Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jau patalpinti vasariniai grafikai.
    ​​​​​Iš tokių žymesnių išskirčiau:

    T15 po rytinio ir vakarinio piko važiuos iki Valkininkų stotelės
    T14, kaip ir įprasta, vasarai trumpinamas iki Antakalnio žiedo
    T10, važiuodamas link Naujininkų, stos Antakalnio žiedo stotelėje, kur stoja 5G
    Nuo šios vasaros sutrumpinamas T21 iki Antakalnio žiedo. Manyčiau, jog teisingas sprendimas priimtas trumpinti T21 iki Antakalnio
    88N autobusas iki Oro uosto kursuos tik du kartus. Likusiu laiku kursuos sutrumpintą trasa Nepriklausomybės aikštė - Stotis
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

      Viltis nauja miesto taryba ir meras. Tik kad dar ilgai laukti.

      Bus tas pats kas su šilumos ūkiu. Reikės atsiimti atgal.
      Šilumos ūkio atveju atsiimti buvo kam. O jei maršrutai atiteks privatininkams, tai ir VVT nebeliks. Ką tada atsiimti?

      Comment


        Į gatves išriedėjo autobusai, supažindinsiantys su Lietuvos regionų tautiniais kostiumais

        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

          Šilumos ūkio atveju atsiimti buvo kam. O jei maršrutai atiteks privatininkams, tai ir VVT nebeliks. Ką tada atsiimti?
          Liks. "Europinių autobusų" ir "europinių troleibusų" kaip suprantu perduoti niekam negalės. Tai VVT išliks dar ilgai.

          Comment


            Viešųjų pirkimų tarnybos svetainėje patalpintas naujų troleibusų pirkimo sąlygų projektas.
            Nuoroda: http://cvpp.lt/index.php?option=com_...nder_id=346999
            Pagal šias sąlygas, 40 troleibusų jau yra įvardijama kaip minimalus troleibusų kiekis. Yra pateikta maksimali troleibusų pirkimo vertė (15 829 000,00 eurų be PVM), ir būtų perkama tiek troleibusų, kiek už šią sumą jų galima nupirkti, bet ne mažiau kaip 40. Pasiūlymai būtų vertinami pagal jų ekonominį naudingumą. Kaina turėtų 60 % svorį. Vienas iš kriterijų – autonominės eigos galimybė, šio kriterijaus svoris – 4 % (sakyčiau, mažoka...).

            Comment


              Kitų sąlygų neskaičiau. Bet jei yra KT, kam mums troleibusai su autonomine eiga? Todėl ir lyginamasis svoris toks.

              Comment


                Autonominis yra skirtas eismo įvykių apvažiavimui.

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Kitų sąlygų neskaičiau. Bet jei yra KT, kam mums troleibusai su autonomine eiga? Todėl ir lyginamasis svoris toks.
                  Galimybė nuvažiuoti bent kokį nors trumpą atstumą su nuleistais ūsais yra labai didelis privalumas, kuris leidžia, kaip minėjo kolega, apvažiuoti eismo įvykius, taip pat – įvykus kontaktinio tinklo avarijai, įstrigus kito troleibuso „ūsui“ kontaktiniame tinkle ir pan. Nes dabar, jei susidaro tokios situacijos, troleibusų eismas ties kliūtimi sustoja ir nusidriekia troleibusų eilės. Be to, KT iešmuose ar kryžmėse yra tokių taškų, ties kuriomis atsidūrus „ūsams“ jie negauna srovės, ir jeigu troleibusas sustoja tokioje vietoje, tenka jį stumti (retas atvejis, bet kažkada pačiam teko padėti stumti troleibusą sankryžoje). Beje, man pačiam kartą teko pavažiuoti „Amberiu“ Nr. 1719 autonomine eiga, kai reikėjo apvažiuoti „Solarį“, kurio „ūsas“ buvo įstrigęs kontaktiniame tinkle.
                  Šiandien aptikau straipsnį su klaidinančia antrašte: Paskelbtas konkursas dėl troleibusų įsigijimo už ES lėšas Vilniuje (nes konkursas dar nepaskelbtas, jo skelbimui dar tik ruošiamasi). Įdomiai skamba paskutinė pastraipa:
                  Vilniaus miesto savivaldybės vadovai už ES lėšas nupirkti ne mažiau kaip 40 troleibusų, tačiau jei gamintojai pateiks geras sąlygas, gali būti įsigyta net 80 ar 100 naujų troleibusų.
                  Panašu, kad čia buvo tiesiog nusišnekėta.

