1G iki Žaliojo tilto. Toliau - arba paeiti pėsčiomis nuo Žaliojo tilto iki Europos aikštės, arba pereiti gatvę ir persėsti į 3G, 43, 46, 52, 56 autobusus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Arba susimoki 30 e už parkavimą ir nebesuki galvos. Nes tas atstovėti 2-3 šviesoforus (Konstitucijos, Juozapavičiaus, Upės) privažiuoti Ž.t., eiti per šviesoforą, laukti autobuso, tada vėl Juozapavičiaus šviesoforas, ir laukti kol jis privažiuos Konstitucijos sankryžą ir atliks sunkų posūkį kairėn į Konstitucijos yra kokia 12-15 min.
O dabar su žalia kortele tiesiog pasuka iš Kalvarijų į Konstitucijos. Net raudona nestabdo. Jaučiat skirtumą?
Ekskursas į istoriją. Kai nebuvo 53 irgi nereikėjo. Keleiviai gi gali Sigmoje/Kuro ap. persėdinėti iš troleibusų. Bet kai atsirado 1998 m., paaiškėjo, kad vienas populiariausių.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBeje, keista, kad niekas absoliučiai nesikeičia 87 maršruto tvarkaraštyje. Tikrai turėtų kažkas keistis, jeigu nebelieka jungties su vasarai uždaromu 65 maršrutu.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąArba susimoki 30 e už parkavimą ir nebesuki galvos. Nes tas atstovėti 2-3 šviesoforus (Konstitucijos, Juozapavičiaus, Upės) privažiuoti Ž.t., eiti per šviesoforą, laukti autobuso, tada vėl Juozapavičiaus šviesoforas, ir laukti kol jis privažiuos Konstitucijos sankryžą ir atliks sunkų posūkį kairėn į Konstitucijos yra kokia 12-15 min.
O dabar su žalia kortele tiesiog pasuka iš Kalvarijų į Konstitucijos. Net raudona nestabdo. Jaučiat skirtumą?
Ekskursas į istoriją. Kai nebuvo 53 irgi nereikėjo. Keleiviai gi gali Sigmoje/Kuro ap. persėdinėti iš troleibusų. Bet kai atsirado 1998 m., paaiškėjo, kad vienas populiariausių.
Bet ar verta yra kurti atskirą maršrutą Kalvarijų-Konstitucijos jungčiai? Nemanau. Pagrindinis išankstinis naujo maršruto įkūrimo tikslas - geresnis Pilaitės mikrorajono susisiekimas su centrine miesto dalimi - dabartiniu maršrutu visiškai nėra įvykdomas, nes susisiekimas visiškai nepagerinamas, lyginant su tuo, kokį užtikriną 4G maršrutas. Maža to, netgi nevažiuojama pro Lvovo stotelę, nuo kurios dar galima paeiti iki Žaliojo tilto.
Pilaitė-Centras - sakyčiau, kur kas svarbesnė jungtis nei Kalvarijų g. (Giedraičių, Žalgirio, Kalvarijų turgaus stotelės) ir Konstitucijos pr. jungtis.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąEkskursas į istoriją. Kai nebuvo 53 irgi nereikėjo. Keleiviai gi gali Sigmoje/Kuro ap. persėdinėti iš troleibusų. Bet kai atsirado 1998 m., paaiškėjo, kad vienas populiariausių.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąPagrindinė problema yra patogios persėdimo galimybės nebuvimas Kalvarijų/Konstitucijos/Šeimyniškių sankryžoje, bet be rimtesnės gatvių rekonstrukcijos nelabai šios problemos išspręsi.
Bet ar verta yra kurti atskirą maršrutą Kalvarijų-Konstitucijos jungčiai? Nemanau. Pagrindinis išankstinis naujo maršruto įkūrimo tikslas - geresnis Pilaitės mikrorajono susisiekimas su centrine miesto dalimi
2. Centrinė miesto dalis yra VT krachas
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą1. Verta. Kalvarijų šiaurinės dalies ir Konstitucijos jungtis reikalinga. Žaliųjų ežerų/Balsių, Bajorų, Santariškių, Visorių, Jeruzalės, Baltupių gyventojai neturi patogaus būdo su Konstitucijos pr.
