Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Atgrasyti tikrai neatgraso, bet vairuotojai per profsąjungą ir išsireikalauja tokių sąlygų, kad VT ir toliau vilksis. O šiaip to įvvkio atveju bausmė vairuotojui yra neadekvati. Ir tikrai nemanau, kad byla tuo ir baigsis. Bus kreiptasi į aukštesnės instancijos teismą.
    O ką reikia daryti, kad "neatgrasyti žmonių nuo noro dirbti vairuotoju"? Toleruoti vairuotojų KET pažeidimus ir leisti jiems važinėti kaip nori? Neperlenkiant lazdos, saugumas, tuo labiau vežant kelias dešimtis keleivių, yra kur kas svarbiau nei tvarkaraščio laikymasis. Gal bausmė yra šiek tiek ir per griežta, bet visiškai pelnyta. Vairuotojas padarė grubų KET pažeidimą (įvažiavo į žiedinę sankryžą iš šalutinio kelio ir vos nesusidūrė su automobiliu, važiavusiu pagrindiniu keliu) ir tuo pačiu sukūrė pavojingą avarinę situaciją. Per stebuklą niekas nežuvo.

    Taip, šioje situacijoje iš dalies kalta ir keleivė (dėl sužeidimų), nes nesilaikė keleivių vežimo taisyklių (kurios įpareigoja važiuojant sėdėti arba laikytis už turėklo). Bet didesnė kaltė vienareikšmiškai tenka vairuotojui.

    Taip, kai kurių maršrutų tvarkaraščiai yra sudaryti nelogiškai, per daug ištęsti, ko pasekoje transporto priemonės priverstos vilktis arba stoviniuoti stotelėse. Šią problemą, žinoma, reikia spręsti, bet mažinti trasos įveikimo laikus reikia proto ribose, nepamirštant apie saugumą ir KET.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.11.26, 13:47.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Na, teko važinėt su Rusijoj su naujais ir kokių 3metų senumo troleibusas, tad liksiu prie nuomonės, kad šlamštas visiškas. Taip pat mūsų Amberiai atrodo, kad būtų 1990m gamybos.
      Taip pat esu važiavęs tais troleibusais, tai visi gaminti nuo maždaug 2006 tikrai yra gana kokybiški. Nebent jų pati komplektacija yra nevykusi, bet komplektaciją galima kokią tik nori užsakyti. Dėl Amberių man visiškai kitaip atrodo, tas pats kaip Soliariai, vienintelis minusas per mažai vietos kojoms troleibuso gale.

      Comment


        Parašė Petr Rodyti pranešimą
        Taip pat esu važiavęs tais troleibusais, tai visi gaminti nuo maždaug 2006 tikrai yra gana kokybiški. Nebent jų pati komplektacija yra nevykusi, bet komplektaciją galima kokią tik nori užsakyti. Dėl Amberių man visiškai kitaip atrodo, tas pats kaip Soliariai, vienintelis minusas per mažai vietos kojoms troleibuso gale.
        Lygint soliarius su amberiu tai kiek keista..
        Amberis yra tikras barškutis, jame viskas barška, pradedant stiklais, plastmasėm, baigiant prastai, lėtai atsiverenčiomis durimis, garsiu kompresoriaus darbu, kaip senose škodose..
        Jei troleibusų parkas sugebėtų surinkti kokybiškai ir pasimokytų iš pirmo "blyno" tai tikrai aš už tokių gamybą. Dizainas, viskas okey, padoru, svarbiausia kokybė.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Atgrasyti tikrai neatgraso, bet vairuotojai per profsąjungą ir išsireikalauja tokių sąlygų, kad VT ir toliau vilksis. O šiaip to įvvkio atveju bausmė vairuotojui yra neadekvati. Ir tikrai nemanau, kad byla tuo ir baigsis. Bus kreiptasi į aukštesnės instancijos teismą.
          Pritariu Al1.

          Nuo savęs pridėčiau, kad privatininko įsileidimas matyt buvo viena iš priežasčių, kad parodyti, kad ta pačia trasa vieni sugeba važiuoti pagal grafiką, o kiti ne. T.y. sukurti tarpusavio konkurenciją.

