Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dėl 2-3 vėlyvų ir ankstyvų skrydžių autobuso nereikia. Jis reikalingas tada, kai atskrenda ar išskrenda valandos bėgyje keli lėktuvai. Vilniuje taksi kainos nėra drakoniškos, ir galima sau leisti važiuoti taksi.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Dėl 2-3 vėlyvų ir ankstyvų skrydžių autobuso nereikia. Jis reikalingas tada, kai atskrenda ar išskrenda valandos bėgyje keli lėktuvai. Vilniuje taksi kainos nėra drakoniškos, ir galima sau leisti važiuoti taksi.
      Tarp 0:45 ir 1:55 5 lėktuvai. Ne visi kasdien.

      http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=6986

      Comment


        Parašė tomoxas Rodyti pranešimą
        Kad vairuotojas saugus tai yra gerai, tačiau ka daryt keleiviam važiuojantiem tuo autobusu? Niekas su įtartinai atrodančiom asmenybėm važiuot nenorės, juolab kad niekas negali nuspėt jų elgesio ir dar svarbiau niekas negali užtikrint keleivių saugumo. Yra du variantai, arba išvis nestot Kirtimuose ir susitart su oro uostu kad oro uosto stotelėje būtų oro uosto apsauga bent jau kaip atvažiuoja autobusas kad, užtikrint, kad nepageidaujami asmenys nepatektų į autobusa. Arba leist autobuso vairuotojuj pačiam įvertinti padėtį ir leist nusprest kur stot ir kur ne. Bent jau Kirtimų rajone ir už tai nebaust kaip kažkas minėjo kad VVT daro.
        Kirtimuose tikrai galima naktį nestoti. Na, o iš oro uosto stotelės jau kažkaip galėtų apsauga ar policija narkomanus gainioti.

        Teoriškai jeigu spėji prisiregistruot skrydžiui (registracija baigiasi likus ~40min iki išvykimo), reiškias yra 95% kad pateksi į lėktuva.(Kalbu apie VNO) Pats laipinimas yra baigiamas likus maždaug 15min iki išvykimo. Atvykes į oro uosta 4:14 tikrai spėsi į lėktuvą išvykstantį 5:10, tačiau reikės skubėt.
        Taip, iki lėktuvo išvykimo lieka mažiau nei viena valanda, tad skubėti tikrai reikės (dar nepamirštant, kad reisas 5:10 yra į Maskvą, t.y., už ES ribų, tad laiko skirti reikia daugiau). O jeigu dar autobusas dėl kokių nors priežasčių vėluos ar neatvažiuos - į lėktuvą žmogus tikrai pavėluos. Tad, manau, kad autobusas, atvykstantis į oro uostą po 3 valandos (3:15), visgi turi išlikti, kad keleiviai turėtų galimybę atvykti į oro uostą anksčiau ir visas procedūras praeiti ramiai, nesinervuojant.

        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        95 proc., tai reikštų, kad 1 iš 20 nepakliūna. Ko gero, tas procentas aukštesnis ir siekia 98 proc.

        Jei žmogus skrenda ryte, o vakare grįžta (arba kitos dienos vakare), jam dažniausiai užtenka rankinio bagažo ir dažniausiai registraciją atlieka telefonu/internetu. ES skrydžiai. Lieka aviacinio saugumo patikra ir bilieto nuskenavimas prie rankovės. Ne pačios ilgiausios procedūros.

        Nusimatyti atvykti 1:15 iki skrydžio yra normalu, 1:00 jau rizikinga (ypač dėl galimo gedimo, kamščio). Tiesa, 0:30 irgi gali spėti kad ir kiek tai keistai skambėtų. 1,5-2 val. iki skrydžio avialinijos rekomenduoja, kad nepaduotų į teismą ("nedžiovinkite katino mikrobanginėje efektas").

        Pas mus didesnė skrydžių dalis vyksta šengeno ribose, todėl 2 val. trypčioti nėra reikalo. Ir tas tarpas 3:24-5:15 yra skausmingas.
        Iš Lietuvos yra pilna skrydžių ir už ES ribų, ir į Didžiąją Britaniją bei Airiją, kurios nepriklauso Šengeno erdvei, tad pasienio kontrolė yra vykdoma. Ar į keleivių, vykstančių šiomis kryptimis, poreikius atsižvelgti nereikia? Sakyčiau, naktinis autobusas skirtas ne vien tik verslininkams, skraidantiems į 1-2 dienų komandiruotę, bet ir visiems kitiems lėktuvų keleiviams, kuriems dėl tam tikrų priežasčių į oro uostą reikia atvykti anksčiau.

