Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Privati iniciatyva Vilniuje statyti metro skinasi kelią

    Skaityti daugiau: http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33343432

    Comment


      Pastebėję, kad T16 važinėja tuštesni troleibusai negu T7, kreipėmės į SĮ „Susisiekimo paslaugos“, kad T7 važinėtų štai tokie ilgi troleibusai. Keleivių srautai šiame maršrute yra didžiuliai nuo ryto iki vakaro. Kadangi Laisvės prospektu iki stoties važiuoja ir T16, ir A2G, tai dalis tokių ilgų troleibusų iš T16 bus nuo lapkričio 1 d. perkelti į T7, - bent jau taip žada Vilniaus miesto savivaldybės administracija.

      Tiesa, paties prašymo istorija buvo labai įdomi. Kaip dažniausiai nutinka, SĮ „Susisiekimo paslaugos“ mums iš pradžių atrašė nematą tikslo skirti ilgą transporto priemonę į T7, o kaip argumentą pateikė troleibuso prastesnį manevringumą. Atsakymą pasirašė l.e.p. „Susisiekimo paslaugų“ direktorė Modesta Gusarovienė.

      Suabejoję išdėstytais atsakyme argumentais, turėdami savų argumentų, pridėjome juos, taip pat papildėme keliomis citatomis iš įstatymų ir kreipėmės į Vilniaus miesto savivaldybė, kuri mūsų prašymą patenkino. Raštą pasirašė Savivaldybės administracijos Miesto ūkio ir transporto departamento direktorius Virginijus Pauža.

      Jei domina, su raštais galite susipažinti mums parašę elektroniniu paštu asociacija@nvtka.lt
      https://www.facebook.com/NVTKA/photo...type=3&theater
      Paskutinis taisė Ametistas; 2015.10.21, 14:59.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Gera žinia, išties, pats pasinaudoju T7, jame pilna žmonių net vėlai vakare ar savaitgaliais.

        Comment


          Naikinti 2G ir vėl 16 bus pilnas, o atlaisvintus autobusu yra kur racionaliau panaudoti, nei dubliuojančiame 16 troleibusą maršrute.

          Comment


            http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ona-221-536916

            "Troleibusas.lt skelbiama ir oficiali VVT pozicija dėl troleibusų šildymo. Esą pagal įmonės vidaus taisykles, salono šildymą įjungti privaloma tik lauko temperatūrai nukritus žemiau nulio."

            Comment


              Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
              http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ona-221-536916

              "Troleibusas.lt skelbiama ir oficiali VVT pozicija dėl troleibusų šildymo. Esą pagal įmonės vidaus taisykles, salono šildymą įjungti privaloma tik lauko temperatūrai nukritus žemiau nulio."
              O reglamentas, kad viešojo transporto salone turi būti bent +14 temperatūra nebegalioja?

              Comment


                Logiškai mąstant, toks reglamentas turėtų būti. Bet, panašu, VVT svarbiau taupyti (šiuo atveju - keleivių patogumu ir sveikata), nei leisti linijoje VT su reikiama temperatūra salone.
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Parašė liootas Rodyti pranešimą
                  O reglamentas, kad viešojo transporto salone turi būti bent +14 temperatūra nebegalioja?
                  Koks čia teisės aktas?

                  Comment


                    Trumpas ekskursas iš temos "[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai".

                    Parašė Mindzius-LT
                    Parašė dr-rox
                    Beje Taline taip pat gerai viešasis transportas progresuoja bei tap pat eismas tvarkomas. Vilniuje, deja per 25 metus nepriklausomybės niekas per daug nepasikeitė tuo klausimu. Tebeturime tuos pačius supuvusius troleibusus, keliai tie patys, pastatėm porą tiltų ir pasididžiavimą aplinkkelį. Puikus progresas...
                    Parašė lukass
                    O tai ką, Talinas neturi tų pačių supuvusių troleibusų ir tramvajų?

