Dėl 2-3 vėlyvų ir ankstyvų skrydžių autobuso nereikia. Jis reikalingas tada, kai atskrenda ar išskrenda valandos bėgyje keli lėktuvai. Vilniuje taksi kainos nėra drakoniškos, ir galima sau leisti važiuoti taksi.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDėl 2-3 vėlyvų ir ankstyvų skrydžių autobuso nereikia. Jis reikalingas tada, kai atskrenda ar išskrenda valandos bėgyje keli lėktuvai. Vilniuje taksi kainos nėra drakoniškos, ir galima sau leisti važiuoti taksi.
http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=6986
Comment
-
Parašė tomoxas Rodyti pranešimąKad vairuotojas saugus tai yra gerai, tačiau ka daryt keleiviam važiuojantiem tuo autobusu? Niekas su įtartinai atrodančiom asmenybėm važiuot nenorės, juolab kad niekas negali nuspėt jų elgesio ir dar svarbiau niekas negali užtikrint keleivių saugumo. Yra du variantai, arba išvis nestot Kirtimuose ir susitart su oro uostu kad oro uosto stotelėje būtų oro uosto apsauga bent jau kaip atvažiuoja autobusas kad, užtikrint, kad nepageidaujami asmenys nepatektų į autobusa. Arba leist autobuso vairuotojuj pačiam įvertinti padėtį ir leist nusprest kur stot ir kur ne. Bent jau Kirtimų rajone ir už tai nebaust kaip kažkas minėjo kad VVT daro.
Teoriškai jeigu spėji prisiregistruot skrydžiui (registracija baigiasi likus ~40min iki išvykimo), reiškias yra 95% kad pateksi į lėktuva.(Kalbu apie VNO) Pats laipinimas yra baigiamas likus maždaug 15min iki išvykimo. Atvykes į oro uosta 4:14 tikrai spėsi į lėktuvą išvykstantį 5:10, tačiau reikės skubėt.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą95 proc., tai reikštų, kad 1 iš 20 nepakliūna. Ko gero, tas procentas aukštesnis ir siekia 98 proc.
Jei žmogus skrenda ryte, o vakare grįžta (arba kitos dienos vakare), jam dažniausiai užtenka rankinio bagažo ir dažniausiai registraciją atlieka telefonu/internetu. ES skrydžiai. Lieka aviacinio saugumo patikra ir bilieto nuskenavimas prie rankovės. Ne pačios ilgiausios procedūros.
Nusimatyti atvykti 1:15 iki skrydžio yra normalu, 1:00 jau rizikinga (ypač dėl galimo gedimo, kamščio). Tiesa, 0:30 irgi gali spėti kad ir kiek tai keistai skambėtų. 1,5-2 val. iki skrydžio avialinijos rekomenduoja, kad nepaduotų į teismą ("nedžiovinkite katino mikrobanginėje efektas").
Pas mus didesnė skrydžių dalis vyksta šengeno ribose, todėl 2 val. trypčioti nėra reikalo. Ir tas tarpas 3:24-5:15 yra skausmingas.
2:24 į VNO nereikalinga (skrydis 5:10). 2:46 iki skrydžio yra gerokai daugiau nei rekomenduojamos 1,5-2 val.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.12.01, 17:02.
Comment
-
Verslininkai VT nesinaudoja. Dėl kelių potencialių keleivių naktį gainioti autobuso nereikia. Gali nuvažiuoti su taksi. Kas kita vėlai vakare (23-1 val.), kai nusileidžia daug lėktuvų valandos bėgyje. Tačiau ir tai jau tuo metu kitas VT nebedirba, todėl pasiekti kitus miesto rajonus su VT neišeina. Tačiau tiems, kam reikia į centrą, o tokių keleivių iš 3-5 lėktuvų tikrai bus ne vienetai, autobusas reikalingas. Taigi, šiandien 88 maršrute dirba Fiatas.
Comment
-
O kam tada apskritai 88 naktinis autobusas ir visi kiti naktiniai autobusai, jei yra taksi? Tam maršrutas ir steigiamas, kad būtų kaip alternatyva taksi paslaugoms. Ir labai gerai, kad visiškai suįžūlėję ir iš miesto nežinančių turistų didžiulius pinigus lupantys taksistai turės bent kokią alternatyvą, gal tai privers juos susiimti siekiant išsaugoti klientus.
Beje, jei naktinis autobusas bus gerai pareklamuotas ir apie jį bus iškomunikuota oro uoste, tai ir vienas pilnas lėktuvas sugeneruotų nemažą keleivių srautą.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.12.01, 17:44.
Comment
-
Naktinis tai nereiškia, kad turi važinėti visą naktį. Visaip yra, vienur važinėja visą naktį, kituose miestuose iki 1-2 ar 3 val. Ir ne visom dienom, taip yra ir Vakarų Europoje. Kas kita, kad turi kursuoti ne vienas naktinis. Deja, tas vienas vienintelis naktinis kasdien į oro uostą duos mažai naudos, nes nuvažiuoti kažkur kitur juo neišeina, tik iš oro uosto į centrą ir senamiestį. O tai ne tie rajonai, kur gyvena dauguma vilniečių. Ne vilniečiams jis iš viso nereikalingas, tik turistams, kurie apsistoja centre. Todėl dar kartą sakau, kad autobusas reikalingas tik 23-1 val. kai dar daug lėktuvų nusileidžia ir tik tiems keleiviams, kurių galinis taškas yra centre ar senamiestyje.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNaktinis tai nereiškia, kad turi važinėti visą naktį. Visaip yra, vienur važinėja visą naktį, kituose miestuose iki 1-2 ar 3 val. Ir ne visom dienom, taip yra ir Vakarų Europoje. Kas kita, kad turi kursuoti ne vienas naktinis. Deja, tas vienas vienintelis naktinis kasdien į oro uostą duos mažai naudos, nes nuvažiuoti kažkur kitur juo neišeina, tik iš oro uosto į centrą ir senamiestį. O tai ne tie rajonai, kur gyvena dauguma vilniečių. Ne vilniečiams jis iš viso nereikalingas, tik turistams, kurie apsistoja centre. Todėl dar kartą sakau, kad autobusas reikalingas tik 23-1 val. kai dar daug lėktuvų nusileidžia ir tik tiems keleiviams, kurių galinis taškas yra centre ar senamiestyje.