          Comment


            Kokio privatininko? Tvarkaraštis yra ir jo turi laikytis visi.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Kokio privatininko? Tvarkaraštis yra ir jo turi laikytis visi.
              "Valstybinis" parkas turi daug būdų ilginti grafikus.

              Privatus - turi daug būdų trumpinti.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Kokio privatininko? Tvarkaraštis yra ir jo turi laikytis visi.
                Laikytis turi visi, bet jei privatininkui nesudaro problemų grafiko laikymasis, o valstybinio vairuotojai nieko nedaro o tik per profsajungą skundžiasi, kad grafikas "per greitas" - sprendimas yra visiškai paprastas - mesti per bortą tuos profsajunginius vairuotojus (arba kitaip tariant - valstybinį parką). Dėl to tikrai sveika būtų, jei privatus vežėjas neturėtų savo atskirų maršrutų (kaip dabar pvz 40 ar 56), o autobusai "maišytųsi" (žinoma, apmokant už km). Tada ir pasimatytų, kad sugeba laikytis grafikų, o kam jie tiek ir terūpi ir pan.

                Comment


                  Privačiam apsimoka "ilginti", nes nelekiant daugiau kuro susitaupo.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Dar klausimas: ilginant, ilgeja darbo trukme, didesnis darbo uzmokestis, autobusu skaicius. Mikriukai gi lakstydavo ne tik, kad keleivius medziot reikedavo.

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      "Valstybinis" parkas turi daug būdų ilginti grafikus.

                      Privatus - turi daug būdų trumpinti.
                      Jei dabar būtų įleistas privatininkas, jis pats grafikų nesudarinėtų. Klausimas - kas Vilniuje sudarinėja grafikus? "Susisiekimo paslaugos" ar VVT?

                      Comment


                        Vilniaus centre valandą stovėjo troleibusai: buvo nutraukti laidai
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Jei dabar būtų įleistas privatininkas, jis pats grafikų nesudarinėtų. Klausimas - kas Vilniuje sudarinėja grafikus? "Susisiekimo paslaugos" ar VVT?
                          Čia yra abipusis ryšys.
                          Kai VVT skundžiasi, arba specialiai nespėja, SISP ilgina.

                          Tikrai nėra, kad SISP numeta, o VVT klusniai vykdo. SISP bando diktuoti sąlygas, bet nelabai leidžia.

                          Comment


                            Vis tiek ne VVT. Vadinasi ir ne privatininkas pats tik savo nuožiūra sudarinėtų grafikus.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Vis tiek ne VVT. Vadinasi ir ne privatininkas pats tik savo nuožiūra sudarinėtų grafikus.
                              Bet jei "užsakymas" yra 20 reisų, tai, tikėtina, VVT praveš su 5 tr. priemonėm, o privatininkas su 4.
                              VVT naudinga ilgesnė rato trukmė. Tada VMSA duos daugiau pinigų, bus nupirkta iš ES lėšų daugiau autobusų, daugiau darbuotojų, jei tr. priemonių ne 400, o 500, tai didesnė technikos direktoriaus alga ir t.t.

                              Privatininkui - didesnė rida, bet su mažiau autobusų. Nes autobuso lizingas nuo ridos nepriklauso.

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                Bet jei "užsakymas" yra 20 reisų, tai, tikėtina, VVT praveš su 5 tr. priemonėm, o privatininkas su 4.
                                VVT naudinga ilgesnė rato trukmė. Tada VMSA duos daugiau pinigų, bus nupirkta iš ES lėšų daugiau autobusų, daugiau darbuotojų, jei tr. priemonių ne 400, o 500, tai didesnė technikos direktoriaus alga ir t.t.

                                Privatininkui - didesnė rida, bet su mažiau autobusų. Nes autobuso lizingas nuo ridos nepriklauso.
                                O jei apmokėjimas (kaip planuota pagal specifikacijas) - už kilometrus, privatininkas būtent norės kuo daugiau km išvažinėti su kuo mažesniu transporto priemonių skaičiumi (ir kartu valandų skaičiumi) - nes išlaidos lizingui, vairuotojų algoms ir kitoms pastovioms išlaidoms tos pačios, o pajamų daugiau. Aišku, idealiausi jiems maršrutai tokiu atveju būtų važiuojantys į priemiesčius (Grigiškes, N Vilnią, Salininkus) kur dideli vidutiniai greičiai ir dideli kilometražai.

