Tai kiekvienoje stotelėje ryte centro kryptimi yra laukiančių. Ir ten greitieji turi stoti?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kiekvienoje stotelėje ryte centro kryptimi yra laukiančių. Ir ten greitieji turi stoti?
Kaip teigia įmonės specialistai, pokyčiai įgyvendinami atsižvelgus į aplinkiniuose rajonuose augantį gyventojų skaičių bei šalia įsikūrusių įmonių prašymus
Jei truputį rimčiau, tai tikrai automobilių srautas dėl šitų įstaigų yra padidėjęs, stojant 1G yra bent jau teorinis šansas, kad kažkas atsisakys važiuoti nuosavu automobiliu ir sės į VT, nes nebereiks daryti papildomo persėdimo.
Apskritai sutinku, kad greitieji vis labiau darosi lėtaisiais, bet tai pritraukia papildomus keleivius... Žodžiu tai plati tema, off topic būtų...
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąYra stotelių apyvarta. Ji parodysNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąSpėju retokai apsilankai šiame buržuaziniame vakarų fašistų-imperialistų valdomame rajone o kaip minėta SĮ SP pranešime:
Tą paliudiju ir aš - rytais ir vakarais tose apylinkėse tuntais slankioja visokie prakutę klerkai į savo kontoras negana to, dauguma tų buržujų iš tiesų važiuoja nuosavais automobiliais, nes tos vakarų imperialistų įmonės gali sumokėti geras algas, taigi tokie veikėjai gali sau leisti išlaikyti automobilį.
Jei truputį rimčiau, tai tikrai automobilių srautas dėl šitų įstaigų yra padidėjęs, stojant 1G yra bent jau teorinis šansas, kad kažkas atsisakys važiuoti nuosavu automobiliu ir sės į VT, nes nebereiks daryti papildomo persėdimo.
Apskritai sutinku, kad greitieji vis labiau darosi lėtaisiais, bet tai pritraukia papildomus keleivius... Žodžiu tai plati tema, off topic būtų...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąValytojos ir bufetininkės iš tų ofisų gal ir važinės. O ne tie, kas ir taip jau turi automobilį. Nu gal dar kokie studenčiokai praktikantai. Bet jie ne nuolat ten praktikuojasi. Esmė tame, kad nuo stoties iki Santariškių ištisai ar atskirais etapais nėra normalios alternatyvos 1G. Šis nuolat perpildytas, o ta taip vadinama alternatyva važiuoja per retai.
Comment
-
5 troleibusą tik ne iki Žirmūnų, o iki Pramogų arenos butų galima paleisti. Reikėtų tik apsisukimą kažkaip gatvėse organizuoti - 200-300 metrų KT nutiesti. 20 naikinti (Žirmūnai turi gerą susisiekimą troleibusais) ir jo troleibusus perkelti į 5 maršrutą. Tik kad troleibusų naikintojai savivaldybėje to nedarys...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą5 troleibusą tik ne iki Žirmūnų, o iki Pramogų arenos butų galima paleisti. Reikėtų tik apsisukimą kažkaip gatvėse organizuoti - 200-300 metrų KT nutiesti. 20 naikinti (Žirmūnai turi gerą susisiekimą troleibusais) ir jo troleibusus perkelti į 5 maršrutą. Tik kad troleibusų naikintojai savivaldybėje to nedarys...
Tačiau 20-ojo naikinimui nepritarčiau - po T5 panaikinimo tai vienintelis maršrutas, jungiantis Žirmūnus su Stotimi. Be to, keleivių jame dabar jau netrūksta. Jį panaikinus, iš Žirmūnų į centrą realiai kursuos tik du maršrutai - 12 ir 17 (6 nesiskaito, nes jis tik šiaurinį rajono kraštą aptarnauja).
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTaip, ta pati problema su Šeškine, didelis rajonas neturi susiekimo su stotim
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTaip, ta pati problema su Šeškine, didelis rajonas neturi susiekimo su stotim
Visgi, Šeškinėsi situacija yra kiek kitokia. Iš vakarinės rajono dalies yra DAUG maršrutų į centrinę miesto dalį (3G, 43, 46, 52, 73 ir sąlyginai 24), tuo tarpu Žirmūnai (skirtingos rajono dalys) po reformos prarado nemažai troleibusų maršrutų (panaikinti 5, 8, 11 ir 13 maršrutai, 9 sutrumpintas iki Šiaurės Miestelio). 20-ojo panaikinimas dar labiau pablogins susisiekimą.