                  Comment


                    Parašė Marius555 Rodyti pranešimą

                    Galimybė nuvažiuoti bent kokį nors trumpą atstumą su nuleistais ūsais yra labai didelis privalumas, kuris leidžia, kaip minėjo kolega, apvažiuoti eismo įvykius, taip pat – įvykus kontaktinio tinklo avarijai, įstrigus kito troleibuso „ūsui“ kontaktiniame tinkle ir pan. Nes dabar, jei susidaro tokios situacijos, troleibusų eismas ties kliūtimi sustoja ir nusidriekia troleibusų eilės. Be to, KT iešmuose ar kryžmėse yra tokių taškų, ties kuriomis atsidūrus „ūsams“ jie negauna srovės, ir jeigu troleibusas sustoja tokioje vietoje, tenka jį stumti (retas atvejis, bet kažkada pačiam teko padėti stumti troleibusą sankryžoje). Beje, man pačiam kartą teko pavažiuoti „Amberiu“ Nr. 1719 autonomine eiga, kai reikėjo apvažiuoti „Solarį“, kurio „ūsas“ buvo įstrigęs kontaktiniame tinkle.
                    Šiandien aptikau straipsnį su klaidinančia antrašte: Paskelbtas konkursas dėl troleibusų įsigijimo už ES lėšas Vilniuje (nes konkursas dar nepaskelbtas, jo skelbimui dar tik ruošiamasi). Įdomiai skamba paskutinė pastraipa:
                    Panašu, kad čia buvo tiesiog nusišnekėta.
                    Dėl paskutinės pastraipos... jeigu yra skirta konkreti suma, tai už ją galima nusipirkti tiek 20, tiek ir gal 60 (o gal ir daugiau) troleibusų. Klausimas gi kokios komplektacijos norim, kada ir kiek gamintojai nusiteikę nusileisti.

                    Comment


                      20 ar 60 tai per daug plačios ribos. Gamintojų pasirinkimas menkas - Škoda arba Solaris. Dar gal Irisbus. Taip kad viskas priklausys nuo komplektacijos. Manau, kad reikia kuo daugiau su standartine komplektacija. Autonominės eigos nereikia, nes vis tiek bus neišnaudojama funkcija.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        20 ar 60 tai per daug plačios ribos. Gamintojų pasirinkimas menkas - Škoda arba Solaris. Dar gal Irisbus. Taip kad viskas priklausys nuo komplektacijos. Manau, kad reikia kuo daugiau su standartine komplektacija. Autonominės eigos nereikia, nes vis tiek bus neišnaudojama funkcija.
                        Tai ribos gali būti belenkokios. Gal koks gamintojas sugalvos į minusą parduot naujus troleibusus ir gausim 100-tą. Negali žinot. Čia ir yra konkurencijos gerumas.

                        Comment


                          Ribos realios, o ne iš piršto laužtos. Niekas į minusą neparduos. Gamintojų nėra, trys daugiau mažiau potencialūs. Visi kiti mažai tikėtini. Iš ne ES šalių (Baltarusijos, Rusijos, netgi Ukrainos) už ES lėšas niekas nepirks.

                          Comment


                            Na, jei gerai suprantu, tai tie potencialūs gamintojai yra Škoda, Solaris ir Ursus. Bet galbūt dalyvaus pvz. AMZ? Galbūt ir tuos pačius Amberius galėtų surinkti?

                            Žodžiu nesvarbu koks gamintojas, svarbiausia kad būtų patogi salono kompletacija ir autonominė eiga. Nes 2017 metais pirkti troleibusus be jokios autonominės eigos... Viduramžiai.

