Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Nuo kiek salcio VVT uzkuria visus autobusus parke "per naktį"?
    Kai tai mačiau prieš kelis metus - vaizdas, turiu pasakyti, pritrenkiantis.
    Nuo 15~20c.

    Vakar maciau kaip visi dirbo autobusai...
    Va foto cia maza dalys bet dirbo visa nakti.
    https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net...99&oe=568CCA85

    Comment


      Ką manote apie tokį pasiūlymą (idėja), kad per šalčius į viešąjį transportą keleiviai būtų įlaipinami ir išlaipinami per galines durys?
      Tai būtų keleivių patogumui ir mažiau būtų atšaldomas keleivių salonas šaltu oru, o ilgiau išsilaikytų šiluma.

      ir

      Ką manote apie tai?

      Gerbiami keleiviai,
      esant šalčiams keleiviai yra įlaipinami ir išlaipinami per galines durys.
      Tai yra daroma keleivių patogumui, kad kuo mažiau būtų atšaldomas keleivių salonas šaltu oru, ir kuo ilgiau keleivių salone išsilaikytu šiluma.
      Tikimės Jūsų supratingumo.
      Geros kelionės mūsų viešuoju transportu.
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Kodėl ne per priekines ar antras? Vienkartinius iš vairuotojo perkančių tai yra.

        Comment


          Kol ten visi bandys sulipti į tas galines duris, visas salonas atšals.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
            Kodėl ne per priekines ar antras? Vienkartinius iš vairuotojo perkančių tai yra.
            Per priekines tiesiogiai šaltis eina vairuotojams, o nuo antrų durų irgi vairuotojai jaučia ateinantį šaltį. O nuo galinių durų šaltis nesijaučia, net per visą saloną ir šiluma laikosi geriau.

            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Kol ten visi bandys sulipti į tas galines duris, visas salonas atšals.
            Nesakau, kad tai turėtų būti piko metu, bet tai turėtų būti nepiko metu ir kai yra mažesnis keleivių srautas bei savaitgaliais, ir šventinėmis dienomis.
            Paskutinis taisė Naujaneriai; 2016.01.04, 23:19.
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
              Per priekines tiesiogiai šaltis eina vairuotojams, o nuo antrų durų irgi vairuotojai jaučia ateinantį šaltį. O nuo galinių durų šaltis nesijaučia, net per visą saloną ir šiluma laikosi geriau.


              Nesakau, kad tai turėtų būti piko metu, bet tai turėtų būti nepiko metu ir kai yra mažesnis keleivių srautas bei savaitgaliais, ir šventinėmis dienomis.
              Pati geriausia išeitis - kuo daugiau "stotelių pagal pareikalavimą".

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Pati geriausia išeitis - kuo daugiau "stotelių pagal pareikalavimą".
                Na, bent jau vairuotojai galėtų neatidarinėtų durų, kai sustoja tuščioje stotelėje ir niekas nesiruošia lipti, bet atidaro duris ir bent 5 sekundes pastovi.

                Comment


                  Buvau dvi dienas Klaipėdoje, tai pastebėjau, kad jei nėra įlipančių arba išlipančių, tai stotelėje net nestoja. Tik pristabdo.
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                    Buvau dvi dienas Klaipėdoje, tai pastebėjau, kad jei nėra įlipančių arba išlipančių, tai stotelėje net nestoja. Tik pristabdo.
                    Vilniuje taip pat mačiau kelis kartus.

                    Comment


                      Parašė Tanana Rodyti pranešimą
                      Nuo 15~20c.

                      Vakar maciau kaip visi dirbo autobusai...
                      Va foto cia maza dalys bet dirbo visa nakti.
                      https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net...99&oe=568CCA85
                      Kaune kai dabar apie -20C laikos tai kas valandą pakuria po kokias 15 minučių, o kai buvo apie -30C tada visa naktį dirbo.

                      Comment


                        Dėl durų atidarinėjimo - kaip tik šiandien vieną paradoksą pastebėjau (ir iškentėjau).

                        Jau nebe pirmą kartą nuo Kalno st. tenka važiuoti 67 autobusu. Kai dieną temperatūra būdavo gerokai virš nulio, tai vairuotoja suleisdavo keleivius ir visas duris uždarydavo. Jei ateidavo dar keleivių į stotelę, juos tiesiog įleisdavo ir viskas.

                        O štai šiandien atvažiavo Saffle (berods, 830). Apsidžiaugiau, juose dažniausiai būna šilta. Kalno stotelėje laukė 4-5 keleiviai. Vairuotoja atidarė vidurines ir priekines duris ir apie 10 minučių sėdėjom salone stirdami į ledą, kadangi visą tą laiką buvo atvertos kone visos durys, nes vairuotoja dar ir parūkyti stovėdama salone spėjo.

                        Comment


                          Parašė Anjani Rodyti pranešimą
                          Dėl durų atidarinėjimo - kaip tik šiandien vieną paradoksą pastebėjau (ir iškentėjau).

                          Jau nebe pirmą kartą nuo Kalno st. tenka važiuoti 67 autobusu. Kai dieną temperatūra būdavo gerokai virš nulio, tai vairuotoja suleisdavo keleivius ir visas duris uždarydavo. Jei ateidavo dar keleivių į stotelę, juos tiesiog įleisdavo ir viskas.

                          O štai šiandien atvažiavo Saffle (berods, 830). Apsidžiaugiau, juose dažniausiai būna šilta. Kalno stotelėje laukė 4-5 keleiviai. Vairuotoja atidarė vidurines ir priekines duris ir apie 10 minučių sėdėjom salone stirdami į ledą, kadangi visą tą laiką buvo atvertos kone visos durys, nes vairuotoja dar ir parūkyti stovėdama salone spėjo.
                          Tai reikejo pas ja paprasyt uzdaryt duris o ne kenteti....

