Pastebėję, kad T16 važinėja tuštesni troleibusai negu T7, kreipėmės į SĮ „Susisiekimo paslaugos“, kad T7 važinėtų štai tokie ilgi troleibusai. Keleivių srautai šiame maršrute yra didžiuliai nuo ryto iki vakaro. Kadangi Laisvės prospektu iki stoties važiuoja ir T16, ir A2G, tai dalis tokių ilgų troleibusų iš T16 bus nuo lapkričio 1 d. perkelti į T7, - bent jau taip žada Vilniaus miesto savivaldybės administracija.
Tiesa, paties prašymo istorija buvo labai įdomi. Kaip dažniausiai nutinka, SĮ „Susisiekimo paslaugos“ mums iš pradžių atrašė nematą tikslo skirti ilgą transporto priemonę į T7, o kaip argumentą pateikė troleibuso prastesnį manevringumą. Atsakymą pasirašė l.e.p. „Susisiekimo paslaugų“ direktorė Modesta Gusarovienė.
Suabejoję išdėstytais atsakyme argumentais, turėdami savų argumentų, pridėjome juos, taip pat papildėme keliomis citatomis iš įstatymų ir kreipėmės į Vilniaus miesto savivaldybė, kuri mūsų prašymą patenkino. Raštą pasirašė Savivaldybės administracijos Miesto ūkio ir transporto departamento direktorius Virginijus Pauža.
Jei domina, su raštais galite susipažinti mums parašę elektroniniu paštu asociacija@nvtka.lt
"Troleibusas.lt skelbiama ir oficiali VVT pozicija dėl troleibusų šildymo. Esą pagal įmonės vidaus taisykles, salono šildymą įjungti privaloma tik lauko temperatūrai nukritus žemiau nulio."
"Troleibusas.lt skelbiama ir oficiali VVT pozicija dėl troleibusų šildymo. Esą pagal įmonės vidaus taisykles, salono šildymą įjungti privaloma tik lauko temperatūrai nukritus žemiau nulio."
O reglamentas, kad viešojo transporto salone turi būti bent +14 temperatūra nebegalioja?
Logiškai mąstant, toks reglamentas turėtų būti. Bet, panašu, VVT svarbiau taupyti (šiuo atveju - keleivių patogumu ir sveikata), nei leisti linijoje VT su reikiama temperatūra salone.
Trumpas ekskursas iš temos "[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai".
Parašė Mindzius-LT
Parašė dr-rox
Beje Taline taip pat gerai viešasis transportas progresuoja bei tap pat eismas tvarkomas. Vilniuje, deja per 25 metus nepriklausomybės niekas per daug nepasikeitė tuo klausimu. Tebeturime tuos pačius supuvusius troleibusus, keliai tie patys, pastatėm porą tiltų ir pasididžiavimą aplinkkelį. Puikus progresas...
Parašė lukass
O tai ką, Talinas neturi tų pačių supuvusių troleibusų ir tramvajų?
Taline ju tiesiog źymiai maźiau nei Vilniuj o ir uźsiperka jie nauju pastoviai. Vilniuje kaźkaip tai uźmirśta, perkami padévéti arba nauji pigiausi be kondicionieriu ir pan. (...)
Kaip tai nepasikeitė? Nevažinėja nė vienas troleibusas ir nė vienas autobusas, važinėjęs Vilniaus gatvėmis prieš 25 metus
Tiesa, senąsias transporto priemones galima išsinuomoti...
Nor 25 metai atrodo daug, bet Vilniaus VT realybėje tai gana trumpas laikotarpis. Jei kalbėti apie 1990 metus, dėl autobusų tenka sutikti. Tačiau troleibusams tokį teiginį tektų praplėsti bent iki 30 metų Užsakomoji Škoda 9Tr skaičiuoja jau 34-uosius metus, tačiau seniausios dar nenurašytos pirmosios Škoda 14Tr už ją vos metais jaunesnės, o į gatves dar dažnokai išvažiuoja ir 1986-1987 metais pagaminti troleibusai, visą savo "gyvenimą" pravažinėję Vilniuje
"Sausą" Vilniaus troleibusų amžiaus statistiką galima rasti čia (geriausia sąrašo apačioje pasirinkti režimą "nurašytus ir perduotus rodyti atskirai", o ne "viską rodyti viename sąraše"; na, ir kalbą nusistatyti pagal savo poreikius).
Nesutikčiau. Per 25 m įvyko gausybė pokyčių VVT. Troleibusuose gal mažiau, bet tai tik išimtis. Atsirado ir dingo mikrobai. Dingo priemiestiniai traukiniai. Nurašyti beveik visi pirmo masinio atnaujinimo Karosas autobusai. Vėl atsirado dujų autobusai. Vėl - privatus.
Maršrutuose kardinalių pokyčių pilna. Eismo organizavimas - prieš 25m buvo viena A juosta: Pylimo g.
Nesutikčiau. Per 25 m įvyko gausybė pokyčių VVT. Troleibusuose gal mažiau, bet tai tik išimtis. Atsirado ir dingo mikrobai. Dingo priemiestiniai traukiniai. Nurašyti beveik visi pirmo masinio atnaujinimo Karosas autobusai. Vėl atsirado dujų autobusai. Vėl - privatus.
