Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTroleibusų fanatikai ir mylėtojai niekada nesutiks, kad ši VT priemonė būtų naikinama. Net tada, kai elektriniai autobusai bus pigesni už troleibusus.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąO VDV autobusų fanatikai niekad nesutiks su elektriniais autobusais?
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąSpėju, kai jeigu pinigai būtų kišami į greitaeigio tinklo pastatymą, tai pinigų liktų vos keliems troleibusams, kurie ir šiaip brangesni už autobusus
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNes jeigu mėgsti troleibusų už ekologiškumą, tai tau jokio skirtumo ar tai bus "troleibusas" ar "elektrobusas".
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąTai ir Rusijoje jau gaminami (dar nedideliais kiekias) troleibusai su 60 km autonomine eiga.
СТ-6217М
Youtube video
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąTai ir Rusijoje jau gaminami (dar nedideliais kiekias) troleibusai su 60 km autonomine eiga.
СТ-6217М
Youtube video
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąTačiau troleibuso eksplotaciniso laikas maždaug 2 kartus ilgesnis nei autobuso. Ar tai įskaičiavus troleibusai tikrai brangesni už autobusus?
Comment
-
Troleibuso kėbulas yra mažiau veikiamas vibracijų nei autobuso. Visa kita tas pats. Juk unifikacija su autobusais yra. Elektros įranga tarnauja 2-3 kartus ilgiau nei dyzelinis variklis, todėl apsimoka kėbulą patvarkyti ir eksploatuoti troleibusą toliau. Autobuso atveju ir kėbulą reikia tvarkyti, ir variklis dažniausiai jau būna sudrožtas, o pavarų dėžė tai keičiama ir ne kartą per eksploatacijos periodą.
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąSpėju, kai jeigu pinigai būtų kišami į greitaeigio tinklo pastatymą, tai pinigų liktų vos keliems troleibusams, kurie ir šiaip brangesni už autobusus
Parašė Creatium Rodyti pranešimąDabar kainuotų brangiau elektrobusai. Prieš penkis metus būtų kainavę dvigubai brangiau. Prieš 10 - gal ir keturgubai brangiau. Tendenciją matai?
Kasmet baterijų kaina krenta smagiai kiekvienais metais, net nežiūrint į tai, kad poreikis auga taipogi smagiai.
Atvaizdas
Kadangi akumuliatoriams naudojamas brangus elementas litis, kuris dar ir pavojingas, ir šiaip akumuliatoriai yra kur kas pavojingesni ir ekologiškai nešvaresni nei švino, tai kai prasidės masinė elektromobilizacija, akumuliatorių kainos išaugs. Aš iš viso manau, kad masinė elektromobilizacija neįvyks tol, kol nebus alternatyvių ličio jonų technologijai akumuliatorių.Paskutinis taisė Al1; 2016.11.22, 21:37.
Comment
-
Nauji troleibusai Ženevoje.
New battery trolleybuses from Vossloh Kiepe and Van Hool handed over in Geneva
New battery trolleybuses from Vossloh Kiepe and Van Hool handed over in Geneva
On January 21, 2014 the first of altogether 33 new battery trolleybuses was presented to the public at a festive rollout.
The innovative battery trolleybuses of the type Exqui.City have been equipped with electrical equipment from Vossloh Kiepe. Transports Publics Genevois (TPG), the public transport operator in Geneva, is going to replace its old vehicles with these state-of-the-art vehicles.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąAtkreipiant dėmesi, kad Rusija nesugeba pagaminti net normalaus dyzelinio autobuso, į šitą šlamštą net nevert kreipt dėmesio.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąAtkreipiant dėmesi, kad Rusija nesugeba pagaminti net normalaus dyzelinio autobuso, į šitą šlamštą net nevert kreipt dėmesio.
Kas dėl priežiūros, tai pažiūrėk į Lenkiją ar netgi Latviją, ten autobusai ir troelibusai geriau prižiūrimi. Taip kad, deja, pasigirti priežiūros ir eksploatavimo kultūra negalime... Aišku, ji kiek aukštesnė už rytų kaimynų, kur transporto priemonė drožiama, kol važiuoja, o paskui išmetama, bet ir lygintis net su lenkais negalime...
Beje, štai kaip Gruzijoje 1999 metais lopė troleibusų padangas: hardcore
http://transphoto.ru/photo/969725/Paskutinis taisė Al1; 2016.11.22, 21:46.
Comment
Comment