Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bet kokie argumentai?

    Aš suprasčiau jei tai būtų istoriniai maršrutai. Pvz. T1 atstatymas. T.y. trasa sutampa su istorine. Dabar ta istorija sekli -Zuoko reforma.

    Turime atsižvelgti, kad jei bus troleibusai be laidų, teks T1-21 pernumeruoti.

    Comment


      Nebus jokių troleibusų be laidų artimiausioje ateityje. Nieko nereikia pernumeruoti.

      Comment


        Dar kartą sakau. Aiškumas turi būti prioritetas. Kas iš to, kad 5 ir 5G važiuoja iš Vilniaus vakarų į rytus ir jų pradinis taškas "Pašilaičiai" vadinasi vienodai? Juk jie neturi nei vienos bendros stotelės.

        Aš sutinku, kad 33 ir 33G, kai 80 proc. trasos sutampa buvo gerai. Bet čia ne tas pats.

        Jūsų taip mėgstamas turistas, Stotyje, iš traukinio, prieis 1G stotelę ir neatsidurs oro uoste. Jis bus visai kitame miesto gale. Ir sakysit "pats kaltas, gatvės neperėjo". Analogiškai 2 ir 2G, bet tarp jų net gatvės nėra.

        Ir internete viskas gražu ir aišku - žali greitieji, mėlyni A, raudoni T. Realybėje yra švieslentė ir arba juodos raidės žaliame fone, arba žalios juodame.

        Comment


          Vežėjai skėsčioja rankomis – esą negi ir šitos Vilniaus valdžios sprendimus teks skųsti Konkurencijos tarybai ir tokiu būdu ieškoti teisybės.

          Savivaldybė tikina abejojanti, ar atsirastų privačių vežėjų, kurie norėtų vežti keleivius dvi naktis per savaitę
          Panašu, kad privatūs vežėjai patys atšaldys valdžią nuo meilės privatizacijai.

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Prie kurio įpratę? 5 kuris nevažinėja į Saulėtekį?
            Žinoma. 5 visais šios trasos laikais daugiausia keleivių susirinkdavo Žalgirio ir Linkmenų stotelėse. Savaitgaliais jis išvis nevažiavo iki Saulėtekio.

            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
            Galima būtų tada padaryti tokį patį variantą kaip Kaune. Pvz: "Į Santariškes per Žaliąjį tiltą", "į Santariškes per Lazdynus, Pašilaičius"
            Prie to paties siūlau Kauno senųjų mikriukų pavyzdžiu apklijuoti autobusus užrašais "KALVARIJŲ TURGUS ŽALIASIS TILTAS CENTRAS STOTIS POLIKLINIKA LIGONINĖ KURO APARATŪRA SIGMA ŽALGIRIO JERUZALĖ LAISVĖS PR. RIOMERIS ATEITIES". Tada tikrai niekas nesupainios 1G/2G su 1/2, nežiūrint į tai, kad jų numeriai visiškai skirtingi ir dažniausiai girdžiu apie atvejus kai vietiniai lietuviai atvažiavę į Skaidiškes 16 autobusu klausia, ar dar toli Lazdynai.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              5 buvo vienintelis, kuris "kabindavo miestą" ir važiuodavo iki Senosios plytinės iki pat KT pratęsimo 1998 metais. Kitaip studentai iš Antakalnio žiedo, atvykę troleibusais, eidavo "per miškelį" į naują studentų miestelį. Foto

              PS
              Ši foto mane pralinksmino. Nors schema rusiška, bet lietuviškai žymimos "g" raidės. Matyt, kad turistai vizualiai atpažintų autobuso trafaretus.

              Kas įdomu "g" ir "ne g" trasos didele dalimi sutampa 11g, 22g, arba yra atskiri maršrutai 7g, 25 g., 38 g. Sąrašas.

              Comment


                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                Galima būtų tada padaryti tokį patį variantą kaip Kaune. Pvz: "Į Santariškes per Žaliąjį tiltą", "į Santariškes per Lazdynus, Pašilaičius"
                Tik reikėtų šiek tiek išplėsti: "Į Santariškes per Žaliąjį tiltą, sustojant x, y, z, a, b, c stotelėse, X-Y gatvių sankryžoje sukant į kairę.." Va tada būtų puikus sprendimas ir visa informacija būtų kaip ant delno. Tik vienas minusas, kad autobusai turėtų stotelėse stovėti minimum po 5 min, kad visi keleiviai spėtų perskaityti šias bėgančias eilutes.

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  5 buvo vienintelis, kuris "kabindavo miestą" ir važiuodavo iki Senosios plytinės iki pat KT pratęsimo 1998 metais. Kitaip studentai iš Antakalnio žiedo, atvykę troleibusais, eidavo "per miškelį" į naują studentų miestelį.
                  Bet kuriuo atveju, 5 dabar yra žinomas ne dėl Saulėtekio, o dėl trasos Pašilaičiai - Ukmergės g. - Žalgirio g.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Gerai, aš atsisakysiu savo idėjos, nes matau dauguma nepritaria 1, 2, 3, 4, 5 pernumeravimui, nors vienas iš mano argumetų buvo sutaupyta vieta trafarete.

                    Tai kaip spręsti trafaretų klausimą? Kad būtų tikslumas ir kad nereiktų vartyti, kas akivaizdu, kad sklandu nebus. Nebent baustų po 10e vairuotoją už nepervertimą.

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      PS
                      Ši foto mane pralinksmino. Nors schema rusiška, bet lietuviškai žymimos "g" raidės. Matyt, kad turistai vizualiai atpažintų autobuso trafaretus.

