Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė Marius555 Rodyti pranešimą<...> Be to, tikėtina, kad į gatves išriedėjus naujiems autobusams bus atsisakyta autobusų nuomos (kiek žinau, nuomojama apie 30 triašių autobusų). <...>
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Greitieji atobusai stoja populiariausiose stotelėse, jei dalį naikinsit, tai nemažai keleivių, kurie važiuoja ne porą stotelių, o toliau, reiks važiuoti vieną stotelę su troleibusu, tada persėst, labai nepatogu. Šiaip čia labai gera proga atsikratyti lėtų ir supuvusių Škodų, kurios skaičiuoja 4 dešimtį.
Troleibusai turi būti prioritete, o ne autobusai, kad ir greitieji. Greitieji turi būti skirti nuvažiavimui tolimus atstumus, kur greitis tikrai jau leidžia išlošti laiko, o ne pavažiavimui kelias stotelės.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Populiariausios stotelės yra tik dėl to, kad tai daugiausiai yra persėdimui skirtos stotelės. Todėl tikrai nebus daug tokių keleivių, kuriems reikės važiuoti su persėdimu. O tai, ką, dabar tiems, kur nestoja greitieji, nereikia važiuoti su persėdimu? Žodžiu, galima drąsiai naikinti kai kuriuos greitųjų sustojimus tam, kad būtų racionaliau išnaudojami kiti maršrutai, tiek troleibusų, tiek ir autobusų, kurių trasos didele dalimi sutampa su greitųjų trąsomis.
Troleibusai turi būti prioritete, o ne autobusai, kad ir greitieji. Greitieji turi būti skirti nuvažiavimui tolimus atstumus, kur greitis tikrai jau leidžia išlošti laiko, o ne pavažiavimui kelias stotelės.
Comment
-
Parašė Marius555 Rodyti pranešimąBe minėtų 15 prailgintų MAN'ų VVT perka ir 15 dviašių MAN'ų (panašu, kad irgi iš Oslo).
http://www.cvpp.lt/index.php?option=...greement_type=
Šiaip įdomu, kaip pasikeis išleidžiamų į gatves dviašių ir triašių autobusų kiekis (jei pasikeis), kai jau bus atėjęs privatininkas su 95 autobusais ir nupirkti 150 naujų autobusų VVT. Nes pagal dabartinę situaciją senų triašių autobusų yra daugiau, negu senų dviašių (dėl paprastumo vadinkim tokiais visus geltonai-mėlynai nudažytus autobusus), ir triašiams labiau reikia atnaujinimo, tačiau perkama daugiau dviašių naujų autobusų, negu triašių. Be to, tikėtina, kad į gatves išriedėjus naujiems autobusams bus atsisakyta autobusų nuomos (kiek žinau, nuomojama apie 30 triašių autobusų). O juk tikriausiai nėra objektyvios priežasties, kodėl dviašiai autobusai turi būti naujesni, negu triašiai? Galbūt kai kuriuose maršrutuose triašiai autobusai bus pakeisti didesniu kiekiu dviašių, nes kaip ir buvo kažkada užsiminta, kad bus didinamas išleidžiamų į maršrutus autobusų skaičius. O troleibusų ridos mažinti kaip ir negalima.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Kiek man yra žinoma (galiu ir klysti, 100 procentų nesakau, kad būtent taip), tai šie Man'ai nupirkti Karosų pakeitimui. Realiai paskaičiavus, tai kažkur apie 10 važiuojančių ilgų Karosų.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąNa, jeigu VVT atidavus dalį maršrutų privatininkams, nebeliks tos vairuotojų trūkumo problemos, tuomet gal ir galima tikėtis didesnio autobusų išleidimo, tačiau aš tai abejočiau tuo - juk tai pakankamai ekonomiškai neefektyvu (didesnės kuro sąlygos, daugiau pinigų reiktų išleisti vairuotojų atlyginimams). Be to, klausimas, ar tikrai nebepritrūks vairuotojų, kažin ar privatininkai nepersivilios tų pačių iš VVT, nes nelabai išsivaizduoju iš kur dar jų galima gauti
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Kiek man yra žinoma (galiu ir klysti, 100 procentų nesakau, kad būtent taip), tai šie Man'ai nupirkti Karosų pakeitimui. Realiai paskaičiavus, tai kažkur apie 10 važiuojančių ilgų Karosų.
