Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    930 E vidutinė alga (tarp T ir A vairuotojų, be valdžios, be valytojų).
    uz normalias 175 valandas ir gaunasi tie 450 "i rankas". bet kai dirba 230 valandų ar daugiau todėl ir atlyginimas 750 ar daugiau.

    Comment


      Turiu klausimą dėl 88 maršruto - teko šiandien važiuoti, autobusiukas buvo pilnutėlis, žmonės (turistai, be abejo su keliais lagaminais) net nelipo vidun ir sakė išsikviesią taxi. Ar tas maršrutas vis dar nuostolingas? Kodėl negalima paleisti Neoplan midibusų, kokie važiuoja 11 maršrute?

      Comment


        Pastebėjau, kad Senamiestyje mikroautobusas retai kada važiuoja pilnas. Daugiausiai keleivių būtent toje atkarpoje, kur trasa dubliuoja 3G- tarp Lukiškių ir Oro uosto. Būna ir tokių situacijų, kai Spartoje prisipildo keleivių, kuriems reikia tik iki Naujininkų pavažiuoti. Tai čia problema turbūt ne transporto priemonės dydyje, o keleivių įprotyje grūstis į pirmą atvažiavusį autobusą. Kas dėl turistų, tai informacijos apie tai, kad į oro uostą važiuoja ir 3G, netrūksta.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Neoplanų visiems maršrutams neužtenka. Jų labiausiai reikia 115, bet ir ten retsykiais pasitaiko Fiat Ducato.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Tai čia problema turbūt ne transporto priemonės dydyje, o keleivių įprotyje grūstis į pirmą atvažiavusį autobusą.
            Na laukti kažkelintos transporto priemonės aš taip užsienyje darau, jei yra didelė tikimybė, kad atvyks įdomenis metro sąstatas.

            Bet daugumai miestiečių VT yra pervažiavimo būdas. Jei nekainuoja brangiau - važiuoji pirmu atvykusiu, kuris pakeliui

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              Na laukti kažkelintos transporto priemonės aš taip užsienyje darau, jei yra didelė tikimybė, kad atvyks įdomenis metro sąstatas.

              Bet daugumai miestiečių VT yra pervažiavimo būdas. Jei nekainuoja brangiau - važiuoji pirmu atvykusiu, kuris pakeliui
              Na tą grūdimąsi dar galima pateisinti, jei, pavyzdžiui, vėluoji į darbą.

              Bet niekur neskubant, specialiai grūstis į midibusą, kai vos už kelių minučių ta pačia kryptimi atvažiuos kita transporto priemonė, na, kaip čia pasakius, nėra protinga. Ir tuo labiau tai, kad 88 kartais sausakimšas važiuoja tarp Spartos ir Naujininkų (!), tikrai nėra priežastis skirti ten talpesnę transporto priemonę ar dažninti kursavimą.

              Kaip Mettal ir minėjo, midibusai reikalingesni 115 bei 11 maršrutams.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Pats nedažnai, bet kartais važiuoju su 88 nuo Naujininkų centro kryptimi, jei tai yra pirmasis atvažiavęs autobusas. Žinoma, tas kelias stoteles tikrai nesisėdu suprasdamas, kad esu "šalutinis" keleivis, tad užleidžiu visas kitas vietas "pirminiams" keleiviams arba išvis nelipu, jei transporto priemonė perpildyta. Jau esu minėjęs, kad 88 maršrutas nereikalingas. Reikalingas panašus variantas, bet nesurištas su oro uostu. Kadangi VT iki senamiesčio trūksta Naujininkų gyventojams, kurių yra tikrai daug ir rajonas, nors yra tikrai gerai pasiekiamas, bet nepasižymi "area coverage", tai, manau, vertėtų pagalvoti apie maršruto Šaltkalvių-Kapsų-Panevėžio-Pelesos, tuomet Pylimo g. kryptimis, bet tai tik preliminarus, kiek per daug svajingas pamąstymas. Ir vėlgi, kuo greičiau naikinti 1 autobuso maršrutą. Kiek jis gali dubliuoti kelis kitus maršrutus ir vežioti orą. Nes jis 1?

                Comment


                  Tokių vietų - "baltų dėmių be VT" yra daug. Reiktų jų žemėlapį susidaryti ir teikti siūlymus. Pavyzdžiui, Verslo trikampis Goštauto g.

                  Comment


                    Dėl 88 nepopuliarumo centre - manau priežastis, kad dauguma renkasi 30/60min bilietą, o ne mėnesinį. T.y. paeina, užuot pavažiavę dar stotelę dvi link tikslo centre.

