Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Žaliasis tiltas yra vienas iš didžiausių persėdimo mazgų. Ar norite pasakyti, kad ji perkrauta be reikalo ir ten persėsti iš tikro nereikia? Nesupratau.
    Beje, o kaip tada persėsti, jei nori važiuoti į vakarinius ar šiaurinius Vilniaus rajonus? Jei naikinamos galimybės, tai turi būti pasiūloma alternatyva. O šiuo atveju jos nematyti. Į ką persėsti atvažiavus į Lukiškes? 40, 73? Vietoje 1G, 3G, 4G, 9T, 19T?

    Gal tiems, kurie nori greitai patekti į Krasnuchą, Naujininkus, Vilkpėdę, Panerius ir patogiau, sutinku. Bet tokiems atvejams yra važiavimas per stotį (74, 31 maršrutai).

    Išvada: tai būtų didelis apsunkinimas, nebent kažko nesupratau.
    Tas kablys per Žirmūnus yra nereikalingas. Nes jis dėl vienos stotelės - Lvovo. Po to nestojama arba stojama neesminėje st., toliau stovima kamščiuose prieš du žiedus. Be to, prastas persėdimas iš Menų gimnazijos st., nes reikia eiti 200 metrų į kalną.

    Nesakau, kad 6G+Lukiškės vienintelė išeitis, bet 44 1991 m. turėjo stotelę "Tiltas" kuri leido būti "labiau centre".

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Tas kablys per Žirmūnus yra nereikalingas. Nes jis dėl vienos stotelės - Lvovo. Po to nestojama arba stojama neesminėje st., toliau stovima kamščiuose prieš du žiedus. Be to, prastas persėdimas iš Menų gimnazijos st., nes reikia eiti 200 metrų į kalną.

      Nesakau, kad 6G+Lukiškės vienintelė išeitis, bet 44 1991 m. turėjo stotelę "Tiltas" kuri leido būti "labiau centre".
      Tai net jei tik dėl Lvovo, tai vadinasi reikalingas. O šiaip ne tik dėl Lvovo, bet ir Žaliojo tilto. Būtent šiose dviejose stotelėse daugiausia persėdimo galimybių, kurių nėra nei Operos, nei Kražių ar Lukiškių st. O tarp Tilto st. ir Žaliojo tilto st. esminio skirtumo atstumo iki centro požiūriu nematau, juk skirtumas tik tame, kad reikia pereiti Žaliąjį tiltą. Papildomas 100 m nemanau, kad yra didelis apsunkinimas. O jei 6G važiuos Goštauto g., tuomet norint nueiti iki VCUP, Europos PC ir verslo centro ar net iki Rapolo bažnyčios prisidės daugiau nei 100 m.

      O dėl menų gimnazijos stotelės - numatytoje Olandų žiedo rekonstrukcijoje į sankryžą ta stotelė bus perkelta prie pat sankryžos, taigi persėdimas taps paprastesnis (išlipus prie Petro ir Povilo bažnyčios užteks kirsti Olandų g.). Taip kad ši problema su laiku išsispręs.
      Paskutinis taisė abruo; 2016.02.09, 22:04.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Na manęs neįtikina argumentas, kad "NV gyventojams labai svarbu persėsti" kai kitų rajonų gyventojus atveža į vieną iš tikslų. Pvz. 3G veža iš Fabijoniškių per visą centrą - ir naująjį, ir senąjį.
        Dabar 6G dar taip ant centro ribos pravažiuoja, o 27 ir 37 be kritikos veža aplink Kalvarijų turgų. O jei ne ten nori?
        Čia forume buvo pareikšta nuomone, kad žmonės NV kitoki. Galbūt del to ir veža juos keistai...

        Galbūt 6G galėtų važiuoti Kosciuškos -> Goštauto -> Lukiškių -> LEU tiltas -> Konstitucijos -> ŽT -> Kosciuškos ?
        Paskutinis taisė Fulgur; 2016.02.10, 02:33.

        Comment


          Taip, patogūs persėdimai į kitus maršrutus yra svarbu. 3G maršrute su tuo nėra jokių problemų. Ne visiems Naujosios Vilnioms gyventojams reikia tik į Lukiškes, kitiems gal reikia į Senamiestį arba į tolesnius mikrorajonus. Dabartinė trasa yra optimali, leidžianti be problemų persėsti į beveik visus kitus per centrą važiuojančius maršrutus, bet kartu ir privežant pakankamai arti centro. Žaliojo tilto ir Karaliaus Mindaugo stotelės yra geroje vietoje. Taip kad tikrai nereikia aukoti patogių persėdimų galimybės dėl tiesioginio privežimo prie vieno taško centre.

