Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sostinė žada žmonėms su negalia naują viešojo transporto kokybę

    Nudžiugino štai kas:

    (...) Džiugu ir tai, kad naujuosiuose autobusuose sumontuoti ir kur kas modernesni komposteriai. Jų ekranai kontrastingesni, tekstas pateikiamas kur kas ryškesnėmis spalvomis. (...)

    Comment


      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
      a) visiškai izoliuoja kabiną nes nenori kad i saloną išeitų iš vairuotojo kabinos šiluma.
      b) neatidaro kad nebūtų skersvėjo vairuotojui, nes kabinoje šilta o iš lauko atidarius duris pučia šaltas vėjas (iškart po tokių kelių dienų susirgęs būsi)
      c) jei vieną kartą atidaro kitą kartą ne tai čia jau vairuotojas kaltas, bet yra toks dalykas kad aplamai nėra pas vairuotoją durų atidarymo knopkės o turi patys keleiviai pasispausti prie durų esančią knopkę kad durys atsidarytų.
      d) taip yra tokių autobusų pvz Kauno Vanhool kad salono vėdinimą ar šildymą vairuotojas nereguliuoja (jei viskas tinkamai veikia) vasaros metu nepriklausomai nuo oro temperatūros veikia kondicionierius ar lauke 10 ar 30 šilumos pilnas galingumas, o atėjus žiemos sezonui nuo spalio mėnesio bus įjungtas šildymas nepriklausomai ar lauke bus šilta ar ne.
      e) čia manu kalbama apie ne Solaris Castrosua ar pan autobusus. O apie senesnius kuriuose naudojama originali švieslentė kuri valdoma ne su kompu kuriuos montuoja autobusų parkas.
      Tokiu atveju įmanomas tik vienas maršruto įvedimo būdas todėl imama lentelė su kryptimi.
      a) Ne, ne tam. Čia "atmazkė". Pagrindinė priežastis - tiesiog noras užsidaryti tanke. Sidabrinių dujinių bei 2005-2006 m. Volvo kabinos pats tas. Atitverta, bet ne taip, kad tu net negirdi, ką tau sako.
      b) Ech jau tie vilnietiški skersvėjai... Visur kitur Lietuvoj atidaro. Lenkai atvykę stebisi, kas čia per "vilnietiška" mada turėti asmenines duris. Net greito įlaipinimo sąskaita. Vasarą.
      c) Jeigu keleivis turi, tai turi tai daryti visada. Dabar tokios tvarkos nėra ir reikia naudotis tuo, kas yra.
      e) Vilniuje e-bilieto sistema nevaldo švieslenčių kaip Kaune. Jas privalu perjunginėti rankomis kiekvienoje galinėje stotelėje. Pas Volvo (Pixel'is) užtenka vieną kartą suvesti, o paskui valdiklis pats siūlo atgalinį maršrutą - jį tik reikia patvirtinti.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        9 ir 115 ir taip mikrobai. 37 - ne, nebent tik žiemos metu ir ne piko metu. Nes į kapines žmonių daug. 21 - ne, nebent ne piko metu. Ir tai, tai vienintelis maršrutas šiaurinėje Lazdynų dalyje į centrą, o ne Lentvarį.
        37 ir turėjau omeny kapinių nelankymo metu, t.y. nuo lapkričio 6 dienos (jeigu šiemet) iki maždaug balandžio 1. 21 savaitgaliais Neoplanai būtų pats tas,o ir darbo dienomis geriau mažesnė talpa, bet dažniau. 2 irgi galėtų važinėti, nėra ten daug keleivių ypatingai kapinių nelankymo metu.
        Paskutinis taisė Pilaitis; 2017.09.07, 22:28.

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Tada tektų po miestą važinėti tik troleibusais arba geriausiu atveju laukti autobusų po kelias valandas, jei iš tikrųjų patikrintų ir panaikintų TA.
          Šiaip manau akivaizdu, kad ne policijos ar techninės apžiūros blogo darbo problema, kad gatvėmis važinėja supuvę autobusai.
          kas tau panaikins TA? Autobusai priklauso savivaldybės tiksliau valstybinei įmonei policija irgi tam pačiam priklauso. Jei tikrai žiūrėtų ar viskas atitinka pagal TA įdomu kiek į gatves išvažiuotų autobusų bei troleibusų.
          O atliekamas TA pirmą kartą nuvaromas surašo kas blogai o po kelių valandų atvažiuoja su tuo pačiu autobusu netvarkytu ir gaunama TA.

