Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    O ar Vilniuj dar parduoda elektroninius vienkartinius?
    Turbūt norėjai paklausti- ar dar parduoda popierinius vienkartinius bilietėlius? Taip, dar parduodami, ir pardavinės mažiausiai iki Naujųjų metų. Vairuotojai taip pat parduoda popierinius bilietus, tik jie brangesni nei anksčiau (3, 50 Lt vietoj 2, 50 Lt).
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Wtf?Vilniuje nera E.vienkartinio.

      Comment


        Ne, ar parduoda tuos ELEKTRONINIUS bilietus, kurie būdavo pirkti SĮ „Susisiekimo paslaugos“, Žolyno g.15 (mėnesiniai, terminuoti ir vienkartiniai bilietai);

        – Klientų informaciniame centre, Gedimino pr. 9A (mėnesiniai, terminuoti ir vienkartiniai bilietai);

        – SĮ „Susisiekimo paslaugos“ kioske,
        Geležinkelio g. 16 (mėnesiniai, terminuoti ir vienkartiniai bilietai).
        .

        Comment


          Įdomiai sudėliojo laikus Šeškinės kalne: 40 maršrutui Šeškinės iki Saltoniškių reikės važiuoti 5min. 2,43,52A,56 - 4min.(taip pat ir 46,73 iš Siesikų). O 6,24 skiriamos 3min.
          O juokingiausia tai, kad į kalną važiuoti visiems skiriamos 3min, dar pridedant tai, kad atstumas išeina didesnis

          Kas ten taip nuostabiai moka galvoti?

          Comment


            Kol tokie lochai sudarinės grafikus, tol tikėtis, kad VT gerės nėra jokio pagrindo. O dar kai kurie svaigsta apie tramvajų, kai elementariai normaliai sudarinėti tvarkaraščių nesigauna...

            Comment


              Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
              Ne, ar parduoda tuos ELEKTRONINIUS bilietus, kurie būdavo pirkti SĮ „Susisiekimo paslaugos“, Žolyno g.15 (mėnesiniai, terminuoti ir vienkartiniai bilietai);

              – Klientų informaciniame centre, Gedimino pr. 9A (mėnesiniai, terminuoti ir vienkartiniai bilietai);

              – SĮ „Susisiekimo paslaugos“ kioske,
              Geležinkelio g. 16 (mėnesiniai, terminuoti ir vienkartiniai bilietai).
              .
              Elektroninių vienkartinių bilietų Vilnius dar neturėjo. Elektroninius vienkartinius turėsime, jei tam bus poreikis palikti dabar parduodamus talonus, kurie kioske kainuoja 2lt, 1lt ir 40ct
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Tai negi VVT skleidė dezinformaciją, kad jų padaliniuose, TIK jų padaliniuose tie vienkartiniai bilietai yra?

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Yra tam tikrų įdomybių:
                  • 54 maršruto trumpas žemagrindis autobusas dabar bus iš 3, o ne 23 maršruto.
                  • 2 maršrutu piko metu dirbs ilgi autobusai, ne piko metu - trumpi iš 48.
                  • 73 maršrutu piko metu dirbs ilgi autobusai, ne piko metu - trumpi iš... 32!
                  • Kaip yra skelbiama naujienoje, 19 maršrute dabar bus garantuotas žemagrindis.
                  • Poilsio dienomis mažinamas 55 maršruto reisų skaičius - dabar visą dieną 2 autobusai važiuos 55A maršrutu, o 55 dirbs 1 žemagrindis ir 1 vienos pamainos autobusai.

                  Pekla pekla, o autobusų 12-o maršruto nieko nekeičia jau nuo 2009m. balandžio 23d. Ir toliau jį dubliuoja mikroautobusų 32-as maršrutas, iš dalies priemiestiniai autobusai iš Vilniaus į Šveicarus ir Turgelius. Ir vėl rytais ilgas autobusas važiuos perpildytas, o po pietų vis tiek ilgas ir kone tuščias. Ar ne geriau tiesiog autobusų 12-ą ir 16-ą maršrutus tiesiog sujungti į bendrą žiedinį maršrutą, arba abu padaryti žiedinius, tik važiuojančius skirtingomis to žiedo kryptimis?
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Tai kad kolega ssnaiperi dezinformacija skleidi-tikrai buvo E.vienkartiniai.Ar jie pasiliko-man irgi klausimas.

