Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai kiekvienoje stotelėje ryte centro kryptimi yra laukiančių. Ir ten greitieji turi stoti?

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Tai kiekvienoje stotelėje ryte centro kryptimi yra laukiančių. Ir ten greitieji turi stoti?
      Spėju retokai apsilankai šiame buržuaziniame vakarų fašistų-imperialistų valdomame rajone o kaip minėta SĮ SP pranešime:
      Kaip teigia įmonės specialistai, pokyčiai įgyvendinami atsižvelgus į aplinkiniuose rajonuose augantį gyventojų skaičių bei šalia įsikūrusių įmonių prašymus
      Tą paliudiju ir aš - rytais ir vakarais tose apylinkėse tuntais slankioja visokie prakutę klerkai į savo kontoras negana to, dauguma tų buržujų iš tiesų važiuoja nuosavais automobiliais, nes tos vakarų imperialistų įmonės gali sumokėti geras algas, taigi tokie veikėjai gali sau leisti išlaikyti automobilį.
      Jei truputį rimčiau, tai tikrai automobilių srautas dėl šitų įstaigų yra padidėjęs, stojant 1G yra bent jau teorinis šansas, kad kažkas atsisakys važiuoti nuosavu automobiliu ir sės į VT, nes nebereiks daryti papildomo persėdimo.
      Apskritai sutinku, kad greitieji vis labiau darosi lėtaisiais, bet tai pritraukia papildomus keleivius... Žodžiu tai plati tema, off topic būtų...

      Comment


        Yra stotelių apyvarta. Ji parodys

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
          Yra stotelių apyvarta. Ji parodys
          Jas perka ir parduoda biržoje?
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
            Spėju retokai apsilankai šiame buržuaziniame vakarų fašistų-imperialistų valdomame rajone o kaip minėta SĮ SP pranešime:

            Tą paliudiju ir aš - rytais ir vakarais tose apylinkėse tuntais slankioja visokie prakutę klerkai į savo kontoras negana to, dauguma tų buržujų iš tiesų važiuoja nuosavais automobiliais, nes tos vakarų imperialistų įmonės gali sumokėti geras algas, taigi tokie veikėjai gali sau leisti išlaikyti automobilį.
            Jei truputį rimčiau, tai tikrai automobilių srautas dėl šitų įstaigų yra padidėjęs, stojant 1G yra bent jau teorinis šansas, kad kažkas atsisakys važiuoti nuosavu automobiliu ir sės į VT, nes nebereiks daryti papildomo persėdimo.
            Apskritai sutinku, kad greitieji vis labiau darosi lėtaisiais, bet tai pritraukia papildomus keleivius... Žodžiu tai plati tema, off topic būtų...
            Valytojos ir bufetininkės iš tų ofisų gal ir važinės. O ne tie, kas ir taip jau turi automobilį. Nu gal dar kokie studenčiokai praktikantai. Bet jie ne nuolat ten praktikuojasi. Esmė tame, kad nuo stoties iki Santariškių ištisai ar atskirais etapais nėra normalios alternatyvos 1G. Šis nuolat perpildytas, o ta taip vadinama alternatyva važiuoja per retai.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Valytojos ir bufetininkės iš tų ofisų gal ir važinės. O ne tie, kas ir taip jau turi automobilį. Nu gal dar kokie studenčiokai praktikantai. Bet jie ne nuolat ten praktikuojasi. Esmė tame, kad nuo stoties iki Santariškių ištisai ar atskirais etapais nėra normalios alternatyvos 1G. Šis nuolat perpildytas, o ta taip vadinama alternatyva važiuoja per retai.
              Dėl šito, deja, tiesa. Atkarpoje Stotis - Žaliasis tiltas - Pramogų arena kursuojantys 1G ir 53 autobusai dažniausiai piko metu (ir priešpikiniu laiku dienos metu) yra perpildyti. Alternatyva 5 troleibusas - jau nebekursuoja. Taip pat nebėra "pagalbinko" Stotis - Žaliasis tiltas arkarpoje - 43 autobuso, kurio trasa pakoreguota.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                5 troleibusą tik ne iki Žirmūnų, o iki Pramogų arenos butų galima paleisti. Reikėtų tik apsisukimą kažkaip gatvėse organizuoti - 200-300 metrų KT nutiesti. 20 naikinti (Žirmūnai turi gerą susisiekimą troleibusais) ir jo troleibusus perkelti į 5 maršrutą. Tik kad troleibusų naikintojai savivaldybėje to nedarys...

