Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taigi, kokios tos sąlygos konkrečiai, neaišku. Ar tikrai visi autobusai tokie, ar tik dalis, o likę - mikrobai. Ir kokie tie maršrutai? Tuos, kuriuos ir dabar aptarnauja "Transrevis" bei "Ridvija"?
    Su skaitymu, rega, ar dar kuo problemos? Buvo duota nuoroda į konkursą kur ir surašytos visos sąlygos.
    Svarbiausia sąmokslų teorijų ieškot

    Comment


      Gerai, gerai, įtikinai.

      Comment


        "Rigas mikroautobusu satiksme" savininkas supirkinėja daug įvairių Latvijos vežėjų ir dažnai siūlo ne visai adekvačias kilometro savikainas. Greičiausiai bus taip, kad miesto pervežmuose vėl suklestės įmonės su juodosiomis buhalterijomis.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          ''Rigas mikroautobusu satiksme''Šiaulių raj pasiūlė 0,61cnt/km.

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            "Rigas mikroautobusu satiksme" savininkas supirkinėja daug įvairių Latvijos vežėjų ir dažnai siūlo ne visai adekvačias kilometro savikainas. Greičiausiai bus taip, kad miesto pervežmuose vėl suklestės įmonės su juodosiomis buhalterijomis.
            O iš kur tokiam versle atsiranda "juodos" pajamos - bilietai standartiniai, didzioji dauguma vairuotojui pinigu iš vis neduoda, kitos pajamos - iš savivaldybės, tai iš kur pas vežėją juodos pajamos, iš kurių galėtų mokėti algas vokelyje?

            Comment


              Vokeliuose mokėti vis tiek gali dalį algos. Prasukti visada galima, per kurą, per remontą ir pan.

              Comment


                Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                O iš kur tokiam versle atsiranda "juodos" pajamos - bilietai standartiniai, didzioji dauguma vairuotojui pinigu iš vis neduoda, kitos pajamos - iš savivaldybės, tai iš kur pas vežėją juodos pajamos, iš kurių galėtų mokėti algas vokelyje?
                Iš kur? Paklauskite dabartinių Vilniaus ir Klaipėdos privačių vežėjų. Visur algos vokeliuose.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Vokeliuose mokėti vis tiek gali dalį algos. Prasukti visada galima, per kurą, per remontą ir pan.
                  Jei įmonė turi kitų pajamų - per kitas veiklas.

                  Įdėtų į konkursą sąlygą mokėti vidutiniškai ne mažiau kaip čia:

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Iš kur? Paklauskite dabartinių Vilniaus ir Klaipėdos privačių vežėjų. Visur algos vokeliuose.
                    Jei turite informacijos, tai reiktų tai pranešti atitinkamoms institucijoms.

                    Comment


                      Parašė rmss Rodyti pranešimą
                      Jei turite informacijos, tai reiktų tai pranešti atitinkamoms institucijoms.
                      Vieša paslaptis tai - visi viską ir taip žino.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Jei įmonė turi kitų pajamų - per kitas veiklas.

                        Įdėtų į konkursą sąlygą mokėti vidutiniškai ne mažiau kaip čia:
                        Šiaip jau ir galiojančiose sutartyse su Ridvija ir Meteorit turu yra įtraukta sąlyga, kad privalo mokėti atlyginimą, ne mažesnį, nei vidutinis transporto sektoriuje

                        Comment


                          Vilniaus viešojo transporto politika Seime sulaukė kritikos
                          ... Pasak jo, „Vilniaus viešasis transportas“ yra įpareigotas, kad ekologiškas transportas Vilniuje per metus nuvažiuotų daugiau negu 11 mln. kilometrų. Įmonė taip pat įpareigota 2018–2019 metais kasmet sutaupyti apie 2 mln. eurų, už juos įsigytų naujų elektra varomų transporto priemonių – troleibusų ir autobusų. „Bus išsaugotas visas keleivių vežimas troleibusais“, – teigė A.Darulis ir priminė, kad savivaldybė planuoja įsigyti 39 naujus troleibusus. Dalis viešųjų konkursų jau baigėsi, transporto priemonių pardavėjai jau žinomi. Vilniaus savivaldybė yra įpareigojusi įmonę „Vilniaus viešasis transportas“ iki kovo 31-osios pateikti miesto politikams elektra varomo transporto ir jo infrastruktūros atnaujinimo planą iki 2020 metų. Darnaus judrumo planą pati savivaldybė ketina parengti iki metų pabaigos.
                          Paskutinis taisė lukass; 2017.03.12, 19:27.
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Šiandien meras per radiją pareiškė, kad VT Vilniuje yra vienas iš 3 jo prioritetų likusiems 2 metams.