Comment
-
13 dubliavo 17-ą. 11 vietoje važiuoja 10, o 8 ir 9 orą vežiojo Žirmūnuose. 20 nereikalingas. Aplamai, kiti rajonai turi po 2-3 kur kas rečiau kursuojančius autobusus, o Žirmūnai tiek troleibusų... Žemiesiems Paneriams troleibusų irgi per daug. Deja, pramonė Savanorių pr. iš dalies žlugusi, tai ir darbuotojų ten dirba kelis kartus mažiau, nei anksčiau. Todėl manau, kad kažkurį iš dabar į Ž. Panerius važiuojančių maršrutų reikėtų trumpinti iki Savanorių Žiedo. Tik kurį geriau iš 4, 6 ir 12? 15 iš viso naikinti, nes stotį galima pasiekti persėdus Gerosios Vilties ar Savanorių st. Nes ir taip 15-o troleibusai naudojami neracionaliai - stovi pusė paros, o ne važinėja...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą13 dubliavo 17-ą. 11 vietoje važiuoja 10, o 8 ir 9 orą vežiojo Žirmūnuose. 20 nereikalingas. Aplamai, kiti rajonai turi po 2-3 kur kas rečiau kursuojančius autobusus, o Žirmūnai tiek troleibusų... Žemiesiems Paneriams troleibusų irgi per daug. Deja, pramonė Savanorių pr. iš dalies žlugusi, tai ir darbuotojų ten dirba kelis kartus mažiau, nei anksčiau. Todėl manau, kad kažkurį iš dabar į Ž. Panerius važiuojančių maršrutų reikėtų trumpinti iki Savanorių Žiedo. Tik kurį geriau iš 4, 6 ir 12? 15 iš viso naikinti, nes stotį galima pasiekti persėdus Gerosios Vilties ar Savanorių st. Nes ir taip 15-o troleibusai naudojami neracionaliai - stovi pusė paros, o ne važinėja...
Į Ž. Panerius rytais vis dar važiuoja daug žmonių. Kai kurie iš jų dirba Ž.Paneriuose, kai kurie persėda Vaduvos stotelėje ir važiuoja į A.Panerius. Sutrumpinus vieną iš trijų maršrutų, kažkam į A.Panerius teks važiuoti su dviem persėdimais. 15 taipogi pastaruoju metu naudojasi daugiau žmonių, vienas troleibusas netgi dirba visą dieną.
Arba įmanomas toks kompromisas - tarkime, T12 arba T4 sutrumpinamas iki Gerosios Vilties žiedo, o dalis A.Panerių maršrutų (pavyzdžiui, 8 ir 25) darbo dienomis pratęsiami iki Savanorių pr. (buvusio 29 maršruto žiedo), kad išliktų persėdimo galimybė. Visgi nemanau, kad tai būtų efektyvu.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.12.28, 09:17.
Comment
-
Žirmūnuose buvo troleibusų perteklius. Niekas ten nepablogėjo, persėdimas ilgai neužtrunka, nes troleibusai kursuoja pakankamai dažnai. Troleibusų maršrutai turi būti stiprūs, tai yra dažnis turi siekti ne mažiau 10 minučių, o tokie maršrutai, kai troleibusai važiuoja 3-4 kartus per valandą yra nereikalingi. Kai kur juos galima palaikyti, bet iš esmės eismą reikia organizuoti taip, kad tokių maršrutų nebūtų. Iki reformos Žirmūnai irgi neturėjo tiesioginio susisiekimo su stotimi, išskyrus Šiaurinę dalį. 3 stotelės. Ir ką? Gali išsiversti ir dabar. Be to su persėdimu netgi greičiau, nes 20-as kursuoja neypatingai dažnai. Kiti kur kas tankiau apgyvendinti rajonai neturi susisiekimo su stotimi. Negalima visų maršrutų suvesti į stotį.