                    Comment


                      Na, Pelesos ir Dzūkų gatvėmis važiuoja 58, ir nepasakyčiau, kad jis ten nesusitvarkytų su keleivių srautais.
                      88 maršrutas iš tiesų užtikrina patogų Naujininkų susisiekimą su Senamiesčiu, bet tas susisiekimas yra labiau vienpusis (priešinga kryptimi- iš Senamiesčio į Naujininkus- jis jau nėra patogus, nes reikia daryti garbės ratą per Konstitucijos pr. ir Seimą). Reiktų kaip nors koreguoti trasą Senamiestyje. Bet dažninti maršrutą tikrai prasmės nėra- nes didelį keleivių srautai yra tik ten, kur pilna alternatyvų- t.y., tarp Lukiškių ir Oro uosto.

                      1 siūlyčiau ne naikinti, o paleisti Vikingų gatve.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Dėl 88 nepopuliarumo centre - manau priežastis, kad dauguma renkasi 30/60min bilietą, o ne mėnesinį. T.y. paeina, užuot pavažiavę dar stotelę dvi link tikslo centre.
                        Na aš važiavau atkarpą nuo VDA iki savivaldybės. Gal problema ta, kad iš Užupio prastas susiekimas su kitu upės krantu, Europos aikšte? Pasijautė, kad tas mikroautobusas visiškai nepritaikytas kelionėms su dažnais sustojimais - jei kas nors sėdintis gale norėtų išlipti, reikėtų išlipti visiems stovintiems. Ką bekalbėti apie kelionę su vaiko vežimu ar didesniais lagaminais.

                        Comment


                          Preliminari informacija dėl šių maršrutų trasų keitimo ir trumpinimų jie bus trumpinami ir jų trasos keičiamos nuo 2016-12-01 d.:

                          35 Žalgirio g. – Naujieji Verkiai – Ožkiniai į Žalgirio g. – Jeruzalė – St. Verkių Riešė (Balsių prekybos ir paslaugų centras)

                          36 Žalgirio g. – Jeruzalė – Balsiai – Naujaneriai – Pagubė į Žalgirio g. – Jeruzalė – St. Verkių Riešė (Balsių prekybos ir paslaugų centras)

                          66 Žalgirio g. – Jeruzalė – Balsiai – Naujaneriai į Žalgirio g. – Jeruzalė – St. Verkių Riešė (Balsių prekybos ir paslaugų centras)

                          76 Ateities g. – Jeruzalė – Balsiai – Naujaneriai – Sakališkės – Bireliai į Ateities g. – Jeruzalė – St. Verkių Riešė (Balsių prekybos ir paslaugų centras)

                          Gali būti, kad lygs tik 35 tokiu maršrutu Žalgirio g. – Jeruzalė – St. Verkių Riešė (Balsių prekybos ir paslaugų centras) ir 36 tokiu maršrutu Ateities g. – Jeruzalė – Balsiai – Naujaneriai – Sakališkės – Bireliai į Ateities g. – Jeruzalė – St. Verkių Riešė (Balsių prekybos ir paslaugų centras)

                          Likusius mikrorajonus aptarnaus vietinis maršrutas tai yra 65 Ožkiniai – Naujieji Verkiai – Verkių Riešė – Babiniai – Balsių Mokykla – Balsiai – Naujaneriai – Pagubė – Sakališkės – Bireliai
                          Planuojama, kad važiuos šiomis gatvėmis: Ožkinių g., Popieriaus g., Žaliųjų ežerų g., Ragučio g., Visalaukio g., Babinių g., / Bulvikio g., Balsių g., Bubilo g., Kryžiokų sodų 7–oji g., Bubilo g., Kryžiokų g., Užpalių g., Austėjos g., Balsių g., Žaliųjų ežerų g., Naujanerių sodų 1–oji g., Naujanerių sodų 2–oji g., Pagubės g., Sakališkių g., Birelių g.

                          ir jo eismas bus dažninamas bei derinamas ne tik prie pamokų laiko, bet ir prie kitų autobusų maršrutų, kurie atvyks ir išvyks į miestą persėdimui bus skirta 5-10 min., ir juo turėtų pradėti dirbti tik standartinės talpos autobusai piko metu, o ne piko metu dirbs mažesnės talpos autobusai. Šiuo metu, kaip tik tariamasi dėl susitikimo su SĮSP specialistais dėl viešojo transporto jį planuojama organizuoti Balsių mokykloje.

                          Pagaliau į mano pasiūlymus atsižvelgė. Aš siūlau, kad trumpinti iki Popieriaus st., bet tik ir iki Balsių prekybos ir paslaugų centro (Verkių Riešėje). Pagaliau nors iš populiarės ir turės keleivių vietinis maršrutas, nors vienas geras sprendimas.

