Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal 30 tūkst. (vidutinis paros turistų kelionių VT mieste skaičius) / 300 tūkst. nemoki?
Comment
-
Taip, suklydau, apsižioplinau. Gerai, vis tiek skaičius yra nereikšmingas, nes tai tik pikinis atskiromis dienomis. Imant vidutinį metinį jis kaip minimum per pusę mažesnis. Be to aš dariau prielaidą, kad kiekvienas turistas keliauja 10 kartų per dieną. Realiai taip nėra. Realiai gal 2-4 keliones daro tik tie, kurie atvyksta savarankiškai. Didelė dalis atvyksta organizuotai. Be to realus pervežamų keleivių skaičius yra didesnis.
Todėl realistinis skaičius yra apie 0,5 proc. keleivių - turistai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, suklydau, apsižioplinau. Gerai, vis tiek skaičius yra nereikšmingas, nes tai tik pikinis atskiromis dienomis. Imant vidutinį metinį jis kaip minimum per pusę mažesnis. Be to aš dariau prielaidą, kad kiekvienas turistas keliauja 10 kartų per dieną. Realiai taip nėra. Realiai gal 2-4 keliones daro tik tie, kurie atvyksta savarankiškai. Didelė dalis atvyksta organizuotai. Be to realus pervežamų keleivių skaičius yra didesnis.
Todėl realistinis skaičius yra apie 0,5 proc. keleivių - turistai.
Comment
-
Dar kartą kartoju, kad prielaida, jog važiuoja 10 kartų per dieną yra per didelę. VT iš viso naudojasi mažiau nei pusė visų turistų. Be to bendras keleivių skaičius didesnis.
Ir ką? Ar turistai Lietuvon važiuoja dėl VT? Tiesiog Lietuvoje eiliniam vidutiniam turistui nėra ko žiūrėti. Todėl čia niekada nebus tiek turistų kiek Ispanijoje, Prancūzijoje ar Graikijoje.Paskutinis taisė Al1; 2016.03.07, 20:03.
Comment
-
Na ir demagogija. Turbūt nėra argumentų, įrodančių drg. A|1, kad viešajame transporte reikalinga antra kalba (ir ne tovariščių, o internacionalinių comrade'ų). Siūlau kada pavažiuoti 88 maršrutu. O jei net kas antroje stotelėje iš pažiūros vietiniai klausinėja, kur važiuoja maršrutas x, tiesiai ar suka per tiltą, tai ką bekalbėti apie turistus (ar vietinius užsieniečius), nesigaudančius vilniuje. Įdomu, kaip sužinoti apie viešąjį transportą, jei nerandi afišų angliškai (ar plakatų didesnėse stotelėse), ir atsidūrei stotelėje ir tau reikia važiuoti. Manau dėl angliškos reklamos širsta tik įvairūs tautininkų fanai ar šiaip žmonės, manantys, kad lietuvių kalba jau ant tiek nusivažiavo kad net autobuse įsileido anglų.
Comment
-
Daugiau tokios liberalios kosmopolitinės politikos ir lietuvių už kelių dešimtmečių nebus. Ir be jokios rusų "pagalbos".
Jei vietinių smegenys kaip vištos, kad net jau kelis metus važinėjančio autobuso maršruto nežino, tai jų problemos. Kas dėl užsieniečių, tai trūksta ne garsinės informacijos, o elementarių VT planų vilniustransport.lt puslapyje. Tie žemėlapiai su stotelėmis atskiriems maršrutams yra ne tai, ko reikia. Oro uoste galėtų būti normalus infocentras, veikiantis beveik visą parą, o ne tik dieną, su nemokamai dalinamais miesto žemėlapiais (su VT schemomis) įvairiomis (anglų, vokiečių, rusų ir kt.) kalbomis.Paskutinis taisė Al1; 2016.03.08, 08:04.
Comment
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąĮdomu, kaip sužinoti apie viešąjį transportą, jei nerandi afišų angliškai (ar plakatų didesnėse stotelėse), ir atsidūrei stotelėje ir tau reikia važiuoti.
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąhttp://sisp.maps.arcgis.com/apps/Map...80b6d45493ddfe Prie Vilniaus transporto rodiklių įkeltas sausio 11-13 dienomis atliktas tyrimas, kiek vidutiniškai ryte, dieną ir vakare trunka kelionė automobiliu ir VT.
Visiškai apgailėtina. Penkiomis kryptimis iš šešių rytais kelionė mašina trunka trumpiau už autobusą! Tai kaip žmonės turi norėti persėsti į VT jei jis (1) lėčiau už automobilį ir (2) nepatogus (pilni autobusai, nemalonūs kvapai nuo asocialių keleivių ir t.t.)
