32 iš dalies jau pasikeitęs - važiuoja naująja gatve dar nuo vakar 15 val.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą<...>
Įdomu, kada atitinkamai pakoreguos 32 maršruto trasą, kad nesisukiotų pro Pilaitę?
Taip pat 30, 54, 63 ir, žinoma, 32 maršrutams, atsiras nauja Vytauto Pociūno stotelė, esanti Pilaitės prospekte
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąUžklausus susisiekimo paslaugų, gautas atsakymas, jog korekcijos šiame maršrute numatomos balandžio 22.
Taip pat 30, 54, 63 ir, žinoma, 32 maršrutams, atsiras nauja Vytauto Pociūno stotelė, esanti Pilaitės prospekte
Comment
-
Na ką, jau nuo šiandienos 32 maršrutas ištiesintas ir nesisukioja per Pilaitę
Vilniaus miesto savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ informuoja, kad nuo šeštadienio, 2017 m. balandžio 22 d., keisis 32–ojo autobusų maršruto Žvėrynas–Zujūnai–Gineitiškės–Pašilaičiai trasa. Šio maršruto trasa keičiama, nes praėjusią savaitę Pilaitėje atidaryta nauja V. Pociūno g., sujungusi Pilaitės pr. su Sidaronių ir Mozūriškių g.
Taip pat pagaliau bus stojama stotelėje prie posūkio į Mazūriškių g. link Pašilaičių. Tiesa, SĮSP nesugalvojo nieko geresnio, nei "naujai" stotelei skirti anksčiau netoliese buvusios stotelės pavadinimą - Kryžkelė.
Nuo šeštadienio 32-ojo maršruto autobusai, važiuodami į Žvėryną, važiuos V. Pociūno g., ir naujai atidarytoje sankryžoje suks į kairę, o toliau važiuos įprasta trasa. Autobusai, važiuodami link Pašilaičių, suks į V. Pociūno g. ir važiuos įprasta trasa. Autobusai, važiuodami Sidaronių g., papildomai sustos naujai įrengtoje Kryžkelės stotelėje.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTaip pat pagaliau bus stojama stotelėje prie posūkio į Mazūriškių g. link Pašilaičių. Tiesa, SĮSP nesugalvojo nieko geresnio, nei "naujai" stotelei skirti anksčiau netoliese buvusios stotelės pavadinimą - Kryžkelė.
Man kur kas įdomesnis kitas SĮSP išmislas - ta naujoji gatvė su posūkiu į kairę (į Pilaitės prospektą) atidaryta jau praeitą savaitę, kažin ko jie ten taip ilgai laukė, kad apie pokyčiai maršrute vykdomi tik nuo šiandienos.
Off topic: nemaloniai stebina ir tai, kad jie naudoja kažkokius persenusius žemėlapius, su dar nenubraižytu Vilniaus aplinkkelio trečiuoju etapu
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąVakar paneriuose mačiau apie 15-20, nauju pilku, miesto autobusų, negaliu kokie, bet priminė Soliarius, spėju keliaujantys pro Lietuvą tik?
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąMan kur kas įdomesnis kitas SĮSP išmislas - ta naujoji gatvė su posūkiu į kairę (į Pilaitės prospektą) atidaryta jau praeitą savaitę, kažin ko jie ten taip ilgai laukė, kad apie pokyčiai maršrute vykdomi tik nuo šiandienos.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąO tai kas čia blogo ? Senosios stotelės jau nebėra, o ir šita naujoji yra ne taip ir toli nuo tos, kuri buvo anksčiau. Kodėl gi negalima jų vadinti tuo pačiu vardu ?
Comment
-
Vežėjų konkursą Vilniuje vėl laimėjo latvių ir lietuvių konsorciumas
Antrosios privataus vežėjo konkurso dalies laimėtojas atrinktas antradienį, po neskelbiamų derybų – jis privačiais autobusais aptarnaus keturis sostinės viešojo transporto maršrutus, sudarančius apie 6,5 proc. visų sostinės maršrutų. Savivaldybės atstovai BNS informavo, kad konsorciumas pasiūlė 1,64 euro už kilometrą paslaugų kainą. Keleiviai bus vežami ilgais, vadinamaisiais triašiais autobusais, o vežėjai turėtų iš Vilniaus viešojo transporto perimti 4G, 7, 43 ir 53 autobusų maršrutus Pilaitė–Saulėtekis, Šiaurės miestelis–Lazdynai, Justiniškės–Centras, Lazdynai–Santariškės.