                          Bloga žinia poilsiautojams ir sodininkams visus metus važiuos tik dviašiai autobusai tai yra trumpi (sutrumpinus maršrutus, ilgi tai yra triašiai autobusai nevažiuos ir šiltuoju sezono metu tai yra nuo birželio iki rugpjūčio mėn.), visada važiuos tik trumpi autobusai.
                          Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                          Comment


                            Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                            Preliminari informacija dėl šių maršrutų trasų keitimo ir trumpinimų jie bus trumpinami ir jų trasos keičiamos nuo 2016-12-01 d.:
                            Kadangi, kaip minėjai, tai yra preliminari (nepatvirtinta ir gali būti keisiama) informacija, tada prašau neklaidinti kitų ir pabrėžtinai kalbėti ne būsimuoju laiku, bet tariamąja nuosaka, nes po to prasideda sugedusio telefono diskusijos. Aiškumo, prašyčiau!
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                              Kadangi, kaip minėjai, tai yra preliminari (nepatvirtinta ir gali būti keisiama) informacija, tada prašau neklaidinti kitų ir pabrėžtinai kalbėti ne būsimuoju laiku, bet tariamąja nuosaka, nes po to prasideda sugedusio telefono diskusijos. Aiškumo, prašyčiau!
                              Aš turiu protokolą šio dalyko.
                              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                              Comment


                                Protokolas gali būti pakeistas kitu protokolu Va patvirtintas grafikas jau kitas dalykas.

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Protokolas gali būti pakeistas kitu protokolu Va patvirtintas grafikas jau kitas dalykas.
                                  Patvirtintas grafikas taip pat gali būti pakeistas kitu patvirtintu grafiku.

                                  Comment


                                    Be abejo. Bet tikrumo daugiau. Nes ne tik sprendimų priėmėjai užprotokolavo, bet jau vykdytojai ir parengė.

                                    Sprendimų priėmėjai būna patvirtina sprendimą, kuris fiziškai neįmanomas. Vykdytojai tas klaidas pastebi ir ištaiso. Todėl grafikas man atrodo žymiai tvirčiau. Bet galim sutarti, kad kol pirmas reisas neįvyko - nieko "tikro"

                                    Comment


                                      Tikrai šito neturėtų būti, nes Balsių gyvenvietės liks be normalaus susisiekimo (ir su papildomais nereikalingais persėdimais).

                                      Comment


                                        Jeigu kas norite galiu išsamesnį protokolą atsiųsti tik per až / pm.

                                        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                        Tikrai šito neturėtų būti, nes Balsių gyvenvietės liks be normalaus susisiekimo (ir su papildomais nereikalingais persėdimais).
                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Be abejo. Bet tikrumo daugiau. Nes ne tik sprendimų priėmėjai užprotokolavo, bet jau vykdytojai ir parengė.

                                        Sprendimų priėmėjai būna patvirtina sprendimą, kuris fiziškai neįmanomas. Vykdytojai tas klaidas pastebi ir ištaiso. Todėl grafikas man atrodo žymiai tvirčiau. Bet galim sutarti, kad kol pirmas reisas neįvyko - nieko "tikro"
                                        Ištrauka:

                                        Šiuo metu teritoriją pasiekia penkios autobusų linijos (maršrutai). Dalis esamų stotelių nefunkcionuoja, kitos yra labai svarbios. Noras yra dalį stotelių panaikinti ir, ties statytojo sklypu, padaryti stipresnį visuomeninio transporto tranzito mazgą.
                                        Statytojas prašo iš miesto atvažiuojančius autobusus „nusodinti“ viename taške ir keleivius paskirstyti į kitas ir galutines stoteles su vietiniu autobusu.
                                        Geroji praktika nurodo, jog atstumai tarp stotelių neturėtų viršyti 500 metrų.
                                        Neveikiančių stotelių nėra visos veikia joms skirtu metu. Na bent išskyrus vieną vienintelę esančia prie Balsio ežero (Žaliųjų ežerų paplūdimys).
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Ir būtų nesąmonė. Pvz., iš Pagubės tektų važiuoti iki rajono centro, ten persėsti į autobusą link Žalgirio, vėliau dar kartą persėsti Kalvarijų gatvėje tęsiant kelionę gylyn į miestą. Išeitų 2-3 persėdimai.
                                          Rašot neapgalvotus skundus ir pasiūlymus, vėliau gaunate (?) sprendimo būdą. Tik vėliau neverkite, kad vėl bus blogai (o nepatogumų kils).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X