          Pilaitės gyventojai (4G keleiviai) ir tai taip arti centro neprivežami.

          Be to, jeigu po Karaliaus Mindaugo stotelės 6G nevažiuos prie Žaliojo Tilto, tuomet 10 maršrute itin padaugės keleivių, norinčių pavažiuoti tą vienos stotelės atkarpą, o tai reikštų, kad ir taip apkrautas 10 maršrutas taptų dar labiau apkrautas.
          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.02.10, 06:15.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Taip, patogūs persėdimai į kitus maršrutus yra svarbu. 3G maršrute su tuo nėra jokių problemų. Ne visiems Naujosios Vilnioms gyventojams reikia tik į Lukiškes, kitiems gal reikia į Senamiestį arba į tolesnius mikrorajonus. Dabartinė trasa yra optimali, leidžianti be problemų persėsti į beveik visus kitus per centrą važiuojančius maršrutus, bet kartu ir privežant pakankamai arti centro. Žaliojo tilto ir Karaliaus Mindaugo stotelės yra geroje vietoje. Taip kad tikrai nereikia aukoti patogių persėdimų galimybės dėl tiesioginio privežimo prie vieno taško centre.

            Pilaitės gyventojai (4G keleiviai) ir tai taip arti centro neprivežami.

            Be to, jeigu po Karaliaus Mindaugo stotelės 6G nevažiuos prie Žaliojo Tilto, tuomet 10 maršrute itin padaugės keleivių, norinčių pavažiuoti tą vienos stotelės atkarpą, o tai reikštų, kad ir taip apkrautas 10 maršrutas taptų dar labiau apkrautas.
            Na iš to turime, kad NV ir apylinkių gyventojai gyvena pagal schemą privežamasis->persėdimas->greitasis->persėdimas -> kažkas kitas. Tai išilgina laikus ir padidina tikimybę kažkur nespėti persėsti ir automatiškai mažina VT keleivių didinant a/m kiekį. Kai dauguma kitų rajonų gyventojų viską pasiekia su vienu persėdimu arba be jo. Pvz. Tarandė - op ir centras.

            Comment


              Pritariu Vilnietizz, dabartinis 6G maršrutas yra optimalus, nes ir dalis senamiesčio, ir Gedmino pr. apylinkės, ir NMC yra ranka pasiekiami, o ir persėdimo, jei važiuojama ne į centrą, pakanka vieno: arba Karaliaus Mindaugo, arba Žaliojo tilto, arba Lvovo stotelėse. Nes dabar galima tik su vienu persėdimu greitai nuvažiuoti į Santariškes, Šeškinę, Fabijoniškes, Pilaitę, Karoliniškes, Pašilaičius, Justiniškes etc. Tiesiog nėra kito varianto turint omeny dabartinį gatvių tinklą. Galbūt maršrutas galėtų keistis nutiesus Kernavės g. ir pastačius Kernavės tiltą, bet tam reiktų, kad juo kursuotų autobusai, pvz. į Santariškes ar Ukmergės g., kaip kad yra su Žaliojo tilto st.

              Šiuo atžvilgiu Pilaitės gyventojai tikrai yra labiau nuskriausti.

              Dėl 27, 37 sutinku. Būtent šituos maršrutus reiktų peržiūrėti, o ne 6G.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Būtent, didžiajai daliai 6G keleivių, dirbančių centre, savo kelionės tikslą įmanoma pasiekti ir be persėdimo. Na, o tie, kam labai reikia į Lukiškes, gali ir persėsti. Iš Santariškių taip pat nėra tiesioginio autobuso į Lukiškes.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė liootas Rodyti pranešimą
                  Fun fact: Žaliojo tilto stotelė yra pirma pagal paros apyvartą (virš 41 tūkst. žmonių per parą, lenkia net Stotį)
                  Ar tikrai lenkia? Iš kur imat statistiką apie keleivių srautus stotelėse? Čia skaičiuojasi tik išlipantys/įlipantys ar ir pravažiuojantys sėdintys viduje?
                  Flickr