                          Comment


                            Parašė Anjani Rodyti pranešimą
                            Dėl durų atidarinėjimo - kaip tik šiandien vieną paradoksą pastebėjau (ir iškentėjau).

                            Jau nebe pirmą kartą nuo Kalno st. tenka važiuoti 67 autobusu. Kai dieną temperatūra būdavo gerokai virš nulio, tai vairuotoja suleisdavo keleivius ir visas duris uždarydavo. Jei ateidavo dar keleivių į stotelę, juos tiesiog įleisdavo ir viskas.

                            O štai šiandien atvažiavo Saffle (berods, 830). Apsidžiaugiau, juose dažniausiai būna šilta. Kalno stotelėje laukė 4-5 keleiviai. Vairuotoja atidarė vidurines ir priekines duris ir apie 10 minučių sėdėjom salone stirdami į ledą, kadangi visą tą laiką buvo atvertos kone visos durys, nes vairuotoja dar ir parūkyti stovėdama salone spėjo.
                            830 dažniausiai dirba 65-me maršrute ir ten jeigu atkreipsite dėmesį į kai kuriuos lukus tiek viduje tiek lauke yra surišti dirželiais (kitaip sakant autobusas yra suklijuotas su lipnia juosta ir surištas dirželiais), o jeigu dar atidarė ir priekinės durys, tai tas priekines durys iš keleivių salono reikia pačiam keleiviui pastumti, kad užsidarytų. antrosios ir galinės durys atsidaro su vienu mygtuku. Bet jame keleivių salone šilta nėra, yra šilta tik vairuotojo kabinoje.
                            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                            Comment


                              Jau porą mėnesių sutrumpinto a115 maršruto vairuotojai, atvažiuodami į Kalno st., išleidžia keleivius, uždaro duris ir nuvažiuoja toliau nuo stotelės. Kai ateina reiso laikas privažiuoja prie stotelės ir tik tada įleidžia keleivius, kurie važiuoja link Antakalnio. Iš pradžių maniau, kad tai gali būti parko įsakymas, bet a67 maršruto vairuotojai to paties nedaro.

                              Comment


                                Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                Jau porą mėnesių sutrumpinto a115 maršruto vairuotojai, atvažiuodami į Kalno st., išleidžia keleivius, uždaro duris ir nuvažiuoja toliau nuo stotelės. Kai ateina reiso laikas privažiuoja prie stotelės ir tik tada įleidžia keleivius, kurie važiuoja link Antakalnio. Iš pradžių maniau, kad tai gali būti parko įsakymas, bet a67 maršruto vairuotojai to paties nedaro.
                                Kodel A115 nuvazoja?
                                ]Kad liktu vietos A67 apsisukuti

                                Ir astovos laiku vairuotojas gali net paprasy islipti nes tai yra jo polsio laiskas...

                                Paskutinis taisė Tanana; 2016.01.06, 10:47.

                                Comment


                                  Bet juk 67 tikrai nėra toks dažnas, kaip 115 iki Kalno st.

                                  Kaži, ar dažnai jie "susitinka"?

                                  Comment


                                    Parašė Tanana Rodyti pranešimą

                                    Ir astovos laiku vairuotojas gali net paprasy islipti nes tai yra jo polsio laiskas...

                                    Kokiu rašytiniu dokumentu remiantis?
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė Tanana Rodyti pranešimą
                                      Kodel A115 nuvazoja?
                                      ]Kad liktu vietos A67 apsisukuti

                                      Ir astovos laiku vairuotojas gali net paprasy islipti nes tai yra jo polsio laiskas...

                                      Pvz., a67 atvažiuoja į Kalno st. 16:05 pagal grafiką (realiai 15:58-16:02), išleidžia keleivius ir stovi stotelėje. a115 atvažiuoja į Kalno st. 16:07, vairuotojas išleidžia keleivius, pasako norintiems įlipti, kad dar negalima, uždaro duris, įjungia atbulinę pavarą ir išvažiuoja už stotelės ribų.

                                      16:12 privažiuoja prie stotelės, keleiviai įlipa ir vairuotojas bando apsisukti mažame plote, kadangi a67 iš Kalno st. išvažiuoja tik 16:19.

                                      Comment


                                        O Soliaris troleibusuose neįmanoma padaryt, kad durys atsidarinėtų tik paspaudus mygtuką? Ant kažkurio mačiau mygtuką iš lauko pusės su užrašu "Durų atidarymo mygtukas".
                                        Ir apskritai, kodėl virš durų beveik visuose autobusuose ir troleibusuose yra kokių 3 cm tarpas, pro kurį vėjai pučia? Čia dėl saugumo padaryta, kad duris būtų galima išlaužt? Naujesniame autobuse tokio tarpo jau nemačiau.
                                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                        Comment


                                          Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                          O Soliaris troleibusuose neįmanoma padaryt, kad durys atsidarinėtų tik paspaudus mygtuką? Ant kažkurio mačiau mygtuką iš lauko pusės su užrašu "Durų atidarymo mygtukas".
                                          <...>
                                          Čia reikia vairuotojui paspausti specialią knopkę kabinoje, kad būtų galima atidaryti vidurines arba galines duris iš lauko. Pats savom akim mačiau, kaip vairuotojas paspaudžia tą knopkę ir priekinės durys užsidaro be to pypsėjimo. Kol durys užsidaro, jis spėja pro jas iššokti.
                                          Daugiau mano nuotraukų >>
                                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X