Ž. Paneriuose troleibusų per daug ir taškas, nes nuo tarybinių laikų įvyko daug pokyčių, o visi maršrutai išliko, net padaugėjo (13-as atsirado). Tiesa, esamų kursavimo dažnis šiek tiek sumažėjo, bet tai ne esminis sumažėjimas, keleivių yra kur kas mažiau, nei buvo anksčiau. Autobusų nereikia pratęsinėti, kam jie ten, kur yra KT? Trumpinti reikia vieną troleibusų maršrutą, tarkim, 6 ar 12, nes abu iš Žirmūnų. Gal geriau 6-ą, pro Lukiškes iki Ž. Panerių važiuoja ir 4-as (poilsio dienomis jis tada turėtų važinėti iki Ž. Panerių). 12 važiuoja Pylimo gatve, o ja iki G. Vilties važiuoja 14-as.
Beje, juk apie 2000-uosius buvo bandymas sumažinti troleibusų iki Ž. Panerių, bet labai jau tūpas. Vakarais visi troleibusai buvo trumpinami iki G. Vilties. Išskyrus 12-ą (kuris tada ir kursavo bent dvigubai rečiau nei dabar, apie 2 kartus per valandą ne piko metu) ir kai kuriuos 4-o reisus, kurie važiavo iki Ž. Panerių. Poilsio dienomis irgi berods tik 12-as kursavo, bet tuo metu retu grafiku, ir keliais reisais rytais 4-as. Aišku, tai prasilaikė apie pusmetį, nes iš tiesų buvo nevykęs bandymas. Per retai kursavo vakarais ir išeiginėmis troleibusai. Reikėjo palikti bent 4-ą su dažnu grafiku, o trumpinti 6 ir ar 12-ą.
15-ą reikia naikinti visai. Iš viso pikinių troleibusų maršrutų neturėtų būti. Per didelė prabanga. Jei maršrutas neapkrautas, tai tokio ir nereikia. Troleibusai turi kursuoti ten, kur dideli srautai.
13 ir 18 sujungti į vieną maršrutą iki Titnago g. Ne piko metu 18-as pustuštis. Todėl nieko keisti nereikia, o 13 ir taip ne piko metu nekursuoja. Piko metu pridėti prie apjungto maršruto tris papildomus troleibusus (iki 5 reisų per valandą tegul ir iki Titnago gatvės.; 2-3 reisai kiekvieno piko (rytinio ir vakarinio) metu galėtų būti sutrumpinami iki Vaduvos) ir to pakaktų. Piko metu 13-as per dažnai kursuoja ir keleivių nėra daug.Paskutinis taisė Al1; 2016.12.28, 09:58.
Comment
-
Žirmūnuose buvo troleibusų perteklius. Niekas ten nepablogėjo, persėdimas ilgai neužtrunka, nes troleibusai kursuoja pakankamai dažnai. Troleibusų maršrutai turi būti stiprūs, tai yra dažnis turi siekti ne mažiau 10 minučių, o tokie maršrutai, kai troleibusai važiuoja 3-4 kartus per valandą yra nereikalingi.
Iki reformos Žirmūnai irgi neturėjo tiesioginio susisiekimo su stotimi, išskyrus Šiaurinę dalį. 3 stotelės. Ir ką? Gali išsiversti ir dabar. Be to su persėdimu netgi greičiau, nes 20-as kursuoja neypatingai dažnai. Kiti kur kas tankiau apgyvendinti rajonai neturi susisiekimo su stotimi. Negalima visų maršrutų suvesti į stotį.
Ž. Paneriuose troleibusų per daug ir taškas, nes nuo tarybinių laikų įvyko daug pokyčių, o visi maršrutai išliko, net padaugėjo (13-as atsirado). Tiesa, esamų kursavimo dažnis šiek tiek sumažėjo, bet tai ne esminis sumažėjimas, keleivių yra kur kas mažiau, nei buvo anksčiau. Autobusų nereikia pratęsinėti, kam jie ten, kur yra KT? Trumpinti reikia vieną troleibusų maršrutą, tarkim, 6 ar 12, nes abu iš Žirmūnų. Gal geriau 6-ą, pro Lukiškes iki Ž. Panerių važiuoja ir 4-as (poilsio dienomis jis tada turėtų važinėti iki Ž. Panerių). 12 važiuoja Pylimo gatve, o ja iki G. Vilties važiuoja 14-as.
15-ą reikia naikinti visai. Iš viso pikinių troleibusų maršrutų neturėtų būti. Per didelė prabanga. Jei maršrutas neapkrautas, tai tokio ir nereikia. Troleibusai turi kursuoti ten, kur dideli srautai.
13 ir 18 sujungti į vieną maršrutą iki Titnago g.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.12.28, 10:09.
