Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mskapss Rodyti pranešimą
    Jie buvo trumpalaikiai, leido dirbti su 1994 metų gamybos transporto priemonėmis.
    Čia buvę privatininkai supyko ir padavė į teismą, kad savivaldybė nori kelti kokybę (naujų autobusų) ir reikalauja tam tikrų garantijų (palyginamo dydžio apyvartos su konkurso verte)
    Trumpalaikiai ? Tai kad ar ne 1m. su galimybe pratęsti dar 7-iems tos sutartys buvo pasirašytos ? Ir kadangi nuo visų maršrutų privataus aptarnavimo pradžios metai jau praėjo, tai ne itin panašu, kad tie konkursai būtų buvę trumpalaikiai.

    Comment


      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
      Vilnius regresuoja ir toliau. Suprasčiau jei VMS būtų norėjusi skelbti konkursą seniems trantams ir visuomenė protestuotų, o čia atvirkščiai. Dar vienas niuansas - verslas šantažuoja savivaldybę.
      O kaip verslas ims šantažuoti, jei turės 150 naujų autobusų? Nesuvoki? Iš ko mokės? Realiai tai priežasties neskelbia, bet ji akivaizdi - tokiomis sąlygomis, ir už tokią kainą, kokias gali pasiūlyti Vilnius, jokia firma su naujais autobusais (ir dar tokiu jų kiekiu) neateis.

      Comment


        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
        Trumpalaikiai ? Tai kad ar ne 1m. su galimybe pratęsti dar 7-iems tos sutartys buvo pasirašytos ? Ir kadangi nuo visų maršrutų privataus aptarnavimo pradžios metai jau praėjo, tai ne itin panašu, kad tie konkursai būtų buvę trumpalaikiai.
        Pati sutartis yra 6 mėn trukmės su galimybe pratęsti dar 6 mėn. O šiaip kiekvienais metais tokie konkursai skelbiami iš naujo. Gi ir pvz. iš pradžių tik 40 autobusinis buvo Meteorit turo aptarnaujamas, o jau pora metų ir 56 jiem atiduotas...

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Realiai tai priežasties neskelbia, bet ji akivaizdi - tokiomis sąlygomis, ir už tokią kainą, kokias gali pasiūlyti Vilnius, jokia firma su naujais autobusais (ir dar tokiu jų kiekiu) neateis.
          Todėl ir buvo sudarytos tokios konkurso sąlygos, kad ateitų būtent finansiškai stiprus rinkos žaidėjas. Tačiau mūsų netolimųjų rytų verslo modelio atstovai niekaip negali sutikti su tokiu posūkiu.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            O kaip verslas ims šantažuoti, jei turės 150 naujų autobusų? Nesuvoki? Iš ko mokės? Realiai tai priežasties neskelbia, bet ji akivaizdi - tokiomis sąlygomis, ir už tokią kainą, kokias gali pasiūlyti Vilnius, jokia firma su naujais autobusais (ir dar tokiu jų kiekiu) neateis.
            Jei savivaldybė laikysis sąlygų - nelabai turės kaip šantažuoti - vis gi gana didelė sutartyje numatyta banko garantija iš tiekėjo pusės. Jei nesilaikys - tada aš privatininką pilnai palaikau ir suprantu, kad jis neturi veltui dirbti.

            Kažkaip meteorit turas ir kiti vežėjai jau keletą metų normaliai savo maršrutus aptarnauja ir, kas svarbiausia, aptarnauja juo pigiau, nei tą darytų VVT su didžiuliu pasenusiu (ypač troleibusų) parku ir šiaip, visu nuostolingu troleibusų "balastu"

            Comment


              Dar kartą kartoju, kad savivaldybė eilinį kartą žaidžia ir nieko nedaro. Jokia įmonė neateis su naujais autobusais (dargi 100 ar 150 vnt.), nes savivaldybė NETURI iš ko mokėti tiek, kiek priklauso. Yra vienas kelias - imti iš bilietų katilo tiek, kiek reikia privatininkui, bet tada nieko neliks VVT. Ir jis bankrutuos. Gal to ir siekiama? Atrodo, kad siekiama. O tada savivaldybė liks visiškoje privatininko diktatūroje. Mokės tiek, kiek prašys - europietiškai - arba mieste bus transporto kolapsas. Ir tai, kad savivaldybė net nesvarsto galimynės imti ES lėšų naujoms transporto priemonėms, parodo, kad linerastai siekia būtent VT sužlugdymo ir jo prichvatizavimo už skatikus.

              Comment


                Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                Gi ir pvz. iš pradžių tik 40 autobusinis buvo Meteorit turo aptarnaujamas, o jau pora metų ir 56 jiem atiduotas...
                Na, niekas netrukdo skelbti dviejų skirtingų ilgalaikių konkursų, dviems skirtingiems maršrutams - nesupratau, prie ko čia šitas pavyzdys ?