Comment
-
Parašė denisas Rodyti pranešimą
Pala, jeigu tie MANai iš Oslo pakeis Karosa autobusus, tai gali būti tikėtina, jog jie dirbs tik pertraukiniuose grafikuose?...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Reikia troleibusų parką atnaujinti, kitaip žmonėms dažnai geriau truputį daugiau paeiti, bet važiuoti su greituoju autobusu, nei vilktis su troleibusu, koks tikslas dirbtinai stoteles naikinti.
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąNa, jeigu VVT atidavus dalį maršrutų privatininkams, nebeliks tos vairuotojų trūkumo problemos, tuomet gal ir galima tikėtis didesnio autobusų išleidimo, tačiau aš tai abejočiau tuo - juk tai pakankamai ekonomiškai neefektyvu (didesnės kuro sąlygos, daugiau pinigų reiktų išleisti vairuotojų atlyginimams). Be to, klausimas, ar tikrai nebepritrūks vairuotojų, kažin ar privatininkai nepersivilios tų pačių iš VVT, nes nelabai išsivaizduoju iš kur dar jų galima gautiPaskutinis taisė Al1; 2017.07.28, 08:51.
Comment
-
Iš kur čia sugalvojot, kad 3G skirtas tik vežti į oro uostą? Dauguma visokių fabijoniškių, šeškinių gyventojų su juo važiuoja į darbą Konstitucijos pr. ar centre, nes taip žymiai greičiau nei su lėtais autobusais ar troleibusais, naujininkų gyventojams irgi tas pats galioja. Su tokias siūlymais naikinti greitųjų maršrutus ar stoteles ir keleiviams keliones ilginti jūs tik dar labiau skatinat automobilizaciją ir VT nepatrauklumą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąManau tokie, kaip 477,480,482,520,524,526,529 ir dar keli persikels iš pamainų į pertraukiamus.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąIš kur čia sugalvojot, kad 3G skirtas tik vežti į oro uostą? Dauguma visokių fabijoniškių, šeškinių gyventojų su juo važiuoja į darbą Konstitucijos pr. ar centre, nes taip žymiai greičiau nei su lėtais autobusais ar troleibusais, naujininkų gyventojams irgi tas pats galioja. Su tokias siūlymais naikinti greitųjų maršrutus ar stoteles ir keleiviams keliones ilginti jūs tik dar labiau skatinat automobilizaciją ir VT nepatrauklumą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Su pačiais pirmaisiais ilgais Volvo irgi bus pasikeitimų - jie dirbs tik darbo dienomis arba bus pertraukiamais.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą3G dubliuoja troleibusus būtent nuo Naujininkų iki Žaliojo tilto/Operos. Kitur jis nieko nedubliuoja (dubliavimo ruožas labai trumpas ar paprasti autobusai kursuoja retai). Greitųjų autobusų atsiradimas niekaip tos automobilizacijos nesumažino ir VT patrauklumo nepadidino. Įvyko tik keleivių persiskirsymas. Dar kartą kartoju, kad viskas, ką daro valdžia su VT, nenukreipta į didelio kiekio keleivių persodinimą iš automobilių į VT. O transporto srautai turi būti valdomi racionaliai. Ir tikrai prie VT gerinimo neprisideda tai, kad kai kurie maršrutai susiurbia keleivius, o kiti lieka pustuščiai. Jų naikinimas irgi ne išeitis, nes tai VT bloginimas.
Kalbant apie troleibusus ir ekologiškumą:
Čia Al1 Vilniaus temoje:
Kitas dalykas, kad neekologiškomis transporto rūšimis specialiai išstumiamos ekologiškos. Buvo laikai, kai Antakalniu iš viso nekursavo jokie autobusai (neskaitant 15 dalimi gatvės), tik troleibusai. Dabar gi ardosi greitasis. Kalvarijų gatvėje troleibusų įtaka sumenko, nors kažkada tai buvo pagrindinis vežėjas, tuo tarpu pati Kalvarijų g. yra stambiausia VT arterija mieste. Ir joje dominuoja neekologiškas VT.
Nes pagrindinis valdžios tikslas turi būti persodinti bent penktadalį keleivių iš automobilių į VT, visiškai nesvarbu, "ekologiškas" jis ar ne. Dabar net nekeliamas toks tikslas. O brangios investicijos į VT be juo besinaudojančių žmonių skaičiaus didėjimo yra VT profanacija ir pinigų švaistymas. Patys gi automobilistai nepersės į VT, kad ir koks jis ekologiškas ar naujas bus.
