Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė miestas
    4,14,27,67 - sutrumpinti, pakoreguoti.
    Būtų įdomu išgirsti tavo siūlomas trasas.


    Beje, apsigyvenus keliem tūkstančiam žmonių Naujojoj Vilnioj, būtų sprendžiamos ir susisiekimo problemos, nes Ukmergės gatvė užduso, o N. Vilnia būtų intensyviau tvarkoma ir taptų gyvesnė..
    Tai manai, kad žmonės iš Ukmergės gatvės pusės kraustytųsi į kitą miesto galą? Na nežinau, bet tikrai ne tiek, kad išsispręstų problemos su transportų Ukmergės gatvėje.

    Comment


      Parašė lietus Rodyti pranešimą
      Aš tai nelabai įsivaizduoju kuri vieta būtų tinkama namas prie geležinkelio Vilniaus mieste, kažkaip tas geležinkelis miškais arba per pelkynus eina ir dar ganėtinai kalvotu reljefu. Nebent prie to paties oro uosto šalia Salininkų arba prie Trakų Vokės, nors ten jau galima sakyti Lentvaris.
      Na, jei jau prakalbom apie geležinkelio stotelę Salininkuose, tai galėtų būti ir priešais pervažą.
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
        Na, jei jau prakalbom apie geležinkelio stotelę Salininkuose, tai galėtų būti ir priešais pervažą.
        Priešais pervažą nebus, nes Kelių eismo taisyklės reikalauja saugaus atstumo nuo pavojingų vietų (pervažų ar kitko)

        Comment


          Parašė FRT Rodyti pranešimą
          Priešais pervažą nebus, nes Kelių eismo taisyklės reikalauja saugaus atstumo nuo pavojingų vietų (pervažų ar kitko)
          Yra tekę matyti daug veikiančių stočių Lietuvoje kurios yra ne daugiau kaip 100 metrų už pervažos. Bet statyti stotelę visų pirma galima tik ten kur yra vietos (t.y. žemė neprivatizuota). Pagal ortofoto galima matyt jog ilgas ruožas nuo pervažos į abi puses yra neužstatytas.
          Dear Sir,

          Comment


            Parašė miestas
            Iš Mickūnų į Centrą važinėja miesto autobusas.
            Vis dar gyvenat 2010 metais? Tokio maršruto į centrą jau daugiau nei 2 metus nebėra, nežiūrint į tai, kad juo naudojosi labai daug žmonių.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Beje, tarpukario pabaigoje ties Salininkais buvo stotelė. Joje stodavo, jei neklystu, tik automotrisės. Stotelė buvo ne ties pervaža, bet ten, kur pažymėjau. Vadinosi 8,96 km.

              Paskutinis taisė Al1; 2012.09.08, 14:17.

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Tiesa. Bet kad ir reikėtų žymėti įlipant- nieko baisaus čia nematau. Kaip tik gerai, nes tuomet savivaldybės darbuotojai, kuruojantys VT, žinos tikslius keleivių srautus kiekviename maršrute, kas bus labai naudinga optimizuojant tvarkaraščius.
                Sutinku. Bet savivaldybė nusprendė, kad tikslių duomenų jai nereikia.

                Bet, kita vertus, visų bilietų žymėjimas kiekvieno įlipimo metu realiai įmanomas tik esant kažkokiai įlipimo kontrolei.

                Comment


                  Žymėjimas privalomas įmanomas. Tiesiog už nepažymėtą mėnesinį turėtų būti baudžiama kaip už važiavimą be bilieto. Čia lygiai tas pats, kaip ir su nepažymėtu vienkartiniu. Tik vienkartinio nežymėti visada yra pagunda - sutaupoma. O jei jau turi nusipirkęs mėnesinį, su kuriuo galima važinėti neribotai, jokios naudos nežymėti nėra. Tik tuomet reikėtų įrengti daug daugiau terminalų, t.y. prie durų iš abiejų pusių ir dar tose vietose, kur dabar sumontuoti komposteriai.

                  Comment


                    Spalį turėtų veikti apie 100 papildomų Vilniečio kortelių ir bilietų platinimo vietų
                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                    Comment


                      Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                      Yra tekę matyti daug veikiančių stočių Lietuvoje kurios yra ne daugiau kaip 100 metrų už pervažos. Bet statyti stotelę visų pirma galima tik ten kur yra vietos (t.y. žemė neprivatizuota). Pagal ortofoto galima matyt jog ilgas ruožas nuo pervažos į abi puses yra neužstatytas.
                      Jeigu suintensyvinti traukinių eismą tuo maršrutu, tai ten pervažos neturėtų likti arba viedukas, arba tunelis. Tuo labiau reiktų panaikinti pervažą, o gal ir abi Lentvaryje.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        O jei jau turi nusipirkęs mėnesinį, su kuriuo galima važinėti neribotai, jokios naudos nežymėti nėra.
                        nauda akivaizdi, juk galioja 30 kalendorinių dienų. vėliau aktyvinsiu, vėliau pildysiu