                    Atvaizdas
                    Parašė dr-rox
                    Taline ju tiesiog źymiai maźiau nei Vilniuj o ir uźsiperka jie nauju pastoviai. Vilniuje kaźkaip tai uźmirśta, perkami padévéti arba nauji pigiausi be kondicionieriu ir pan. (...)
                    Kaip tai nepasikeitė? Nevažinėja nė vienas troleibusas ir nė vienas autobusas, važinėjęs Vilniaus gatvėmis prieš 25 metus

                    Tiesa, senąsias transporto priemones galima išsinuomoti...
                    Nor 25 metai atrodo daug, bet Vilniaus VT realybėje tai gana trumpas laikotarpis. Jei kalbėti apie 1990 metus, dėl autobusų tenka sutikti. Tačiau troleibusams tokį teiginį tektų praplėsti bent iki 30 metų Užsakomoji Škoda 9Tr skaičiuoja jau 34-uosius metus, tačiau seniausios dar nenurašytos pirmosios Škoda 14Tr už ją vos metais jaunesnės, o į gatves dar dažnokai išvažiuoja ir 1986-1987 metais pagaminti troleibusai, visą savo "gyvenimą" pravažinėję Vilniuje

                    "Sausą" Vilniaus troleibusų amžiaus statistiką galima rasti čia (geriausia sąrašo apačioje pasirinkti režimą "nurašytus ir perduotus rodyti atskirai", o ne "viską rodyti viename sąraše"; na, ir kalbą nusistatyti pagal savo poreikius).

                    Comment


                      Nesutikčiau. Per 25 m įvyko gausybė pokyčių VVT. Troleibusuose gal mažiau, bet tai tik išimtis. Atsirado ir dingo mikrobai. Dingo priemiestiniai traukiniai. Nurašyti beveik visi pirmo masinio atnaujinimo Karosas autobusai. Vėl atsirado dujų autobusai. Vėl - privatus.

                      Maršrutuose kardinalių pokyčių pilna. Eismo organizavimas - prieš 25m buvo viena A juosta: Pylimo g.

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Nesutikčiau. Per 25 m įvyko gausybė pokyčių VVT. Troleibusuose gal mažiau, bet tai tik išimtis. Atsirado ir dingo mikrobai. Dingo priemiestiniai traukiniai. Nurašyti beveik visi pirmo masinio atnaujinimo Karosas autobusai. Vėl atsirado dujų autobusai. Vėl - privatus.

                        Maršrutuose kardinalių pokyčių pilna. Eismo organizavimas - prieš 25m buvo viena A juosta: Pylimo g.
                        Kodėl kalbate, kad dujų autobusai atsirado [b]vėl[/]? Beje, nesutiksiu, kad atsirado ''privatūs'' autobusai - dabar yra ''privatūs''(važinėja konkrečiais maršrutais pagal tvarkaraštį, galioja VVT bilietai), o anksčiau buvo privatus(važiavo kaip nori (geras to pavyzdys - 062), galiojo atskiri bilietai iš konduktoriaus).
                        O A juostų dar ir kelių mikroskopinių buvo - pvz. šalia Karoliniškių st. (VMS A juostų žemėlapyje pavaizduota), kitur prieš šviesoforus buvo. Beje, nepamirškime Jogailos g.

                        Comment


                          Iš tarybinių laikų atėjo tik viena "A juosta" - Pylimo g. Karoliniškės, Jogailos g. - yra naujos juostos. Jogailos g. vienpusis eismas privačiam transportui įvestas kažkur po Gedimino pr. rekonstrukcijos.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            Kodėl kalbate, kad dujų autobusai atsirado vėl?
                            Todėl, kad jau tarybinių laikų pabaigoje buvo vajus pervesti "tarnybinį" transportą važiuoti dujomis. Dujomis buvo varomi kai kurie sunkvežimiai, taksi automobiliai bei autobusai – ЛАЗ-695НГ (pavyzdys). Vėliau ši infrastruktūra (skirta ne legvajam transportui) nunyko, o dabar vėl kuriama.

                            Comment


                              Panašu, kad VVT visgi "taisys" degusį 998 Neoplaną. Yra paskelbtas konkursas autobuso priekabai su visais agregatais pirkti

                              Comment


                                Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                                Panašu, kad VVT visgi "taisys" degusį 998 Neoplaną. Yra paskelbtas konkursas autobuso priekabai su visais agregatais pirkti
                                Temos apie atskirą konkretų autobusą manau dera VVT stebėjimo temai.

