėbulai, atsiranda pastoviai kitų problemų. Tokias puvenas vien paruošti darbui kiek pinigų reikia. Apie tai turbūt nesuvokia nei Juozas nei pats ankstesniojo pranešimo autorius.Paskutinis taisė rvr; 2017.09.12, 09:54.
Comment
-
Panašu, kad šiandien pradėjo dirbti „Meteorit turas" naujuose maršrutuose. Bent jau 69 maršrute teko pasivažinėti. Autobusai, tai ištikrųjų tragiški: orlaidžių nėra, vėdinimo nulis, visi surūdiję ir atrodo tikrai ne kaip. Įdomu ar ilgam jie gavę šituos maršrutus ir kodėl vieniem privatiems vežėjams keliama sąlyga nauji autobusai, o kiti gali važinėti prastesniais nei dauguma VVT autobusų.
- 2 patinka
Comment
-
Dar vyksta konkursas naujiems troleibusams. Nežinoma, kas bus laimėtojas ir ar bus toks išvis, o jūs jau norit sužinoti kuriuose maršrutuose dirbs
Meteorit turas pradėjo dirbti tik 69, daugiausia su sena technika, likusia nuo 40/56 maršrutų. Kodėl skirtingos sąlygos? Nes šie maršrutai priklauso VVT ir jis pats juos nuomoja kitiems vežėjams. Nauji autobusai yra privalomi kitiems maršrutams, kuriuos dalina savivaldybė, paimdama juos iš VVT.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąMeteorit turas pradėjo dirbti tik 69, daugiausia su sena technika, likusia nuo 40/56 maršrutų. Kodėl skirtingos sąlygos? Nes šie maršrutai priklauso VVT ir jis pats juos nuomoja kitiems vežėjams. Nauji autobusai yra privalomi kitiems maršrutams, kuriuos dalina savivaldybė, paimdama juos iš VVT.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąLabas rytas, taigi šitiek kartų buvo kartota. Dar pats neseniai rašiau, kas, kur ir kaip yra su maršrutų nuomom ir naujais privatininkais.
Na dabar bus žinoma. Net nepagalvojau apie tokį variantą.
Išeitų, kad VVT gali turėti 1 žmogų, ir viską pernomuoti. SISP formuoja poreikius, VVT juos pernomuoja. O savivaldybė negalėtų nemokėti, nes privatininkas kitą dieną nustotų vežti.
VVT pelnas būtų
pajamos iš savaivaldybės minus (centai už kilometrą kart rida)
Comment
-
Praktiškai bet kas gali išnuomoti savo turimus maršrutus, nebent aptarnavimo sutartyse nurodyta kitaip. Pvz. 13 ir 61 maršrutai yra aptarnaujami sub-subnuomininko. VVT konkurso būdu išnuomavo maršrutus Ollexui, o tas - "išnuomavo" "Transporto centrui", kuris, atrodo, buvo įsteigtas specialiai tam reikalui.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPraktiškai bet kas gali išnuomoti savo turimus maršrutus, nebent aptarnavimo sutartyse nurodyta kitaip. Pvz. 13 ir 61 maršrutai yra aptarnaujami sub-subnuomininko. VVT konkurso būdu išnuomavo maršrutus Ollexui, o tas - "išnuomavo" "Transporto centrui", kuris, atrodo, buvo įsteigtas specialiai tam reikalui.
Gaunasi, kad VVT ir VMSA konkuruoja blogaja prasme... kas labiau nusipigins.
Comment
-
O tokia sutartis yra? 99 proc., kad nėra. VVT turi įgaliojimą iš savivaldybės vežti, nes savivaldybė yra įmonės savininkė. Be to tarp jų dar stovi savivaldybės "Susisiekimo paslaugos". Visa kaltę reikia versti savivaldybei, kuri tiesiog žlugdo savo įmonę nepirkdama jai net panaudotų autobusų (su troleibusais iš viso bėda, tokio ilgo neatnaujinimo laikotarpio nebuvo net kur kas sunkesniais laikais nepriklausomybės pradžioje), leisdama juos nuomotis, nuomoti maršrutus, o galiausiai atiminėja maršrutus ir atiduoda juos privatininkams už tuos pačius pinigus iš bendro katilo už bilietus, kai VVT sėdi skoloje ar ant bado dietos, negalėdama atsinaujinti. Ir dar valdžia džiaugiasi, kad atnaujina parką. Kur tas atnaujinimas? Atidavimas privatininkams? Taigi ne miesto tie autobusai, nors gaus pinigus iš valdiškos kišenės. O pasibaigus sutarčiai net autobusų nebeliks. Ir kuo tada VVT veš? Vėl atiduos tuos maršrutus privatininkams.
Comment
Comment