                            Comment


                              O už ES lėšas neleidžiama pirki ne ES produkciją? Škoda, Solaris aišku gera kokybė, bet Baltarusijos BKM irgi geros kokybės troleibusus turi. Tuo labiau kad jie dabar kartu su Stadler juos gamina.

                              Comment


                                Ursus visai ne potencialus gamintojas. Jis tik surinko partiją (38 trol.) Liublinui. Potencialūs gamintojai tik trys - Škoda, Solaris ir galbūt dar Irisbus. Vilniui bukai trūksta naujų troleibusų, todėl autonominė eiga yra nereikalinga. Geriau daugiau naujų troleibusų nei su autonomine eiga. Tuo labiau, kad visa likę troleibusai jos neturi. Jei jau kalbėti apie autonominę eigą, tai reikia atsinaujinimo taip, kaip Rygoje, ar netgi tame pačiame Liubline, kai buvo planingai per keletą metų pakeisti visi troleibusai keliomis didelėmis partijomis. Rygoje ir tai visas tas procesas užtruko ilgiau nei kelis metus. Bet ten troleibusai su autonomine eiga buvo naudojami keliuose maršrutuose, kurių tam tikrose dalyse nebuvo KT. Visur kitur gi važinėjo troleibusai be autonominės eigos.
                                Nesvarbu, kad Stadler. Stadler iš Šveicarijos, kuri ne ES, jei ką. Pirkti iš ne ES galima, bet turint omenyje politiką Rytų kaimynų atžvilgiu, tai mažai tikėtina. Dėl surinkimo Lietuvoje, tai mažai tikėtina, nes tada turi skelbti konkursą su sąlygomis, kad visi perkami troleibusai būtų surenkami Lietuvoje. Be to terminai išaugs, nes Lietuvoje tam nėra gamintojų. O VVT pats dalyvauti negali, nes yra pirkėjas...

                                Comment


                                  Rugpjūtį į Austrijos miestą Lincą bus pristatyti pirmieji Van Hool troleibusai (http://www.heute.at/oesterreich/ober...story/57301642), todėl palaipsniui bus nurašoma 18 Volvo troleibusų (http://transphoto.ru/list.php?t=2&cid=241&mid=555). Prie tų 40 naujų trumpų galėtų Vilnius pasiimt ir naudotų prailgintų. Žinoma, jie ne pirmos jaunystės, bet geresni nei esamos supuvusios Škodos.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Ursus visai ne potencialus gamintojas. Jis tik surinko partiją (38 trol.) Liublinui. Potencialūs gamintojai tik trys - Škoda, Solaris ir galbūt dar Irisbus. Vilniui bukai trūksta naujų troleibusų, todėl autonominė eiga yra nereikalinga. Geriau daugiau naujų troleibusų nei su autonomine eiga. Tuo labiau, kad visa likę troleibusai jos neturi. Jei jau kalbėti apie autonominę eigą, tai reikia atsinaujinimo taip, kaip Rygoje, ar netgi tame pačiame Liubline, kai buvo planingai per keletą metų pakeisti visi troleibusai keliomis didelėmis partijomis. Rygoje ir tai visas tas procesas užtruko ilgiau nei kelis metus. Bet ten troleibusai su autonomine eiga buvo naudojami keliuose maršrutuose, kurių tam tikrose dalyse nebuvo KT. Visur kitur gi važinėjo troleibusai be autonominės eigos.
                                    Nesvarbu, kad Stadler. Stadler iš Šveicarijos, kuri ne ES, jei ką. Pirkti iš ne ES galima, bet turint omenyje politiką Rytų kaimynų atžvilgiu, tai mažai tikėtina. Dėl surinkimo Lietuvoje, tai mažai tikėtina, nes tada turi skelbti konkursą su sąlygomis, kad visi perkami troleibusai būtų surenkami Lietuvoje. Be to terminai išaugs, nes Lietuvoje tam nėra gamintojų. O VVT pats dalyvauti negali, nes yra pirkėjas...
                                    Ursus, jei galima taip pasakyti, yra kaip ir Bogdano vartai į Europą. Be to, jis visai neseniai laimėjo konkursą 15-ai dvigubų troleibusų Liublinui. Irisbusas gamina vos dviejų modelių troleibusus, abu jie yra ''futuristiški'' (t.y. apvalūs) ir manyčiau, kad jis netgi nedalyvaus. Užtat yra šansai, kad gali dalyvauti Maz, BKM, galbūt tas pats Bogdan.