2. Centrinė miesto dalis yra VT krachas
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą1. Jeigu neturi, nereiškia, kad reikia. Iki 2013-ųjų liepos turėjo, ir ? Nebuvo tai itin populiarus maršrutas, reiškiasi gyventojai tokia jungtimi nelabai naudojosi
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą1. Verta. Kalvarijų šiaurinės dalies ir Konstitucijos jungtis reikalinga. Žaliųjų ežerų/Balsių, Bajorų, Santariškių, Visorių, Jeruzalės, Baltupių gyventojai neturi patogaus būdo su Konstitucijos pr.
Comment
-
Grustnyj, tai jei važiavo tik taip retai, tai reiškia, kad nebuvo poreikio dažnesniam kursavimo intervalui. Juk jei būtų tas maršrutas su belenkokiais keleivių srautais, būtų pridėję papildomų autobusų ir šitaip padažnintas tas reisų skaičius per valandą. Bet to neįvyko, reiškiasi ir tie 1-2 autobusai per valandą puikiai susidorojo su keleivių srautais, reiškiasi jie nebuvo tokie milžiniški
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr kitų rajonų gyventojai neturi tiesioginės jungties. Ir ką? Iš minėtų gatvių, rajonų - važiuoja iki Žaliojo tilto ir persėda - viena stotelė ir jau prie savivaldybės.
Nes tas atstovėti 2-3 šviesoforus (Konstitucijos, Juozapavičiaus, Upės) privažiuoti Ž.t., eiti per šviesoforą, laukti autobuso, tada vėl Juozapavičiaus šviesoforas, ir laukti kol jis privažiuos Konstitucijos sankryžą ir atliks sunkų posūkį kairėn į Konstitucijos yra kokia 12-15 min.
O dabar su žalia kortele tiesiog pasuka iš Kalvarijų į Konstitucijos. Net raudona nestabdo. Jaučiat skirtumą?
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąJuk jei būtų tas maršrutas su belenkokiais keleivių srautais, būtų pridėję papildomų autobusų ir šitaip padažnintas tas reisų skaičius per valandą.
Comment
-
Fulgur, na ir ? Tai dėl kelių keleivių, kuriems keliomis minutėmis sutrumpėja važiavimo laikas, reikia kurti visą atskirą maršrutą ? Kartoju dar kartą - keleivių, kuriems reikėtų tokio maršruto nėra daug, tai rodo ir buvusio 30 maršruto "populiarumas", nes priešingu atveju, būtų dažninę jo reisus, jei būtų pasimatę didesni keleivių srautai
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąNe taip Vilniuje viskas paprasta. Prisiminkime ankstesnias diskusijas dėl 1G reto kursavimo dienos metu. Autobusų yra, dažnesnio kursavimo poreikis milžiniškas, bet rezultato jokio.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą1. Verta. Kalvarijų šiaurinės dalies ir Konstitucijos jungtis reikalinga. Žaliųjų ežerų/Balsių, Bajorų, Santariškių, Visorių, Jeruzalės, Baltupių gyventojai neturi patogaus būdo su Konstitucijos pr.
2. Centrinė miesto dalis yra VT krachas
2. Gal ir krachas, bet Centre yra didžiausi keleivių srautai, daugumos keleivių kelionės tikslas yra būtent centre. Į tai ir reikia atsižvelgti, o ne į eismo ypatumus. Pilaitei geresnis susisiekimas su centrine miesto dalimi tikrai yra reikalingas. O su dabartinio maršruto įvedimu gyvenimas nedaug kam yra pagerinamas, lyginant su dabartine situacija, kai kursuoja tik 4G.
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąNe dažnina, o kompensuoja.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą2. Gal ir krachas, bet Centre yra didžiausi keleivių srautai, daugumos keleivių kelionės tikslas yra būtent centre. Į tai ir reikia atsižvelgti, o ne į eismo ypatumus. Pilaitei geresnis susisiekimas su centrine miesto dalimi tikrai yra reikalingas. O su dabartinio maršruto įvedimu gyvenimas nedaug kam yra pagerinamas, lyginant su dabartine situacija, kai kursuoja tik 4G.
Comment
Comment