Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jei prioritetas kuo mažesnėm kainom atsinaujinti, tai reikia pirkti mikrobus.
    Transporto priemones reikia pirkti už ES lėšas ir nebus marazmo su bilietų kainomis, ir ekologija didės. 1,14 euro bilietas Rygoje ne vienkartinis, o valandinis ir jis skirtas Rygos gyventojams. Visi kiti moka 2,30 Euro už tą patį bilietą. Vienkartinis yra 1,15 Eur. ir galioja visiems keleiviams. Beje, lengvatinių nėra, lengvatiniai tik mėnesiniai.
    Dar vienas niuansas, dėl ko Vilnius praranda lėšas - miesto maršrutai į priemiesčius. Rygoje to nėra. Aš nesakau, kad Vilniuje reikia naikinti maršrutus į tolimus priemiesčius - jokiais būdais, bet jie turėtų būti kito tarifo ir su atskiru mėnesiniu (kainos priedas prie įprasto).
    Beje mėnesinis Rygoje kainuoja 50 Eurų, o pas mus 28,96 Eur.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.01.11, 08:50.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      O kaip skaitytuvui žinoti, kokį nori bilietą žymėti? Kito kelio nėra.
      Yra. Pridėjau kortelė prie skaitytuvo, ekrane pasirodė pasirinkimo užrašai, atitraukiu kortelę ir paliečiu pirštu ekraną. Visas veiksmas viena ranka. Problema gali būti jeigu pinigų likutis yra įrašomas į kortelės atmintį, o ne saugomas kažkur serveryje.

      Comment


        Irgi ne bėda. Po bilieto pasirinkimo dar kartą pridedi kortelę.

        Comment


          Vilnius pateko į pasaulinį „Uber“ keliautojų penketuką

          http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...oju-penketuka/

          Comment


            Naujas šiuolaikiškas ir greitas viešasis transportas sostinėje – 150 autobusų jau rudenį

            Sostinės Taryba nusprendė atnaujinti Vilniaus viešojo transporto parką – dar šių metų rudenį „Vilniaus viešasis transportas“ lizingo būdu galės įsigyti 150 naujų – 100 dviašių ir 50 triašių – žemagrindžių autobusų. Finansavimo būdas buvo pasirinktas gavus nepriklausomų ekspertų vertinimą. Taip bus atnaujinta apie 40 proc. viso autobusų parko.
            Kur kas linksmesnė dalis:
            Savivaldybė yra suplanavusi atnaujinti ne tik autobusų, bet ir troleibusų parką. Per ateinančius dvejus metus iš ES struktūrinių fondų lėšų ketinama įsigyti ir apie 40 troleibusų. „Vilniaus viešasis transportas“ šį pavasarį pateiks Savivaldybės tarybai patvirtintą priemonių planą, kaip užtikrins elektrinių transporto priemonių parko ir jo infrastruktūros atnaujinimą iki 2020 metų. Skaičiuojama, kad apie 40 troleibusų kainuos per 15 mln. 829 tūkst. Eur, iš kurių 13 mln. 455 tūkst. Eur ES investicijų lėšos, o 2 mln. 374 tūkst. Eur Savivaldybės biudžeto lėšos, sudarančios 15 proc. projekto biudžeto. Mero Remigijaus Šimašiaus siūlymu, Taryba įpareigojo bendrovę „Vilniaus viešasis transportas“ per 2018-2020 metus sukaupti įmonės pertvarkos dėka ne mažiau kaip 2 mln. Eur lėšų papildomai įsigyti troleibusus.
            Paskutinis taisė lukass; 2017.01.11, 23:02.
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              /\ Žodžiu, dėl autobusų esu įsitikinęs, kad dvigubi MB liks. Tesiog neužteks ilgų autobusų. Nupirkti 50 ilgų leis atsisakyti 28 nuomuojamų, 16 Karosų ir keletą vienietinių (565, 876, 922, 423-429). 100 trumpų 100 procentų išmes visus Saffle, Carrus, MB, Citaro, Hess - lieka apie 30 laisvų. Gal už 2 naujus trumpus nurašinės po vieną ilgą?