                                    Autonominė eiga yra būtina. Prie ko čia Ryga? Ryga apskritai perka duobusus(troleibusus su dyzeliniu generatoriumi), kad vėliau keisti kai kuriuos autobusų maršrutus troleibusais su dyzelinio generatoriaus naudojimu. Vilniuje gi pakaktų akumuliatorinės autonominės eigos 5-10 kilometrų, kad visų pirmą galėtų apvažiuoti eismo įvykius, nutrūkusius laidus arba visokius Velomaratonus. Tai yra tiesiog būtina. Ypač dabar, kai laidai nutrūksta vos ne kas savaitę, ir visi troleibusai turi stovėti, vietoj to kad įsijungti autonominę eigą ir apvažiuoti/pravažiuoti įvykio eigą.

                                    Comment


                                      Jei būtų normalus troleibusų vystymo perspektyvinis planas su realiu tikslu per, tarkim, 5 metus pakeisti 80 proc, troleibusų naujais (o tai reiškia visų Škodų nurašymą), tai tuomet sutikčiau, kad autonominė eiga reikalinga ir netgi būtina. Dabar gi, kai tikriausiai vėl bus tik epizodinis pirkimas, o paskui vėl 10 metų nieko nebus perkama, nes nėra jokios VT vystymo strategijos, tai nematau prasmės kišti pinigus į autonominę eigą. Geriau daugiau troleibusų nei mažiau ir su navarotais. Tuo labiau, kad troleibusų būklė yra prasta. Ryga prie to, kad ten buvo planas ir jie jį įvykdė.
                                      Gal Škoda ar Solaris gamina daug modelių troleibusų? Irisbus gamina normalius ne jokius ten futuristinius troleibusu. Štai, pavyzdžiui, Kluže-Napokoje dvigubi Iveco Astra Town už maždaug 470 tūkst eurų/vnt. be PVM. Taip, jie surinkti Rumunijoje, todėl ir Astra, bet modelis išdirbtas Iveco (Irisbus grupė).
                                      Jau kur kas realiau, kad jie ateis, nei kokie nors baltarusiai. Aš ne prieš, bet turint omenyje politinę situaciją, tiesiog jiems gali būti parodytos durys dar tik pasiteiravus apie dokumentus konkursui. Bogdanai (Ursus) - galbūt. Bet jų potencialas panašus kaip ir Iveco, todėl visgi pagrindiniai potencialūs tiekėjai, tikėtina, bus arba Škoda, arba Solaris.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2017.06.10, 14:15.

                                      Comment


                                        Pritarčiau Al1 argumentams.

                                        Comment




                                          Kas ten vyksta?

                                          Sostinės mero atstovas Aleksandras Zubriakovas BNS nurodė, jog G.Maželis atleistas dėl to, kad su juo savivaldybė nerado bendros kalbos. „Valdyba tokį sprendimą priėmė dėl nepakankamo G.Maželio įsitraukimo vykdant viešojo transporto pertvarką bei G.Maželiui neradus bendros kalbos su miesto taryba, savivaldybe, kitomis savivaldybės įmonėmis“, – BNS teigė A.Zubriakovas. Įmonei laikinai vadovaus VVT eksploatacijos direktorius Rimantas Markauskas. Šią savaitę bus skelbiama nauja, vieša atranka į įmonės direktorius. Opozicija ir konservatoriai kritiškai vertina situaciją, kai VVT valdyba dar pernai liepą nutarė 150 autobusų įsigyti veiklos nuomos būdu.

                                          Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...stas-56-810784
                                          Paskutinis taisė Fulgur; 2017.06.13, 13:27.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X