Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Niekur privatininkai su laužais neišvažiuos. Ir vargu ar nuo rugsėjo 1 jie išviso išvažiuos. Šaraškinai neaiškūs, gali būti, kad taip ir nepajėgs paimti visų numatytų konkurse maršrutų, o tai reiškia, kad juos reikia vyti nafig už sąlygų nevykdymą ir miestui pačiam pirkti naujus autobusus (ar panaudotus), o ne laukti "malonės" ir privatininkų.

    Comment


      Apie NAUJUS autobusus nėra jokios tikslios informacijos. Apie devėtus Meteorit Turo autobusus 49 ir 69 - čia yra faktas. Naujuose eismo tvarkaraščiuose nebelieka reisų į parką.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Tai klausimas, kas tos "250 naujos transporto priemonės jau šį rudenį", lieka atviras?

        Comment


          Tai yra Šimašiaus pasakos, nes tie maršrutai, kurie atiduoti privatininkams su naujais autobusais sukrapšto apie 100 autobusų. Likę 150 tai turbūt tie mistiniai, kuriuos perka VVT, bet jie geriausiu atveju Vilniuje atsidurs tik kitais metais ir tai dar klausimas, ar visi iš karto, ar per 2-3 partijas, ištemptas per porą metų.

          Comment


            Jei taip ir toliau, greitu metu galėsim ЛиАЗ-5293.00 iš Omsko srities pitkti, pakankamai naujus 2009 metų. Apgailėtina VVT padėtis
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Keista, bet nuo šiandienos 49 ir 69 vis dar VVT. Užtat nuo 09-06 11, 15 ir 114 perima Transrevis/B-Bus - jau yra nauji tvarkaraščiai.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Sveiki VVT specialistai,

                žmonės kaime kalba, kad 20 maršrutą pratęs iki Gurelių karjero. Minima net data - spalio 1. Penktadienį, anot jų, po kaimą (na techniškai ten Vilnius - anksčiau buvo Gurelių kaimas) važinėjo kažkokia savivaldybės komisija - žiūrėjo trasą.

                Kiek realus toks maršruto pakeitimas?

                Comment


                  Gatvės ten asfaltuotos (iki pat karjero, gal tik kai kur duobėtos), plotis pakankamas, galbūt ir pratęs. Apsukimui vietos nėra, tačiau yra galimybė žiedu apvažiuoti Švažo ir Krinickaitės gatvėmis. Tiesa, Krinickaitės neasfaltuota, bet tik apie 300 m. Labai duobėta, bet galima palyginti. Važiuoti ir daryti apsisukimą ties buvusiu karjeru nėra prasmės, nes ten dykvietė. Vienintelis "traukos" objektas ten tik vietinės kapinės. Bet jos nedidelės ir vietiniai žmonės ten su autobusu nevažinės. todėl visgi logiškiausias variantas apvažiavimas minėtomis gatvėmis, tuo labiau, kad tokiu būdu būtų aprėpta didesnė buv. kaimo dalis.

                  Kitas dalykas, kad visai netoli yra Liudvinavo kaimas (buvęs), rėžinis, kuris didesnis ir ilgesnis, o į jį užvažiuojančio VT nėra. Iš vieno galo pravažiuoja autobusai Lentvario keliu, iš kito galo - Vokės stotelė ir traukiniai į Vilnių.
                  Paskutinis taisė Al1; 2017.09.04, 11:07.

                  Comment


                    Gurelių g. labai prastos būklės ir siauroka - pro ten autobusas nepravažiuos, o mikriukas sulūš

                    Mano galva protingiau būtų pratęst maršrutą iki amalvos gamyklos ten padarant stotelę/žiedą - kalvų slėnio gyventojams irgi reikia dažniau kursuojančio VT.

                    Comment


                      Gurelių g. iki sankryžos su Švažo g. geros būklės ir normalaus pločio. Toliau - dėl būklės nežinau, o pločio tikrai užteks, nes tai nėra tranzitinė gatvė ir eismas ten tik vietinių gyventojų. Siaura ji tik už sankryžos su Krinickaitės g. iki geležinkelio.
                      Kalvų slėnis turi 68. Dažnumas - kitas klausimas, bet daugiau 2 kartų vargu ar įmanoma ten turėti. Tuo labiau, kad maršrutas į kitos savivaldybės teritoriją.