              Dėl troleibusų - gaunasi 395 tūkst. už vienetą. Palyginimui, Rygoje 2004-2006 Solaris Trollino pirkti už 409 tūkst./vnt. Bet gal čia su autonomine eiga bus.
              Daug įdomiau kokie modeliai galėtų būti - Solaris, Škoda, Maz...
              Tik tiek, kad tie 40 (45) troleibusai tėra lašas jūroje...

              Comment


                Parašė lukass Rodyti pranešimą
                Kur kas linksmesnė dalis:

                Savivaldybė yra suplanavusi atnaujinti ne tik autobusų, bet ir troleibusų parką. Per ateinančius dvejus metus iš ES struktūrinių fondų lėšų ketinama įsigyti ir apie 40 troleibusų. „Vilniaus viešasis transportas“ šį pavasarį pateiks Savivaldybės tarybai patvirtintą priemonių planą, kaip užtikrins elektrinių transporto priemonių parko ir jo infrastruktūros atnaujinimą iki 2020 metų. Skaičiuojama, kad apie 40 troleibusų kainuos per 15 mln. 829 tūkst. Eur, iš kurių 13 mln. 455 tūkst. Eur ES investicijų lėšos, o 2 mln. 374 tūkst. Eur Savivaldybės biudžeto lėšos, sudarančios 15 proc. projekto biudžeto. Mero Remigijaus Šimašiaus siūlymu, Taryba įpareigojo bendrovę „Vilniaus viešasis transportas“ per 2018-2020 metus sukaupti įmonės pertvarkos dėka ne mažiau kaip 2 mln. Eur lėšų papildomai įsigyti troleibusus.
                Netikiu. Trenkia perkūnas, bet netikiu...
                Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                Comment


                  Tai visgi galima troleibusus pirkti už ES lėšas (o čia kai kas sakė, kad ne). Vadinasi, čia grynai politinės valios trūkumas buvo.

                  Jei jau tikrai taip yra, tai, sakyčiau, reikia ne dyzelius pirkti, bet troleibusus ir dalį autobusų pakeisti troleibusais
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Kas sakė, kad troleibusų negalima? ES remia ekologišką VT. O elektrinis ir yra ekologiškas. Dar dujiniai mažiau teršia, bet jų lygtai jau atsisakė finansuoti. Iš kitos pusės, pavyzdžiui, maži miestai, neturintys elektrotransporto, bet norintys atnaujinti VT, yra diskriminuojami, nes paprastų autobusų pirkimo ES nefinansuoja.

                    Comment


                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                      Tai visgi galima troleibusus pirkti už ES lėšas (o čia kai kas sakė, kad ne). Vadinasi, čia grynai politinės valios trūkumas buvo.

                      Jei jau tikrai taip yra, tai, sakyčiau, reikia ne dyzelius pirkti, bet troleibusus ir dalį autobusų pakeisti troleibusais
                      Visada stengiuosi vengti troleibusų, kiek įmanoma, dėl jų lėtumo neapsakomo. Čia spėju dėl senų KT iešmų. (jei klystu, pataisykit).
                      Todėl protingiausia pradžioj atnaujinti tinklą ir paskui pirkti naują transportą.

                      Pvz. gerosios vilties žiedas.. priburta belenkaip

                      Comment


                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        /\ Žodžiu, dėl autobusų esu įsitikinęs, kad dvigubi MB liks. Tesiog neužteks ilgų autobusų. Nupirkti 50 ilgų leis atsisakyti 28 nuomuojamų, 16 Karosų ir keletą vienietinių (565, 876, 922, 423-429). 100 trumpų 100 procentų išmes visus Saffle, Carrus, MB, Citaro, Hess - lieka apie 30 laisvų. Gal už 2 naujus trumpus nurašinės po vieną ilgą?
                        O kam atsisakyti tų nuomojamų ? Gi jie pakankamai geros kokybės