                  Comment


                    duomenis ima iš čia. Čia jau pasikliaujama infrared spinduliais virš durų, kurių yra mažumoje autobusų, ir keliaujančiais kontrolieriais/skaičiuotojais, kurie toli gražu ne kiekvieną stotelę kiekvienu paros metu suskaičiavo. Žodžiu - "duomenys sisteminami" ir atitinkamai padauginami iš stebėto vidurkio, taip užsipildo paros grafikai. Aš tame procese nedalyvauju, bet įtariu tokią veiksmų seką ir esu interneto aklasis ekspertas

                    Comment


                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                      O tai kaip tau atrodo, kodėl politikai nenori troleibusų? Už vieno kaina išeina 5 dujiniai, kurie irgi prie ekologiškų priskiriami
                      Dujinių eksploatacija brangesnė, dujų balionus po kurio laiko tenka keisti, o ir elektriniai varikliai (troleibusų) ilgaamžiškesni bei po kelerių metų nedidėja transporto priemonės tarša (pvz., dyzeliniai Euro6 po poros metų teršia kaip Euro5, po dar kelerių dar labiau...).
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Garbaniau del 5 kartus skirtumo kainos tarp dujinuko ir truliko, bitte konkreciau? Su modeliais ir kainom.

                        Comment


                          Iš Savivaldybės pasitarimo transporto klausimais protokolo:

                          Nutarta Mero pavaduotoją Liną Kvedaravičių deleguoti į susitikimą dėl priemiesčio transporto integravimo į Vilniaus viešojo transporto sistemą vasario 25 d.

                          Comment


                            Vasario 25-28 d. 2G maršruto autobusai papildomai sustos stotelėje "Parodų rūmai" iš abiejų pusių ir į Knygų mugę LITEXPO rūmuose veš specialūs VVT autobusai. Plačiau: Vilniaus knygų mugės metu – papildomas 2G maršruto autobusų sustojimas ir specialus autobusas

                            Comment


                              Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                              Iš Savivaldybės pasitarimo transporto klausimais protokolo:
                              Gal pajudės kažkas. Link vieningo bilieto, tarpusavio atsiskaitymų (ar užskaitymų), dažnesnio grafiko ir nebesidubliavimo.

                              Comment


                                SĮ „Susisiekimo paslaugos“ informuoja, kad nuo 2016 m. kovo 1 d. (antradienio) keičiasi 2, 40, 56, 59 ir 78 maršrutų autobusų tvarkaraščiai, bei išplečiamas viešojo transporto stotelių tinklas.
                                http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=846

                                Esmė trumpai:
                                - 2 užsuks į naują stotelę prie "Nordikos"
                                - 40 popietinio piko metu važiuos dažniau 56-o sąskaita (rytinio piko metu 1 autobusas dirbs 56, popiet - 40).
                                - 59 kažką keičia su važiavimo laiku, bet kol kas neradau, kas ten yra tokio pakeista.
                                - 78 ryte link Pagirių ir vakare link stoties užsuks į A. Panerius (Agrastų st.) Panašiai važiuodavo 42, tik kad tai buvo ne užsukimas, o pakeista trasa be važiavimo iki Pagirių. Buvusi stotelė "Lietuvos dujos" pervadinta į Margirio st.
                                - 116 link Ungurių g. stos Užutekio st., kuri perkeliama prieš sankryžą.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=846

                                  Esmė trumpai:
                                  - 2 užsuks į naują stotelę prie "Nordikos"
                                  Pokyčiai į gera. Ypač Vikingų slėnį st., Gynėjų st. atsiradimas. Atsižvelgiama į besiplečiančio miesto poreikis.

                                  Comment


                                    Labai džiūgu dėl Gynėjų st. atsiradimo.

                                    Comment


                                      Aha, jau seniai Gynėjų st. stotelės ženklas stovėjo ir klaidino žmones.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Lietuvos dujos - 2015.06.

                                        Comment


                                          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                          Labai džiūgu dėl Gynėjų st. atsiradimo.
                                          Beje, ar galima teigti, kad A. Goštauto stotelė yra ne vietoje? T.y. ar piko metu nėra taip, kad autobusas stovi kamštyje kol ją privažiuoja? Tuomet ją reikėtų siūlyti atitraukti link Pedagoginio tilto?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X