Comment
-
Taip, reikia šiek tiek stiprinti kitus maršrutus. Todėl ir reikia naikinti 15-ą, atsilaisvins troleibusų. Iš tokio kursavimo po vieną kartą per valandą ir dažniau piko metu naudos mažai. Niekas to troleibuso specialiai nelaukia. Važiuoja su persėdimu. Todėl tokie maršrutai nereikalingi ten, kur ir taip VT daug ir yra persėdimo alternatyva. Nereikia išsklaidyti pajėgumų.
Vieno Ž. Panerių maršruto sutrumpinimas iki G. Vilties niekaip neatsilieptų keleiviams, nes kitų yra pakankamai. Iš Ž. Panerių pasiekti G. Viltį nereikia laukti daugiau 5 minučių (neskaitant 6-o). Piko metu net šiek tiek mažiau, ko tikrai pakanka. Be to 12-ą irgi reikėtų šiek tiek padažninti 6-to sąskaita. Vieną troleibusą iš sutrumpinto 6-o permetant į 12-ą. Galbūt dar antrą iš 15-o paimti. Ir 14-ą reikia grąžinti į seną trasą Kosciuškos gatve. Nes dabar jis tikrai orą vežioja - pagrindinis srautas visgi iš Saulėtekio iki centro, o 14-o dabar keleiviai vengia, nes važiuoja per Žirmūnus... 14-o kompensavimui Žirmūnuose 12-as gautų porą papildomų troleibusų, vieną iš 6-o, vieną iš 15-o ir to pakaktų.
Apie 18-ą aš ir taip žinau. Esmė tame, kad 13-as vežioja orą. Reikia retinti ir apjungti kartu su 18-u. Taip, Titnago g. piko metu gaus porą papildomų reisų, bet ne piko metu liks ta pati situacija. Anksčiau ar vėliau Titnago g. KT bus nuimtas. Deja, pramonė žlugo ir keleivių nėra daug. Paleis kokį autobusą galbūt netgi iki Lazdynų porą kartų per valandą ir jo pakaks.Paskutinis taisė Al1; 2016.12.28, 10:21.
Comment
-
Taip, reikia šiek tiek stiprinti kitus maršrutus. Todėl ir reikia naikinti 15-ą, atsilaisvins troleibusų. Iš tokio kursavimo po vieną kartą per valandą ir dažniau piko metu naudos mažai. Niekas to troleibuso specialiai nelaukia. Važiuoja su persėdimu. Todėl tokie maršrutai nereikalingi ten, kur ir taip VT daug ir yra persėdimo alternatyva. Nereikia išsklaidyti pajėgumų.
Vaduvos, Pakalniškių stotelėse taip pat yra nemažai lipančių.
Apie 18-ą aš ir taip žinau. Esmė tame, kad 13-as vežioja orą. Reikia retinti ir apjungti kartu su 18-u. Taip, Titnago g. piko metu gaus porą papildomų reisų, bet ne piko metu liks ta pati situacija.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.12.28, 14:06.
Comment
-
Daug diskusijos bet iš esmės apie nieką.
Jei jau tikrai tikrai yra poreikis lėtesniems G alternatyvoms, tai nei Žirmūnai, nei Žemieji Paneriai čia ne prie ko.
Visų pirma, prieš paleidžiant naujus maršrutus, reikia įvertinti TP kiekį ir būklę. Nei atidarant G maršrutus, nei dabar diskutuojant apie troleibusus to padaryta nebuvo.
Jei jau prakalbom apie troleibusų maršrutus, tai visų pirma turėtų būti padažninti 2, 7 (kad būtų kas 4 minutes piko metu, arba 15 troleibusų per valandą), 16, 19, 20 troleibusų maršrutai. Būtina atnaujinti 5, 11 troleibusų maršrutus, 3 grąžinti į Antakalnį, o 9 į Žirmūnus. 20 naikinti negalima, nes Žirmūnai liks su 3 troleibusų maršrutais (21 neskaičiuoju, tai retas paukštis, bet jau geriau troleibusas vietoj dūmijančio autobuso).
Bet neužteks troleibusų. Kokius 15 iš 40 numestų pūti dar galima būtų prikelti. Gal dar iš patvorio kokius 5 atkapstyti. Gaunasi apie 20 troleibusų. Bet vien 5 maršrutui reikėtų skirti 10 troleibusų, 11 - irgi 10. O 11 beje labai padėtų nukraunant 2G, 3G, 1G ir netgi šiek tiek keleivių iš 4G ir 5G. Ir suteiktų porą tesioginių krypčių. Pėrsesti aišku galima, bet ne tokiu oru, o kur dar ketvirtadalis VVT keleivių - pensininkai...
