Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    1G iki Žaliojo tilto. Toliau - arba paeiti pėsčiomis nuo Žaliojo tilto iki Europos aikštės, arba pereiti gatvę ir persėsti į 3G, 43, 46, 52, 56 autobusus.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Arba susimoki 30 e už parkavimą ir nebesuki galvos. Nes tas atstovėti 2-3 šviesoforus (Konstitucijos, Juozapavičiaus, Upės) privažiuoti Ž.t., eiti per šviesoforą, laukti autobuso, tada vėl Juozapavičiaus šviesoforas, ir laukti kol jis privažiuos Konstitucijos sankryžą ir atliks sunkų posūkį kairėn į Konstitucijos yra kokia 12-15 min.
      O dabar su žalia kortele tiesiog pasuka iš Kalvarijų į Konstitucijos. Net raudona nestabdo. Jaučiat skirtumą?

      Ekskursas į istoriją. Kai nebuvo 53 irgi nereikėjo. Keleiviai gi gali Sigmoje/Kuro ap. persėdinėti iš troleibusų. Bet kai atsirado 1998 m., paaiškėjo, kad vienas populiariausių.

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Beje, keista, kad niekas absoliučiai nesikeičia 87 maršruto tvarkaraštyje. Tikrai turėtų kažkas keistis, jeigu nebelieka jungties su vasarai uždaromu 65 maršrutu.
        Greičiausiai važiuos autobusai iš 13, 35, 36, 66, 58, 115 maršrutų, tai gali būti iš pertraukinių grafikų iš bet kurio maršruto.
        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
          Arba susimoki 30 e už parkavimą ir nebesuki galvos. Nes tas atstovėti 2-3 šviesoforus (Konstitucijos, Juozapavičiaus, Upės) privažiuoti Ž.t., eiti per šviesoforą, laukti autobuso, tada vėl Juozapavičiaus šviesoforas, ir laukti kol jis privažiuos Konstitucijos sankryžą ir atliks sunkų posūkį kairėn į Konstitucijos yra kokia 12-15 min.
          O dabar su žalia kortele tiesiog pasuka iš Kalvarijų į Konstitucijos. Net raudona nestabdo. Jaučiat skirtumą?

          Ekskursas į istoriją. Kai nebuvo 53 irgi nereikėjo. Keleiviai gi gali Sigmoje/Kuro ap. persėdinėti iš troleibusų. Bet kai atsirado 1998 m., paaiškėjo, kad vienas populiariausių.
          Pagrindinė problema yra patogios persėdimo galimybės nebuvimas Kalvarijų/Konstitucijos/Šeimyniškių sankryžoje, bet be rimtesnės gatvių rekonstrukcijos nelabai šios problemos išspręsi.
          Bet ar verta yra kurti atskirą maršrutą Kalvarijų-Konstitucijos jungčiai? Nemanau. Pagrindinis išankstinis naujo maršruto įkūrimo tikslas - geresnis Pilaitės mikrorajono susisiekimas su centrine miesto dalimi - dabartiniu maršrutu visiškai nėra įvykdomas, nes susisiekimas visiškai nepagerinamas, lyginant su tuo, kokį užtikriną 4G maršrutas. Maža to, netgi nevažiuojama pro Lvovo stotelę, nuo kurios dar galima paeiti iki Žaliojo tilto.
          Pilaitė-Centras - sakyčiau, kur kas svarbesnė jungtis nei Kalvarijų g. (Giedraičių, Žalgirio, Kalvarijų turgaus stotelės) ir Konstitucijos pr. jungtis.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Ten ne gatvių rekonstrukcijos problema, o tai, kad užstatymas toks, jog ir rekonstruoti nėra kur, tuo labiau įrengti stotelę link Žaliojo tilto galima būtų tik prieš sankryžą nugriaunant Kalvarijų 18 namą.