Maršrutuose kardinalių pokyčių pilna. Eismo organizavimas - prieš 25m buvo viena A juosta: Pylimo g.
Kodėl kalbate, kad dujų autobusai atsirado [b]vėl[/]? Beje, nesutiksiu, kad atsirado ''privatūs'' autobusai - dabar yra ''privatūs''(važinėja konkrečiais maršrutais pagal tvarkaraštį, galioja VVT bilietai), o anksčiau buvo privatus(važiavo kaip nori (geras to pavyzdys - 062), galiojo atskiri bilietai iš konduktoriaus).
O A juostų dar ir kelių mikroskopinių buvo - pvz. šalia Karoliniškių st. (VMS A juostų žemėlapyje pavaizduota), kitur prieš šviesoforus buvo. Beje, nepamirškime Jogailos g.
Iš tarybinių laikų atėjo tik viena "A juosta" - Pylimo g. Karoliniškės, Jogailos g. - yra naujos juostos. Jogailos g. vienpusis eismas privačiam transportui įvestas kažkur po Gedimino pr. rekonstrukcijos.
Todėl, kad jau tarybinių laikų pabaigoje buvo vajus pervesti "tarnybinį" transportą važiuoti dujomis. Dujomis buvo varomi kai kurie sunkvežimiai, taksi automobiliai bei autobusai – ЛАЗ-695НГ (pavyzdys). Vėliau ši infrastruktūra (skirta ne legvajam transportui) nunyko, o dabar vėl kuriama.
Tačiau troleibusams tokį teiginį tektų praplėsti bent iki 30 metų Užsakomoji Škoda 9Tr skaičiuoja jau 34-uosius metus, tačiau seniausios dar nenurašytos pirmosios Škoda 14Tr už ją vos metais jaunesnės, o į gatves dar dažnokai išvažiuoja ir 1986-1987 metais pagaminti troleibusai, visą savo "gyvenimą" pravažinėję Vilniuje
Puikus įrodymas, kad verta vystyti troleibusų parką - net ir seniausias troleibusas atrodo geriau už bet kurią nurašytą Karosą.
Puikus įrodymas, kad verta vystyti troleibusų parką - net ir seniausias troleibusas atrodo geriau už bet kurią nurašytą Karosą.
Na bet kuris nurašytas troleibusas, esu įsitikinęs, atrogo blogiau už nenurašytą Karosa sakydamas troleibusas turiu omeny Tr14. Kai daiktas blogas, atnaujinimas brangus ar sudėtingas - tuomet ir nurašo.
Šiaip ilgas eksploatavimo laikas ir pliusas, ir minusas. Pliusas, nes lyg ir pigiau. Minusas, nes keičiasi patogumo samprata, atsiranda nauji saugumo, invalidų reikalavimai, dizaino supratimas, naujos technologijos kaip el. bilietas, wi-fi keleiviams. Prasideda buhalteriniai žaidimai - kaip pigiau, ar nuolat keisti, ar turėti didelį remonto barą ir nuolat renovuoti. Čia kompleksiškai reikia žiūrėti.
Troleibusų eismo "stabdžiai" Vilniuje yra miesto valdžios požiūris, deja. Eismo sparta yra dirbtinai stabdoma, tinklas karpomas. Tai didelė bėda ir nesupratimas.
"Troleibusas.lt skelbiama ir oficiali VVT pozicija dėl troleibusų šildymo. Esą pagal įmonės vidaus taisykles, salono šildymą įjungti privaloma tik lauko temperatūrai nukritus žemiau nulio."
O Kaune yra Vanhool autobusai su Autoclima kurios išjungti neįmanoma žiemą ar vasarą bando palaikyti +25C.
Troleibusuose su šildymu yra problema nes dedami tik elektriniai šildytuvai o ne kaip autobusuose naudojamas variklio aušinimo sistemos skystis cirkuliuojamas per visą saloną. Bet esant didesnei minusinei temperatūrai variklis neįšyla todėl ir šildymo kokybė atitinkama.
Troleibusuose su šildymu yra problema nes dedami tik elektriniai šildytuvai o ne kaip autobusuose naudojamas variklio aušinimo sistemos skystis cirkuliuojamas per visą saloną.
Jei nėra elektros troleibusas nevažiuoja - jei važiuoja, tai gali ir šildyti, ar ne? Mūsuose bėda ne šaltis +4, bet kartu su tuo šalčiu smelkianti drėgmė. Šildymas labai padėtų keleivių savijautai.
Jei nėra elektros troleibusas nevažiuoja - jei važiuoja, tai gali ir šildyti, ar ne? Mūsuose bėda ne šaltis +4, bet kartu su tuo šalčiu smelkianti drėgmė. Šildymas labai padėtų keleivių savijautai.
per visą troleibusą yra kokie 2-3 šildytuvai o plotas per visą saloną didžiulis plius kas 2-3 minutes atidaromos visos durys tai iš kur užsilaikys ta šiluma. O drėgmė atsiranda nuo žmonių kurie prikvėpuoja o ventiliacijos dauguma troleibusų ar autobusų nėra (viena išeitis nekvėpuot kol važiuoji )
Kaune priekinių durų laipinimo tvarka įvesta yra ne tik dėl kontrolės bet ir dėl šilumos kad be reikalo nebūtų varstomos durys.
Comment