                        Dėl troleibusų - gaunasi 395 tūkst. už vienetą. Palyginimui, Rygoje 2004-2006 Solaris Trollino pirkti už 409 tūkst./vnt. Bet gal čia su autonomine eiga bus.
                        Daug įdomiau kokie modeliai galėtų būti - Solaris, Škoda, Maz...
                        Tik tiek, kad tie 40 (45) troleibusai tėra lašas jūroje...
                        Argi tikrai toks jau lašas jūroje ? Dieną į Vilniaus gatves išvažiuoja apie 200 troleibusų, taigi penktadalis parko bus visiškai naujas. Tačiau juk ir mūsiškiai Soliariai dar visai neblogai atrodo ir jų būklė ne tokia ir prasta. Taigi, faktiškai 1/2 troleibusų parko, išvažiuojančio į gatves, sudarys ne tos senos Škodos - tikrai ne lašas jūroje. Savaitgaliais išvis visi troleibusai gatvėse bus jau pagaminti XXIa...

                        Comment


                          Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
                          Visada stengiuosi vengti troleibusų, kiek įmanoma, dėl jų lėtumo neapsakomo. Čia spėju dėl senų KT iešmų. (jei klystu, pataisykit).
                          Todėl protingiausia pradžioj atnaujinti tinklą ir paskui pirkti naują transportą.

                          Pvz. gerosios vilties žiedas.. priburta belenkaip
                          Kiek teko matuot greitį, iešmuose visada troleibusas važiuoja 10-12 km/h greičiu Pastebėjau dar ir tai, kad jie visada sulėtina tam tikrose vietose, kur nėra jokių iešmų. Spėju, kad ten koks ne vientisas laidas? Pvz., prie Konarskio gėlių turgelio.
                          Kitas reikalas yra statmeni laidų susikirtimai (sankryžose) - ten dažnai troleibusas velkasi. Bet retkarčiais pralekia daug greičiau ir nieko neatsitinka
                          Kartais tiesiog troleibusas neskuba - gal dėl tvarkaraščių. Labai jau lėtai įsibėgėja, nors tą gali padaryt žymiai greičiau nei autobusas.
                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                          Comment


                            Parašė taccido Rodyti pranešimą
                            Kiek teko matuot greitį, iešmuose visada troleibusas važiuoja 10-12 km/h greičiu Pastebėjau dar ir tai, kad jie visada sulėtina tam tikrose vietose, kur nėra jokių iešmų. Spėju, kad ten koks ne vientisas laidas? Pvz., prie Konarskio gėlių turgelio.
                            Kitas reikalas yra statmeni laidų susikirtimai (sankryžose) - ten dažnai troleibusas velkasi. Bet retkarčiais pralekia daug greičiau ir nieko neatsitinka
                            Kartais tiesiog troleibusas neskuba - gal dėl tvarkaraščių. Labai jau lėtai įsibėgėja, nors tą gali padaryt žymiai greičiau nei autobusas.
                            Pilna vietų, kur jie tiesiog važiuoja lėtai. Anądien važiavau paskui troleibusą (nes reikėjo išsukti, nebūčiau spėjęs aplenkt), tai jis važiavo 15 km/h greičiu lygioje trasoje be jokių iešmų ar posūkių.

                            Comment


                              Nu aš nežinau kiek galima juos pagreitinti, nes tose vietose, kur nėra VT juostų, kaip pvz. Antakalnio gatvėje, tai priklauso nuo vairuotojo (ar nuo to kiek nespėja su tvarkaraščiu gal kartais), tai būna kad paspaudžia, bet ir keleiviams nelabai patinka kai staigiai ir stipriai stabdo nes pasirodo, kad visgi nespės pro geltoną, ar kai staigiai stabdo kai iš šalutinės gatvės užvažiuoja mašina, lygiai taip pat kaip ir su įsibegėjimais, kurio vairuotojo koja sunkesnė, tai būna, kad spaudžia kaip reikiant nuo stotelės, bet tada, kaip ir anksčiau įvardintoje situacijoje, keleiviai tik mėtosi iš vieno galo į kitą, kaip kokios silkės, žodžiu konforto nulis, arba ir minusinis, o dar kai vieną po kito šulinį užskaito tai jau išvis ... Todėl čia klausimas, kiek būtų geriau, jai jie greičiau važiuotų.