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            37 ir turėjau omeny kapinių nelankymo metu, t.y. nuo lapkričio 6 dienos (jeigu šiemet) iki maždaug balandžio 1. 21 savaitgaliais Neoplanai būtų pats tas,o ir darbo dienomis geriau mažesnė talpa, bet dažniau. 2 irgi galėtų važinėti, nėra ten daug keleivių ypatingai kapinių nelankymo metu.
            Savaitgaliai ar vakarai ne tas. Transporto priemonės turi būti naudojamos, o ne stovėti. Kur galima sukišti tiek mikrobų darbo dienomis visą dieną? Neoplanus dar galima surasti kur dėti, o mikrobai per maži visiems maršrutams, išskyrus kelis. O jiems visų turimų mikrobų per daug. Naujų maršrutų į miesto pakraščius kol kas gi nežadama.
            Beje, 2 maršrute reikėtų stotelės ties sankryža su Gustaičio gatve.
            Paskutinis taisė Al1; 2017.09.08, 07:20.

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              37 ir turėjau omeny kapinių nelankymo metu, t.y. nuo lapkričio 6 dienos (jeigu šiemet) iki maždaug balandžio 1. 21 savaitgaliais Neoplanai būtų pats tas,o ir darbo dienomis geriau mažesnė talpa, bet dažniau. 2 irgi galėtų važinėti, nėra ten daug keleivių ypatingai kapinių nelankymo metu.
              Ten jau daugiau IKEA/Nordika klientų važinėja. Kiek pastebiu tai vos ne apypilnis autobusas kartais. Bet kankinasi jis toje sankryžoje

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Tada tektų po miestą važinėti tik troleibusais arba geriausiu atveju laukti autobusų po kelias valandas, jei iš tikrųjų patikrintų ir panaikintų TA.
                Šiaip manau akivaizdu, kad ne policijos ar techninės apžiūros blogo darbo problema, kad gatvėmis važinėja supuvę autobusai.
                Aš manau dabartinis "susitaikymas su situacija" greitai praeis. Užteks vieno filmuko facebooke ir klausimo merui. Greičiausiai tai bus kitas meras. Tik dar visuomenė nepribrendo.

                Beje, m.ticket apps yra galimybė vertinti kelionę. Reikia rašyti "Labai dūmina, greičiausiai sugedęs". Lašas po lašo ir pasikeis. Kaip su šaligatvių barstymu. Kai veš firmos, nudrožimas duos efektą. Negali TA neatitinkanti vežti. O dūmus galima pamatuoti ne kas 6 mėn., o sustabdžius eisme.

                Comment


                  Ką gali meras? Vykdyti parko atnaujinimą, o ne sugriauti visą VT dėl kažkokio tai ekologinio fašizmo. Kam nuo to bus geriau? Kam?
                  Prie ko čia firmos? Siūlai prichvatizaciją? Visi perka tą TA. Visi. Nes sąlygas atitinka tik naujos transporto priemonės, o po kelių metų eksploatacijos jau ne. Ir tam, kad atitiktų, reikia didelių investicijų. Todėl pareguliuoja, kad arba trumpam atitinktų normas, arba bukai TA perka. Su lengvaisiais irgi lygiai tas pats. TA praėjimui pareguliuoja, užpila visokių priedų, bet visa tai duoda trumpalaikį efektą. 90 proc. viso automobilių parko Lietuvoje galima būtų uždrausti. Todėl nereikia čia šito ekofašizmo kišti.
                  Paskutinis taisė Al1; 2017.09.08, 10:08.

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                    Aš manau dabartinis "susitaikymas su situacija" greitai praeis. Užteks vieno filmuko facebooke ir klausimo merui.
                    Užteks kam? Dėl to atsiras pinigų naujiems autobusams, ar tiesiog seni bus nurašyti ir praretintas grafikas? Jeigu viskas būtų taip paprasta, visose skurdžiose šalyse nevažinėtų seni supuvę autobusai.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Užteks kam? Dėl to atsiras pinigų naujiems autobusams, ar tiesiog seni bus nurašyti ir praretintas grafikas? Jeigu viskas būtų taip paprasta, visose skurdžiose šalyse nevažinėtų seni supuvę autobusai.
                      Ir dėl šito kalti patys keleiviai kurie bando važiuot nesusimokėja o tokių tikrai daug. Autobusų parko mažos įplaukos nėra iš ko remontuoti. Tikslas yra padengti liniją bent kad išvažuotų visi autobusai iš parko (jei sugenda linijoje nereikia mokėt baudų) . Pvz jei kalbant apie Kauną remonto dirbtuvėse jau pradėjo trūkti atsarginių dalių o joms įsigyti nėra lėšų.
                      Kol vairuotojai gauna keletą centų už bilietų pardavimą dar kažkiek žiūri kad visi susimokėtų.

