Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
    Dar reikia ženkliukų stotis ir centras. Kažki kodėl nepadaro.
    Centro ženklo tikrai nereikia. Ženklai skirti užsieniečiams, kurie nesupranta lietuviškai. Jau, kad kažkas nesuprastu kas yra Centras, tikriausiai tokių nebūna, o ir Stotis pakankamai aiški ir suprantama. Visiškai priešingai yra su Oro uostu, kuris nepanašus į kitas kalbas.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Centro ženklo tikrai nereikia. Ženklai skirti užsieniečiams, kurie nesupranta lietuviškai. Jau, kad kažkas nesuprastu kas yra Centras, tikriausiai tokių nebūna, o ir Stotis pakankamai aiški ir suprantama. Visiškai priešingai yra su Oro uostu, kuris nepanašus į kitas kalbas.
      Galbūt ir taip, kalbu labiau iš asmeninės patirties, bent man asmeniškai yra labai patogu tokie ženkliukai kai esi užsienyje. Aišku "na ura" jau retai kur važiuoji, vistiek iš anksto pasižiūri, bet kai pamatai iš toli atvažiuojantį transportą su stoties ženkliuku ir galvos sukti nereikia lipti ar ne.

      Comment


        Dėl stoties aš pritarčiau, jog irgi reikėtų.

        Comment


          Dar matau, kad darbo dienomis (lyginant su pavasariu) dažniau važiuos 3G (pridedamas 1 pamaininis autobusas, iš viso bus 18 autobusų), užtat rečiau važiuos 5G (nuimamas 1 pertraukiamas, bus 15 autobusų vietoje 16).

          Taip pat 29 ir toliau važiuos 4 autobusai (galbūt dalimi grafikų ir paleis ilgus autobusus, jei trumpi nesusitvarkys), gyventojams tikrai patogiau.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Parašė mskapss Rodyti pranešimą
            Kaip tik atsiverčiau viešai skelbiamus abiejų konkursų reikalavimus:
            Iš karto atsiprašau, kad suklaidinau, rašiau kad vietoje 14 troleibusų - 19 autobusų, pasirodo - vietoje 13...

            Reikalaujama garantija - troleibusams 2 ir kėbului 10, autobusams - tas pats,
            Keleivių ir sėdimų vietų nedaug skiriasi - troleibusų nuo 91, autobusų nuo 85,
            Langai abiejuose reikalaujami paprasti, bet autobusų konkursę papildomą balą gauna už paketus, troleibusų konkurse - nevertinama.
            Kondicionierius abiejuose reikalaujamas tik vairuotojui, už keleivių salono kondicionavimą autobusams duodami papildomi balai, troleibusams - nevertinama.
            Vaizdo kamera salonui filmuoti - troleibusams privaloma, autobusams - papildomi balai, bet realiai ji yra. Taip pat troleibuse nereikalaujama keleivių skaičiavimo įranga, kai autobusuose ji yra privaloma.
            Autobusams privaloma pateikti (iš viso) 3 kompiuterius su diagnostiniais kabeliais ir spec įrankių komplektą, o troleibusams - tik dokumentaciją, įrangos nereikalauja.
            Troleibusams apmokyti iš viso turėjo 8 žmones, autobusams - 14.
            Iš viso troleibusams vertinama - kaina, suteikiama garantija (jei didesnė nei minimali reikalaujama), detalių pristatymo terminai, galimybė garantiškai aptarnauti troleibusą ir poveikis aplinkai per 800000 km
            Autobusams vertinama visa tai (išskyrus ilgesnį nei minimalus garantinį terminą), kas troleibusams, ir papildomai - pervežamų keleivių skaičius, papildomos įrangos buvimas (kameros ir salono kondicionavimas, stiklo paketai), atstimas tarp priekinių ratų arkų, VISOS eksploatacinės išlaidos 200000km ir poveikis aplinkai per 800000km
            Troleibusams kaip papildoma įranga reikalaujama autonominė eiga (500m) ir dar vienas yra, mano nuomone, perteklinis reikalavimas, yra tas, kad visi varikliai troleibuse turi būti 380VAC, o ventiliatoriui, valytuvams ir pan. neleido naudoti autobusinių sistemų su 24VDC.
            Bendrai, reikalavimai troleibusams yra labai analogiški, dažnai troleibusams kiek paprastesni, o ir papildoma įranga visiškai nevertinama.