                    Comment


                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                      Elektroninių vienkartinių bilietų Vilnius dar neturėjo. Elektroninius vienkartinius turėsime, jei tam bus poreikis palikti dabar parduodamus talonus, kurie kioske kainuoja 2lt, 1lt ir 40ct
                      Poreikis palikti vienkartinius bilietus, kad ir elektroninių bilietų pavidalu, bet kuriuo atveju bus, tik ar savivaldybė pasiryš tai padaryti.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Galima padaryti taip: Vienkartinis 2lt, su perdėdimu 30min 3lt, valandai 4lt. Būtų gan logiška.

                        Comment


                          Parašė FRT Rodyti pranešimą
                          Galima padaryti taip: Vienkartinis 2lt, su perdėdimu 30min 3lt, valandai 4lt. Būtų gan logiška.
                          Jeigu valandinis bilietas kainuotų 4 Lt ar daugiau- tuomet visa el. bilieto sistema netektų prasmės, nes neleistų sutaupyti nė cento. Juk ir dabar važiuojant su 1 persėdimu keleivis sumoka 4 Lt (reikia žymėti du bilietus po 2 Lt). O Vilnius- nedidelis miestas- beveik visur galima nuvažiuoti tiesiogiai arba tik su vienu persėdimu.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Jeigu valandinis bilietas kainuotų 4 Lt ar daugiau- tuomet visa el. bilieto sistema netektų prasmės, nes neleistų sutaupyti nė cento. Juk ir dabar važiuojant su 1 persėdimu keleivis sumoka 4 Lt (reikia žymėti du bilietus po 2 Lt). O Vilnius- nedidelis miestas- beveik visur galima nuvažiuoti tiesiogiai arba tik su vienu persėdimu.

                            Bet kas, jei reikia daugiau nei 1 persėdimo?

                            Comment


                              Parašė FRT Rodyti pranešimą
                              Bet kas, jei reikia daugiau nei 1 persėdimo?
                              Ir kas? Tam ir reikalingas valandinis bilietas, kad su juo galėtum atlikti tiek persėdimų, kiek reikia.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Ir kas? Tam ir reikalingas valandinis bilietas, kad su juo galėtum atlikti tiek persėdimų, kiek reikia.
                                Bus labai „linksma“, kai pažymėjęs 1h bilietą, užstringi kamštyje, ir 27-28 min. kelionę į stotį atvažiuoji per ~45 min.; tada pamatai, kad tau reikalingas autobusas, į kurį tikėjaisi persėsti stoty, nuvažiavo prieš 3-4 minutes, o kito teks laukti virš pusvalandžio.
                                Še tau ir valandinis bilietas.
                                Dar kartą kartoju, kad valandinis bilietas neduos maksimalios naudos tol, kol VT stovės bendrame kamštyje. Verta apsvarstyti, kad gal išties verta Pylimo ir Jogailos gatves atiduoti vien tik VT ir spec. transportui.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Tai apie tai, kad reikalingas vienkartiniai bilietai ir taip aišku, tačiau tiems, kas daro tokias "reformas" neaišku. Bet greičiau tai tai sąmoningai daroma, kad surinkti daugiau pajamų.

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Dar pora pastebėjimų:
                                    • 18A troleibusų maršrute pridedamas dar 1 pertraukiamas grafikas (užtat 16 tas 1 pertraukiamas nuimtas).
                                    Ne, čia tas nuimtas yra turbūt nuo 7-o. Į parką turėtų grįžti 23 troleibusai, o grįžta 22, užtat 18A-ame maršrute grįžta 6 vietoj 5. Neakcentavau to, nes maniau, kad čia eilinė komandiruotė. Nors geriau pasižiūrėjus, matyti, kad toji komandiruotė yra ne vienam ir ne dviem reisams, o visam popietiniam grafikui! Išeina, kad ryte kažkuris troleibusas dirba 7-ame, o po pietų pertraukos jau tik 18A-ame maršrute.

