Na, nebūtinai privatizacija. Pavyzdžiui, galima kurti konkurencinę rinką pačiame VT. Tikiu atveju VVT būtų priversta optimizuoti parką ir konkuruoti su privačiomis kompanijomis. Juk tai būtų įmanoma. Pavyzdžiui, kad Vilniuje veiktų 4-5 įmonės viešajame transporte: vienodos transporto priemonės, vienas bilietas ir t.t., tik skirtingos pervežimo kainos (kuri mažiausią gebės pasiūlyti). Tame tarpe ir VVT.
Juk šiukšlių išvežimas irgi yra socialinė paslauga. Bet Vilniuje sugebėjome sukurti rinką: dirba berods 5 įmonės.
VVT tuomet nebeliktų problemos ir dėl naujų technologijų pritaikymo. Pavyzdžiui, privati įmonė X pasiūlo geriausią kainos/kokybės/greičio santykį su sąlyga, kad galės Vilniuje pastatyti metro. Pirmyn - ji laimi tarkim 20 metų X dalį pervežimų (nustatytais maršrutais po žeme) ir statosi metro ir veža už X pasiūlytą kainą.
Juk šiukšlių išvežimas irgi yra socialinė paslauga. Bet Vilniuje sugebėjome sukurti rinką: dirba berods 5 įmonės.
VVT tuomet nebeliktų problemos ir dėl naujų technologijų pritaikymo. Pavyzdžiui, privati įmonė X pasiūlo geriausią kainos/kokybės/greičio santykį su sąlyga, kad galės Vilniuje pastatyti metro. Pirmyn - ji laimi tarkim 20 metų X dalį pervežimų (nustatytais maršrutais po žeme) ir statosi metro ir veža už X pasiūlytą kainą.
Comment