Comment
-
Šiaip tai, jeigu norime stengtis turėti a la "Vilnius - draugiškas turistams" miesto įvaizdį, mes turime stengtis dėl kiekvieno turisto. Ir net jeigu į Vilnių atvažiuos tik pvz.: 10 anglakalbių turistų per metus, mes vistiek turime ir dėl tų dešimties stengtis. Tik taip daugės atvykstančiųjų turistų skaičius, o ir pajamos gaunamos iš turizmo
Comment
-
Nieko nedaroma, kad VT naudotųsi vietiniai gyventojai, skatinama automobilizacija, VT skęsta skolose o čia dėl kažkokių turistų angliškus užrašus ar garsinius pranešimus stumia... Gerina VT?. Tai ne VT gerinimas, tai imitacija. Turistams nusispjauti ant VT, jiems jis baisus (jei tik atvyksta iš Vakarų) toks koks yra, o ne dėl užrašų ar pranešimų stokos... Gal viena kartą reikia liautis kapstytis smulkmenose, o imtis esmės.
Comment
-
Na, norint išgirsti žmones VT klabančius angliškai, užtenka bent šiek tiek dažniau tuo VT pasinaudoti. Štai T2 nuolat važiuoja Erasmus studentai maršrutu Saulėtekis - Centras, vos ne kaskart įlipęs girdžiu ką nors kalbant angliškai. Kai kurie kalba savo kalba, bet visą informaciją irgi tikisi gauti angliškai. Kituos maršrutuose irgi, net iš Karoliniškių važiuodamas vis sutinku užsienio studentų Narbuto st. Aišku, studentai - ne turistai.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąNa, norint išgirsti žmones VT klabančius angliškai, užtenka bent šiek tiek dažniau tuo VT pasinaudoti. Štai T2 nuolat važiuoja Erasmus studentai maršrutu Saulėtekis - Centras, vos ne kaskart įlipęs girdžiu ką nors kalbant angliškai. Kai kurie kalba savo kalba, bet visą informaciją irgi tikisi gauti angliškai. Kituos maršrutuose irgi, net iš Karoliniškių važiuodamas vis sutinku užsienio studentų Narbuto st. Aišku, studentai - ne turistai.
Tik Lizdeikos - Akropolis arba Lizdeikos - Centras atkarpose galima išgirsti ir rusakalbius studentus (šalia EHU).
Comment
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąUžsieniečiai studentai kaskart pasitaiko atkarpose Saulėtekis - Trakų st., Lizdeikos - Akropolis bei Romerio - Arkikatedra.
Tik Lizdeikos - Akropolis arba Lizdeikos - Centras atkarpose galima išgirsti ir rusakalbius studentus (šalia EHU).
Turistai, verslininkai, kurie atvyksta dienai-porai savaičių kitas klausimas.
Comment
-
Į autobusą įsėdęs vilnietis net pabūgo sužvėrėjusio vairuotojo
Įlipęs į autobusą nesupratau, kur atsidūriau. Vieną akimirką pagalvojau, kad tai labai ekstremalūs amerikietiški kalneliai atrakcionų parke, o ne autobusas. Pažiūrėjau į vairuotoją – vairuotojas atrodė įsiutęs, važiavo dideliu greičiu (matyt, todėl ir atvažiavo anksčiau), posūkiuose staigiai užsukdavo nesumažinęs greičio, prie sankryžų staigiai stabdydavo. Visa tai galėjo nulemti keleivių kritimus ir traumas. Važiuojant toliau, vairuotojas tarsi tyčia prispaudė vieną moterį, kuri lipo į autobusą. Moteris pasakė pastabą vairuotojui, o vairuotojas paleido garsiai (girdėjo visas autobusas) rusišką keiksmažodžių tiradą prispaustai keleivei...
Galiausiai vairuotojas Rudens stotelėje sustojo ir liepė visiems išlipti. Pasakė, jei keleiviai nepatenkinti, tegul eina pėsčiomis.
Comment
-
Kalbant apie angliškus pavadinimus, aš manau, kad tikrai nereikia per daug. Galbūt reikėtų tik svarbiausiose turistams stotelėse kaip "stotis", "katedra" (nežinau ar yra tokia stotelė, ne vilnietis, bet turiu omeny, kad tai turistams svarbi vieta) angliškų vertimų. Arba gali būti kaip Kaune su Žalgirio arena. Turistams svarbiau gera ir aiški informacija internete ir gerai veikiančios švieslentės. Pats šiuo metu esu Erasmus studijose Norvegijoje ir visiškai nesuprantu ką reiškia stotelių pavadinimai, nes jie norvegiški, bet žinau, kad važiuojant į universitetą reikia išlipt stotelėje su tokiu pavadinimu, važiuojant namo su kitokiu ir pan.
Comment
Comment