                        Comment


                          RUGSĖJO 9 D. (SEKMADIENĮ) DĖL TARPTAUTINIO VILNIAUS MARATONO RENGINIŲ, MIESTE BUS RIBOJAMAS EISMAS. KEISIS VIEŠOJO TRANSPORTO DARBAS
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Beje, tarpukario pabaigoje ties Salininkais buvo stotelė. Joje stodavo, jei neklystu, tik automotrisės. Stotelė buvo ne ties pervaža, bet ten, kur pažymėjau. Vadinosi 8,96 km.

                            Atvaizdas
                            Iš tiesų ten stotelė gal ir reikalingesnė, nes niekur arti nevažiuoja autobusai.
                            Dear Sir,

                            Comment


                              Įdomu, galima juk T17 troleibusus atiduoti T9; T11 troleibusus - T16-am. T2 galima buvo sujungti su T3 (būtų Karoliniškės - Saulėtekis). Taip pat įdomus sprendimas ir T6, ir T12 leisti iš Ž. Panerių į Stotį.

                              Manau tiesiog jie tingėjo pakeisti tvarkaraščius

                              Comment


                                Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                                Iš tiesų ten stotelė gal ir reikalingesnė, nes niekur arti nevažiuoja autobusai.
                                Nelogiška vieta geležinkelio stotelei, nes apytiksliai už poros kilometrų bus sekanti stotelė - Juodšiliai. Siūlyčiau stotelei vietą - maždaug kilometras nuo Salininkų pervažos Kirtimų kryptimi (maždaug prie oro uosto pabaigos, kur yra takelis nuo Salininkų sodų 8-osios gatvės link Sakalaičių sodų).

                                Arba dar vienas variantas - įrengti dvi geležinkelio stoteles, kurios vadintųsi 1-ieji Salininkai (mano pasiūlyta vieta) ir 2-ieji Salininkai (A|1 pasiūlyta vieta)
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  http://www.15min.lt/naujiena/miestas...amai-41-247065
                                  Show must go von!

                                  Comment


                                    Tokie patys VT pasikeitimai, kaip ir paskutinį rugpjūčio savaitgalį buvusio "Velomaratonas'12" metu

                                    Tarptautinio Vilniaus maratono metu keisis viešojo transporto eismas

                                    Beje, autobusuose (nežinau, ar ir troleibusuose) po stotelės sakoma informacija, kad rugsėjo 9 dieną visšasis transportas dirbs šiek tiek kitaip
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Galiu pasakyti tik tiek: rinkiminis "piaras". Jeigu viešasis transportas būtų nemokamas (gerai, tebūnie, kad Vilniuje gyvenantys žmonės gali naudotis nemokamai VT), juo tikrai naudosis bomžai (kas viešajam transportui prestižo nepridės).

                                      Jei jau prakalbo žurnalistai, kad bus iš kitų fondų imamos lėšos (sveikata, sportas, t.t.), tai žinoma, nukentės tiek švietimo ir kitų dalykų, iš kurių bus konpensuojamos lėšos, nukentės jų kokybė
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                        Galiu pasakyti tik tiek: rinkiminis "piaras". Jeigu viešasis transportas būtų nemokamas (gerai, tebūnie, kad Vilniuje gyvenantys žmonės gali naudotis nemokamai VT), juo tikrai naudosis bomžai (kas viešajam transportui prestižo nepridės).

                                        Jei jau prakalbo žurnalistai, kad bus iš kitų fondų imamos lėšos (sveikata, sportas, t.t.), tai žinoma, nukentės tiek švietimo ir kitų dalykų, iš kurių bus konpensuojamos lėšos, nukentės jų kokybė
                                        Problemų nebus, jeigu bus gražinta įlipimo pro priekines duris tvarka ir jeigu reikės įlipant perbraukti savo Vilniečio kortele. Tik, žinoma, tuomet jos turėtų būti išduodamos pateikus asmens dokumentą ir būti vardinės.

                                        Ir taip, kitos sritys kentėtų. Todėl iš esmės apklausa turėtų būti labai įdomi. Kas žmonėms labiau svarbu: ar nemokamai nuvažiuoti iki Maximos ar gauti geresnį gydymą, turėti galimybę sportuoti ar vaikų išsilavinimas.

                                        Comment


                                          Jei važiavimas nemokamas, tai priekinių durų tvarka yra visiška nesąmonė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X