            Priminsiu, kad troleibusų konkursui buvo pateikti 2 pasiūlymai, iš kurių vienas nesugebėjo susitvarkyti dokumentų ir paprašius patikslinti nusprendė pakeisti tiekėją, o kitas pasiūlė troleibusą už 1,43mln litų už vieną troleibusą, kai autobusų konkurso metu autobuso kaina buvo 0.74mln, t.y. beveik 2k pigiau už transporto priemonę toje pačioje gamykloje pagamintu kėbulu.

            Kas buvo minėta dėl terminų (kad trumpi labai terminai buvo ir pan...), tai konkursas troleibusams buvo paskelbtas 2011.07.20, pasiūlymas turėjo būti pateiktas iki 2011.08.25, autobusams pasiūlymo terminas (šiuo atveju remiuosi tuo pat metu vykusiu konkursu, kuriame buvo nupirkti MAN autobusai) - identiškas 07.20-08.25 ir pratesinėjamas nebuvo, vadinasi buvo lygios sąlygos abiems konkursams, tik troleibusų konkursų susidomėjo tik 2 įmonės, kurių viena nesugebėjo popierių susitvarkyti, o kita, panašu, nusprendė pasipinigauti, kai autobusų konkurse dalyvavo 4 (pirmajame, su autobusų bandymais) ir 2 (tame vietoje troleibusų).

            Dėl byrančių autobusų ir broko - tam ir yra garantija, o ir niekas negali garantuoti, kad troleibusai nebūtų pradėję lygiai taip pat byrėti. Kiek pamenu, su Soliaris autobusais buvo problema su tepalo aušintuvu ir vandens pompa - gal gamintojui tiesiog atkeliavo visa brokuota šių dalių serija, ir jas pakeitus problemu dėl to nebėra...
            O kur Solario autobusuose vidinė švieslentė, naudojama keleivių informavimui apie maršrutą? Tai keleiviui matomas daiktas, beje man regis tokia sistema nepigi.
            Šiaip jau, mes nežinome, kokios komplektacijos ir kokių funkcijų (galbūt net neįtrauktų į konkurso reikalavimus) turinčius troleibusus Škoda pasiūlė. Bet užtat matome, kokia autobusų komplektacija. Su brokuotomis detalėmis nuo pat pradžių, su pora išluptų sėdynių, su pigiausio tipo dujų balionais, su nuline komforto įranga (taip, kalbu apie kondicionierių nebuvimą). Visiems pakeistos variklio pagalvės. Visuose buvo sumontuoti nekokybiški tepalo aušintuvai. Visuose brokuotos vandens pompos. Abejotina dujų reduktorių kokybė. Maža broko? Ai, ir dar berods spėjo seno standarto variklius prakišti
            Ar jum vis dar atrodo, kad ir troleibusų, ir autobusų konkursuose buvo vienodos sąlygos. Ar tikrai? Nes aš puikiai žinau - ir pats mačiau ne kartą, kai Žolyno 15 prieš paskelbiant konkursą, kurį laimėjo Solaris, sėdėdavo kavinėje VVT generalinis Nakutis su Solario atstovybės vadovu Bagdonavičiumi. Na, gal apie orą kalbėjo jie ten nuolat susitikdami, po staltiese mikrofono nebuvau pakišęs.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Nuo š.m. rugsėjo mėn. 1 d. 65-to autobusų maršruto eismo tvarkaraštis visiškai nesuderintas prie pamokų laiko (alternatyvaus ir kito maršruto pro mokyklą nėra

              Link Kryžiokų, Naujanerių, Krakiškių, Pagubės, Sakališkių, Ustronės, Birelių:

              14:20 val. (po 7 pamokų)? (Šiuo metu dar vyksta 7 pamoka. Jaučiu bus daug mokinių ir mokytojų nedarančių pertraukos tarp 6 ir 7 pamokos ir bus labai daug prašančių, kad iš pamokos išleistų anksčiau ir suspėtų į šį autobusą).
              (7 Pamoka baigiasi tik 14:40 val.).
              Artimiausias autobusas tik po valandos tai yra 15:17 val. (Per ilgai stovi Birelių žiede net 20 min.).

