Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    116 maršrute kaip buvo, taip ir liks 2 midibusai. 65 irgi bus tik vienas pagal konkursą. Esu tikras kad ir daugelyje kitų maršrutų nebus tokio didelio TP prieaugio.
    Pagal konkursą 65 buvo du, nes jis yra derinamas pagal darbuotojų, mokinių, mokytojų darbo laiko. 65 dirbo 2. Jeigu bus 1 tai bus labai blogai, nes tada po tam tikrų pamokų nebus autobuso į kai kuriuos mikrorajonus. Ir iš ryto negalės atvykti iš kai kurių mikrorajonų darbuotojai, mokiniai, mokytojai į darbą-mokyklą. Tuo pačiu laiku jis turi išvykti iš šių stotelių Ožkinių žiedas ir Pagubė, o jeigu bus vienas jis iš dviejų vietų tuo pačiu metu neišvyks, o tai reiškia, kad gaus daug skundų iš mokyklos administracijos.

    Įvykusio konkurso sąlygų nuoroda https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...021&LID=332540
    Attached Files
    Paskutinis taisė Naujaneriai; 2017.07.19, 08:07.
    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

    Comment


      Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
      Buvo, kad Isuzu markės autobusai veš Vilniečius paminėta straipsnyje apie vežėjus Šiaulių mieste ir tada paskutinėje pastraipoje buvo parašyta nuo šio rudens Vilniečiai bus vežami Isuzu autobusais, kaip Palangoje.
      Kur šios informacijos nuoroda?
      Neužteks jiems 52 autobusų.
      www.cvpp.lt
      Sutarties numeris:SUT-2017/47
      Dokumentai:
      2017-04-28 Viešųjų paslaugų teikimo sutartis.pdf
      2017-04-28 Viešųjų paslaugų teikimo sutarties priedai.pdf
      A forma 2 dala.PDF
      B forma 2 dala.PDF

      Comment


        Yra akivaizdu, kad TP kiekis maršrutuose bus kitoks, nei nurodyta konkurse. 65, 114 maršrutuose tikrai nevažiuos po 1 autobusą, o 13, 20, 28 transporto priemonių yra per daug arba jų talpa visiškai neatitiks salono užpildymo (20 būna tušti važinėja). Net 41 sakyčiau 2 autobusai yra kosmosas - verčiau jis dirbtų 1-u.
        Ir galiausiai, vis dar viliuosi, kad 55 maršrutą pakeis kokiu nors kitu ir juo nevažinės ilgi autobusai. Darbo dieną ten dar yra keleivių, bet savaitgaliais išvis pakanka mikriukų. Nėra tiek keleivių, kad užtektų ir 2G, ir T16 ir dar 55.
        Paskutinis taisė Mettal; 2017.07.19, 09:28.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          o gal yra kažkas žinoma dėl bendro dažymo schemų? ar vaivorykštė toliau tęsis?
          (turint omeny tuos naujus padėvėtus raudonus MAN'us, ir t.t.)

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Yra akivaizdu, kad TP kiekis maršrutuose bus kitoks, nei nurodyta konkurse. 65, 114 maršrutuose tikrai nevažiuos po 1 autobusą, o 13, 20, 28 transporto priemonių yra per daug arba jų talpa visiškai neatitiks salono užpildymo (20 būna tušti važinėja). Net 41 sakyčiau 2 autobusai yra kosmosas - verčiau jis dirbtų 1-u.
            Ir galiausiai, vis dar viliuosi, kad 55 maršrutą pakeis kokiu nors kitu ir juo nevažinės ilgi autobusai. Darbo dieną ten dar yra keleivių, bet savaitgaliais išvis pakanka mikriukų. Nėra tiek keleivių, kad užtektų ir 2G, ir T16 ir dar 55.
            manau reikia supaprastinti 2g ar 16T ar 55 dominavima tam paciam marsrute. gal 55 pakeisti kitu marsrutu, arba 16t nuimti. nes dubliuojasi

            Comment


              Parašė trolyno Rodyti pranešimą

              manau reikia supaprastinti 2g ar 16T ar 55 dominavima tam paciam marsrute. gal 55 pakeisti kitu marsrutu, arba 16t nuimti. nes dubliuojasi
              Kodel t16 ? O kodel ne 2g pakeisti trasa kad mažiau dubliuotu?

              Comment


                Jeigu 2G stotų visose stotelėse, bent jau tarp Pašilaičių ir Santariškių, tai 55 būtų galima drasiai naikinti, pridedant porą autobusų 59 maršrutui, arba 55 sutrumpinti nuo GP ligoninės iki Žvėryno. Naikinti 16 troleibusą būtų marazmas, nes kiekvienas miestas turėtų siekti kuo ekologiškesnių maršrutų.