                      Sąrašas.
                      Šioje schemoje man visiškai yra nesuprantamas stotelių ir gatvių pavadinimų vertimas - nevertimas:
                      Raudonosios armijos prospektas (ir kiti, labiau "tikriniai")- tik transliteruoti, išlaikytas ir kilmininko linksnis,
                      Gatvės su pavardėm - jau pagal rusišką gramatiką parašytos (ne "Mindaugo" o "Миндаугасa". Parkų pavadinimai irgi neverčiami.
                      Su stotelių pavadinimais išvis neaišku - dauguma bendrinių pavadinimų (stotis, vaikų darželis, ligoninė - išversti), o tikrinių - transliteruoti, nors į akis užkliūna "Muziejaus" stotelė (transliteruota) ir "Dzeržginskio muziejus" (išversta),

                      Žodžiu - visiška betvarkė. Kartu įdomu pasidarė, (JEI) kaip stoteles pranešinėdavo autobusuose?

                      Comment


                        Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                        Kartu įdomu pasidarė, (JEI) kaip stoteles pranešinėdavo autobusuose?
                        Taip ir pranešinėdavo: "Universalinė parduotuvė-Универмаг", "Turgavietė-Рынок".

                        Comment


                          Mano nuomone, 1 autobuso maršrutas Vilniuje yra visiškai nebereikalingas - autobusai tik orą vežioja. Susiekimas Oro uostas-Stotis pilnai dengiamas 2 maršruto, o su Naujininkais (iš stoties) - visa eile kitų maršrutų: 3, 4, 41, 42, 78. Su oro uostu susisiekimas eina per 3G, 88 maršrutus. O keisti numeraciją nėra jokio tikslo, tik atidžiai reikia rinkti numerius naujiems maršrutams.

                          Comment


                            O kaip F. Vaitkaus, Dariaus ir Girėno bei Eišiškių pl. stotelės? Žmonėms į darbą kažkuo važiuoti reikia. 88 ten kaip tik mažai reikalingas, juolab kad ten dažniausiai dirba Fiat mikroautobusai.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                              O kaip F. Vaitkaus, Dariaus ir Girėno bei Eišiškių pl. stotelės? Žmonėms į darbą kažkuo važiuoti reikia. 88 ten kaip tik mažai reikalingas, juolab kad ten dažniausiai dirba Fiat mikroautobusai.
                              Nukreipti A3.

                              Stotis-Aguonų-Sparta-Prūsų-Naujininkai-Eišiškių plentas-Dariaus ir Girėno-Felikso Vaitkaus-Geologų-Katilinė-Čigonų ir t.t. link Vaidotų.

                              Comment


                                Dariaus ir Girėno stotelė aptarnaujama 3G, iš jos galima ir kitas pasiekti. Nukreipti A3 arba važiuoti 88 irgi variantas.

                                Comment


                                  Tarp kitko, 88 maršruto nuo oro uosto važiavimo nauda labai jau abejotina. Idėja gal ir graži, bet realybėje ji vargiai pasiteisina. Iš esmės 88 maršrutas, bent jau kiek tenka matyti rytais, daugiausiai aptarnauja Naujininkų gyventojus, vykstančius į darbą senamiestyje, kuris gana sunkiai pasiekiamas iš minėtų Naujininkų. Drįsčiau teigti, kad rentabiliau 88 marštutą būtų paleisti ilgesne Pylimo gatvės atkarpa, o gal net ir pačia Kapsų gatve iki sankryžos su Panevėžio g.

                                  Comment


                                    Kalbant apie Naujininkus, kiek nepatogi yra troleibusų važiavimo linija. Prūsų stotelėje retais atvejais įlipa vienas kitas žmogus, o didžiausia problema - labai ilgas laukimas pasukti į kairę į žiedą, kuriama išlaipinami iki paskutinės stotelės važiuojantys keleiviai. Logiškiau būtų Prūsų stotelę (oro uosto kryptyje) perkelti arčiau "Maximos", ir ten visus išlaipinti. Net ir dabar išlipus Prūsų stotelėje akivaizdžiai greičiau sankryžą pasiekti pėsčiomis, negu laukti pasisukimo troleibuse. Tokiu atveju ir 3G galėtų stoti toje tarpinėje Prūsų-Naujininkų stotelėje vietoje ilgo laukimo toje pačioje sankryžoje važiuoti tiesiai.

                                    Comment


                                      Parašė DArnas Rodyti pranešimą
                                      Tokiu atveju ir 3G galėtų stoti toje tarpinėje Prūsų-Naujininkų stotelėje vietoje ilgo laukimo toje pačioje sankryžoje važiuoti tiesiai.
                                      Važiuojant iš miesto, toje sankryžoje prie troleibusų žiedo visada dega žalias.

                                      Comment


                                        Parašė DArnas Rodyti pranešimą
                                        Tarp kitko, 88 maršruto nuo oro uosto važiavimo nauda labai jau abejotina. Idėja gal ir graži, bet realybėje ji vargiai pasiteisina. Iš esmės 88 maršrutas, bent jau kiek tenka matyti rytais, daugiausiai aptarnauja Naujininkų gyventojus, vykstančius į darbą senamiestyje, kuris gana sunkiai pasiekiamas iš minėtų Naujininkų. Drįsčiau teigti, kad rentabiliau 88 marštutą būtų paleisti ilgesne Pylimo gatvės atkarpa, o gal net ir pačia Kapsų gatve iki sankryžos su Panevėžio g.
                                        Pritariu šiai idėjai Tik vargu ar taip nutiks
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Važiuojant iš miesto, toje sankryžoje prie troleibusų žiedo visada dega žalias.
                                          Tikrai ne visada.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X