                Comment


                  Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                  Kažkaip meteorit turas ir kiti vežėjai jau keletą metų normaliai savo maršrutus aptarnauja ir, kas svarbiausia, aptarnauja juo pigiau,
                  Užtat vienintelis VVT yra patrauklus vairuotojams. Pas privatininkus visur praktiškai reikalavimas yra turėti nuosavą mašiną, nes tavęs į darbą ryte ar vakare niekas neatveš, o atlyginimas - vokelyje.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Iš pertraukiamo važiuoti negali - tik iš dvipamaininio. Vairuotojo darbo valandos gausis kosminės tada: 6-10 val. + 15-23 val. = 12-13 val.?
                    Beje jeigu kada pastebėjote 36 4 grafiku dirbdavo autobusas iš A66. O nuo birželio mėn. 13 d., bus autobusas iš A35. Tai yra iš parko iš vyks, kaip A36, o nuo 6:26 val., dirbs kaip A35. Taip pat A35 sujungė su A87. Taip pat A66 sujungė su A87, nes darbo dienomis dirbs trumpi autobusai, o savaitgaliais ir švenčių dienomis ilgi autobusai.
                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                    Comment


                      Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                      Beje jeigu kada pastebėjote 36 4 grafiku dirbdavo autobusas iš A66. O nuo birželio mėn. 13 d., bus autobusas iš A35. Tai yra iš parko iš vyks, kaip A36, o nuo 6:26 val., dirbs kaip A35. Taip pat A35 sujungė su A87. Taip pat A66 sujungė su A87, nes darbo dienomis dirbs trumpi autobusai, o savaitgaliais ir švenčių dienomis ilgi autobusai.
                      Taip, matau, kad dabar bus 35+36. Bet tu taip ir nepaaiškinai, kuo remiantis nustatei, kad į 87 važiuos autobusai iš 35 ir 36. Tu visiškai praignoravai mano pastabą dėl darbo valandų. Tikrai negali taip būti, kad vairuotojas atidirba pusę pamainos ryte ir dar pilną 2-ą pamaina popiet.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Atšilus orams ir padaugėjus važiuojančių prie ežerų ir į sodus, 36 ir 66 maršrutais turėtų būti visomis dienomis paleisti ilgi autobusai. Todėl variantas dėl sujungimo su 87 yra sunkiai tikėtinas.

                        Galėtų ten būti autobusas iš 63 maršruto, bet ten nuo birželio 13 d. Ilginamas darbo laikas, tad ir tai sunkiai įmanoma.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Vilniaus viešasis transportas: apie „Lidl“ įtaką ir „zuikių“ kainą miestiečiams

                          Pasirodo neatsisako troleibusų surinkinėt.
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Atšilus orams ir padaugėjus važiuojančių prie ežerų ir į sodus, 36 ir 66 maršrutais turėtų būti visomis dienomis paleisti ilgi autobusai. Todėl variantas dėl sujungimo su 87 yra sunkiai tikėtinas.

                            Galėtų ten būti autobusas iš 63 maršruto, bet ten nuo birželio 13 d. Ilginamas darbo laikas, tad ir tai sunkiai įmanoma.
                            Trumpi gali būti pertraukiniai A36, A66. O pirmomis dienomis pratęsus A66 gali dar dirbti ir trumpi autobusai
                            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                            Comment


                              Beje, kas liečia maršrutus į populiariausias poilsio vietas - manau, kad vasarą dažniau galėtų važiuoti ir 39 maršruto autobusai. (nežinau, kokie yra pastovūs srautai prie Šilo ežerų, bet, spėju, jie nėra maži). Kaip tik vasarą nuimamas vienas autobusas iš 17 maršruto, tai jis galėtų kursuoti 39-u visomis dienomis vienpamaininiu grafiku (kažkur 10-19 val.).

                              30-ąjį maršrutą (arba 54) būtų gerai pratęsti iki Salotės ežero, bet neasfaltuota Gilužio gatve nepaleisi autobuso.
                              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.06.10, 12:55.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Nuo pirmadienio dėl 66 miesto maršruto pratęsimo iki Skirgiškių keičiama 146 priemiestinio maršruto trasa. 146 važiuos tik atkarpoje nuo Skirgiškių iki Nemenčinės.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Nuo pirmadienio dėl 66 miesto maršruto pratęsimo iki Skirgiškių keičiama 146 priemiestinio maršruto trasa. 146 važiuos tik atkarpoje nuo Skirgiškių iki Nemenčinės.

                                  Tuoj kiti užsimanys, kad A66 važiuotų iki kelio 108.
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Nesistebėsiu, jei 66-ą pratęs viena stotele toliau iki Skirgiškių sodų.

                                    Beje, kaip ten su Europos parko stotele? Dabartiniame 146-ame maršrute jinai yra Europos parko gatvėje (per Trafi žemėlapį prie tvarkaraščio puikiai matosi), miesto 66-ame maršrute tos stotelės nėra. Kaip čia bus? Ta stotelė gatvėje bus naikinama, ar po kurio laiko stos ir miesto autobusas ten, ar bus užsukimas prie Europos parko vartų?
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Kuo skiriasi greitieji autobusai nuo kitų autobusų/trolikų?
                                      kk3

                                      Comment


                                        Parašė Haski Rodyti pranešimą
                                        Kuo skiriasi greitieji autobusai nuo kitų autobusų/trolikų?
                                        Sustoja ne visose stotelėse.

                                        Comment


                                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                          Nesistebėsiu, jei 66-ą pratęs viena stotele toliau iki Skirgiškių sodų.
                                          O ten yra žiedas ar apsisukimo vieta?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X