                Comment


                  Remiantis šia nuoroda: http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=352792, jau paskelbtas naujų min. 40 troleibusų pirkimo konkursas. Kažkaip keista, kad taip greitai, nes kaip buvau supratęs iš kažkurio straipsnio, skelbto birželio pradžioje, pirkimo sąlygos pirma turės būti peržiūrėtos kelių institucijų (kas turėtų užtrukti), ir tik tada turėtų būti skelbiamas pirkimas. Bet jei jau tikrai paskelbė konkursą – tai tik geriau, žinoma.
                  Pagal pakoreguotas pirkimo sąlygas, vertinant pasiūlymus (pagal ekonomiškai naudingiausio pasiūlymo vertinimo kriterijų) kainai suteikiamas tas pats 60 % lyginamasis svoris; tačiau autonominės eigos buvimo lyginamasis svoris sumažėjo nuo 4 % iki 2 % (autonominė eiga yra neprivaloma, kaip ir prieš tai skelbtame pirkimo sąlygų projekte). Dabar autonomine eiga pavadinta „avarine“, ir patikslinta, jog ja troleibusas turėtų nuvažiuoti ne mažiau kaip 500 m.
                  Paskutinis taisė Marius555; 2017.07.21, 16:28.

                  Comment


                    Nuo vakar įsigaliojo įlipimo per priekines duris tvarka kai kuriose "asocialiose" stotelėse. Jose po stotelės ženklu pakabinta lentelė su nuoroda "Jūsų durys - pirmosios" bei ant tako nubrėžta rodyklė, kur turi sustoti autobusas. Tos stotelės yra vienintelės vietos, kur apie tai buvo paskelbta. Nežiūrint į tai, net "normalūs" žmonės nemato, kad yra įsigaliojusi tokia naujovė.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Ko norėti, kai šiais laikais žmonės net nežiūri kas parašyta švieslentėje, grafike ir pan. Dabar gi tokie laikai, kad "kam man skaityti, nepravers" ir nori visko "ant lėkštutės". Prieš kokį gerą dešimtmetį visi skaitydavo kas parašyta ir pan.
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Nuo vakar įsigaliojo įlipimo per priekines duris tvarka kai kuriose "asocialiose" stotelėse. Jose po stotelės ženklu pakabinta lentelė su nuoroda "Jūsų durys - pirmosios" bei ant tako nubrėžta rodyklė, kur turi sustoti autobusas. Tos stotelės yra vienintelės vietos, kur apie tai buvo paskelbta. Nežiūrint į tai, net "normalūs" žmonės nemato, kad yra įsigaliojusi tokia naujovė.
                        Manau tam reikia laiko, vis dėl to sprendimas labai sveikintinas. Nes tam tikri asmenys, atbaido dali kitų asmenų iš vt.
                        Paskutinis taisė Ciurlionis; 2017.07.23, 11:38.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Pati tvarka savaime nėra bloga. Blogas jos įgyvendinimas:
                          1. Labai prastas keleivių informavimas;
                          2. Visa kontrolė užkrauta vairuotojui ant pečių. Tai jau yra pavojingos pareigos ir už tai turėtų būti tiek mokama daugiau, tiek turi būti pasirūpinta savigynos priemonėmis. Asocialo neįmanoma išvaryti tomis priemonėmis, kuriomis yra leidžiama naudotis, t.y. "vengiant konflikto" ir be fizinio įsikišimo.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Pati tvarka savaime nėra bloga. Blogas jos įgyvendinimas:
                            1. Labai prastas keleivių informavimas;
                            2. Visa kontrolė užkrauta vairuotojui ant pečių. Tai jau yra pavojingos pareigos ir už tai turėtų būti tiek mokama daugiau, tiek turi būti pasirūpinta savigynos priemonėmis. Asocialo neįmanoma išvaryti tomis priemonėmis, kuriomis yra leidžiama naudotis, t.y. "vengiant konflikto" ir be fizinio įsikišimo.
                            Taser išduotų ir būtų galas bomžams VVT
                            Užtektų kokius 5 nukalti ir pakabinti nuotraukas vileikos bomžnamyje. Dar koks KK2 jei parodytų, kad jau normalūs žmonės gali važiuoti.
                            O rimčiau šnekant, tai jei įsigys tuos naujus 150 autobusų ir 40 troleibusų, tai gerai būtų iš tikro išmėžti tuos invazinius šliužus.
                            Paskutinis taisė Arunasx; 2017.07.23, 11:10.
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Liepos 30 - paskutinė diena stotelei Lukiškės, esančioje šalia Šv. Jokūbo bažnyčios.
                              Nuo liepos 31-osios 22, 43, 52, 56 nežymiai keis stoteles centre:

                              22 galinė stotelė Jokūbo Jasinskio, atgal į Lazdynus važiuos nuo Nepriklausomybės aikštės per Alberto Goštauto, Kražių stoteles
                              43 galinė stotelė Vašingtono aikštė, link Žaliojo tilto važiuos per Gynėjų, Alberto Goštauto stotelės
                              52 galinė stotelė Jokūbo Jasinskio, papildomai sustos Kražių, Vaižganto, Pamėnkalnio stotelėse, link Žaliojo tilto važiuos nuo Nepriklausomybės aikštės per Alberto Goštauto stotelę
                              56 galinė stotelė "Vašingtono aikštė", link Žaliojo tilto važiuos per Gynėjų, Alberto Goštauto stoteles
                              Paskutinis taisė ssnaiperis; 2017.07.26, 10:30.
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Ne visai paskutinė - autobusai į ją dar grįš. Šitaip yra dėl Lukiškių aikštės rekonstrukcijos.
                                43 ir 56 centre bus žiediniai - atstovos bus tik Fabijoniškėse ir Justiniškėse.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Įdomiai čia... Kodėl 52, kuris į Lukiškių aikštę važiuoja tokia pačia trasa, kaip ir 43 bei 56, turės kitokią apvažiavimo schemą ? Taip pat labai įdomu, kurioj gi čia vietoj 22 ir 52 turės atstovą centre.