                      Comment


                        Pakaks pasakų apie zuikius. Gero VT paslaptis yra savivaldybės dotacijos ir investicijos į VT, o ne perdėta zuikių paieška. Toje pačioje Rygoje, Varšuvoje, Bialystoke, Prahoje visi įlipa per visas duris, kontrolės mažiau nei pas mus. Vairuotojai iš viso bilietų neparduoda ir nėra trukdomi, VT nestovi stotelėse, tol kol vairuotojas patikrins visus įlipančius pro priekines duris ar parduos bilietus. Gal ten zuikių nėra? Yra. Bet VT geresnis. Nes valdžia investuoja ne tik į asfaltą, bet ir į VT.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Pakaks pasakų apie zuikius. Gero VT paslaptis yra savivaldybės dotacijos ir investicijos į VT, o ne perdėta zuikių paieška. Toje pačioje Rygoje, Varšuvoje, Bialystoke, Prahoje visi įlipa per visas duris, kontrolės mažiau nei pas mus. Vairuotojai iš viso bilietų neparduoda ir nėra trukdomi, VT nestovi stotelėse, tol kol vairuotojas patikrins visus įlipančius pro priekines duris ar parduos bilietus. Gal ten zuikių nėra? Yra. Bet VT geresnis. Nes valdžia investuoja ne tik į asfaltą, bet ir į VT.
                          O čia kad ne tik nesugeba sumokėti pilnai visų dotacijų (vis skola kaupiasi savivaldybės), bet dar sugalvotos savivaldybės baudos parkui už (aišku reikėtų Kauno forume rašyt) už nestotą sustojimą, už per anksti išvažiuotą sutojimą, linijoje tikrino ar autobusai švarūs (nors kaip iš parko jis išvažiavęs 5 ar daugiau valandų) ir už visą šitą atskaičiuojama nuo dotacijos. Kaune bręsta kad neliks pas vairuotoją kasos (kiekviename autobuse bus savitarnos kasa).
                          O zuikių gaudymas kaip tik svarstoma kaip jį sustiprinti (autobusuose važinės civiliškai apsirengę asmenys pamatę nesumokėjusius asmenis jie kvies apsaugą, didint kontrolierių kieky, kontrolė vykdomą su policijos ekipažu (kad keleiviai nx nesiuntinėtų kontrolierių).
                          O iš šitų nemanau kad bent vienas variantas bus
                          Paskutinis taisė egiscrypth; 2017.09.08, 10:43.

                          Comment


                            Šitos foto buvo nepaskutinėje vietoje nurašant TEP60.

                            https://www.delfi.lt/pilietis/voxpop....d?id=17176295

                            Comment


                              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                              dar sugalvotos savivaldybės baudos parkui už (aišku reikėtų Kauno forume rašyt) už nestotą sustojimą, už per anksti išvažiuotą sutojimą, linijoje tikrino ar autobusai švarūs (nors kaip iš parko jis išvažiavęs 5 ar daugiau valandų) ir už visą šitą atskaičiuojama nuo dotacijos. Kaune bręsta kad neliks pas vairuotoją kasos (kiekviename autobuse bus savitarnos kasa).
                              Tai savivaldybė turi "nu nu nu" pasakyti jei nestoja? Matyt "nu nu nu" niekas neklauso. Paslaugos turi būti pagal standartus, o ne bilekaip. Būtų tik "nu nu nu" niekas nesistengtų išvis.

