Parašė mskapss
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąVilnius regresuoja ir toliau. Suprasčiau jei VMS būtų norėjusi skelbti konkursą seniems trantams ir visuomenė protestuotų, o čia atvirkščiai. Dar vienas niuansas - verslas šantažuoja savivaldybę.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąTrumpalaikiai ? Tai kad ar ne 1m. su galimybe pratęsti dar 7-iems tos sutartys buvo pasirašytos ? Ir kadangi nuo visų maršrutų privataus aptarnavimo pradžios metai jau praėjo, tai ne itin panašu, kad tie konkursai būtų buvę trumpalaikiai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąRealiai tai priežasties neskelbia, bet ji akivaizdi - tokiomis sąlygomis, ir už tokią kainą, kokias gali pasiūlyti Vilnius, jokia firma su naujais autobusais (ir dar tokiu jų kiekiu) neateis.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kaip verslas ims šantažuoti, jei turės 150 naujų autobusų? Nesuvoki? Iš ko mokės? Realiai tai priežasties neskelbia, bet ji akivaizdi - tokiomis sąlygomis, ir už tokią kainą, kokias gali pasiūlyti Vilnius, jokia firma su naujais autobusais (ir dar tokiu jų kiekiu) neateis.
Kažkaip meteorit turas ir kiti vežėjai jau keletą metų normaliai savo maršrutus aptarnauja ir, kas svarbiausia, aptarnauja juo pigiau, nei tą darytų VVT su didžiuliu pasenusiu (ypač troleibusų) parku ir šiaip, visu nuostolingu troleibusų "balastu"
Comment
-
Dar kartą kartoju, kad savivaldybė eilinį kartą žaidžia ir nieko nedaro. Jokia įmonė neateis su naujais autobusais (dargi 100 ar 150 vnt.), nes savivaldybė NETURI iš ko mokėti tiek, kiek priklauso. Yra vienas kelias - imti iš bilietų katilo tiek, kiek reikia privatininkui, bet tada nieko neliks VVT. Ir jis bankrutuos. Gal to ir siekiama? Atrodo, kad siekiama. O tada savivaldybė liks visiškoje privatininko diktatūroje. Mokės tiek, kiek prašys - europietiškai - arba mieste bus transporto kolapsas. Ir tai, kad savivaldybė net nesvarsto galimynės imti ES lėšų naujoms transporto priemonėms, parodo, kad linerastai siekia būtent VT sužlugdymo ir jo prichvatizavimo už skatikus.
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąGi ir pvz. iš pradžių tik 40 autobusinis buvo Meteorit turo aptarnaujamas, o jau pora metų ir 56 jiem atiduotas...
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąKažkaip meteorit turas ir kiti vežėjai jau keletą metų normaliai savo maršrutus aptarnauja ir, kas svarbiausia, aptarnauja juo pigiau,
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąIš pertraukiamo važiuoti negali - tik iš dvipamaininio. Vairuotojo darbo valandos gausis kosminės tada: 6-10 val. + 15-23 val. = 12-13 val.?Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąBeje jeigu kada pastebėjote 36 4 grafiku dirbdavo autobusas iš A66. O nuo birželio mėn. 13 d., bus autobusas iš A35. Tai yra iš parko iš vyks, kaip A36, o nuo 6:26 val., dirbs kaip A35. Taip pat A35 sujungė su A87. Taip pat A66 sujungė su A87, nes darbo dienomis dirbs trumpi autobusai, o savaitgaliais ir švenčių dienomis ilgi autobusai.
Comment
-
Atšilus orams ir padaugėjus važiuojančių prie ežerų ir į sodus, 36 ir 66 maršrutais turėtų būti visomis dienomis paleisti ilgi autobusai. Todėl variantas dėl sujungimo su 87 yra sunkiai tikėtinas.
Galėtų ten būti autobusas iš 63 maršruto, bet ten nuo birželio 13 d. Ilginamas darbo laikas, tad ir tai sunkiai įmanoma.
Comment
-
Vilniaus viešasis transportas: apie „Lidl“ įtaką ir „zuikių“ kainą miestiečiams
Pasirodo neatsisako troleibusų surinkinėt.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAtšilus orams ir padaugėjus važiuojančių prie ežerų ir į sodus, 36 ir 66 maršrutais turėtų būti visomis dienomis paleisti ilgi autobusai. Todėl variantas dėl sujungimo su 87 yra sunkiai tikėtinas.
Galėtų ten būti autobusas iš 63 maršruto, bet ten nuo birželio 13 d. Ilginamas darbo laikas, tad ir tai sunkiai įmanoma.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Beje, kas liečia maršrutus į populiariausias poilsio vietas - manau, kad vasarą dažniau galėtų važiuoti ir 39 maršruto autobusai. (nežinau, kokie yra pastovūs srautai prie Šilo ežerų, bet, spėju, jie nėra maži). Kaip tik vasarą nuimamas vienas autobusas iš 17 maršruto, tai jis galėtų kursuoti 39-u visomis dienomis vienpamaininiu grafiku (kažkur 10-19 val.).
30-ąjį maršrutą (arba 54) būtų gerai pratęsti iki Salotės ežero, bet neasfaltuota Gilužio gatve nepaleisi autobuso.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.06.10, 12:55.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNuo pirmadienio dėl 66 miesto maršruto pratęsimo iki Skirgiškių keičiama 146 priemiestinio maršruto trasa. 146 važiuos tik atkarpoje nuo Skirgiškių iki Nemenčinės.
Tuoj kiti užsimanys, kad A66 važiuotų iki kelio 108.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Nesistebėsiu, jei 66-ą pratęs viena stotele toliau iki Skirgiškių sodų.
Beje, kaip ten su Europos parko stotele? Dabartiniame 146-ame maršrute jinai yra Europos parko gatvėje (per Trafi žemėlapį prie tvarkaraščio puikiai matosi), miesto 66-ame maršrute tos stotelės nėra. Kaip čia bus? Ta stotelė gatvėje bus naikinama, ar po kurio laiko stos ir miesto autobusas ten, ar bus užsukimas prie Europos parko vartų?
Comment
-
Parašė Haski Rodyti pranešimąKuo skiriasi greitieji autobusai nuo kitų autobusų/trolikų?
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąNesistebėsiu, jei 66-ą pratęs viena stotele toliau iki Skirgiškių sodų.
Comment
Comment