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  5 troleibusą tik ne iki Žirmūnų, o iki Pramogų arenos butų galima paleisti. Reikėtų tik apsisukimą kažkaip gatvėse organizuoti - 200-300 metrų KT nutiesti. 20 naikinti (Žirmūnai turi gerą susisiekimą troleibusais) ir jo troleibusus perkelti į 5 maršrutą. Tik kad troleibusų naikintojai savivaldybėje to nedarys...
                  Taip, tas būtų galima.
                  Tačiau 20-ojo naikinimui nepritarčiau - po T5 panaikinimo tai vienintelis maršrutas, jungiantis Žirmūnus su Stotimi. Be to, keleivių jame dabar jau netrūksta. Jį panaikinus, iš Žirmūnų į centrą realiai kursuos tik du maršrutai - 12 ir 17 (6 nesiskaito, nes jis tik šiaurinį rajono kraštą aptarnauja).
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Taip, ta pati problema su Šeškine, didelis rajonas neturi susiekimo su stotim

                    Comment


                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                      Taip, ta pati problema su Šeškine, didelis rajonas neturi susiekimo su stotim
                      Centre galima persėsti, nėra tikslo paleisti dar vieną maršrutą į stotį, kuris visą kelią dubliuotų kitus maršrutus.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                        Taip, ta pati problema su Šeškine, didelis rajonas neturi susiekimo su stotim
                        Neturi vakarinė dalis (po 43 maršruto trasos pakeitimo). Rytinėje yra 53. Gyventojai jau priprato važinėti su persėdimu, bet aš būčiau tikrai už, kad 43 sugrįžtų į savo senąją trasą.

                        Visgi, Šeškinėsi situacija yra kiek kitokia. Iš vakarinės rajono dalies yra DAUG maršrutų į centrinę miesto dalį (3G, 43, 46, 52, 73 ir sąlyginai 24), tuo tarpu Žirmūnai (skirtingos rajono dalys) po reformos prarado nemažai troleibusų maršrutų (panaikinti 5, 8, 11 ir 13 maršrutai, 9 sutrumpintas iki Šiaurės Miestelio). 20-ojo panaikinimas dar labiau pablogins susisiekimą.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          13 dubliavo 17-ą. 11 vietoje važiuoja 10, o 8 ir 9 orą vežiojo Žirmūnuose. 20 nereikalingas. Aplamai, kiti rajonai turi po 2-3 kur kas rečiau kursuojančius autobusus, o Žirmūnai tiek troleibusų... Žemiesiems Paneriams troleibusų irgi per daug. Deja, pramonė Savanorių pr. iš dalies žlugusi, tai ir darbuotojų ten dirba kelis kartus mažiau, nei anksčiau. Todėl manau, kad kažkurį iš dabar į Ž. Panerius važiuojančių maršrutų reikėtų trumpinti iki Savanorių Žiedo. Tik kurį geriau iš 4, 6 ir 12? 15 iš viso naikinti, nes stotį galima pasiekti persėdus Gerosios Vilties ar Savanorių st. Nes ir taip 15-o troleibusai naudojami neracionaliai - stovi pusė paros, o ne važinėja...