              17:30 val. (Tokiu metu dar tik baigiasi mokinių būreliai ir niekaip į jį nesuspėsi, o artimiausias autobusas tik už 35 min., nieks jo taip ilgai nelauks).

              ir Links Verkių Riešės, Kremplių, Naujųjų Verkių, Staviškių, Ožkinių

              13:46 val. (po 6 pamokų), Tik prieš minutę bus pasibaigusi 6 pamoka. 6 pamoka baigiasi tik 13:45 val. pasakykite stebuklinga būdą, kaip per 1 minutę po pamokos suspėti į šio reiso autobusą? Išėjimas iš mokyklos per evartus užtrunka 3 min.-5 min.

              (Jaučiu bus dideli vėlavimai šio reiso autobusų, kai mokiniai jį pamatys ir pradės bėgti ir šokinėti per evartus, kad tik suspėti).

              14:40 val. (po 7 pamokų) (Tokiu metu dar tik pasibaigė 7 pamoka, 7 pamoka baigiasi 14:40 val.,

              pasakykite stebuklinga būdą, kaip per 0 sekundžių po pamokos suspėti į šio reiso autobusą? Išėjimas iš mokyklos per evartus užtrunka 3 min.-5 min.,
              Artimiausias autobusas tik po 36 min. tai yra 15:16 val. nieks jo taip ilgai nelauks.

              17:25 val. Šiuo metu dar vyksta mokinių būreliai.
              Artimiausias autobusas tik po valandos tai yra 18:16 val. nieks jo taip ilgai nelauks).

              Kaip visada SĮSP kartoją kasmetinę klaidą ir visiškai nesuderina su mokykla eismo tvarkaraščio prie pamokų ir būrelių laiko, nes tai matosi pagal šiuos išvykimo laikus iš st. Balsių mokykla 13:00 val., 13:46 val.,(numatomi vėlavimai nuo st. Balsių mokyklą ir tėvų skundų bus daug, kad nespėjo į autobusą), 14:20 val., 14:40 val.,(numatomi vėlavimai nuo st. Balsių mokyklą ir tėvų skundų bus daug, kad nespėjo į autobusą).
              15:16 val., 15:17 val., 17:25 val., 17:30 val.
              Ir net į mokyklos pasiūlymus nereaguoja.
              Pridedu pamokų laiką, kad suprastumėte, kaip SĮSP derina autobusų maršruto eismo tvarkaraštį su pamokų laiku.

              Pamokų laikas

              1. 08:00 - 08:45
              2. 08:55 - 09:40
              3. 09:50 - 10:35
              4. 10:50 - 11:35
              Pietų pertrauka 1-4 kl.
              11:35-11:55 val.
              5. 11:55 - 12:40
              Pietų pertrauka 5-8 kl.
              12:40-13:00 val.
              6. 13:00 - 13:45 (kaip suspėti per 1 min.?)
              7. 13:55-14:40 (kaip suspėti per 0 sekundžių?)
              8. 14:50-15:35

              Mokinių Būrelių laikai:
              1-4 kl.
              13:00-17:30
              5-8 kl.
              15:00-17:30
              Iki artimiausios stotelės Verkių Riešė yra 2 km., ir eiti reikia intensyvia Ragučio g., nėra jokio šaligatvio ir vaikams yra nesaugu ją eiti.
              O iki artimiausios stotelės Balsiai yra 1.5 km., irgi intensyvi gatvė taip pat neturi šaligatvio ir vaikams ją eiti yra nesaugu.