        2:24 į VNO nereikalinga (skrydis 5:10). 2:46 iki skrydžio yra gerokai daugiau nei rekomenduojamos 1,5-2 val.
        2:24 autobusas tik išvyksta iš A.Tumėno stotelės. Į oro uostą jis atvyksta 3:14, t.y. kiek mažiau nei dvi valandos iki skrydžio į Maskvą. Pats tas.
        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.12.01, 17:02.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Verslininkai VT nesinaudoja. Dėl kelių potencialių keleivių naktį gainioti autobuso nereikia. Gali nuvažiuoti su taksi. Kas kita vėlai vakare (23-1 val.), kai nusileidžia daug lėktuvų valandos bėgyje. Tačiau ir tai jau tuo metu kitas VT nebedirba, todėl pasiekti kitus miesto rajonus su VT neišeina. Tačiau tiems, kam reikia į centrą, o tokių keleivių iš 3-5 lėktuvų tikrai bus ne vienetai, autobusas reikalingas. Taigi, šiandien 88 maršrute dirba Fiatas.

          Comment


            O kam tada apskritai 88 naktinis autobusas ir visi kiti naktiniai autobusai, jei yra taksi? Tam maršrutas ir steigiamas, kad būtų kaip alternatyva taksi paslaugoms. Ir labai gerai, kad visiškai suįžūlėję ir iš miesto nežinančių turistų didžiulius pinigus lupantys taksistai turės bent kokią alternatyvą, gal tai privers juos susiimti siekiant išsaugoti klientus.

            Beje, jei naktinis autobusas bus gerai pareklamuotas ir apie jį bus iškomunikuota oro uoste, tai ir vienas pilnas lėktuvas sugeneruotų nemažą keleivių srautą.
            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.12.01, 17:44.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Naktinis tai nereiškia, kad turi važinėti visą naktį. Visaip yra, vienur važinėja visą naktį, kituose miestuose iki 1-2 ar 3 val. Ir ne visom dienom, taip yra ir Vakarų Europoje. Kas kita, kad turi kursuoti ne vienas naktinis. Deja, tas vienas vienintelis naktinis kasdien į oro uostą duos mažai naudos, nes nuvažiuoti kažkur kitur juo neišeina, tik iš oro uosto į centrą ir senamiestį. O tai ne tie rajonai, kur gyvena dauguma vilniečių. Ne vilniečiams jis iš viso nereikalingas, tik turistams, kurie apsistoja centre. Todėl dar kartą sakau, kad autobusas reikalingas tik 23-1 val. kai dar daug lėktuvų nusileidžia ir tik tiems keleiviams, kurių galinis taškas yra centre ar senamiestyje.

              Comment


                O tai apie stotį pamiršot gerbiamasis? Ten šeip irgi naktį yra keleivių. Autobusai važinėja naktį, taip pat kai kuriomis dienomis naktinis Kaliningrado traukinys.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Naktinis tai nereiškia, kad turi važinėti visą naktį. Visaip yra, vienur važinėja visą naktį, kituose miestuose iki 1-2 ar 3 val. Ir ne visom dienom, taip yra ir Vakarų Europoje. Kas kita, kad turi kursuoti ne vienas naktinis. Deja, tas vienas vienintelis naktinis kasdien į oro uostą duos mažai naudos, nes nuvažiuoti kažkur kitur juo neišeina, tik iš oro uosto į centrą ir senamiestį. O tai ne tie rajonai, kur gyvena dauguma vilniečių. Ne vilniečiams jis iš viso nereikalingas, tik turistams, kurie apsistoja centre. Todėl dar kartą sakau, kad autobusas reikalingas tik 23-1 val. kai dar daug lėktuvų nusileidžia ir tik tiems keleiviams, kurių galinis taškas yra centre ar senamiestyje.
                  Taip, ne centre gyvenantiems vilniečiams šis maršrutas netinka. Bet savaitgaliais 88 gali atlikti privežimo prie kitų naktinių maršrutų funkciją. Kad privežimas būtų patogesnis - į oro uostą galėtų kursuoti ir 104 naktinis autobusas. Taip, darbo dienomis naktiniai nekursuoja.

                  Bet darbo dienomis galima būtų iki maždaug 2 val. nakties pratęsti kai kurių dieninių maršrutų darbo laiką, taip, kad būtų maždaug po vieną maršrutą į visus didžiausius mikrorajonus (kas 50-60 min. tarp 23.30 ir 2 val.).


                  Pratęsiamas būtų šių maršrutų darbo laikas:
                  Autobusai: 1G (po 23.30 važiuotų ne tiesiai Kalvarijų gatve, o pro Baltupius (Didlaukio, Ateities g.), 3G, 4G (naktinė trasa būtų trumpesnė Pilaitė-Žaliasis tiltas) 6G, 22, 46, 53. Greitieji naktį stotų visose stotelėse.
                  Troleibusai: 1, 2, 7, 20.
                  Šitokiu būdu 3G atliktų privežimo nuo oro uosto prie kitų maršrutų funkciją, o 88 grynai vežtų žmones tarp oro uosto ir centro.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    O ar niekam daugiau neužkliuvo šito maršruto trasa ? Man kažkaip logiškiau atrodytų, jeigu jis iš Stoties važiuotų tiesiai į Bazilijonų stotelę, be tokio "apendikso", o prie Seimo važiuotų A.Tumėno, Gynėjų g., Gedimino pr., Jogailos g., Pylimo g., užsukimas pro Rotušę, po to Gėlių g. pro Stotį, ir - atgal į Oro Uostą. Nes dabar tas važiavimo pro Senamiestį variantas gaunasi gal kvailokas, to dvipusio eismo Konstitucijos pr. ar Rinktinės g., irgi, manau mažai kas pasiges, ypatingai naktį. Na o turistai, kuriems galbūt reikia į Senamiestį, gali ir po mūsų nuostabųjį miestą ilgiau akis paganyti

                    Comment


                      Jo, šis dalykas man irgi užkliūvo. Arba jau pabaigti Pedagoginiame žiede arba nuo Katedros Gedimino prospektu leisti (auksčiau parašiau savo variantą iki Katedros). Dieną taip gal gerai, bet naktį visgi gal per Rinktines g. ir Konstitucijos pr., nes ten gyvenamieji namai yra.