- 1 patinka
Comment
-
Greitieji autobusai yra niekas, jei juos išiminėti atskirai iš viso VT konteksto. Dar kartą kartoju, kad jokie grietieji nieko iš esmės nepakeitė. Įvyko tik keleivių srautų persiskirstymas, o ne jų augimas. Iš automobilių žmonės nepersės savo noru, net jei VT ir bus aukštesnio lygio. O aukštesnis lygis tai ne vien tik nauji autobusai ar troleibusai, bet ir aukštas kursavimo dažnis, ilgas darbo laikas, adekvati kaina ir greitis. Kas dėl greičio, tai čia iš karto gaunasi pagrindinis konfliktas su automobiliais. Gatvėse vietos nėra ir tokiam skaičiui automobilių, ir VT, o jei jo dar daugės, tai tuo labiau. Todėl ir prieinama išvados, kad persodinimas iš automobilio turi būti prievartinis ir į tokį VT, koks yra dabar, tačiau jį tolygiai gerinant. Didėjant keleivių skaičiui VT, automatiškai užsipildytų ir pustuščiai autobusai (dalies paprastų maršrutų) ir troleibusai. Greituosius būtų galima padaryti realiai greitaisiais, kurie vežtų tarp stambiausių VT mazgų su keliomis tarpinėmis stotelėmis, o ne taip, kaip dabar. Visas kitas VT galėtų būti kur kas greitesnis ir dabartinių greitųjų greičio privalumas būtų nunulintas. Aišku, taip vystant VT ekologiškumas turi būti pagrindinis iš trijų argumentų, kodėl reikia persodinti žmones iš automobilių: spūstys, parkavimo vietų trūkumas ir ekologija.
Kas dėl Klaipėdos, tai pirminiame automobilių išstūmimo etape visiškai nėra jokios prasmės remtis ekologija, nes ekologiško VT ir taip mieste nėra. Be to tramvajus dabartiniu metu būtų statomas išeinant iš dabarties realijų ir su ta mintimi, kad automobilizacijos lygis liks toks, koks yra. Be jokios perspektyvos į tai, kad reikia automobilizaciją mažinti ir ženkliai. O tai iš karto atsiliepia ir tramvajaus pajėgumams. Tokia sistema, kokia būtų statoma, būtų nepajėgi susitvarkyti su srautais, jei būtų imtasi rimtai mažinti automobilizaciją. Todėl visgi geriau pirmiausiai orientuotis į autobusus ir gerinti VT toks, koks yra, o ne kišti pinigus į naujas tegul ir ekologiškas VT rūšis.
Vilniuje ekologiškas VT yra ir todėl jo ignoravimas, naikinimas, pervežimų sukoncentravimas ties autobusais visiškai kirstųsi su tuo, kodėl reikia deautomobilizuoti miestą. Galiausiai Vilniuje dėl nevykusios VT reformos yra VT pajėgumų disbalansas. Troleibusai yra pajėgūs pervežti kur kas daugiau keleivių, bet jie pustušiai, keleiviai nukreipiami į autobusus, kurie yra visiški laužai, o savivaldybė neturi jokių pajėgumų net parko atnaujinimui. Todėl greitujų autobusų nevykusios reformos pasekmės gali būti greitai ir pigiai ištaisytos mažinant stotelių skaičių, koreguojant maršrutus, ypač 2G ir duoti naudos bent artimiausiu laikotarpiu. O parkų atnaujinimą vis tiek reikės daryti.
Comment
-
...Vilniaus miesto viešojo transporto vizija – kol kas be metro ir tramvajų, bet su atsinaujinusiu autobusų ir troleibusų parku.
„Rengiamas bendrasis Vilniaus planas. Koncepcijoje numatyta, kad bus paliktos jungtys greitajam transportui. Šiandien nebūtų galima įvardinti, ar tai bus metro, ar tramvajus, bet technologijos tobulėja ir gali atsirasti galbūt bepiločiai autobusai ir t. t.“, – nurodo Vilniaus miesto vicemeras Linas Kvedaravičius.
Anot jo, miestui paliekama galimybė iki 2050 m. turėti tokio transporto viziją: „O šiuo metu numatoma autobusų plėtra. Tikimės, kad, tobulėjant elektroninių autobusų technologijoms, bus galima svarstyti ir apie elektrinių autobusų atsiradimą Vilniaus mieste, bet tam reikia sudaryti sąlygas – plėsti A juostas, kad transportas taptų greitesnis patogesnis keleiviams.“
Artimiausiu metu Vilnius planuoja įsigyti 40 naujų troleibusų bei 150 autobusų. Tam bus panaudota daugiau nei 15 mln. Europos Sąjungos lėšų, dar 40,5 mln. bus skirta iš miesto biudžeto.
Paskutinis taisė lukass; 2017.07.29, 23:06.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Comment
Comment