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            13 dubliavo 17-ą. 11 vietoje važiuoja 10, o 8 ir 9 orą vežiojo Žirmūnuose. 20 nereikalingas. Aplamai, kiti rajonai turi po 2-3 kur kas rečiau kursuojančius autobusus, o Žirmūnai tiek troleibusų... Žemiesiems Paneriams troleibusų irgi per daug. Deja, pramonė Savanorių pr. iš dalies žlugusi, tai ir darbuotojų ten dirba kelis kartus mažiau, nei anksčiau. Todėl manau, kad kažkurį iš dabar į Ž. Panerius važiuojančių maršrutų reikėtų trumpinti iki Savanorių Žiedo. Tik kurį geriau iš 4, 6 ir 12? 15 iš viso naikinti, nes stotį galima pasiekti persėdus Gerosios Vilties ar Savanorių st. Nes ir taip 15-o troleibusai naudojami neracionaliai - stovi pusė paros, o ne važinėja...
                            Ar 10 ir 17 važiuoja dažniau panaikinus 11 ir 13 maršrutus? T17 tik nežymiai padažnino. Toliau. Žirmūnų susisiekimas su Konstitucijos pr. Tie, kas gyvena šiauriau Š.Miestelio nebeturi tiesioginio susisiekimo su NMC, na, bet ten išties ne tiek keleivių, kad reikėtų tiesioginio. Vertinant Š.Miestelį ir pietesnę Žirmūnų dalį - iš dviejų maršrutų į NMC (8 ir 9) - liko tik vienas. Vėlgi, susisiekimo suprastėjimas, nors ir ne kritinis. Vienu žodžiu, po reformos Žirmūnai prarado tikrai nemažai maršrutų. Pro visą rajoną pravažiuoja ir į centrą važiuoja tik trys maršrutai - 12, 17 ir 20. Jie susitvarko su srautais, bet naikinti jau nebėra ką. Be to, kuo Žirmūnai tokie "išskirtiniai", kad negali turėti tiesioginio maršruto į Stotį.

                            Į Ž. Panerius rytais vis dar važiuoja daug žmonių. Kai kurie iš jų dirba Ž.Paneriuose, kai kurie persėda Vaduvos stotelėje ir važiuoja į A.Panerius. Sutrumpinus vieną iš trijų maršrutų, kažkam į A.Panerius teks važiuoti su dviem persėdimais. 15 taipogi pastaruoju metu naudojasi daugiau žmonių, vienas troleibusas netgi dirba visą dieną.

                            Arba įmanomas toks kompromisas - tarkime, T12 arba T4 sutrumpinamas iki Gerosios Vilties žiedo, o dalis A.Panerių maršrutų (pavyzdžiui, 8 ir 25) darbo dienomis pratęsiami iki Savanorių pr. (buvusio 29 maršruto žiedo), kad išliktų persėdimo galimybė. Visgi nemanau, kad tai būtų efektyvu.
                            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.12.28, 09:17.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Žirmūnuose buvo troleibusų perteklius. Niekas ten nepablogėjo, persėdimas ilgai neužtrunka, nes troleibusai kursuoja pakankamai dažnai. Troleibusų maršrutai turi būti stiprūs, tai yra dažnis turi siekti ne mažiau 10 minučių, o tokie maršrutai, kai troleibusai važiuoja 3-4 kartus per valandą yra nereikalingi. Kai kur juos galima palaikyti, bet iš esmės eismą reikia organizuoti taip, kad tokių maršrutų nebūtų. Iki reformos Žirmūnai irgi neturėjo tiesioginio susisiekimo su stotimi, išskyrus Šiaurinę dalį. 3 stotelės. Ir ką? Gali išsiversti ir dabar. Be to su persėdimu netgi greičiau, nes 20-as kursuoja neypatingai dažnai. Kiti kur kas tankiau apgyvendinti rajonai neturi susisiekimo su stotimi. Negalima visų maršrutų suvesti į stotį.
                              Ž. Paneriuose troleibusų per daug ir taškas, nes nuo tarybinių laikų įvyko daug pokyčių, o visi maršrutai išliko, net padaugėjo (13-as atsirado). Tiesa, esamų kursavimo dažnis šiek tiek sumažėjo, bet tai ne esminis sumažėjimas, keleivių yra kur kas mažiau, nei buvo anksčiau. Autobusų nereikia pratęsinėti, kam jie ten, kur yra KT? Trumpinti reikia vieną troleibusų maršrutą, tarkim, 6 ar 12, nes abu iš Žirmūnų. Gal geriau 6-ą, pro Lukiškes iki Ž. Panerių važiuoja ir 4-as (poilsio dienomis jis tada turėtų važinėti iki Ž. Panerių). 12 važiuoja Pylimo gatve, o ja iki G. Vilties važiuoja 14-as.