                      Comment


                        Vilniečiams bus pristatyti nauji privačių vežėjų autobusai

                        Comment


                          Turbūt mintyje turi tą Gurelių g. dalį, kuri dabar yra pervadinta į Janonio? Gurelių g. tarp Švažo ir Krinickaitės gatvių tikrai nekokios būklės - senas akmenų grindinys.

                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Gurelių g. iki sankryžos su Švažo g. geros būklės ir normalaus pločio. Toliau - dėl būklės nežinau, o pločio tikrai užteks, nes tai nėra tranzitinė gatvė ir eismas ten tik vietinių gyventojų. Siaura ji tik už sankryžos su Krinickaitės g. iki geležinkelio.
                          Kalvų slėnis turi 68. Dažnumas - kitas klausimas, bet daugiau 2 kartų vargu ar įmanoma ten turėti. Tuo labiau, kad maršrutas į kitos savivaldybės teritoriją.

                          Comment


                            Na, Gurelių gatvėje viešasis transportas, žinoma, nepamaišytų. Visgi ten reikėtų atskiro maršruto, nes, jei, tiesiog padaryti užsukimą 20 maršrutui, tai kelionė tarkime, iš Regitros į Ž.Panerius pailgės dar bent 10-12min. O ir nebus ten tiek keleivių, kad reikėtų ten važiuoti visiems septyniems midibusams, kurie aptarnaus 20 maršrutą, kai jį perims privatininkas.

                            Sakyčiau verčiau reikėtų maršrutą išskaidyti į du: viename palikti 4 midibusus, kurie važiuos esama trasa, o į kitą maršrutą (tarkime, 120 numeris) nusiųsti 3 midibusus ir juos paleisti sutrumpinta trasa Lazdynai-Gurelių g. (nevažiuos į Ž.Panerius).
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Šimašius:
                              Naują autobusų dizainą sukūrė Vilniaus dailės akademijos studentė Elena Lašaitė. Tai – bendras savivaldybės ir dailės akademijos bendradarbiavimo rezultatas. Taip atrodys visi 250 naujų Vilniaus miesto autobusų, taip atrodys naujas Vilniaus viešojo transporto veidas.
                              https://www.facebook.com/permalink.p...41476215897790

                              Visi bus raudoni, kaip Kaune?

                              Comment


                                O koks čia dizainas kai tik raudonas dažymas ir užrašas VILNIUS? Ar aš kažko nematau

                                Comment


                                  Gal pačio autobuso dizainas?
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Lyg pamenu buvo kažkada įdėtas dizainas, raudoni su baltais vilniaus logo motyvais.

                                    Comment


                                      Tai bent stebuklas, tai bent dizainerių šou . Pavogė iš Kauno dizainą... Dizainą sukūrė studentė. Įdomu, kieno ji dukra ar su kokiu Vilniaus politiku miega? Kiek jai už superdizaino sprendimą (raudonas autobusas ir... viskas) sumokėjo (kažkas per tai pinigus išplovė) ar už dyką padarė kaip kursinį darbą?

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Tai bent stebuklas, tai bent dizainerių šou . Pavogė iš Kauno dizainą... Dizainą sukūrė studentė. Įdomu, kieno ji dukra ar su kokiu Vilniaus politiku miega? Kiek jai už superdizaino sprendimą (raudonas autobusas ir... viskas) sumokėjo (kažkas per tai pinigus išplovė) ar už dyką padarė kaip kursinį darbą?
                                        VDA konkursai būna kokiam nors kursui, kaip programos dalis. Praėjusiais metais vienai privačiai įmonei pakuotes atnaujino. Apdovanojimai menki - praeitais metais buvo iPad'as lyg tai. Čia didžiausias apdovanojimas yra tai, kad tavo darbą naudos viešai ir tu galėsi jį į portfolio įsidėt.

                                        Šiuo atveju tai sunku pasakyt ką čia jinai sukūrė. Arba savivaldybė nesugebėjo įgyvendinti tos idėjos arba čia visa idėja ir yra...

                                        Comment


                                          Kažkoks įtarimas dėl savivaldybės "organų" kompetencijos ir netgi emocinės būklės... Kaune pastatė naują AS - Vilniuje baisus pavydas ir noras bet kokia kainą naują stotį turėti. Sugalvojo suvienodinti VT apipavidalinimą - vėl žvilgsnis į Kauną ir... gryna kopija...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X