              Žinau, kad atsibodau, bet man yra gaila mokinių, kurie ypač nespės į šiuos autobusų reisus 13:46 val., 14:40 val., 17:25 val., 17:30 val.

              Situaciją ne tik stebėsiu, bet bandysiu ir nufilmuoti bei nufotografuoti.

              Patarkite,kaip jį būtų galima suderinti su visomis interesuotomis pusėmis. Prioritetas yra, kad priderintų prie pamokų, būrelių ir darbuotojų laiko.

              Ačiū, kad nepagailėjote laiko perskaityti.
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                O kur Solario autobusuose vidinė švieslentė, naudojama keleivių informavimui apie maršrutą? Tai keleiviui matomas daiktas, beje man regis tokia sistema nepigi.
                Taip, sutinku, šitą dalyką irgi pražiūrėjau. Žinoma, jei viena vidinė švieslentė kainuoja beveik kaip visas autobusas, tada gal geriau be jos .

                O jei rimtai, buvo konkretūs reikalavimai, kuriuos reikėjo įvykdyti, o už papildomą įrangą (ne taip kaip autobusų konkurse), niekas papildomų taškų nedavė, tai man šiuo atveju išvis neaiški tampa škodos logika, kurie sugebėjo pralošti laimėtą konkursą, pasiūlydami troleibusą už auksinę kainą galimai su didesne įranga. O dėl minimų dalykų - yra minimalūs reikalavimai ir jei juos įvykdo - šaunu. Ar sėdynių mažiau nei reikalauja konkurse - ne, ar Solaris nesilaiko garantijos sąlygų - ne, ar varikliai ir balionai atitinka galiojančius reikalavimus - taip. Tai kur čia problema?
                Galiausiai, manau galima sutikti, kad paties KONKURSO sąlygos buvo analogiškos, o ką jau kas pasiūlė - jau kitas klausimas. Aišku, gaila, nežinome kodėl ir ką pasiūlė Skoda.

                Comment


                  Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                  Nuo š.m. rugsėjo mėn. 1 d. 65-to autobusų maršruto eismo tvarkaraštis visiškai nesuderintas prie pamokų laiko (alternatyvaus ir kito maršruto pro mokyklą nėra
                  Ačiū, kad nepagailėjote laiko perskaityti.
                  Na tokie privežamieji maršrutai turėtų būti suderinami. Mokykla gali kažkiek koreguoti laikus, taip pat ir VT atsižvelgiant į abiejų pusių argumentus.

                  Comment


                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                    Apibendrinu žymesnius grafikų pakeitimus:

                    O šiaip likusiuose maršrutuose didinamas transporto priemonių skaičius. Taip pat Lukiškių gatvėje esanti Kražių stotelė (40, 73 maršrutai) pervadinama į Vašingtono aikštė
                    Ačiū už apibendrinimą.

                    Viena išvada - nieko iš esmės naujo

                    NVTKA raštas išėjo?

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      NVTKA raštas išėjo?
                      Išėjo, bet, matomai, per vėlai atėjo. Be to, kažkodėl nėra nuo rugsėjo 1 d. žadėto atskirtų stotelių sujungimo (pvz. T. Narbuto link Sietyno)
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                        Nevertėtų. Tokiu atveju būtų stojama visur. Nes dabar keleivių yra visose greitųjų autobusų stotelėse (na, gal išskyrus 6G Lelijų st.), o kur dar keleiviai iš kitų stotelių. Paprasčiausiai Vilniuje yra naudojamos beveik visos stotelės, taigi jose visose greitieji ir stotų. Na o stoti stotelėse dėl vieno ar kelių žmonių - neapsimoka.
                        Bet mikroautobusams kažkaip apsimokėjo stoti, be to jie stodavo net ir ten kur stotelių nebuvo. Tai kuo jau čia neapsimoka?