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              Ekskursas į istoriją. Kai nebuvo 53 irgi nereikėjo. Keleiviai gi gali Sigmoje/Kuro ap. persėdinėti iš troleibusų. Bet kai atsirado 1998 m., paaiškėjo, kad vienas populiariausių.
              Taip, bet 30-as maršrutas jau buvo. Ir vienu iš populiariausių jo tikrai nebuvo galima pavadinti (važinėdavo kas valandą). O 53-as gi išpopuliarėjo nebūtinai dėl tos jungties, bet dėl to, kad tai buvo vienas iš nedaugelio maršrutų Fabijoniškių/Šeškinės gyventojams pasiekti Centrą/Senamiestį

              Comment


                Vienintelis tuo metu ta trasa su palyginti padoriu, nors nepakankamu dažniu, ir alternatyva komerciniams autobusams bei mikrobams.

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Pagrindinė problema yra patogios persėdimo galimybės nebuvimas Kalvarijų/Konstitucijos/Šeimyniškių sankryžoje, bet be rimtesnės gatvių rekonstrukcijos nelabai šios problemos išspręsi.
                  Bet ar verta yra kurti atskirą maršrutą Kalvarijų-Konstitucijos jungčiai? Nemanau. Pagrindinis išankstinis naujo maršruto įkūrimo tikslas - geresnis Pilaitės mikrorajono susisiekimas su centrine miesto dalimi
                  1. Verta. Kalvarijų šiaurinės dalies ir Konstitucijos jungtis reikalinga. Žaliųjų ežerų/Balsių, Bajorų, Santariškių, Visorių, Jeruzalės, Baltupių gyventojai neturi patogaus būdo su Konstitucijos pr.
                  2. Centrinė miesto dalis yra VT krachas

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    1. Verta. Kalvarijų šiaurinės dalies ir Konstitucijos jungtis reikalinga. Žaliųjų ežerų/Balsių, Bajorų, Santariškių, Visorių, Jeruzalės, Baltupių gyventojai neturi patogaus būdo su Konstitucijos pr.
                    2. Centrinė miesto dalis yra VT krachas
                    1. Jeigu neturi, nereiškia, kad reikia. Iki 2013-ųjų liepos turėjo, ir ? Nebuvo tai itin populiarus maršrutas, reiškiasi gyventojai tokia jungtimi nelabai naudojosi

                    Comment


                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                      1. Jeigu neturi, nereiškia, kad reikia. Iki 2013-ųjų liepos turėjo, ir ? Nebuvo tai itin populiarus maršrutas, reiškiasi gyventojai tokia jungtimi nelabai naudojosi
                      1-2 kartus per valandą ir tikitės populiarumo?

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        1. Verta. Kalvarijų šiaurinės dalies ir Konstitucijos jungtis reikalinga. Žaliųjų ežerų/Balsių, Bajorų, Santariškių, Visorių, Jeruzalės, Baltupių gyventojai neturi patogaus būdo su Konstitucijos pr.
                        Ir kitų rajonų gyventojai neturi tiesioginės jungties. Ir ką? Iš minėtų gatvių, rajonų - važiuoja iki Žaliojo tilto ir persėda - viena stotelė ir jau prie savivaldybės.

                        Comment


                          Grustnyj, tai jei važiavo tik taip retai, tai reiškia, kad nebuvo poreikio dažnesniam kursavimo intervalui. Juk jei būtų tas maršrutas su belenkokiais keleivių srautais, būtų pridėję papildomų autobusų ir šitaip padažnintas tas reisų skaičius per valandą. Bet to neįvyko, reiškiasi ir tie 1-2 autobusai per valandą puikiai susidorojo su keleivių srautais, reiškiasi jie nebuvo tokie milžiniški

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Ir kitų rajonų gyventojai neturi tiesioginės jungties. Ir ką? Iš minėtų gatvių, rajonų - važiuoja iki Žaliojo tilto ir persėda - viena stotelė ir jau prie savivaldybės.
                            Al1, cituoju pats save, jei neskaitote kas vos keliomis žinutėmis aukščiau...
                            Nes tas atstovėti 2-3 šviesoforus (Konstitucijos, Juozapavičiaus, Upės) privažiuoti Ž.t., eiti per šviesoforą, laukti autobuso, tada vėl Juozapavičiaus šviesoforas, ir laukti kol jis privažiuos Konstitucijos sankryžą ir atliks sunkų posūkį kairėn į Konstitucijos yra kokia 12-15 min.
                            O dabar su žalia kortele tiesiog pasuka iš Kalvarijų į Konstitucijos. Net raudona nestabdo. Jaučiat skirtumą?