                            Comment


                              Seniau forume yra buvę diskusijų dėl vieningos autobusų dažymo tvarkos. Oficiali miesto turizmo agentūra „Go Vilnius“ prieš keletą dienų pranešė, kad dirba prie naujų viešojo transporto dažymo schemų:

                              Šaltinis - https://www.facebook.com/govilnius.l...969998/?type=3

                              Comment


                                Į gatves išriedėję spalvingi troleibusai vilniečius sieks sudominti šiuolaikine tapyba

                                Tapyba gali būti šiuolaikiška, o galerijų lankymas – anaiptol nenuobodus užsiėmimas, svarbiausia į tai pažiūrėti kūrybiškai. Tuo įsitikinę meno laboratorijos „ŠČ/ShCh“ kūrėjai, antradienio popietę į Vilniaus gatves išleidę penkis originalius troleibusus, kurių kiekvienas virto įspūdingu meno kūriniu – jaunosios kartos tapytojai troleibusus pavertė virtualiais savo paveikslais. Tris mėnesius sostinėje marširuosiantys spalvingi troleibusai – projekto „Tapybos maršrutizatoriai“ dalis. Juo siekiama tapybą perkelti į šiuolaikinę erdvę, pristatyti ją kaip modernią meno formą, sudominti praeivius gatvėse, supažindinti su lietuvių kūrėjų darbais.
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Tarp sostinės valdančiųjų gilėja konfliktas dėl Vilniaus viešojo transporto

                                  http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...transporto.htm
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Nuo 04-01 keičiami tvarkaraščiai bei pora stotelių pagal pageidavimą taps pastoviomis - http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=980

                                    Pora pastebėjimų dėl naujų tvarkaraščių:
                                    1. 55 maršrute mažinamas važiavimo laikas - labai gerai. Savaitgaliais jau taip žiauriai vilkosi... Gaila, kad iš Santariškių tik 1 minutę sumažina - ten reikėtų nuimti dar porą tarp Santariškių ir Spaudos rūmų.
                                    2. 73 maršrutas, išskyrus 2 darbo dienų pikinius grafikus, bus aptarnaujamas autobusų parko.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Nuo 04-01 keičiami tvarkaraščiai bei pora stotelių pagal pageidavimą taps pastoviomis - http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=980

                                      Pora pastebėjimų dėl naujų tvarkaraščių:
                                      1. 55 maršrute mažinamas važiavimo laikas - labai gerai. Savaitgaliais jau taip žiauriai vilkosi... Gaila, kad iš Santariškių tik 1 minutę sumažina - ten reikėtų nuimti dar porą tarp Santariškių ir Spaudos rūmų.
                                      Darbo dienom jis kaip tik ilginamas, deja...

                                      Comment


                                        Opozicija ir konservatoriai kritiškai vertina situaciją, kai VVT valdyba dar pernai liepą nutarė įsigyti veiklos nuomos būdu 150 autobusų. Tuomet tarybai nurodyta, kad autobusų nuoma aštuoneriems metams be teisės juos įsigyti kainuotų 55 mln. eurų. Kilus diskusijoms dėl šio pirkimo skaidrumo, pernai lapkričio 16-ąją valdyba nutarė pakeisti sprendimą bei autobusus įsigyti jau išperkamosios nuomos būdu, o reikiama suma sumažėjo iki 40,5 mln. eurų.

                                        Skaitykite daugiau: http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...tm_medium=Copy
                                        Čia tiems "ekonomistams" piarščikams, kuriems išperkamoji nuoma ir veiklos nuoma yra vienas ir tas pats. Tarp 40,5 ir 55 milijonų skirtumą matote? Ir koks viršpelnis bei potenciali dalis otkatui valdžiažmogiams už "teisingą" prikimo būdo parinkimą iš jo matote?

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Čia tiems "ekonomistams" piarščikams, kuriems išperkamoji nuoma ir veiklos nuoma yra vienas ir tas pats. Tarp 40,5 ir 55 milijonų skirtumą matote? Ir koks viršpelnis bei potenciali dalis otkatui valdžiažmogiams už "teisingą" prikimo būdo parinkimą iš jo matote?
                                          Nereikia šito bulšito, jau seniai išsiaiškinom iš kur tas skirtumas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X