„Konkurso laimėtojai į Vilnių atveš ne senesnius nei 2015 metų, 43 vidutinės talpos ekologiškus EURO6 emisijos standarto autobusus. Konkursą laimėję vežėjai pradės keleivius veš keturiais numatytais pagrindiniais maršrutais. Preliminari metų rida – daugiau kaip 2,6 mln. kilometrų“, – BNS teigė G.Krasauskas. Laimėtojo konsorciume, be „Transrevio“, yra Latvijos įmonės „Rigas mikroautobusu satiksme“, „Sabiedriskais autobuss“, „Ekspress-Adaž“.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Dar iš to paties straipsnio:
Galutiniame konkurso etape buvo atmestas bendrovių „Kautra“ ir „Toks“ pasiūlymas, toliau derybos vykdytos su dviem dalyviais – savivaldybės valdomo Vilniaus viešojo transporto bei bendrovės „Transporto nuoma“ konsorciumu, taip pat minėtomis Latvijos įmonėmis bei „Transrevis“.
G.Krasauskas nurodo, kad sutartis bus pasirašoma tik praėjus teisės aktuose numatytiems terminams ir tik pritarus Vilniaus savivaldybės tarybai.
Vilniaus viešojo transporto (VVT) profesinės sąjungos žadėjo vykdyti įspėjamuosius streikus, jei bendrovės vadovybė ir savivaldybė neįvykdys darbuotojų reikalavimų, tačiau teismas šiuos planus atidėjo mėnesiui. Vienas reikalavimų buvo paskelbti VVT nugalėtoju minimame konkurse. Pasak profesinių sąjungų, atplėšus vokus, VVT kilometro kaina buvo mažiausia iš visų konkurso dalyvių.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąDar iš to paties straipsnio:Paskutinis taisė Lettered; 2017.04.25, 22:29.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąĮdomiai čia, pati savivaldybė turi VT įmonę, bet organizuoja konkursus tai pačiai paslaugai, kurią pati teikia. Konkurentai gali matyti visas VVt finansines ataskaitas, tai tai viešoji įmonė, bet ji pati konkurentų ne. Gal tada ir gatves remontuoti ir valyti nebūtinai turi Grinda, o kas nors kitas konkursą laimėjęs, o projektus rengti vietoje Vilniaus plano apskritai gali tūkstančiai projektavimo firmų.
Projektus rengia Vilniaus įmonė, nes nereikia skelbti viešo konkurso kiekvienam projektui, o tai sutaupo mėnesius laiko. Dėl ko dabar savivaldybės buvo sukilusios prieš viešųjų pirkimų naują pataisą, kuria buvo siekiama uždrausti vidaus sandorius.
Comment
-
Todėl kad konkursai jokio skaidrumo neįneša, tik korupciją. Jei yra sava valdiška įmonė, ji be jokių konkursų ir turi dirbti. Negali, trūksta pajėgumu - prašau, skelbkite konkursą, o ne atimkite iš savo įmonės rinką. Tačiau ko kito galima tikėtis iš liberalų jei ne valdiškų įmonių žlugdymo ir otkatų, korupcijos, klykiant apie laisvos rinkos ranką. Tik ta ranka lenda į valstybės ir piliečių kišenės.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąĮdomiai čia, pati savivaldybė turi VT įmonę, bet organizuoja konkursus tai pačiai paslaugai, kurią pati teikia. Konkurentai gali matyti visas VVT finansines ataskaitas, nes tai viešoji įmonė, bet ji pati konkurentų ne. Gal tada ir gatves remontuoti ir va-lyti nebūtinai turi Grinda, o kas nors kitas konkursą laimėjęs, o projektus rengti vietoje Vilniaus plano apskritai gali tūkstančiai projektavimo firmų.
Comment
-
Aš turiu didelių abejonių, ar su tokia kaina šitos latvių šaraškino kontoros iš viso sugebės pradėti veiklą. Nes tiesiog negaus kreditų autobusų pirkimui. O juk šios įmonės realiai jokio rimto turto neturi, bankas žiūrės tik numatomas gauti pajamas už ridą. Autobusai turės būti nauji ar poros metų senumo. O poros metų senumo tokio kiekio autobusų surinkti nepavyks. Iš pigių autobusų galėtų būti nebent turkiški. Ne ES gamybos (išskyrus turkų) autobusus bankai vargu ar finansuos, nes tai nelikvidus turtas. Kam paskui jį prakiš? Be to vargu ar jie atitinka Euro reikalavimus.Paskutinis taisė Al1; 2017.04.26, 13:08.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąšitos latvių šaraškino kontoros
Comment
-
Taigi berods tai, kas dabar aptarnaujama mikrobais pereis latvių ir "Transrevio" konsorciumui. O iš "Meteoritturo", jei VVT pakaks autobusų, gal ir susigrąžins atgal, kai baigsis sutartis. Bet tikriausiai bus taip, kad kai tuos maršrutus atiduos privatininkams, iš karto bus nurašyta daug senų laužų, ir vėl autobusų pertekliaus nebus.
Comment
-
Įdomus ir keistas įvykis šiandien ryte - susipykęs su kontrolieriais, vairuotojas išlipo iš autobuso ir toliau nebevažiavo
http://lietuvosdiena.lrytas.lt/aktua...obusa-1022384/
Comment
-
Kadrai iš video registratoriaus. Pradžioje šiurkštūs VT pažeidimai.
https://www.youtube.com/watch?v=Yg07rBZT3vA
Comment
Comment