                              Comment


                                Standartai gali būti, bet iš savivaldybės pusės irgi turi būti pinigai. Pirmiau pinigai, o paskui standartai, nes po 25 metų ubagiško egzistavimo negalima reikalauti aukštų standartų, tuo labiau, kad pati savivaldybė ir kalta, jog toks tragiškas VT. O kas dėl savivaldybei priklausančio VT, tai yra toks žmogus kaip VVT direktorius ir jam reikia spardyti į šikną už blogą darbą, o ne visą įmonę terorizuoti.
                                Kas dėl standartų, tai turėtų būti valstybės lygio, o ne savivaldybių biurokratų sukurpti standartai, kurie apimtų techninės VT charakteristikas (tokias kaip durų kiekis, atidarymo mechanizmo tipas (o tai dabar kokioje nors Jonavoje ar Rokiškyje mieste važinėja autobusai (ne mikrobai) su rankomis atidaromomis durimis, kas per nesąmonė?), žemagrindiškumas, ventiliacija (atidaromi langai privalomi miesto tipo VT), šildymas, sėdynių skaičius ir tipas atitinkamos kategorijos (miesto, priemiesčio ar tarpmiesčio autobusams)), eksploataciją (švaros palaikymas, ekologiškumas, durų atidarymas ir uždarymas (kad nebūtų taip, pavyzdžiui, kaip Plungėje, kur mieste normalūs miesto autobusai įlaipina ir išlaipina tik pro priekines duris, o žiemą pro vieną jų varčią) ir kt.
                                Paskutinis taisė Al1; 2017.09.08, 11:40.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Standartai gali būti, bet iš savivaldybės pusės irgi turi būti pinigai. Pirmiau pinigai, o paskui standartai, nes po 25 metų ubagiško egzistavimo negalima reikalauti aukštų standartų, tuo labiau, kad pati savivaldybė ir kalta, jog toks tragiškas VT. O kas dėl savivaldybei priklausančio VT, tai yra toks žmogus kaip VVT direktorius ir jam reikia spardyti į šikną už blogą darbą, o ne visą įmonę terorizuoti.
                                  Kaip matote, baudžia už nestojimą stotelėje. Manau tai esminė VT funkcija. Jei baustų, kad oro temperatūra "ne 22", o "net 23" būtų kita kalba.
                                  Kam VT tokios kokybės, kur nestoja stotelėse? Pasiimti pinigus už kilometrus???

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Kaip matote, baudžia už nestojimą stotelėje. Manau tai esminė VT funkcija. Jei baustų, kad oro temperatūra "ne 22", o "net 23" būtų kita kalba.
                                    Kam VT tokios kokybės, kur nestoja stotelėse? Pasiimti pinigus už kilometrus???
                                    kad miesto viešajame transporte apie temperatūratą nėra aplamai kalbama kaip ir apie šildymą. Vėdinimas (kondicionierius jei tokio nėra reikia atidaryti liukus ar langus), o apie šildymą kai oro temperatūra yra neigiama reikia įjungti šildymą.

                                    Comment


                                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                      kad miesto viešajame transporte apie temperatūratą nėra aplamai kalbama kaip ir apie šildymą. Vėdinimas (kondicionierius jei tokio nėra reikia atidaryti liukus ar langus), o apie šildymą kai oro temperatūra yra neigiama reikia įjungti šildymą.
                                      Galima kalbėti, kad šildymas ir šaldymas yra ponų išmislas. Bet tada rezultatas kamščiai ir tuščias VT.

                                      Jei perka autobusą su "papildoma įranga" - alkoloku (jau probrendo Vilnius), tai gali ir kondicionierius pastatyti net tiems kuriuose nėra.
                                      Alkoloką pakeičia vienas "drageris" su sesele autobusų parke. Sunku būtų patikėti kad reiso metu girtaujama. O šalto oro ryte neprisisemsi į saloną visai dienai.

                                      Comment


                                        Iš viso dabar VT būklė tokia, kad bet koks naujas autobusas yra gerai, o jūs čia norite su navarotais. Nepribrendo Vilnius tam dar ir valdžios suvokimas apie VT visų pirma.

                                        Comment


                                          Nuo rugsėjo 11 d. keičiasi Grigiškėse važiuojančių autobusų trasos

                                          Vykdant Grigiškių transporto mazgo rekonstrukcijos darbus, nuo rugsėjo 11 d. iki lapkričio 1 d. bus uždarytas išvažiavimas į A1 Vilnius–Kaunas kelią. Atsižvelgiant į šiuos pakeitimus atitinkamai keičiamos ir viešojo transporto trasos Grigiškėse, praneša Vilniaus miesto savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“.
                                          Nuo rugsėjo 11 d. 28-ojo Grigiškės–Žemieji Paneriai, 29-ojo Grigiškės–Lazdynai–Žemaitės g.–Vilkpėdė ir 59-ojo Grigiškės–Lazdynai–Laisvės pr.–Žvėrynas maršrutų autobusai važiuos suformuota apylanka – autobusai, važiuodami Mokyklos g. link Vilniaus, nebeišvažiuos į A1 Vilnius–Kaunas kelią, o suks į kairę ir važiuos link Pašto gatvės, toliau – Mokyklos, Kovo 11-osios gatvėmis link Vilniaus.


                                          Kovo 11-osios g. bus įrengtos papildomos stotelės – Kunigiškių, Šviesos, Salos, kuriose stos 28-ojo, 29-ojo ir 59-ojo maršrutų autobusai, važiuojantys link Vilniaus.
                                          Šaltinis: http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1045

                                          Papildomai nuo rugsėjo 11 d. keisis 4 autobusų maršruto tvarkaraštis.
                                          Paskutinis taisė Mettal; 2017.09.10, 10:29.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X