                              Comment


                                Parašė R.A.M. Rodyti pranešimą
                                Nu aš nežinau kiek galima juos pagreitinti, nes tose vietose, kur nėra VT juostų, kaip pvz. Antakalnio gatvėje, tai priklauso nuo vairuotojo (ar nuo to kiek nespėja su tvarkaraščiu gal kartais), tai būna kad paspaudžia, bet ir keleiviams nelabai patinka kai staigiai ir stipriai stabdo nes pasirodo, kad visgi nespės pro geltoną, ar kai staigiai stabdo kai iš šalutinės gatvės užvažiuoja mašina, lygiai taip pat kaip ir su įsibegėjimais, kurio vairuotojo koja sunkesnė, tai būna, kad spaudžia kaip reikiant nuo stotelės, bet tada, kaip ir anksčiau įvardintoje situacijoje, keleiviai tik mėtosi iš vieno galo į kitą, kaip kokios silkės, žodžiu konforto nulis, arba ir minusinis, o dar kai vieną po kito šulinį užskaito tai jau išvis ... Todėl čia klausimas, kiek būtų geriau, jai jie greičiau važiuotų.
                                tai ir yra greitesnis važiavimas iššaukia greitesnį įsibėgėjimą, stabdymą daugiau pasitaiko staigesnių ar avarinių stabdymų padidėja staigesnių manevravimų įdomu ar keleiviams visa šita patiktų? Gal trasos įveikimas ir pagreitėtų iki 10 min bet kaip ir minėjo forumietis taškytis po visą autobusą keleiviams menkas malonumas. Kaip dabar pagal taisykles yra už keleivius atsakingas visapusiškai vairuotojas nesvarbu ar jis laikėsi ar koks garbaus amžiaus keleivis kuris jau beveik ir nesugeba laikytis pargrius viskas krenta ant vairuotojo visa kaltė. Pagal Kauno situaciją yra grafikai padaryti pakankamai greiti pagal kuriuos nespėjama bet vis tiek važiuojama žmonišku greičių ir atvažiuojama kaip kur net apie 10 minučių vėluojama.

                                Comment


                                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                  tai ir yra greitesnis važiavimas iššaukia greitesnį įsibėgėjimą, stabdymą daugiau pasitaiko staigesnių ar avarinių stabdymų padidėja staigesnių manevravimų įdomu ar keleiviams visa šita patiktų? Gal trasos įveikimas ir pagreitėtų iki 10 min bet kaip ir minėjo forumietis taškytis po visą autobusą keleiviams menkas malonumas. Kaip dabar pagal taisykles yra už keleivius atsakingas visapusiškai vairuotojas nesvarbu ar jis laikėsi ar koks garbaus amžiaus keleivis kuris jau beveik ir nesugeba laikytis pargrius viskas krenta ant vairuotojo visa kaltė. Pagal Kauno situaciją yra grafikai padaryti pakankamai greiti pagal kuriuos nespėjama bet vis tiek važiuojama žmonišku greičių ir atvažiuojama kaip kur net apie 10 minučių vėluojama.
                                  Žmonės viešuoju nesinaudoja, viena iš svarių to priežasčių - per mažas greitis. O kai tiesiojoje atkarpoje važiuoja 15 km/h greičiu, tai net įniršis kyla sėdint troleibuse ar autobuse.