                              Beje, juk apie 2000-uosius buvo bandymas sumažinti troleibusų iki Ž. Panerių, bet labai jau tūpas. Vakarais visi troleibusai buvo trumpinami iki G. Vilties. Išskyrus 12-ą (kuris tada ir kursavo bent dvigubai rečiau nei dabar, apie 2 kartus per valandą ne piko metu) ir kai kuriuos 4-o reisus, kurie važiavo iki Ž. Panerių. Poilsio dienomis irgi berods tik 12-as kursavo, bet tuo metu retu grafiku, ir keliais reisais rytais 4-as. Aišku, tai prasilaikė apie pusmetį, nes iš tiesų buvo nevykęs bandymas. Per retai kursavo vakarais ir išeiginėmis troleibusai. Reikėjo palikti bent 4-ą su dažnu grafiku, o trumpinti 6 ir ar 12-ą.

                              15-ą reikia naikinti visai. Iš viso pikinių troleibusų maršrutų neturėtų būti. Per didelė prabanga. Jei maršrutas neapkrautas, tai tokio ir nereikia. Troleibusai turi kursuoti ten, kur dideli srautai.

                              13 ir 18 sujungti į vieną maršrutą iki Titnago g. Ne piko metu 18-as pustuštis. Todėl nieko keisti nereikia, o 13 ir taip ne piko metu nekursuoja. Piko metu pridėti prie apjungto maršruto tris papildomus troleibusus (iki 5 reisų per valandą tegul ir iki Titnago gatvės.; 2-3 reisai kiekvieno piko (rytinio ir vakarinio) metu galėtų būti sutrumpinami iki Vaduvos) ir to pakaktų. Piko metu 13-as per dažnai kursuoja ir keleivių nėra daug.
                              Paskutinis taisė Al1; 2016.12.28, 09:58.

                              Comment


                                Žirmūnuose buvo troleibusų perteklius. Niekas ten nepablogėjo, persėdimas ilgai neužtrunka, nes troleibusai kursuoja pakankamai dažnai. Troleibusų maršrutai turi būti stiprūs, tai yra dažnis turi siekti ne mažiau 10 minučių, o tokie maršrutai, kai troleibusai važiuoja 3-4 kartus per valandą yra nereikalingi.
                                Šiuo metu kursavimo dažnis yra geras, bet panaikinus T20 (6 troleibusai) susisiekimas suprastės. Dar nieko būtų, jei tuos šešis troleibusus paskirstytų į kitus Žirmūnų maršrutus (12 ir 17). Bet juk Jūsų pasiūlymas, kaip supratau, yra tuos troleibusus skirti į 5 maršrutą, kuris kursuos nuo Stoties iki Pramogų arenos, tad Žirmūnams visiškai nepadės.

                                Iki reformos Žirmūnai irgi neturėjo tiesioginio susisiekimo su stotimi, išskyrus Šiaurinę dalį. 3 stotelės. Ir ką? Gali išsiversti ir dabar. Be to su persėdimu netgi greičiau, nes 20-as kursuoja neypatingai dažnai. Kiti kur kas tankiau apgyvendinti rajonai neturi susisiekimo su stotimi. Negalima visų maršrutų suvesti į stotį.
                                T20 kursuoja jau nuo 2008 metų, o po reformos jis netgi padažnintas. Beje, o kokie gi tie dideli mikrorajonai neturi susisiekimo su Stotimi? Pavyzdžiui?