Bet darbo dienomis galima būtų iki maždaug 2 val. nakties pratęsti kai kurių dieninių maršrutų darbo laiką, taip, kad būtų maždaug po vieną maršrutą į visus didžiausius mikrorajonus (kas 50-60 min. tarp 23.30 ir 2 val.).
Pratęsiamas būtų šių maršrutų darbo laikas:
Autobusai: 1G (po 23.30 važiuotų ne tiesiai Kalvarijų gatve, o pro Baltupius (Didlaukio, Ateities g.), 3G, 4G (naktinė trasa būtų trumpesnė Pilaitė-Žaliasis tiltas) 6G, 22, 46, 53. Greitieji naktį stotų visose stotelėse.
Troleibusai: 1, 2, 7, 20.
Šitokiu būdu 3G atliktų privežimo nuo oro uosto prie kitų maršrutų funkciją, o 88 grynai vežtų žmones tarp oro uosto ir centro.
Comment
-
O ar niekam daugiau neužkliuvo šito maršruto trasa ? Man kažkaip logiškiau atrodytų, jeigu jis iš Stoties važiuotų tiesiai į Bazilijonų stotelę, be tokio "apendikso", o prie Seimo važiuotų A.Tumėno, Gynėjų g., Gedimino pr., Jogailos g., Pylimo g., užsukimas pro Rotušę, po to Gėlių g. pro Stotį, ir - atgal į Oro Uostą. Nes dabar tas važiavimo pro Senamiestį variantas gaunasi gal kvailokas, to dvipusio eismo Konstitucijos pr. ar Rinktinės g., irgi, manau mažai kas pasiges, ypatingai naktį. Na o turistai, kuriems galbūt reikia į Senamiestį, gali ir po mūsų nuostabųjį miestą ilgiau akis paganyti
Comment
-
Praktika parodė, kad važiuoti Gedimino pr. yra labai labai prasta mintis - žr. į "negausias" apylankas nuo maršruto paleidimo iki 2014-11-01 http://tinklarastis.nvtka.lt/4107.aspx
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąO ar niekam daugiau neužkliuvo šito maršruto trasa ? Man kažkaip logiškiau atrodytų, jeigu jis iš Stoties važiuotų tiesiai į Bazilijonų stotelę, be tokio "apendikso", o prie Seimo važiuotų A.Tumėno, Gynėjų g., Gedimino pr., Jogailos g., Pylimo g., užsukimas pro Rotušę, po to Gėlių g. pro Stotį, ir - atgal į Oro Uostą. Nes dabar tas važiavimo pro Senamiestį variantas gaunasi gal kvailokas, to dvipusio eismo Konstitucijos pr. ar Rinktinės g., irgi, manau mažai kas pasiges, ypatingai naktį. Na o turistai, kuriems galbūt reikia į Senamiestį, gali ir po mūsų nuostabųjį miestą ilgiau akis paganyti
Kita vertus, važiuojant nuo Oro uosto link Nepriklausomybės a., nuo Rotušės galima nedaryti rato per Subačiaus gatvę, o iš karto važiuoti greičiausiu keliu link Katedros (Savičiaus, Bokšto, Išganytojo, Maironio gatvėmis).
Važiuojant link Oro uosto, taip pat yra vietų, kur galima sutaupyti laiko ir kilometrų. Pavyzdžiui, nuo Subačiaus gatvės (Misionierių st.) nesukti į M. Daukšos gatvę, o važiuoti tiesiai Subačiaus gatve prie Rotušės. O jau nuo Rotušės link Stoties važiuoti pačiu tiesiausiu keliu - Rūdninkų, Pylimo, Gėlių, Sodų gatvėmis.
Apibendrinant, įgyvendinus šiuos pakeitimus, maršrute nebeliks tik Bazilijonų stotelės. Bet ar tikrai pro ten būtina naktį važiuoti? Atvažiavę nuo Oro uosto turės tik paėjėti keliasdešimt papildomų metrų nuo Rūdninkų stotelės, o važiuojantys į Oro uostą galės važiuoti nuo Gėlių stotelės.
Comment
-
Beje, įdomu ar užtektų 88 autobuso ne tik Oro uosto, bet ir Naujininkų aptarnavimui naktį?
Jeigu taip, tai galima būtų svarstyti du pakeitimus esamose naktinių maršrutų trasose:
1) 103 sutrumpinti iki Stoties (Santariškės-Stotis)
2) 104 nuo Spartos vietoje Naujininkų nukreipti į Naugarduko žiedą.
Comment
-
Atrodo, šios naujienos nebuvo.
VVT pirks 15 trumpų ir 9 ilgus dyzelinius autobusus, ne senesnius nei 10 metų.
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=317413
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąAtrodo, šios naujienos nebuvo.
VVT pirks 15 trumpų ir 9 ilgus dyzelinius autobusus, ne senesnius nei 10 metų.
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=317413
Comment
Comment