                                  Comment


                                    22 su 52 važiuos būtent tokiomis trasomis, nes jų pietų pertraukos (22-am dar ir vienintelė atstovos vieta) visada buvo centre. Pietūs Tarandėje ar Lazdynuose - labai prasta mintis. Pagal tvarkaraštį 22 stovės J. Jasinskio g. palei užvažiavimą ant Liubarto tilto, o 52 - prie Seimo. Prieš kelis metus 22 jau yra taip važiavęs. Tuomet 43, 52 ir 56 buvo "užžiedinti" senąja 43 maršruto trasa: Ukmergės g. > Konstitucijos pr. > Žaliasis tiltas > A. Goštauto g. > Lukiškių g. > Ukmergės g., o 60 važiavo priešinga kryptimi (kaip 46). Efektas buvo toks, kad 43, 52 ir 56 iš centro grįždavo tušti, o 3G ir 60 - pergrūsti. O kur dar vairuotojams malonumas per pietų pertraukas Tarandėje ir Bukiškėse "kariauti" su norinčiais įlipti keleiviais. Jeigu Tarandėje dar galėjai apsukti papildomą ratą aplink kvartalą ir sustoti ramiai pietauti prieš priešpaskutinę stotelę, tai Bukiškėse tai buvo galima daryti tik stotelės įvažoje. Nebent buvo tokių, kurie pavažiuodavo iki Avižienių.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      O ne geriau būtų buvę ir 22 siųsti iki Nepriklausomybės aikštės? Ten lyg ir daugiau vietos stovėti ir pietauti, nebent įvažiavime prie Liubarto tilto paliko dėl to, kad šalia yra prekybos centras. Nes, kaip supratau, pasimokyta iš ankstesnių klaidų kai buvo Lukiškių gatvės atkarpa uždaryta
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Be minėtų 15 prailgintų MAN'ų VVT perka ir 15 dviašių MAN'ų (panašu, kad irgi iš Oslo).
                                        http://www.cvpp.lt/index.php?option=...greement_type=
                                        Šiaip įdomu, kaip pasikeis išleidžiamų į gatves dviašių ir triašių autobusų kiekis (jei pasikeis), kai jau bus atėjęs privatininkas su 95 autobusais ir nupirkti 150 naujų autobusų VVT. Nes pagal dabartinę situaciją senų triašių autobusų yra daugiau, negu senų dviašių (dėl paprastumo vadinkim tokiais visus geltonai-mėlynai nudažytus autobusus), ir triašiams labiau reikia atnaujinimo, tačiau perkama daugiau dviašių naujų autobusų, negu triašių. Be to, tikėtina, kad į gatves išriedėjus naujiems autobusams bus atsisakyta autobusų nuomos (kiek žinau, nuomojama apie 30 triašių autobusų). O juk tikriausiai nėra objektyvios priežasties, kodėl dviašiai autobusai turi būti naujesni, negu triašiai? Galbūt kai kuriuose maršrutuose triašiai autobusai bus pakeisti didesniu kiekiu dviašių, nes kaip ir buvo kažkada užsiminta, kad bus didinamas išleidžiamų į maršrutus autobusų skaičius. O troleibusų ridos mažinti kaip ir negalima.
                                        Paskutinis taisė Marius555; 2017.07.27, 10:08.

                                        Comment


                                          Parašė trolyno Rodyti pranešimą

                                          manau reikia supaprastinti 2g ar 16T ar 55 dominavima tam paciam marsrute. gal 55 pakeisti kitu marsrutu, arba 16t nuimti. nes dubliuojasi
                                          16 reikalingas, o štai 2g reikia keisti trasą arba retinti stotelių skaičių tarp stoties ir viršuliškių. Iš viso Vilniuje su greitaisiais yra padaryta nesąmonė. Ypač 2G ir 3G dalyje trasų dubliuojasi su troleibsais ir atima iš jų keleivius. Taip gaunasi labai neracionalus transporto priemonių išnaudojimas. G autobusai perpildyti, o troleibusai pustuščiai. Tačiau troleibusų naikinimas - ne išeitis. Reikia keisti 2G ir 3G stotelių skaičių kai kuriuose ružuose, jų mažinant, kad tie keleiviai, kurie važiuoja netoli, važiuotų troleibusais ir paprastais autobusais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X