Bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ profesinės sąjungos pranešė, kad surengs 3 įspėjamuosius streikus. Jie įvyks anksti ryte, nuo 4.30 val. iki 6.30 val. trečiadienį (balandžio 19 d.), nuo 5 val. iki 7 val. penktadienį (balandžio 21 d.) ir nuo 6 val. iki 8 val. dar kitą pirmadienį (balandžio 24 d.). Kaip teigiama profsąjungų pranešime, „darbuotojai siekia išsaugoti Vilniaus m. gyventojams ir svečiams patogų ir saugų viešąjį transportą“.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Subranga yra su UAB "Arselina". Prie ko čia "Transrevis"? Arba mikrobus iš "Transrevio" paprasčiausiai nupirko, arba išsinuomojo, arba tai laikina (kad važinėja "Transrevis"), kol bus permontuoti e-bilietų terminalai ir po kelių dienų "Transrevio" mikrobų neliks.
Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius, vicemeras Linas Kvedaravičius ir savivaldybės įmonės „Vilniaus viešasis transportas“ direktorius Gintaras Maželis susitiko su didžiausių Olandijos elektrinių autobusų gamintojų, kompanijų „Ebusco“ ir VDL atstovais. Susitikime dalyvavę verslininkai pristatė galimybes Vilniui įsigyti naujos kartos elektrinius autobusus.
Meras susitikime pabrėžė, kad Vilnius domisi galimybėmis atnaujinti savo viešojo transporto parką moderniausiomis ir aukščiausius ekologijos standartus atitinkančiomis transporto priemonėmis, tačiau netrukus planuojamas skelbti konkursas neužkerta kelio jame dalyvauti ir kitų, ne tik elektrinių transporto priemonių gamintojams...
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Demagoginiai paistalai. Vilniui VT reikia atnaujinti ne aukščiausiais ekologiniais standartais atitinkančiomis priemonėmis, o elementariai, kad būtų kuo važiuoti. Nes dar metai kiti ir dauguma transporto priemonių virs visiškais laužais.
Demagoginiai paistalai. Vilniui VT reikia atnaujinti ne aukščiausiais ekologiniais standartais atitinkančiomis priemonėmis, o elementariai, kad būtų kuo važiuoti. Nes dar metai kiti ir dauguma transporto priemonių virs visiškais laužais.
Vilniui reikia autobusų ar troleibusų ne už 1 mln/vnt. o kur kas pigesnių. Negi neaišku? Be pribumbasų, bet normalių. Aišku, ne kiniško ar pan. šlamšto.
Vilniui reikia autobusų ar troleibusų ne už 1 mln/vnt. o kur kas pigesnių. Negi neaišku? Be pribumbasų, bet normalių. Aišku, ne kiniško ar pan. šlamšto.
Be šildymo, be kondicionieriaus, be langų, su kibirais vietoje sėdynių...
Palyginimas su Lenkija nelabai vykęs, nes jų viešojo transporto kokybė kur kas aukštesnė už mūsiškio.
O kaip jūs tikėtumėtės pasiekti kad ir Lenkijos lygį, jeigu pirktume žemensio lygio autobusus ir troleibusus? Teiginiai prieštarauja patys sau. Norim vakarietiško VT, bet nenorim pirkti vakarietiško lygio transporto priemonių.
Be šildymo, be kondicionieriaus, be langų, su kibirais vietoje sėdynių...
Gal nereikia hipertrofuoti. Kondicininierius tikrai nėra būtinas, turint omenyje, kaip pas mus su jų eksploatacija. Geriau didelės fortkės kiekviename lange.
O kaip jūs tikėtumėtės pasiekti kad ir Lenkijos lygį, jeigu pirktume žemensio lygio autobusus ir troleibusus? Teiginiai prieštarauja patys sau. Norim vakarietiško VT, bet nenorim pirkti vakarietiško lygio transporto priemonių.
Transporto priemonė pati savaime dar nėra joks rodiklis. Visų pirma tai Lenkijoje automobiliai yra apmokestinti, todėl automobilizacijos lygis mažesnis. Antra, jie neužmušinėjo savo VT ir tai, ką dabar turi, turi būtent ir dėl to. O kai dauguma persėdo į automobilius, tai pabandyk tu juos iš ten iškapštyti. Ir naivu teigti, kad nauji supermodernūs autobusai ar troleibusai paskatins rinktis VT. Reikia kur kas radikalesnių priemonių, bet nei viena vyriausybė tuo neužsiiminėjo ir nemanau, kad užsiiminės. Net automobilių apmokestinimas, tarkim, kokiais vidutiniškais 50 eurų per metus nieko nepakeis. Susimokės ir važinės.
Galiausiai reikia žiūrėti, ką daro Vilniaus valdžia. Užuot nupirkusi daugiau autobusų už tą pačia sumą, jie juos nuomosis, ir mažiau, aišku. Ir tik nereikia pradėti, kad toje sumoje ekploatacinės išlaidos. Kokios eksploatacinės išlaidos? Jei pirmus porą metų garantija turi visą remontą padengti. O padangų pakeitimas, alyvos pakeitimas ir pan.? Gal VVT pats to negali atlikti? Tai eilinė aferą, kokių visokio plauko liberalai jau Vilniuje pridarė daug, įvarydami miestą į milijardinę skolą.
Vilniui reikia autobusų ar troleibusų ne už 1 mln/vnt. o kur kas pigesnių. Negi neaišku? Be pribumbasų, bet normalių. Aišku, ne kiniško ar pan. šlamšto.
Paskutiniai planai buvo už 40,5 mln pirkti 150 dyzelinių autobusų. Vieneto kaina gaunasi 270k eurų. O pirkimo konkurse vienas iš pagrindinių kriterijų tikriausiai ir bus kaina. Tad elektrobusai ir kitokie žaisliukai taip lengvai nepraeis.
O kaip jūs tikėtumėtės pasiekti kad ir Lenkijos lygį, jeigu pirktume žemensio lygio autobusus ir troleibusus? Teiginiai prieštarauja patys sau. Norim vakarietiško VT, bet nenorim pirkti vakarietiško lygio transporto priemonių.
Apie ką jūs čia? Nesuprantu, kaip tai susiję su tuo, ką parašiau.
Comment