                                Ž. Paneriuose troleibusų per daug ir taškas, nes nuo tarybinių laikų įvyko daug pokyčių, o visi maršrutai išliko, net padaugėjo (13-as atsirado). Tiesa, esamų kursavimo dažnis šiek tiek sumažėjo, bet tai ne esminis sumažėjimas, keleivių yra kur kas mažiau, nei buvo anksčiau. Autobusų nereikia pratęsinėti, kam jie ten, kur yra KT? Trumpinti reikia vieną troleibusų maršrutą, tarkim, 6 ar 12, nes abu iš Žirmūnų. Gal geriau 6-ą, pro Lukiškes iki Ž. Panerių važiuoja ir 4-as (poilsio dienomis jis tada turėtų važinėti iki Ž. Panerių). 12 važiuoja Pylimo gatve, o ja iki G. Vilties važiuoja 14-as.
                                Autobusai būtų pratęsiami tam, kad, vieną iš Ž. Panerių troleibusų maršrutų sutrumpinus iki Gerosios Vilties žiedo, visiems dirbantiems A.Paneriuose būtų išsaugota vieno persėdimo galimybė. Aišku, nemanau, kad tai yra efektyviau, nei visus troleibusų maršrutus palikti taip, kaip yra. Beje, 13-as (buvęs 18A) maršrutas atsirado tuomet, kai dalis 18 maršruto reisų buvo sutrumpinti iki Valkininkų st. ir jiems priskirtas atskiras numeris. Tai yra dalis 18 maršruto troleibusų, kurie anksčiau visi kursavo iki Titnago gatvės. Tad tai nėra naujas atskiras maršrutas.

                                15-ą reikia naikinti visai. Iš viso pikinių troleibusų maršrutų neturėtų būti. Per didelė prabanga. Jei maršrutas neapkrautas, tai tokio ir nereikia. Troleibusai turi kursuoti ten, kur dideli srautai.
                                Žmonės juo naudojasi. Jei troleibusai nevažiuoja visiškai sausakimši, tai nereiškia, kad maršrutas nereikalingas. Be to, jau kuris laikas 15 maršrutas nebėra pikinis.

                                13 ir 18 sujungti į vieną maršrutą iki Titnago g.
                                Iki Titnago gatvės nereikia dažnesnio kursavimo nei dabar. Be to, kam vėl jungti tuos maršrutus, kurie tam ir buvo atskirti, kad keleiviams būtų patogiau, jie nesusipainiotų, kuris važiuoja iki Titnago gatvės, o kuris tik iki Valkininkų st.
                                Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.12.28, 10:09.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Taip, reikia šiek tiek stiprinti kitus maršrutus. Todėl ir reikia naikinti 15-ą, atsilaisvins troleibusų. Iš tokio kursavimo po vieną kartą per valandą ir dažniau piko metu naudos mažai. Niekas to troleibuso specialiai nelaukia. Važiuoja su persėdimu. Todėl tokie maršrutai nereikalingi ten, kur ir taip VT daug ir yra persėdimo alternatyva. Nereikia išsklaidyti pajėgumų.
                                  Vieno Ž. Panerių maršruto sutrumpinimas iki G. Vilties niekaip neatsilieptų keleiviams, nes kitų yra pakankamai. Iš Ž. Panerių pasiekti G. Viltį nereikia laukti daugiau 5 minučių (neskaitant 6-o). Piko metu net šiek tiek mažiau, ko tikrai pakanka. Be to 12-ą irgi reikėtų šiek tiek padažninti 6-to sąskaita. Vieną troleibusą iš sutrumpinto 6-o permetant į 12-ą. Galbūt dar antrą iš 15-o paimti. Ir 14-ą reikia grąžinti į seną trasą Kosciuškos gatve. Nes dabar jis tikrai orą vežioja - pagrindinis srautas visgi iš Saulėtekio iki centro, o 14-o dabar keleiviai vengia, nes važiuoja per Žirmūnus... 14-o kompensavimui Žirmūnuose 12-as gautų porą papildomų troleibusų, vieną iš 6-o, vieną iš 15-o ir to pakaktų.

                                  Apie 18-ą aš ir taip žinau. Esmė tame, kad 13-as vežioja orą. Reikia retinti ir apjungti kartu su 18-u. Taip, Titnago g. piko metu gaus porą papildomų reisų, bet ne piko metu liks ta pati situacija. Anksčiau ar vėliau Titnago g. KT bus nuimtas. Deja, pramonė žlugo ir keleivių nėra daug. Paleis kokį autobusą galbūt netgi iki Lazdynų porą kartų per valandą ir jo pakaks.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2016.12.28, 10:21.

