Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kad 2 autobusas prasuks pro Nordiką, tai ypač smagu.

    Comment


      Man atrodo, ar 59 naujas tvarkaraštis niekuo nesiskiria nu seno?

      Comment


        Maksima remontuoja savo "istorinį sandėlį" ir to pasekoje neteksime "Trylikto žiedo" Naugarduko g. Įdomu ar nurinks laidus visai ar sužiedins su 16 trasa?

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=846

          - 78 ryte link Pagirių ir vakare link stoties užsuks į A. Panerius (Agrastų st.) Panašiai važiuodavo 42, tik kad tai buvo ne užsukimas, o pakeista trasa be važiavimo iki Pagirių. Buvusi stotelė "Lietuvos dujos" pervadinta į Margirio st.
          Po šio pasikeitimo galima teigti, jog viešasis transportas sugrįžo beveik į visas vietoves, kur jis buvo nuimtas 2009 m. pradžioje, prasidėjus ekonominei krizei.

          1) 87 maršrutas veža ten, kur anksčiau vežė panaikinti 52 ir 77 maršrutai;
          2) 20 maršrutas vėl užsuka prie Vilniaus elektrinės;
          3) Na ir, galų gale, nuo kovo 1 d. 78 maršruto autobusai dalimi reisų važiuos ten, kur iki "didžiųjų karpymų" važiavo 42 maršruto autobusai.

          Vienintelės dvi vietos, kur miesto VT vargu ar kada nors sugrįš- tai Europos Parkas ir Keturiasdešimt Totorių. Na, dar Didieji Gulbinai.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Po šio pasikeitimo galima teigti, jog viešasis transportas sugrįžo beveik į visas vietoves, kur jis buvo nuimtas 2009 m. pradžioje, prasidėjus ekonominei krizei.

            1) 87 maršrutas veža ten, kur anksčiau vežė panaikinti 52 ir 77 maršrutai;
            2) 20 maršrutas vėl užsuka prie Vilniaus elektrinės;
            3) Na ir, galų gale, nuo kovo 1 d. 78 maršruto autobusai dalimi reisų važiuos ten, kur iki "didžiųjų karpymų" važiavo 42 maršruto autobusai.

            Vienintelės dvi vietos, kur miesto VT vargu ar kada nors sugrįš- tai Europos Parkas ir Keturiasdešimt Totorių. Na, dar Didieji Gulbinai.
            Kad į Europos parką sugrįžtų VT tai yra nerealu, tai prilygsta drambliuko svajonei, o į Keturiasdešimt Totorių kada nors gal ir sugrįš VT. Į Didžiuosius Gulbinus yra planuojama A65 užvažiavimus padaryti, nes ten standartinės talpos autobusai nepravažiuotų.
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Kiek pamenu, tarp tų Vilniaus autobusų maršrutų, kuriuos aptarnauja privatininkas yra ir 28 su 116. Gal kas žinot/numanot, kodėl tada stops.lt neskelbia, kad šiuos maršrutus aptarnauja mažos talpos priemonės, kaip tai yra daroma su pvz.: 9,13,20,61,114 ? Elementari klaida, ar kokios nors rimtesnės priežastys (pvz.: ne visada važiuoja mikriukai ar kažkas panašaus) ?

              Comment


                Su 116 - klaida, o 28 taip yra todėl, kad ten yra žemagrindžio mikriuko reisai. Techniškai nėra galima atvaizduoti ir mikriuko ir žemagrindžio reisus, nes jie abu yra išskiriami fonu.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Maksima remontuoja savo "istorinį sandėlį" ir to pasekoje neteksime "Trylikto žiedo" Naugarduko g. Įdomu ar nurinks laidus visai ar sužiedins su 16 trasa?
                  Žiedas ten ne prie ko. Nebent bus rekonstruojama visa sankryža. Šiaip tai iš Švitrigailos gatvės į Naugarduko g. iešmas nuimtas dar pernai vasarą. O priešinga kryptimi vis dar yra ir trukdo eismui.