                            Comment


                              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                              Juk jei būtų tas maršrutas su belenkokiais keleivių srautais, būtų pridėję papildomų autobusų ir šitaip padažnintas tas reisų skaičius per valandą.
                              Ne taip Vilniuje viskas paprasta. Prisiminkime ankstesnias diskusijas dėl 1G reto kursavimo dienos metu. Autobusų yra, dažnesnio kursavimo poreikis milžiniškas, bet rezultato jokio.

                              Comment


                                Fulgur, na ir ? Tai dėl kelių keleivių, kuriems keliomis minutėmis sutrumpėja važiavimo laikas, reikia kurti visą atskirą maršrutą ? Kartoju dar kartą - keleivių, kuriems reikėtų tokio maršruto nėra daug, tai rodo ir buvusio 30 maršruto "populiarumas", nes priešingu atveju, būtų dažninę jo reisus, jei būtų pasimatę didesni keleivių srautai

                                Comment


                                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                  Ne taip Vilniuje viskas paprasta. Prisiminkime ankstesnias diskusijas dėl 1G reto kursavimo dienos metu. Autobusų yra, dažnesnio kursavimo poreikis milžiniškas, bet rezultato jokio.
                                  O nuo birželio 13d. dažnina 115-ą. Autobusų yra, poreikis yra, rezultatas irgi. Reiškiasi, niekas piktybiškai VT kursavimo intervalams nekenkia. Su tuo 1G gal kokios kitokios problemos

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    1. Verta. Kalvarijų šiaurinės dalies ir Konstitucijos jungtis reikalinga. Žaliųjų ežerų/Balsių, Bajorų, Santariškių, Visorių, Jeruzalės, Baltupių gyventojai neturi patogaus būdo su Konstitucijos pr.
                                    2. Centrinė miesto dalis yra VT krachas
                                    1. Jeigu labai nenorima važiuoti per Žaliąjį Tiltą, galima pavažiuoti 49/69 iki Edukologijos universiteto. Nuo ten minėti Moksleivių rūmai ranka pasiekiami, be to, iki Europos aikštės nuveš dažnai kursuojantis (iki dabartinių pokyčių) 4G arba troleibusai. Jungčių tikrai yra.

                                    2. Gal ir krachas, bet Centre yra didžiausi keleivių srautai, daugumos keleivių kelionės tikslas yra būtent centre. Į tai ir reikia atsižvelgti, o ne į eismo ypatumus. Pilaitei geresnis susisiekimas su centrine miesto dalimi tikrai yra reikalingas. O su dabartinio maršruto įvedimu gyvenimas nedaug kam yra pagerinamas, lyginant su dabartine situacija, kai kursuoja tik 4G.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                      O nuo birželio 13d. dažnina 115-ą.
                                      Ne dažnina, o kompensuoja.

                                      Comment


                                        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                        Ne dažnina, o kompensuoja.
                                        Kursavimo intervalai yra dažninami

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          2. Gal ir krachas, bet Centre yra didžiausi keleivių srautai, daugumos keleivių kelionės tikslas yra būtent centre. Į tai ir reikia atsižvelgti, o ne į eismo ypatumus. Pilaitei geresnis susisiekimas su centrine miesto dalimi tikrai yra reikalingas. O su dabartinio maršruto įvedimu gyvenimas nedaug kam yra pagerinamas, lyginant su dabartine situacija, kai kursuoja tik 4G.
                                          Reikėtų kažkokio normalaus centro maršruto. Jis turėtų būti dažnas ir privežti nuo G iki objektų centre. Tokio nėra, nes 11 yra per retas, o 88 kilpa į oro uosta patinka turistams, bet ne miesto gyventojams. Iš kiekvieno rajono neprivežiosi be persėdimų į centrą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X