                                Comment


                                  Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                  Tačiau troleibusams tokį teiginį tektų praplėsti bent iki 30 metų Užsakomoji Škoda 9Tr skaičiuoja jau 34-uosius metus, tačiau seniausios dar nenurašytos pirmosios Škoda 14Tr už ją vos metais jaunesnės, o į gatves dar dažnokai išvažiuoja ir 1986-1987 metais pagaminti troleibusai, visą savo "gyvenimą" pravažinėję Vilniuje
                                  Puikus įrodymas, kad verta vystyti troleibusų parką - net ir seniausias troleibusas atrodo geriau už bet kurią nurašytą Karosą.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                    Puikus įrodymas, kad verta vystyti troleibusų parką - net ir seniausias troleibusas atrodo geriau už bet kurią nurašytą Karosą.
                                    Na bet kuris nurašytas troleibusas, esu įsitikinęs, atrogo blogiau už nenurašytą Karosa sakydamas troleibusas turiu omeny Tr14. Kai daiktas blogas, atnaujinimas brangus ar sudėtingas - tuomet ir nurašo.

                                    Šiaip ilgas eksploatavimo laikas ir pliusas, ir minusas. Pliusas, nes lyg ir pigiau. Minusas, nes keičiasi patogumo samprata, atsiranda nauji saugumo, invalidų reikalavimai, dizaino supratimas, naujos technologijos kaip el. bilietas, wi-fi keleiviams. Prasideda buhalteriniai žaidimai - kaip pigiau, ar nuolat keisti, ar turėti didelį remonto barą ir nuolat renovuoti. Čia kompleksiškai reikia žiūrėti.

                                    Troleibusų eismo "stabdžiai" Vilniuje yra miesto valdžios požiūris, deja. Eismo sparta yra dirbtinai stabdoma, tinklas karpomas. Tai didelė bėda ir nesupratimas.

                                    Comment


                                      Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
                                      http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ona-221-536916

                                      "Troleibusas.lt skelbiama ir oficiali VVT pozicija dėl troleibusų šildymo. Esą pagal įmonės vidaus taisykles, salono šildymą įjungti privaloma tik lauko temperatūrai nukritus žemiau nulio."
                                      O Kaune yra Vanhool autobusai su Autoclima kurios išjungti neįmanoma žiemą ar vasarą bando palaikyti +25C.
                                      Troleibusuose su šildymu yra problema nes dedami tik elektriniai šildytuvai o ne kaip autobusuose naudojamas variklio aušinimo sistemos skystis cirkuliuojamas per visą saloną. Bet esant didesnei minusinei temperatūrai variklis neįšyla todėl ir šildymo kokybė atitinkama.
                                      Paskutinis taisė egiscrypth; 2015.11.11, 10:15.

                                      Comment


                                        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                        Troleibusuose su šildymu yra problema nes dedami tik elektriniai šildytuvai o ne kaip autobusuose naudojamas variklio aušinimo sistemos skystis cirkuliuojamas per visą saloną.
                                        Jei nėra elektros troleibusas nevažiuoja - jei važiuoja, tai gali ir šildyti, ar ne? Mūsuose bėda ne šaltis +4, bet kartu su tuo šalčiu smelkianti drėgmė. Šildymas labai padėtų keleivių savijautai.

                                        Comment


                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                          Jei nėra elektros troleibusas nevažiuoja - jei važiuoja, tai gali ir šildyti, ar ne? Mūsuose bėda ne šaltis +4, bet kartu su tuo šalčiu smelkianti drėgmė. Šildymas labai padėtų keleivių savijautai.
                                          per visą troleibusą yra kokie 2-3 šildytuvai o plotas per visą saloną didžiulis plius kas 2-3 minutes atidaromos visos durys tai iš kur užsilaikys ta šiluma. O drėgmė atsiranda nuo žmonių kurie prikvėpuoja o ventiliacijos dauguma troleibusų ar autobusų nėra (viena išeitis nekvėpuot kol važiuoji )
                                          Kaune priekinių durų laipinimo tvarka įvesta yra ne tik dėl kontrolės bet ir dėl šilumos kad be reikalo nebūtų varstomos durys.
                                          Paskutinis taisė egiscrypth; 2015.11.11, 11:43.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X