Aišku, giliau optimizuojant troleibusų sistemą, galima porą troleibusų nurėžti iš Žemųjų Panerių. Pradėti reikėtų nuo 13 maršruto uždarymo ir 18 sutrumpinimo (vis tiek keleiviai labiau priprato prie 18 numerio nei prie 13). Titnago gatvėje liktų 15, kurį su laiku irgi galima būtų sutrumpinti, Titnago liniją demontuoti. Kad ir mažos talpos TP maršrutą paleisti nuo Titnago žiedo iki Vaduvos g. galo. Vis tiek privežtų šiek tiek keleivių iki troleibusų stotelės.
Dėl trumpinimų. Tai ir 4, ir 6, ir 12 ten reikalingi.
Bet nereikėtų apsiriboti vien troleibusais. Tarkim, konkrečiai 4G labai trūksta alternatyvos tarp Pilaitės ir Sietyno (Laisvės pr. maršrutai) bei T. Narbuto (1, 3, 7, 9, 49, 69) stotelių. Net ir 30 paleidimas mažai ką pakeitė, nes 30 važiuoja daugiausiai 4 kartus per valandą. To per mažai, o ir didžiausi keleivių srautai iki šiolei yra Vydūno gatvėje.
5G galima sakyti yra tas pats 45, nes 5G nesustoja vos 4 tarpinėse stotelėse. Lyg ir susitvarko su srautais, bet kraštutiniu atveju galima pridėti porą dvigubų autobusų.
Nežinau dėl 6G, bet kiek teko girdėti, su srautais jis susitvarko.
Comment
-
Kas sako, kad reikia būtinai 4 ar 5 troleibusų maršrutų Žirmūnams? Štai nuo stoties iki Savanorių 16 troleibusai patenkino poreikius, 15 trol. 23, 54 autobusai retai kursavo, didelės įtakos 16-am neturėjo. Dabar 16-ą dubliuoja 2G ir visai be reikalo. Reikia likviduoti tuos troleibusų maršrutus, kurie yra reto kursavimo. Atsilaisvinusius naudoti tiems maršrutams, kurie yra pagrindiniai. Nesąmonė yra troleibusų maršrutas su 3-4 reisais per valandą. Kai nesiskaitoma su KT, nes jis jau yra, tai tokie maršrutai iš dalies pateisinami. Bet jei įrenginėti naujas linijas, tokių maršrutų neturi būti. Reikia VT aiškios hierarchijos. Ne autobusai turi būti pagrindinė VT, o elektrinis transportas. Autobusai jį papildo, bet neturi dubliuoti. Kas dabar gaunasi su 2G.
Iš greitųjų autobusų turėtų likti 1G, 3G, 5G, 6G.
2G naikinti, vietoj jo smarkiai sustiprinti 55.
4G keisti trasą į Pilaitė - Konstitucijos - Žaliasis tiltas - Lukiškės - Švitrigailos - Stotis. Paleisti 30 autobusą kiek dažniau (4-5 reisai piko metu ir 3-4 ne piko) iki Saulėtekio tik darbo dienomis.
1G ir 53 nukrovimui Pylimo ir Kalvarijų g. dalyje atnaujinti 5 troleibusą tik iki Pramogų arenos, įrengiant apsisukimą Kalvarijų ir V. Gerulaičio gatvių sankryžoje. Daugiau su esamu kiekiu transporto priemonių pasiekti neišeis. 5 troleibuso atgaivinimas galimas 20 sąskaita + dar kokie 2 troleibusai iš rezervo. 16 trol. sustiprinimas galimas 15 sąskaita ir 21-o sąskaita (vietoj 21 paleisti autobusą) + keli iš rezervo. Daugiau nėra iš ko.
Laimimas didesnis troleibusų apkrovimas, atsilaisvina daug autobusų iš 2G, dalis eina 55, dalis į 30-ą. Kiti kitur pagal poreikį.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąCentre galima persėsti, nėra tikslo paleisti dar vieną maršrutą į stotį, kuris visą kelią dubliuotų kitus maršrutus.
Comment
Comment