                      Comment


                        Dabartinė trasa biški panaši į city tour maršrutą, bet nemanau, kad keleiviai iš stoties ir oro uosto naktį iškart norės city tour'o

                        Comment


                          Praktika parodė, kad važiuoti Gedimino pr. yra labai labai prasta mintis - žr. į "negausias" apylankas nuo maršruto paleidimo iki 2014-11-01 http://tinklarastis.nvtka.lt/4107.aspx
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                            O ar niekam daugiau neužkliuvo šito maršruto trasa ? Man kažkaip logiškiau atrodytų, jeigu jis iš Stoties važiuotų tiesiai į Bazilijonų stotelę, be tokio "apendikso", o prie Seimo važiuotų A.Tumėno, Gynėjų g., Gedimino pr., Jogailos g., Pylimo g., užsukimas pro Rotušę, po to Gėlių g. pro Stotį, ir - atgal į Oro Uostą. Nes dabar tas važiavimo pro Senamiestį variantas gaunasi gal kvailokas, to dvipusio eismo Konstitucijos pr. ar Rinktinės g., irgi, manau mažai kas pasiges, ypatingai naktį. Na o turistai, kuriems galbūt reikia į Senamiestį, gali ir po mūsų nuostabųjį miestą ilgiau akis paganyti
                            Maršrutas nėra žiedinis, prie Seimo daroma 15 min. atstova, tad žmogui, norinčiam nuvykti iš Oro uosto, pavyzdžiui, į Rotušę ar Pylimo gatvę, reikės ne tik važiuoti ilgiau nei valandą, bet teoriškai dar ir pirkti antrą bilietą.

                            Kita vertus, važiuojant nuo Oro uosto link Nepriklausomybės a., nuo Rotušės galima nedaryti rato per Subačiaus gatvę, o iš karto važiuoti greičiausiu keliu link Katedros (Savičiaus, Bokšto, Išganytojo, Maironio gatvėmis).

                            Važiuojant link Oro uosto, taip pat yra vietų, kur galima sutaupyti laiko ir kilometrų. Pavyzdžiui, nuo Subačiaus gatvės (Misionierių st.) nesukti į M. Daukšos gatvę, o važiuoti tiesiai Subačiaus gatve prie Rotušės. O jau nuo Rotušės link Stoties važiuoti pačiu tiesiausiu keliu - Rūdninkų, Pylimo, Gėlių, Sodų gatvėmis.

                            Apibendrinant, įgyvendinus šiuos pakeitimus, maršrute nebeliks tik Bazilijonų stotelės. Bet ar tikrai pro ten būtina naktį važiuoti? Atvažiavę nuo Oro uosto turės tik paėjėti keliasdešimt papildomų metrų nuo Rūdninkų stotelės, o važiuojantys į Oro uostą galės važiuoti nuo Gėlių stotelės.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Beje, įdomu ar užtektų 88 autobuso ne tik Oro uosto, bet ir Naujininkų aptarnavimui naktį?

                              Jeigu taip, tai galima būtų svarstyti du pakeitimus esamose naktinių maršrutų trasose:
                              1) 103 sutrumpinti iki Stoties (Santariškės-Stotis)
                              2) 104 nuo Spartos vietoje Naujininkų nukreipti į Naugarduko žiedą.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Naktiniai nevažinėja kiekvieną naktį. Reikia daryti atskirą maršrutą, kuris nesimaišytų.

                                Comment


                                  Pirmąją naktį 88N dirbo "autobusai" ir "su kabinomis". Fiat Ducato nr. 917 ir 918. 917 po darbo 88N vos grįžęs į parką - už pusvalandžio - iškart išvažiavo į dieninį 88.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Atrodo, šios naujienos nebuvo.

                                    VVT pirks 15 trumpų ir 9 ilgus dyzelinius autobusus, ne senesnius nei 10 metų.
                                    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=317413

                                    Comment


                                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                      Atrodo, šios naujienos nebuvo.

                                      VVT pirks 15 trumpų ir 9 ilgus dyzelinius autobusus, ne senesnius nei 10 metų.
                                      https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=317413
                                      Kažkas pajudėjo į priekį, nors tiek autobusų tik lašas jūroje, bet bent šis tas.

                                      Comment


                                        Tai gal irgi iš Varšuvos?

                                        Comment


                                          Pagaliau ir Vilniuje atsiras Varšuvoje važinėjusių autobusų
                                          Daugiau mano nuotraukų >>
                                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X