                                Beje, kiek rezervo turi Meteorit turas savo 40+56 aptarnavimui - lyg per tą laiką, kai aptarnauja šiuos maršrutus nebuvo atvejo, kad "neatvažiavo", įdomu būtų palyginti su VVT

                                Comment


                                  Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                                  Beje, kiek rezervo turi Meteorit turas savo 40+56 aptarnavimui - lyg per tą laiką, kai aptarnauja šiuos maršrutus nebuvo atvejo, kad "neatvažiavo", įdomu būtų palyginti su VVT
                                  http://fotobus.msk.ru/list.php?did=19396

                                  Comment


                                    Norėčiau pridurti, kad neteisinu privatininko. Jų tikslas minimaliai atitikti sąlygas (kondicionierius veikia ar neveikia, durų skaičius, sėdynių skaičius) ir maksimaliai gauti pelno. Kartais dėl to kenčia saugumas, darbuotojai, patogumas.

                                    Bet valstybinis parkas turi išbristi iš "lėčiau-lėčiau-dar lėčiau-nu dar lėčiau". Per algų sistemą, per geresnį G apmokėjimą, per geresnį avarijų apvažiavimą.

                                    Comment


                                      Privatininko tikslai priklauso ir nuo to, kaip savivaldybė atrinkinės (ateityje) privačius vežėjus. Pavyzdžiui, savivaldybė galėtų atlikti vartotojų nuomonės tyrimą ir išsiaiškinti ar keleiviai yra patenkinti privataus vežėjo teikiamomis paslaugomis ir pagal tai remtis renkantis kitą vežėją (t.y. jeigu buvęs vežėjas gavo blogą įvertinimą, mažinti jo konkursinį balą; arba sutartyje iš anksto numatyti saugiklius dėl keleivių nuomonės). Tuomet privatus vežėjas nori nenori turės teikti galbūt net papildomų paslaugų, kurių neteikia bazinis savivaldybės vežėjas (pvz. nemokamas wifi, telefonų įkrovimas ar dar kas nors).

                                      Bet tam reikia, kad būtų protingai parengtas konkuravimo viešajame transporte konceptas. Ar toks yra ar nėra - nežinau.

                                      Comment


                                        Lygiai taip pat, teoriškai galima parengti savivaldybės sąlygas - savivaldybės įmonei. Bet praktikoje nepavyksta. Ir balai galėtų būti. Pvz. vairuotojas nešildo autobuso, nes dyzelį parsineša. Minus tiek balų. Vairuotas atvyksta laiku, plius tiek balų. Susumuoja - yra alga ar geresnis grafikas ar naujas autobusas. O dabar kažkoks jovalas - niekas nepatenkintas - nei VMSA, nei keleiviai, nei vairuotojai. VMSA tingi spręsti knebeknę, tai parduoda marštrutus privačiam ir tikisi tvarkos. Bet privatus sėdi su savo 11 keleivių mikroautobuse vienom durim ir neprašo bilieto, nes jam dzin. O būtų 200 e bauda už rastą be bilieto įmonei, baigtųsi. Dabar Vilniaus pakraščiais važiuok be bilieto - niekad netikrina, o vairams vienodai.

                                        Pradžia galėtų būti paprasta. SISP galėtų pravažiuoti trasas autobusu sulipę. Ilgu, kur ilgi važiuoja, trumpu kur trumpas ir pramatuoti laikus. Reikia šalinti vilkimąsi.
                                        Paskutinis taisė Fulgur; 2016.11.29, 02:13.

                                        Comment


                                          Nebūtina važinėti. Reikia įrengti vaizdo registratorius 10 proc. transporto priemonių kritiniuose maršrutuose (su greičio registravimo galimybe) ir analizuoti jų medžiagą dėl maršruto įveikimo. Kadangi tomis pačiomis gatvėmis važinėja skirtingų maršrutų VT, tai, išmatavus ir išanalizavus, tarkim, Pylimo g., tik 2 troleibusų maršrute, rezultatus pritaikyti visiems maršrutams Pylimo g., išskyrus greitąjį. Greituosius reikėtų atskirai vertinti.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2016.11.29, 07:42.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X