                                  Comment


                                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                    tai ir yra greitesnis važiavimas iššaukia greitesnį įsibėgėjimą, stabdymą daugiau pasitaiko staigesnių ar avarinių stabdymų padidėja staigesnių manevravimų įdomu ar keleiviams visa šita patiktų? Gal trasos įveikimas ir pagreitėtų iki 10 min bet kaip ir minėjo forumietis taškytis po visą autobusą keleiviams menkas malonumas. Kaip dabar pagal taisykles yra už keleivius atsakingas visapusiškai vairuotojas nesvarbu ar jis laikėsi ar koks garbaus amžiaus keleivis kuris jau beveik ir nesugeba laikytis pargrius viskas krenta ant vairuotojo visa kaltė. Pagal Kauno situaciją yra grafikai padaryti pakankamai greiti pagal kuriuos nespėjama bet vis tiek važiuojama žmonišku greičių ir atvažiuojama kaip kur net apie 10 minučių vėluojama.
                                    Grafikas kaltas. O kas kaltas, kad grafikas kaltas? Yra du variantai: a) sabotažas siekiant diskredituoti troleibusus tam, kad juos panaikinti ir b) grafikus sudarinėja bukagalviai. Kas dėl keleivių mėtymosi po saloną, tai čia tas pats galioja ir autobusams. Viskas priklauso nuo vairuotojo vairavimo stiliaus. Ir debiliška tvarka, kai visa atsakomybė tenka vairuotojui dėl pargriuvusio ar galvą prasiskėlusio keleivio...

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Žmonės viešuoju nesinaudoja, viena iš svarių to priežasčių - per mažas greitis. O kai tiesiojoje atkarpoje važiuoja 15 km/h greičiu, tai net įniršis kyla sėdint troleibuse ar autobuse.
                                      Nu gi tikrai nevažiuoja pastoviai 15 km/h greičiu. Lengvosios lenkia, bet tai jos retai 50 km/h važiuoja ten kur nėra greičio matuoklių, o dažniausiai tai apypanašiai važiuoja, bet aišku lengvųjų naudai.

                                      Kiek žmonių, tiek interesų, aišku, nėra ko ginčytis, kad greitis čia prioritetas, nu bet jeigu taip tai geriausia išvis būtų metro. Tiesiog nematau galimybės, kad jie galėtų labiau spaust, nes pensininkai užsimušinėtų.

                                      Kiek žmonių tiek ir priežasčių nevažiuoti, bet turbūt labai svari yra ir ta, kad išėjus iš ofiso, nelabai norisi sėsti į Brežnevo laikų, savo tėvynę apgyvenusius apmyštus ir apšiktus troleibusus.

                                      Comment


                                        Važiuoja ant 20-30 tai tikrai. Ir ne tik troleibusai. Autobusai irgi. Nors būna visos galimybės važiuoti greičiau. Tiesiog toks grafikas ir dėl jo velkasi. Metro ne panacėja, nes antžeminis transportas vis tiek yra ir jis turi būti normalus. Troleibusai ne Brežnevo laikų, kas dėl apmyžimo ir apšikimo, tai čia bet ką taip galima užteršti ir nevalyti, deja, tokia visuomenės kultūra. Kai kuriuose PC irgi šūdais ir kanalizacija dvokia...

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Važiuoja ant 20-30 tai tikrai. Ir ne tik troleibusai. Autobusai irgi. Nors būna visos galimybės važiuoti greičiau. Tiesiog toks grafikas ir dėl jo velkasi. Metro ne panacėja, nes antžeminis transportas vis tiek yra ir jis turi būti normalus. Troleibusai ne Brežnevo laikų, kas dėl apmyžimo ir apšikimo, tai čia bet ką taip galima užteršti ir nevalyti, deja, tokia visuomenės kultūra. Kai kuriuose PC irgi šūdais ir kanalizacija dvokia...
                                          Metro ar tramvajai Vilniuj, tai ne tiek panacėja ar ne panacėja, kiek svajonė ir mistika tuo pačiu, čia jau realiai gali ir neatnaujinėti troleibusų parko, dar metai kiti, ir jie atrodys taip pat, kaip tam tikromis dienosmis į miestą išvažiuoja agurkai, toks old-school'as, ir gal net atrakcija O.O

                                          O dėl apsišikimo ir apsimyžimo, tai kalba ne apie tai, kad ne visur gal yra tobulai viskas nuvalyta, ar kad per tiek metų prisirenka purvo tam tikrose vietose, kiek apie tai, kad jie fiziškai tokie ir yra ap. ir ap., dėl bomžų, kurie įsėda (pagal maršruta) dažnai, ir kartais nuo šnapso ir šlapimo ir šiaip smarvės reikia bėgt į kitą troleibuso galą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X