                                    O tas iš 16-o maršruto, kaip dingsta, taip dingsta. Niekur jis nekompensuojamas (nebent autobusais). Juk bendras troleibusų skaičius ir sumažėja dviem troleibusais

                                    Comment


                                      Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
                                      Išeina, kad ryte kažkuris troleibusas dirba 7-ame, o po pietų pertraukos jau tik 18A-ame maršrute.
                                      18A ir ryte dirba tas papildomas.

                                      Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                      Įdomiai sudėliojo laikus Šeškinės kalne: 40 maršrutui Šeškinės iki Saltoniškių reikės važiuoti 5min. 2,43,52A,56 - 4min.(taip pat ir 46,73 iš Siesikų). O 6,24 skiriamos 3min.
                                      O juokingiausia tai, kad į kalną važiuoti visiems skiriamos 3min, dar pridedant tai, kad atstumas išeina didesnis

                                      Kas ten taip nuostabiai moka galvoti?
                                      40 su 56 būna duodamos ir 6 min. nusileisti, nežiūrint į tai, kad dar 5 min. nuo Šeškinės kalvų (kas irgi yra ryškiai per daug). Suprasčiau - būtų piko metu darbo dienomis, bet šitaip yra ir poilsio dienomis visais reisais! Kokie ten gali būti kamščiai? 3 min. nuo Šeškinės kalvų iki Šeškinės ir tiek pat nuo Šeškinės žemyn iki Saltoniškių būtų optimaliausias variantas.
                                      6 su 24 irgi geri - nuo Šeškinės poliklinikos iki Ukmergės st. - 3 min., kai pusės šio laiko pakaktų.
                                      Kiek tenka girdėti, visi 40 ir 56 maršrutų vairuotojai skundžiasi tokiomis nesamonėmis: į kalną važiuoji normaliu greičiu (čia jokio laiko pridėti gink Dieve nereikia - jeigu ir būna vėlavimai, tai jie pavejami likusiose maršrutų trasose), o kad nuo kalno nenusileistum 4-5 min. anksčiau grafiko, turi arba maždaug tiek laiko vėluoti išvažiuoti iš žiedo, arba stovėti stotelėse iki tos stebuklingos +/- 2 min. paklaidos ribos ir klausyti keleivių pretenzijas.
                                      Paskutinis taisė Mettal; 2012.08.28, 10:27.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        40 su 56 būna duodamos ir 6 min. nusileisti, nežiūrint į tai, kad dar 5 min. nuo Šeškinės kalvų (kas irgi yra ryškiai per daug). Suprasčiau - būtų piko metu darbo dienomis, bet šitaip yra ir poilsio dienomis visais reisais! Kokie ten gali būti kamščiai? 3 min. nuo Šeškinės kalvų iki Šeškinės ir tiek pat nuo Šeškinės žemyn iki Saltoniškių būtų optimaliausias variantas.
                                        6 su 24 irgi geri - nuo Šeškinės poliklinikos iki Ukmergės st. - 3 min., kai pusės šio laiko pakaktų.
                                        Pagal naująją bilietų tvarką, VVT tampa tiesiogiai suinteresuotas, kad maršrutuose pagal grafiką būtų sugaištama kuo ilgiau. Atrodo tūpai, bet taip yra - lėtesnis autobusas, keleivis moka brangiau.

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          Bus labai „linksma“, kai pažymėjęs 1h bilietą, užstringi kamštyje, ir 27-28 min. kelionę į stotį atvažiuoji per ~45 min.; tada pamatai, kad tau reikalingas autobusas, į kurį tikėjaisi persėsti stoty, nuvažiavo prieš 3-4 minutes, o kito teks laukti virš pusvalandžio.
                                          Še tau ir valandinis bilietas.
                                          Dar kartą kartoju, kad valandinis bilietas neduos maksimalios naudos tol, kol VT stovės bendrame kamštyje. Verta apsvarstyti, kad gal išties verta Pylimo ir Jogailos gatves atiduoti vien tik VT ir spec. transportui.
                                          Pilnai sutinku.Valandinio irgi reikia , bet ir nepamiršti nepėrsedančius.Reikejo ir E. vienkartinio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X