                        Comment


                          Bet mikroautobusams kažkaip apsimokėjo stoti, be to jie stodavo net ir ten kur stotelių nebuvo. Tai kuo jau čia neapsimoka?
                          Galima paprasčiausiai palyginti kiek keleivių mikrobais važiuoja ir kiek autobusu (greitasis dar dažniausiai triašis būna), ir iškart jau aišku, kodėl nėra reikalo daryti stoteles pagal pareikalavimą. Tokia sistema apsimokėtų nebent nuo 20h vakaro.
                          Iš vis būtų geriau įvesti tą stop mygtukų sistemą, tik kad jų Skodose išvis nėra, tai kad sunku...

                          Comment


                            Parašė lietus Rodyti pranešimą
                            Bet mikroautobusams kažkaip apsimokėjo stoti, be to jie stodavo net ir ten kur stotelių nebuvo. Tai kuo jau čia neapsimoka?
                            Sustojime gaištasi laikas:
                            1)Lėtėjimas ir stabdymas
                            2)Išlaipinimas, sulaipinimas, bilietų pardavimas
                            3)Išvažiavimas (ypač kai neišleidžia kitas transportas) bei pagreitėjimas

                            Mikriukas visą tai įveikdavo dažniausiai pažeisdamas KET ir pagreitėjimas būdavo gazas-dugnas. Bet tai yra viena, kai visi sėdi, ir visai kita kai didžioji dauguma stovi. Be to, pinigai už bilietus atkeliaudavo pas vairuotoją "iš galo" jau judant.

                            Jei stoja visur, tai 1G nesiskiria nuo 5 troleibuso ir kažkelinto autobuso; 2G nuo 16 troleibuso ir kažkelinto autobuso ir pan.

                            Al1 pranešimus paskaityk.

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Na tokie privežamieji maršrutai turėtų būti suderinami. Mokykla gali kažkiek koreguoti laikus, taip pat ir VT atsižvelgiant į abiejų pusių argumentus.
                              Atsakymas iš mokyklos
                              Tvarkaraštį derinom su SĮSP, VVT, VMS, bet su jais jį suderinti kaip į sieną, mes prašom vieną, o jie padaro kitą, beprasmiška su jais derinti autobuso tvarkaraštį prie pamokų, būrelių ir darbuotojų laiko.
                              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                              Comment


                                Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                                Atsakymas iš mokyklos
                                Mano pastebėjimas būtų toks - jei autobusas suderintas su kitais autobusais (36, 35) - tuomet logiškiau būtų mokyklai prisiderinti. Nes pamokas, būrelius galima pastumdyti 15 min be didelių sunkumų.
                                Pamokų pabaiga - gali išvažiuoti į abi puses, į vieną.

                                1. 08:00 - 08:45
                                2. 08:55 - 09:40
                                3. 09:50 - 10:35 [koks tarpas]
                                4. 10:50 - 11:35 [vėl tarpas]
                                5. 11:55 - 12:40 [vėl tarpas]
                                6. 13:00 - 13:45
                                7. 13:55 - 14:40 niekas neveža
                                8. 14:50 - 15:35

                                Autobusai tinka pamokų pabaigai, iš bėdos, netinka
                                Į vieną pusę
                                13 00 54
                                14 20
                                15 17 57
                                16 39
                                17 30
                                18 05

                                Į kitą pusę
                                12 13
                                13 05 46
                                14 40
                                15 16
                                16 02 56
                                17 25
                                18 16 52

                                Jei mokykla patrumpintų pertraukas, būtų geriau. Bet sumoje - nekas, kad neatsižvelgia į pagrindinius VT klientus.

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Mano pastebėjimas būtų toks - jei autobusas suderintas su kitais autobusais (36, 35) - tuomet logiškiau būtų mokyklai prisiderinti. Nes pamokas, būrelius galima pastumdyti 15 min be didelių sunkumų.
                                  Pamokų pabaiga - gali išvažiuoti į abi puses, į vieną.

