Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
    Tai aišku geriau rytietiškos vertybės, t.y. betkoks remontas samarėzu ir kniedžių pagalba arba kartono gabelelių į tarpus kaišiojimas.
    Vertybės čia ne prie ko. Bus pinigai ir jų išleidimo bei panaudojimo tikslingumo ir kt. kontrolė, bus atitinkama ir technika, ir kokybė. Beje, jei jau kalbi apie Rytų kaimynių VT, tai tai, ką tu čia paistai, tėra mitas ir melas. Technika ten daugelyje miestų naujesnė nei pas mus, nelopoma iki 30 metų, o nurašoma ir perkama nauja.

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Dydis prie to, kad alga turi būti adekvati. Be adekvataus atlyginimo sunku tikėtis gero vadybininko. Jei duos 1,500 E, tai toks bus ir vadybininkas.
    1500 yra normali alga. Tačiau net ir 5000 alga negarantuoja, kad bus gerai atliekamos pareigos.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.09.30, 11:37.

    Comment


      Man atrodo, ne tik alga yra pagrindinis aspektas. VT vadovas turėtų būti ir VT entuziastu ir profesionalu, turėtų mylėti savo darbą. Todėl manau, kad jeigu kai kurie šiuo forumo nariai būtų VT vadovo pareiguose, mūsų transportas tikrai galėtų būti daug patogesnis ir šiuolaikiškėsnis.

      Comment


        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
        Ne priverstas, bet pasirinkęs atidirbti už labai geromis sąlygomis gautą kodą ir kategoriją... Nedėkingi tie žmonės kartais būna.
        Juokingiausia, kad jie isivaizduoja, kad sukiodami autobuso baranką dirba aukštos kvalifikacijos darbą, kuris turi būti labai gerai apmokamas

        Comment


          Nieko jie neįsivaizduoja, nesek čia pasakų. Tu norėtum dirbti po 10 - 12 valandų? Vieną dieną anksti iš ryto, t.y. pradėti naktį, o kitą dieną po pietų iki vėlaus vakaro, faktiškai, nakties?

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Nieko jie neįsivaizduoja, nesek čia pasakų. Tu norėtum dirbti po 10 - 12 valandų? Vieną dieną anksti iš ryto, t.y. pradėti naktį, o kitą dieną po pietų iki vėlaus vakaro, faktiškai, nakties?
            O ką siūlai ? Gal nutraukti VT anksti ryte ir vėlai vakare ? Taip, vairuotojų darbe sunkių aspektų yra, tačiau kokiam gi darbe jų nėra ? Tiesiog tai eilinė "darbininkiška" (turiu omeny, nereikia daug protinių pajėgumų) profesija ir tiek. Nieko nėra joje išskirtinio.

            Comment


              Atlyginimas turi būti adekvatus, nes tai ne tas pats, kas dirbti nuo 9 iki 17 kur nors patalpoje.

              Comment


                O koks dabar atlyginimas?

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  O koks dabar atlyginimas?
                  Čia visad ir užsibaigia gaida, kai to paklausi
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Atlyginimas turi būti adekvatus, nes tai ne tas pats, kas dirbti nuo 9 iki 17 kur nors patalpoje.
                    Matai "vairuotojui adekvatus", o direktoriui užteks ir 1500 E. Tai kas tas adekvatus? 1400 E?

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      Matai "vairuotojui adekvatus", o direktoriui užteks ir 1500 E. Tai kas tas adekvatus? 1400 E?
                      Įvertinus dabartines algas ir išlaidas, iš akies, manau, kad alga turėtų būti 570-650 Eur į rankas. Nežinau, kiek gaunama iš tikrųjų, labai puiku jei daugiau. Bet, spėju, turėtų į rankas būti 500 Eur su trupučiu.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Matai "vairuotojui adekvatus", o direktoriui užteks ir 1500 E. Tai kas tas adekvatus? 1400 E?
                        Taip, direktoriui adekvatus 1500 Eur. Tai minimalys variantas. Galėtų būti ir 2000 Eur. Vairuotojams - 550-600 Eur. Į rankas abiem atvejais.