                                  Comment


                                    Taip, reikia šiek tiek stiprinti kitus maršrutus. Todėl ir reikia naikinti 15-ą, atsilaisvins troleibusų. Iš tokio kursavimo po vieną kartą per valandą ir dažniau piko metu naudos mažai. Niekas to troleibuso specialiai nelaukia. Važiuoja su persėdimu. Todėl tokie maršrutai nereikalingi ten, kur ir taip VT daug ir yra persėdimo alternatyva. Nereikia išsklaidyti pajėgumų.
                                    Manau, bent jau iš Titnago gatvės tikrai yra važiuojančių 15-u. Pavyzdžiui, tie, kam tikrai reikia į stotį ar prie Spartos (arba kurie toliau nuo Stoties važiuoja, tarkime, į Liepkalnį ar N.Vilnią). Nesant jo, Titnago gatvėje lieka tik T18. O jau juo į stotį važiuoti reikia arba su dviem persėdimais (Vaduvos stotelėje į 4/6/12 troleibusus, vėliau Savanorių stotelėje), arba labai nepatogiai persėdant iš T18 į T16 Eigulių stotelėje.

                                    Vaduvos, Pakalniškių stotelėse taip pat yra nemažai lipančių.

                                    Apie 18-ą aš ir taip žinau. Esmė tame, kad 13-as vežioja orą. Reikia retinti ir apjungti kartu su 18-u. Taip, Titnago g. piko metu gaus porą papildomų reisų, bet ne piko metu liks ta pati situacija.
                                    Na, galima T13 praretinti jei jis tikrai orą vežioja (ar tikrai?), bet kam jungti su T18? Juk vistiek visi troleibusai nevažiuos iki Titnago g., dalis baigs maršrutą Valkininkų stotelėje. Tai kaip tik gerai, kad šie reisai išskirti atskiru numeriu, mažiau painiavos.
                                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.12.28, 14:06.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Daug diskusijos bet iš esmės apie nieką.

                                      Jei jau tikrai tikrai yra poreikis lėtesniems G alternatyvoms, tai nei Žirmūnai, nei Žemieji Paneriai čia ne prie ko.
                                      Visų pirma, prieš paleidžiant naujus maršrutus, reikia įvertinti TP kiekį ir būklę. Nei atidarant G maršrutus, nei dabar diskutuojant apie troleibusus to padaryta nebuvo.
                                      Jei jau prakalbom apie troleibusų maršrutus, tai visų pirma turėtų būti padažninti 2, 7 (kad būtų kas 4 minutes piko metu, arba 15 troleibusų per valandą), 16, 19, 20 troleibusų maršrutai. Būtina atnaujinti 5, 11 troleibusų maršrutus, 3 grąžinti į Antakalnį, o 9 į Žirmūnus. 20 naikinti negalima, nes Žirmūnai liks su 3 troleibusų maršrutais (21 neskaičiuoju, tai retas paukštis, bet jau geriau troleibusas vietoj dūmijančio autobuso).
                                      Bet neužteks troleibusų. Kokius 15 iš 40 numestų pūti dar galima būtų prikelti. Gal dar iš patvorio kokius 5 atkapstyti. Gaunasi apie 20 troleibusų. Bet vien 5 maršrutui reikėtų skirti 10 troleibusų, 11 - irgi 10. O 11 beje labai padėtų nukraunant 2G, 3G, 1G ir netgi šiek tiek keleivių iš 4G ir 5G. Ir suteiktų porą tesioginių krypčių. Pėrsesti aišku galima, bet ne tokiu oru, o kur dar ketvirtadalis VVT keleivių - pensininkai...
                                      Aišku, giliau optimizuojant troleibusų sistemą, galima porą troleibusų nurėžti iš Žemųjų Panerių. Pradėti reikėtų nuo 13 maršruto uždarymo ir 18 sutrumpinimo (vis tiek keleiviai labiau priprato prie 18 numerio nei prie 13). Titnago gatvėje liktų 15, kurį su laiku irgi galima būtų sutrumpinti, Titnago liniją demontuoti. Kad ir mažos talpos TP maršrutą paleisti nuo Titnago žiedo iki Vaduvos g. galo. Vis tiek privežtų šiek tiek keleivių iki troleibusų stotelės.
                                      Dėl trumpinimų. Tai ir 4, ir 6, ir 12 ten reikalingi.