                                  1. 08:00 - 08:45
                                  2. 08:55 - 09:40
                                  3. 09:50 - 10:35 [koks tarpas]
                                  4. 10:50 - 11:35 [vėl tarpas]
                                  5. 11:55 - 12:40 [vėl tarpas]
                                  6. 13:00 - 13:45
                                  7. 13:55 - 14:40 niekas neveža
                                  8. 14:50 - 15:35

                                  Autobusai tinka pamokų pabaigai, iš bėdos, netinka
                                  Į vieną pusę
                                  13 00 54
                                  14 20
                                  15 17 57
                                  16 39
                                  17 30
                                  18 05

                                  Į kitą pusę
                                  12 13
                                  13 05 46
                                  14 40
                                  15 16
                                  16 02 56
                                  17 25
                                  18 16 52

                                  Jei mokykla patrumpintų pertraukas, būtų geriau. Bet sumoje - nekas, kad neatsižvelgia į pagrindinius VT klientus.

                                  Kai kurie reisai yra priderinti prie 35, 36, 66, 76 į atitinkamas kryptis. Bet mokykla pamokų laiko nekeis. Nes nuo 11:15 val. iki 11:55 val., yra 1-4 kl. mokinių pietų pertrauka vienu metu pietauja 600 mokinių.

                                  O nuo 12:40 val. iki 13:00 val., yra 5-8 kl. mokini pietų pertrauka vienu metu pietauja 400 mokinių.

                                  O nuo 14:00 val. iki 15:00 val., pietauja prailgintų grupių mokiniai.

                                  Mokykla norėjo padaryti, kad autobusai atvažiuotų prasidėjus kitai pamokai po antro skambučio praėjus 5-10 min.
                                  tai yra pvz. pamoka prasideda 13:00 val., tai autobusas atvažiuotų 13:05 val., ir pan.
                                  17:30 val. dar tik baigiasi būrelių laikai ir jų niekas nestumdys, nes jų laikai yra jau numatyti ir pasirašytos sutartys pavasarį 2015-2016 m.m.
                                  Jeigu galite pasiūlykite savo pamokų laiką, prie kurio būtų galima priderinti eismo tvarkaraštį. Į pamoką yra du skambučiai 2 min., skirtumu, o į pertrauka taip pat yra du skambučiai 5 min., skirtumu.
                                  1 skambutis prieš pamoką skirtas mokiniams
                                  2 skambutis prieš pamoką skirtas mokytojams.

                                  Po pamokos
                                  1 skambutis į pertrauką skirtas mokytojams
                                  2 skambutis į pertrauką skirtas mokiniams

                                  realiai pamokų laikas yra maždaug taip 7:58-8:45, o pertrauka 8:45-8:53 val. ir t.t.
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                    Mano pastebėjimas būtų toks - jei autobusas suderintas su kitais autobusais (36, 35) - tuomet logiškiau būtų mokyklai prisiderinti.
                                    Super, reikėtų verslui papasakoti. "Klientas turi prisiderinti prie verslo". O vėliau dar nepatenkinti, kad VT nesinaudoja.

                                    Comment


                                      Naujaneriai, nu rupūs miltai išeikit iš čia, matot, kad niekas nekreipia dėmesio!!!

                                      Comment


                                        Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                        Dar reikia ženkliukų stotis ir centras. Kažki kodėl nepadaro.
                                        Stoties tikrai nepakenktų.

                                        Be to ir centro ženkliukas nepakekntų.
                                        Tik Vilniuje centro supratimas labai jau neaiškus...

                                        Comment


                                          Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                          Stoties tikrai nepakenktų.

                                          Be to ir centro ženkliukas nepakekntų.
                                          Tik Vilniuje centro supratimas labai jau neaiškus...
                                          Stoties ženkliuko tikrai reikia. Tik kokio reikėtų - autobusų ar traukinių? Aš tai ne Centro ženkliuką dėčiau, o Stotyje iš troleibuso bei autobuso girdėtųsi pranešimas anglų ir rusų kalba, kad čia važiuoja šis maršrutas į Centrą. Ir kad populiariausiose centro stotelėse (Kudirkos aikštė, Mindaugo tiltas) sakytų įrašą angliškai bei rusiškai į lankomiausias Vilniuje vietas. Nes tenka susidurti, kad užsieniečiai dažnai klausia kaip nuvažiuot iki, pvz, Gedimino pilies.
                                          Daugiau mano nuotraukų >>
                                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X