                        Comment


                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                          Įvertinus dabartines algas ir išlaidas, iš akies, manau, kad alga turėtų būti 570-650 Eur į rankas. Nežinau, kiek gaunama iš tikrųjų, labai puiku jei daugiau. Bet, spėju, turėtų į rankas būti 500 Eur su trupučiu.
                          Vidutiniškai vairuotojai gauna 930 eurų ant popieriaus (į rankas- apie 700 eurų). Tokie oficialūs duomenys iš VVT svetainės. Žinoma, reikia turėti omeny, kad naujoko ir 20-30 metų išdirbusio veterano atlyginimas gali skirtis kone dvigubai.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Vidutiniškai vairuotojai gauna 930 eurų ant popieriaus (į rankas- apie 700 eurų). Tokie oficialūs duomenys iš VVT svetainės. Žinoma, reikia turėti omeny, kad naujoko ir 20-30 metų išdirbusio veterano atlyginimas gali skirtis kone dvigubai.
                            Nesakau, kad pasakiška alga, bet trys minimumai.
                            Tikrai galima, nes yra iš ko, algos sandarą pakeisti, kad dalis eitų už stažą, o dalis už greitą važiavimą, švarą, kultūrą.

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Nesakau, kad pasakiška alga, bet trys minimumai.
                              Tikrai galima, nes yra iš ko, algos sandarą pakeisti, kad dalis eitų už stažą, o dalis už greitą važiavimą, švarą, kultūrą.
                              po metų išdirbimo tampa algos vienodos visų vairuotojų Kaune algos žymiai mažesnės 500-550.

                              Comment


                                Algas nustato rinka. Už kiek Kaune randa vairuotojų, toks jų algų lygis. Be to, Kaune daug kas pigiau - butai, nuoma, kuras, maistas ir pan.

                                Comment


                                  Kokia dar rinka? Ką, maistas Kaune pigiau? Nesąmonė. Nebent tik turguje. Parduotuvėse kainos visoje Lietuvoje nesiskiria. Kuras visur vienodai kainuoja. Komunaliniai mokesčiai galbūt netgi didesni. Buto nuoma aktuali tik tiems, kad jo neturi.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Kokia dar rinka? Ką, maistas Kaune pigiau? Nesąmonė. Nebent tik turguje. Parduotuvėse kainos visoje Lietuvoje nesiskiria. Kuras visur vienodai kainuoja. Komunaliniai mokesčiai galbūt netgi didesni. Buto nuoma aktuali tik tiems, kad jo neturi.
                                    O kas daugiau gali nulemti algas, jei ne rinka? Analogiškas pavyzdys su vilniaus troleibusų vairuotojus - jei autobusų vairuotojai gali dirbti ir tarpmiestinių, ir tarptautinių autobusų vairuotojais, o ir pačių įmonių yra daugiau, o troleibusų vairuotojams belieka nebent į Kauną kraustytis, tai ir jų atlyginimai mažesni. Žinau, gal ir kiek žiaurokai skamba, bet jei yra tos pačios kvalifikacijos darbuotojų už mažiau, tai kodėl mokėti daugiau?
                                    Kita vertus, ši situacija pačių vairuotojų pasirinkimas, netenkina alga - laikykis C, D kategorija; nenori laikytis - vadinasi alga bent dalinai tenkina. Kažkodėl kai su kitomis specialybėmis ši rinka veikia ir vyraujantį alyginimą nulemia didžiąja dalimi elementarus paklausos - pasiūlos dėsnis.

                                    Comment


                                      Daug kur jokia rinka neveikia ir darbuotojai gauna grašius, o kiti tūkstančius eurų algos. Nereikia čia tos rinkos visur kaišioti. Esmė, kad už tą patį darbą toje pačioje įmonėje turi būti mokama vienodai. Autobuso ar troleibuso vairuotojo darbas iš esmės nesiskiria.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Algas nustato rinka. Už kiek Kaune randa vairuotojų, toks jų algų lygis. Be to, Kaune daug kas pigiau - butai, nuoma, kuras, maistas ir pan.
                                        Butai, nuoma taip pigiau jei žiūrint arčiau esančiuose rajonuose bet nuošalesniuose rajonuose nėra kainos didesnės. Kuras ir maistas tikrai nepigiau. Kaune ta pati Statoil kolonėlė ir nuo miesto vietos kuro kaina skiriasi iki 8 centų už litrą.

                                        Comment


                                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                          Butai, nuoma taip pigiau jei žiūrint arčiau esančiuose rajonuose bet nuošalesniuose rajonuose nėra kainos didesnės. Kuras ir maistas tikrai nepigiau. Kaune ta pati Statoil kolonėlė ir nuo miesto vietos kuro kaina skiriasi iki 8 centų už litrą.
                                          Kaune tiesiog algos yra mažesnės negu Vilniuje ir Klaipėdoje. Taip jau susiformavę elgetų ir varguolių mieste. Įdomiausia, kad net gaudami mažas pajamas žmonės krapšto paskutinius centus kurui ir savo geldų remontui. Kas čia per fetišas?!
                                          Paskutinis taisė Ametistas; 2015.10.01, 13:48.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X