                                      Bet nereikėtų apsiriboti vien troleibusais. Tarkim, konkrečiai 4G labai trūksta alternatyvos tarp Pilaitės ir Sietyno (Laisvės pr. maršrutai) bei T. Narbuto (1, 3, 7, 9, 49, 69) stotelių. Net ir 30 paleidimas mažai ką pakeitė, nes 30 važiuoja daugiausiai 4 kartus per valandą. To per mažai, o ir didžiausi keleivių srautai iki šiolei yra Vydūno gatvėje.
                                      5G galima sakyti yra tas pats 45, nes 5G nesustoja vos 4 tarpinėse stotelėse. Lyg ir susitvarko su srautais, bet kraštutiniu atveju galima pridėti porą dvigubų autobusų.
                                      Nežinau dėl 6G, bet kiek teko girdėti, su srautais jis susitvarko.

                                      Comment


                                        Kas sako, kad reikia būtinai 4 ar 5 troleibusų maršrutų Žirmūnams? Štai nuo stoties iki Savanorių 16 troleibusai patenkino poreikius, 15 trol. 23, 54 autobusai retai kursavo, didelės įtakos 16-am neturėjo. Dabar 16-ą dubliuoja 2G ir visai be reikalo. Reikia likviduoti tuos troleibusų maršrutus, kurie yra reto kursavimo. Atsilaisvinusius naudoti tiems maršrutams, kurie yra pagrindiniai. Nesąmonė yra troleibusų maršrutas su 3-4 reisais per valandą. Kai nesiskaitoma su KT, nes jis jau yra, tai tokie maršrutai iš dalies pateisinami. Bet jei įrenginėti naujas linijas, tokių maršrutų neturi būti. Reikia VT aiškios hierarchijos. Ne autobusai turi būti pagrindinė VT, o elektrinis transportas. Autobusai jį papildo, bet neturi dubliuoti. Kas dabar gaunasi su 2G.
                                        Iš greitųjų autobusų turėtų likti 1G, 3G, 5G, 6G.
                                        2G naikinti, vietoj jo smarkiai sustiprinti 55.
                                        4G keisti trasą į Pilaitė - Konstitucijos - Žaliasis tiltas - Lukiškės - Švitrigailos - Stotis. Paleisti 30 autobusą kiek dažniau (4-5 reisai piko metu ir 3-4 ne piko) iki Saulėtekio tik darbo dienomis.
                                        1G ir 53 nukrovimui Pylimo ir Kalvarijų g. dalyje atnaujinti 5 troleibusą tik iki Pramogų arenos, įrengiant apsisukimą Kalvarijų ir V. Gerulaičio gatvių sankryžoje. Daugiau su esamu kiekiu transporto priemonių pasiekti neišeis. 5 troleibuso atgaivinimas galimas 20 sąskaita + dar kokie 2 troleibusai iš rezervo. 16 trol. sustiprinimas galimas 15 sąskaita ir 21-o sąskaita (vietoj 21 paleisti autobusą) + keli iš rezervo. Daugiau nėra iš ko.
                                        Laimimas didesnis troleibusų apkrovimas, atsilaisvina daug autobusų iš 2G, dalis eina 55, dalis į 30-ą. Kiti kitur pagal poreikį.

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Centre galima persėsti, nėra tikslo paleisti dar vieną maršrutą į stotį, kuris visą kelią dubliuotų kitus maršrutus.
                                          Sakote galima persėsti? Tada mano nuomonė būtu tokia kad, technopolio darbuotojai irgi persėstu į kitus maršrutus kad patektu į darbą ir taip pat iš darbo, 1G sustojimas J.Kazlausko stotelėje NEREIKALINGAS. Nenustebsiu jeigu Santariškių "oligarchai" užsiprašys sustojimo 1G maršruto Muzikų st. Apskritai G maršrutai mieste yra nelogiška.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X