                  Comment


                    Dabar 115A garazinis numeris 197 duslintuvas atplyšo ir trimasi ant kelio vaziojam 20km/h greičiu. Vairuotojas paskambino i avarine jie pasake vaziokit tuoliau

                    Comment


                      Standartinis atsakymas - jei važiuoja, tai važiuok. Už pasėkmes vis tiek vairuotojas atsakys, o ne jie.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Sostinės savivaldybė kitą savaitę planuoja skelbti naują vežėjo konkursą, ir į sostinės gatves turėtų išriedėti nauji autobusai. Galimybe teikti viešojo transporto paslaugas sostinėje domisi lenkų, čekų, olandų įmonės, gauta užklausa ir iš Didžiosios Britanijos. Konkurso sąlygose numatoma, kad sostinės gatvėse pasirodys 43 dideli triašiai ir 52 mažesni autobusai. Pasak jo, jau šią savaitę planuojami susitikimai su potencialiais konkurso dalyviais, o pats konkursas bus paskelbtas iki kovo dešimtosios.
                        Autobusai turėtų būti ne senesni nei vienų metų, pritaikyti neįgaliesiems, turės mobiliojo ryšio paslaugas ir pagalbos mygtukus, kondicionavimo sistemas. Sostinėje planuojama sutvarkyti apie šimtą viešojo transporto stotelių.
                        http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...u-autobusu.htm

                        Comment


                          Beje, labai džiugi naujiena: Kaziuko mugės metu apylankomis važiuojantys 10,11,33,88 maršrutų autobusai turės specialius savo grafikus, kurie paskelbti viešai vilniustransport.lt, tai leis patogiau planuoti keliones šios šventės metu

                          Comment


                            Aha, ir dar troleibusuose kas kokias 10 stotelių skelbia informaciją apie pasikeitimus. Tikrai labai puikiai padaryta ir tikiuosi Susisiekimo paslaugos kitų tokių renginių irgi išlaikys tą patį informavimo lygį.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              Aha, ir dar troleibusuose kas kokias 10 stotelių skelbia informaciją apie pasikeitimus. Tikrai labai puikiai padaryta ir tikiuosi Susisiekimo paslaugos kitų tokių renginių irgi išlaikys tą patį informavimo lygį.
                              Bet galėtų paminėti bent kokie maršrutai keičiasi.

                              Comment


                                Žodžiu, tai Vilniaus VT prichvatizacijos pradžia. 100 autobusų tai apie 40 proc. dabartinio autobusų kiekio. Aišku, privatininkas gaus visą priklausantį finansavimą, o VVT liks trupiniai. Po kurio laiko prasiskolinusią įmonę nupirks už skatikus...
                                O ko daugiau tikėtis iš liberalų? Kur tik rankas jie prikiša, ten prichvatizuoja. Vienintelė viltis tik tame, kad sąlygos ir siūloma kilometro kaina privatinininkams bus nepriimtina ir ekonomiškai nepasiteisinanti, ko pasekoje konkursas neįvyks.
                                Paskutinis taisė Al1; 2016.03.01, 21:57.

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Standartinis atsakymas - jei važiuoja, tai važiuok. Už pasėkmes vis tiek vairuotojas atsakys, o ne jie.
                                  Labai keista. Juk keleivius veža vairuotojas, o ne remontininkas, tad vairuotojo paskutinis žodis turi būti. Elementari logika ir etika. Jei vairuotojas skambina, remontininkai turėtų privalomai atvykti... Ar vairuotojai skundžiasi profesinei sąjungai ir įmonės administracijai dėl tokios remontininkų savivalės? Ar čia eilinės pačios direkcijos kliurkė siekiant taupyti? Jiems keleivių saugumas ar pinigai svarbiau?
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                    <...> Jiems keleivių saugumas ar pinigai svarbiau?
                                    Keleivių saugumas pagal juos yra antrarūšis reikalas. Jiems svarbiau yra sau kuo daugiau įsidėt į kišenę ir visas kaltes užversti vairuotojui, kad transporto priemonės neprižiūri.
                                    Normaliose ES šalyse jeigu ant autobuso kėbulo atsirado rūdys, keičiama visa skarda, o ne užtepama silikonu ir nudažoma ta vieta.
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Nekeičiama jokia skarda. Autobusų eksploatacijos laikas yra apie 10-12 metų, per tą laiką kokybiškai pagamintas autobusas nepradeda smarkiai rūdyti. Be to ir klimatas kitas, švelnesnis, druskos nereikia barstyti, kaip pas mus. Parūdijusias vietas perdažo. Ką galima matyti ant pirktų naudotų autobusų.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Parūdijusias vietas perdažo. Ką galima matyti ant pirktų naudotų autobusų.
                                        Nebūtinai pas juos padažo. Puikiai tai matosi Meteorit turo autobusuose Vilniuje, kur padažyta yra akivaizdžiai pas mus, kad tik būtų galima pereiti TA.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parduodant padėvėtus autobusus nedidelių rūdžių židinių neuždažo. Nes Vakaruose tai brangiai kainuoja, o rytų pirkėjai į tokius kosmetinius defektus dėmesio nekreipia, taigi, didesnės kainos gauti nepavyksta. Todėl, aišku, pasidažo jau nusipirkę autobusus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X